thumper Objavljeno Junij 29, 2014 Opozori Objavljeno Junij 29, 2014 Ali je kdo ze vgradil plin v novo vozilo in kaj je potem z tovarnisko garancijo avtomobila? Namrec sprasujem pri prodajalcih avtomobilov in vgrajevalcih naprav, pa kar nekaj mutijo in ne dobis jasnega odgovora. Ce je ze bilo opisano v tej temi, se opravicujem, nimam casa brati vsega za nazaj. recimo jaz ... xsara picasso ... normalno veljavna garancija - izzvzete poškodbe na ventilih in sedežih ventilov zaradi plina ( to velja pri večini firm - pri nekaterih kot so honda toyota pa je garancija polna če vgradiš prins )... za prins-a ne delajo problemov pri : toyota - lexus , škoda , honda ( pri AC samo s prinsom ostane tovarniška garancija ) , vw /vag group (torej škoda.audi , seat . vw itak ni problematičen razen nekaj bolj čudnih motorjev ... chrysler/jeep samo s prinsom .. pri hyundai-ju načeloma ne delajo panike ravno tako ne pri mazdi , mercedesu , nissanu , suzukiju... pri fordih je obvezno treba zamenjati bosch svečke za druge primerne !!!! nekaj več sitnarijo pri peugeotu .. če je avto od lizinga je potrebno od lizing hiše pridobiti dovoljenje za vgradnjo - od večine ..
Buzdovan Objavljeno Junij 29, 2014 Opozori Objavljeno Junij 29, 2014 recimo jaz ... xsara picasso ... normalno veljavna garancija - izzvzete poškodbe na ventilih in sedežih ventilov zaradi plina ( to velja pri večini firm - pri nekaterih kot so honda toyota pa je garancija polna če vgradiš prins )... za prins-a ne delajo problemov pri : toyota - lexus , škoda , honda ( pri AC samo s prinsom ostane tovarniška garancija ) , vw /vag group (torej škoda.audi , seat . vw itak ni problematičen razen nekaj bolj čudnih motorjev ... chrysler/jeep samo s prinsom .. pri hyundai-ju načeloma ne delajo panike ravno tako ne pri mazdi , mercedesu , nissanu , suzukiju... pri fordih je obvezno treba zamenjati bosch svečke za druge primerne !!!! nekaj več sitnarijo pri peugeotu .. če je avto od lizinga je potrebno od lizing hiše pridobiti dovoljenje za vgradnjo - od večine .. Hvala za odgovor. Ampak kaj pomeni "normalno veljavna garancija", imas to kje napisano (recimo da so izvzete poskodbe na ventilih...)? Jaz bi kupil novega Sedicija 4x4, ustno mi sicer zagotavljajo, da naj ne bi bilo problemov, napisati pa nocejo nic. Se bojim, recimo, da mi crkne glavni racunalnik, se bodo oboji (prodajalec-serviser avtomobilov in vgrajevalec plinske naprave) izgovarjali drug na drugega, sam pa bom potegnil kratko. Zato zdaj iscem kakega ne prestarega rabljenega, da ne bo nevsecnosti z garancijo.
thumper Objavljeno Junij 30, 2014 Opozori Objavljeno Junij 30, 2014 Hvala za odgovor. Ampak kaj pomeni "normalno veljavna garancija", imas to kje napisano (recimo da so izvzete poskodbe na ventilih.. .)? Jaz bi kupil novega Sedicija 4x4, ustno mi sicer zagotavljajo, da naj ne bi bilo problemov, napisati pa nocejo nic. Se bojim, recimo, da mi crkne glavni racunalnik, se bodo oboji (prodajalec-serviser avtomobilov in vgrajevalec plinske naprave) izgovarjali drug na drugega, sam pa bom potegnil kratko. Zato zdaj iscem kakega ne prestarega rabljenega, da ne bo nevsecnosti z garancijo. kdo ti ustno zagotavlja in kaj ? če se že zdaj bojiš - in to zaradi glavnega računalnika katerega bencinskega ali plinskega - potem si si verjetno ogledoval kakšne nizkocenovne naprave ki jih montirajo vulkanizerji ko nimajo drugega dela .. jaz favoriziram prins-a ..imam ga v obeh avtih ... brez problemov na plinski napravi in avtih ...nisem tako bogat da bi poceni kupoval ,,, in vgrajen je od v-stroma 1000 in smarta do dirkalnih avtomobilov in bentley.a gt ... če dela (vgrajen v sloveniji in v vozila , ki se vozijo v sloveniji ) v mercedesu cls 55 amg in jeep grand cherokee srt ter ford pick-up 350 , dodge ram srt ( 508 konjski motor od viper srt ) in hummer h2 bo delal tudi na fiatu .. fiatovi motorji niso občutljivi na ventilih - seveda če je fiatov motor v fiatu.... sedici 4x4 - zna biti problem s postavitvijo oz volumnom plinskega tanka ..če ima normalno rezervno gumo ponavadi ni težav.. ne vem če je ta sx4 s pogonom na vsa 4 kolesa a platforma je enaka : http://www.avtonaplin.si/foto/suzuki-sx-4
NX650 Objavljeno Junij 30, 2014 Opozori Objavljeno Junij 30, 2014 no saj to smo z leti začeli spoznavati...jaz ki sem avto skozi tiščal v blokado sem imel najmanj problemov oziroma nič....eno čiščenje filtrov .... to j to ... povprečna poraba desetka ... mi je pa ratalo doseči porabo 12.93l/100 km .... Te tudi blokada ne reši če natankaš tapravo stvar Tu je bolj tako če imaš srečo in ne naletiš na to sranje zraven, kot je napisal danci je taka črna lepljiva brozga ko je ne očistiš z ničemer. Imam keihinopve injektorje ki so fasali to, poskusil z ultrazvokom, dal očistit nekemu mojstru ki uporablja neko posebno črpalko..simulator pulzov in čistilo, rezultata ni... potem sem jih našprical z nekim sprejem za čistit in polirat plastiko in spihal s kompresorjem in glej ga vraga... delajo.. Drug primer pa, ko je ravno govora o garanciji.. Za renault ima vovk trebje, je priznana garancija... no imamo megana pri hiši, na novega je bila vgrajena naprava... samo servisi plinske naprave sploh niso bili delani Pri 82000 km sem naredil prvi servis, zamenjal oba filtra delal je prej in zdaj brez problema. Sreča pač da ni bilo nikoli natankano kaj čudnega zraven... Vseeno kater sistem imaš, če natankaš to mast zraven ne bo delal nobeden.
Buzdovan Objavljeno Junij 30, 2014 Opozori Objavljeno Junij 30, 2014 kdo ti ustno zagotavlja in kaj ? če se že zdaj bojiš - in to zaradi glavnega računalnika katerega bencinskega ali plinskega - potem si si verjetno ogledoval kakšne nizkocenovne naprave ki jih montirajo vulkanizerji ko nimajo drugega dela .. jaz favoriziram prins-a ..imam ga v obeh avtih ... brez problemov na plinski napravi in avtih ...nisem tako bogat da bi poceni kupoval ,,, in vgrajen je od v-stroma 1000 in smarta do dirkalnih avtomobilov in bentley.a gt ... če dela (vgrajen v sloveniji in v vozila , ki se vozijo v sloveniji ) v mercedesu cls 55 amg in jeep grand cherokee srt ter ford pick-up 350 , dodge ram srt ( 508 konjski motor od viper srt ) in hummer h2 bo delal tudi na fiatu .. fiatovi motorji niso občutljivi na ventilih - seveda če je fiatov motor v fiatu.... sedici 4x4 - zna biti problem s postavitvijo oz volumnom plinskega tanka ..če ima normalno rezervno gumo ponavadi ni težav.. ne vem če je ta sx4 s pogonom na vsa 4 kolesa a platforma je enaka : http://www.avtonaplin.si/foto/suzuki-sx-4 Nisem gledal nizkocenovnih, ravno tako je bilo govora o Prinsu (1650 eur oziroma Zavoli 1390 eur). Smo pa danes razcistili pri uvozniku, ob vgradnji plina definitivno preneha veljati garancija. Tako imam sedaj ogledanega rabljenega oziroma enega dizla. Se se nisem odlocil.
thumper Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Nisem gledal nizkocenovnih, ravno tako je bilo govora o Prinsu (1650 eur oziroma Zavoli 1390 eur). Smo pa danes razcistili pri uvozniku, ob vgradnji plina definitivno preneha veljati garancija. Tako imam sedaj ogledanega rabljenega oziroma enega dizla. Se se nisem odlocil. se je že zgodil primer ko zaradi vgradnje plinske naprave niso hoteli priznati garancije na otorček za brisalce ..in seveda popušili ker je generalni za evropo naše slovenceljne po prstih ... res je pa bilo veliko živciranja in pregovarjanja ter časa .. edina stvar ki je ne prizna nobena firma , proizvajalec , uvoznik , zastopnik pa so poškodbe zaradi plina na ventilih in sedežih ventilov ... ampak ... ampak mora priti do poškodb zaradi plina !! tako za info je tudi že sodni cenilec ovrgel poškodovane ventile oz. poškodbo zaradi plina po laboratorijskem pregledu .. ja res avto je pa stal ves čas postopka na servisu brez glave na motorju... finta je bila , da je sodni cenilec že ob pregledu povedal , da ni in zakaj kakor kaže sama poškodba ni prišlo do okvare zaradi uporabe plina temvel zaradi napake v materialu katera bi se zgodula tudi na bencinu ..pa so fural svojo trmo naprej v večje stroške..
Buzdovan Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 No, zdaj sem nabavil dve leti staro vozilo, se eno leto v garanciji. Par mesecev se bom vozil se na bencin, potem bom vgradil plin.
thumper Objavljeno Julij 4, 2014 Opozori Objavljeno Julij 4, 2014 No, zdaj sem nabavil dve leti staro vozilo, se eno leto v garanciji. Par mesecev se bom vozil se na bencin, potem bom vgradil plin. kaj si pa nabavil? ti se kar vozi pol leta na bencin pa šele pote vgradi ...pol se boš pa še pol leta po glavi tolkel kaj si toliko časa čakal .. :grim teden ali dva da vidiš če dela na bencinu čisto brezhibno potem pa na montažo ...sploh zdej k je poletje pa se veliko lažje pogreši avto za 2-3 dni ..
Buzdovan Objavljeno Julij 4, 2014 Opozori Objavljeno Julij 4, 2014 kaj si pa nabavil? ti se kar vozi pol leta na bencin pa šele pote vgradi ...pol se boš pa še pol leta po glavi tolkel kaj si toliko časa čakal .. :grim teden ali dva da vidiš če dela na bencinu čisto brezhibno potem pa na montažo ...sploh zdej k je poletje pa se veliko lažje pogreši avto za 2-3 dni .. Kupil sem Sedicija 1,6 4x4, starega malo manj kot dve leti, 30000 km. Ma nekaj casa se bom vseeno vozil na bencin, da vidim, ce je z avtom vse v redu, saj je se v garanciji. Pri uvozniku me je moz sicer strasil, da so imeli tisti, ki so vgradili plin tezave, da so jim pokale razne cevi od pregrevanja itd. Ampak jaz poznam nekaj ljudi, ki so zadovoljni z delovanjem na plin in bom to tudi storil. Malo bo guzva v prtljazniku, bom naredil malo povisan pod, da bo potem prtljaznik raven, ko bom zvrnil naslonjala.
thumper Objavljeno Julij 5, 2014 Opozori Objavljeno Julij 5, 2014 Kupil sem Sedicija 1,6 4x4, starega malo manj kot dve leti, 30000 km. Ma nekaj casa se bom vseeno vozil na bencin, da vidim, ce je z avtom vse v redu, saj je se v garanciji. Pri uvozniku me je moz sicer strasil, da so imeli tisti, ki so vgradili plin tezave, da so jim pokale razne cevi od pregrevanja itd. Ampak jaz poznam nekaj ljudi, ki so zadovoljni z delovanjem na plin in bom to tudi storil. Malo bo guzva v prtljazniku, bom naredil malo povisan pod, da bo potem prtljaznik raven, ko bom zvrnil naslonjala. a imaš rezervno gumo zasilko pa boš samo pod prtljažnika vzdignl - tako kot je na sliki ki sem jo pripopal?
Buzdovan Objavljeno Julij 5, 2014 Opozori Objavljeno Julij 5, 2014 a imaš rezervno gumo zasilko pa boš samo pod prtljažnika vzdignl - tako kot je na sliki ki sem jo pripopal? Tocno tako, ta ozko kolo je in bom dvignil pod, saj ima tako narejeno moja zlahta na Hondi CRV. Bom pa vseeno poskusil stlaciti v prtljaznik se rezervno kolo, varianta brez se mi zdi zelo neposrecena. Z tistim kompletom za krpanje si po moje ne mores pomagati nic. Sem enkrat poskusil, je guma ostala prazna. Da je to nekje ponoci, ti ne ostane drugega kot vlecna sluzba. Bom raje izbral manjsi (tanjsi) rezervoar, saj imam crpalko s plinom cisto blizu, bom pac veckrat tocil. Naslednji teden se bom oglasil na Plineksu, da malo pokomentiramo o moznih variantah rezervoarja.
thumper Objavljeno Julij 5, 2014 Opozori Objavljeno Julij 5, 2014 Naslednji teden se bom oglasil na Plineksu, da malo pokomentiramo o moznih variantah rezervoarja. kaj so jih že spustili iz pripora ??? http://www.motosvet.com/tabla/topic/30744-avto-na-plin-kje-vgraditi/page-42#entry2083563 po možnosti vzemi pri njih na obroke pa dveh ne plačaj da se boš še avta rešil ko ti ga vzamejo ...
Buzdovan Objavljeno Julij 6, 2014 Opozori Objavljeno Julij 6, 2014 kaj so jih že spustili iz pripora ??? http://www.motosvet.com/tabla/topic/30744-avto-na-plin-kje-vgraditi/page-42#entry2083563 po možnosti vzemi pri njih na obroke pa dveh ne plačaj da se boš še avta rešil ko ti ga vzamejo ... Nisem se v zivljenju kupil ene stvari na obroke. Ne hise, avta, motorja... Vseeno hvala za opozorilo.
thumper Objavljeno Julij 7, 2014 Opozori Objavljeno Julij 7, 2014 Nisem se v zivljenju kupil ene stvari na obroke. Ne hise, avta, motorja... Vseeno hvala za opozorilo. daj odgovori še na vprašanje če so jih že spustili iz pripora ...
Buzdovan Objavljeno Julij 7, 2014 Opozori Objavljeno Julij 7, 2014 daj odgovori še na vprašanje če so jih že spustili iz pripora ... Nimam pojma, v sredo grem povprasat k pogodbenemu vgrajevalcu. Moj zlahtnik je sel ne tako dolgo nazaj malo nastavit ( mu je gorela lucka check engine ) v N.Gorico in ni imel nikakrsnih problemov, so mu odpravili napako.
thumper Objavljeno Julij 8, 2014 Opozori Objavljeno Julij 8, 2014 Nimam pojma, v sredo grem povprasat k pogodbenemu vgrajevalcu. Moj zlahtnik je sel ne tako dolgo nazaj malo nastavit ( mu je gorela lucka check engine ) v N.Gorico in ni imel nikakrsnih problemov, so mu odpravili napako. presiromašna mešanica ...dela se škoda na ventilih ... lučka zagori , ko lambda ne more več pokrivati razlik v vbrizgu/časih oz. potreb po gorivu ... naj preveri ventile da ne bo dodatne škode..
NX650 Objavljeno Julij 8, 2014 Opozori Objavljeno Julij 8, 2014 presiromašna mešanica ...dela se škoda na ventilih ... lučka zagori , ko lambda ne more več pokrivati razlik v vbrizgu/časih oz. potreb po gorivu ... naj preveri ventile da ne bo dodatne škode.. Ta problem je imel sodelavec na Toyoti Previji, v glavnem ne grejo tako hitro ventili kot ti Thumper dramatiziraš tu.... Tudi na prebogato mešanico bo prižgalo lučko.... oz. niso vsi avti enako občutljivi... eni prižgejo takoj, enim mora bit pa že hudo narobe da jo... no v glavnem na tej Previji je tvoj mega Prins, vgrajen v lj, je šel večkrat nazaj in jim ni nikakor uspelo nastavit da bi ugasnila lučka, čez čas so mu šli ventili, zgorel je en ventil... je dal popravit in vozi dalje. (tudi flash lube ima - žegnano vodo )
thumper Objavljeno Julij 8, 2014 Opozori Objavljeno Julij 8, 2014 Ta problem je imel sodelavec na Toyoti Previji, v glavnem ne grejo tako hitro ventili kot ti Thumper dramatiziraš tu.... Tudi na prebogato mešanico bo prižgalo lučko.... oz. niso vsi avti enako občutljivi... eni prižgejo takoj, enim mora bit pa že hudo narobe da jo... no v glavnem na tej Previji je tvoj mega Prins, vgrajen v lj, je šel večkrat nazaj in jim ni nikakor uspelo nastavit da bi ugasnila lučka, čez čas so mu šli ventili, zgorel je en ventil... je dal popravit in vozi dalje. (tudi flash lube ima - žegnano vodo ) s tem o mešanici in lučki se strinjam .. le da na prebogati mešanici ne prežge ventilov - pa še poraba je občutno prevelika ... torej če na kratko povzamem : v glavnem ventili ne grejo ampak čez čas pa grejo ... full si točno povedal ja.. opa - zakaj pa ima vgrajen flash lube??? zakaj nima valve care-a ?? zgorel en ventil ? mogoče na prvem cilindru takoj za loputo?? itak normalen pojav pri flash lube-u če je avto občutljiv na ventilih .. vsi ki so imeli pred letom 2009 na prins vgrajen flash lube so bili po l,2009 povabljeni na - cenovno zelo ugodno - menjavo le tega za valve care ! ker pa se je nekaterim zdel ta strošek brezvezen - in seveda ob pametnih nasvetih "strokovnjakov" med znanci in prijatelji ter popoldanskimi fušarji , da je valve care isti qurac kot flash lube - pač niso zamenjali ... in ja , ko so prišle težave je bila pa naprava kriva ... a pa si mu vsaj lučko ugasnil? no verjetno je svetila zaradi lambda2 - po izkušnjah je tudi za to rešitev ..pa si mu naredil servis ? aja saj to ni treba ..
NX650 Objavljeno Julij 8, 2014 Opozori Objavljeno Julij 8, 2014 Ker ima 5 let garancije mu ni noben šaril po napravi... razen strokovnjaki He he... hočem ti sam povedat da ni vse zlato kar se sveti
thumper Objavljeno Julij 8, 2014 Opozori Objavljeno Julij 8, 2014 Ker ima 5 let garancije mu ni noben šaril po napravi... razen strokovnjaki He he... hočem ti sam povedat da ni vse zlato kar se sveti ja kdaj je bil pa avto predelan? zakaj ni zmontiral valve care-a? vsi , ki smo imeli flash lube smo bili obveščeni za to menjavo .. so mu lučko zrihtali ali se po popravilu ventilov še zmeraj vozi s prižgano "check engine " lučko? in garancija velja oz.mu je veljala dokler je hodil na servis na 25,000km .... torej če na kratko povzamem : v glavnem ventili ne grejo ampak čez čas pa grejo..... zakaj nočeš tega komentirat??? zame praviš da dramatiziram potem pa gredo ventili ?? se točno ve zakaj so šli ??
smasher Objavljeno Julij 8, 2014 Opozori Objavljeno Julij 8, 2014 kaj pri ta novih avtih ki imajo direktni vbrizg (direkt v cilinder), je nuno da je ta "nov sistem" torej vbrizg plina skozi bencinske injektorje? Ve kdo če ima ta star 1.8 TS alfin motor rabi mazanje ventilov al ne?
NX650 Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 Ker ima 5 let garancije mu ni noben šaril po napravi... razen strokovnjaki ja kdaj je bil pa avto predelan? zakaj ni zmontiral valve care-a? vsi , ki smo imeli flash lube smo bili obveščeni za to menjavo .. so mu lučko zrihtali ali se po popravilu ventilov še zmeraj vozi s prižgano "check engine " lučko? in garancija velja oz.mu je veljala dokler je hodil na servis na 25,000km .... torej če na kratko povzamem : v glavnem ventili ne grejo ampak čez čas pa grejo..... zakaj nočeš tega komentirat??? zame praviš da dramatiziram potem pa gredo ventili ?? se točno ve zakaj so šli ?? Kaj ima veze kdaj je bil avto predelan? Če se nekaj proda pač stojiš za tem da je to ok... zakaj so potem vgrajevali flash lube če stvar ni ok? Mislim da sem ti že pred cirka dvemi leti napisal da je to žegnana voda pa si bil pameten... no zdaj si sam povedal..saj boš počasi no ok vsaj nekaj je bolje glede valve care vsaj v imenu več ne lažejo da je to mazanje ventilov Ko si ravno zapel za to... povej prednosti valve care-a pa bova potem predebatirala Glede ventilov, na tistih modelih kjer so problematični grejo zaradi povečane temperature, kar je posledica plina. Ko voziš na plin so prisotne večje temperature v glavi motorja, to je razvidno iz dejstev da zdržijo vžigalne svečke manj, priporočeno jih je menjat pogosteje, gume na vžigalnih tuljavah otrdijo..... na avtomobilih ki imajo višje delovne temperature (bmw recimo) zna prebiti tudi keramiko na svečki.... k temu pripomore tudi revnejša mešanica, ni pa to edini razlog. Plin pač povzroča višje temperature pri delovanju... valve care ima nalogo hlajenja ventilov. @ smasher, za star alfin motor ne vem, nisem imel opravka z njem. Prav tako z vbrizgom direkt v cilinder ne, na pamet nekaj pa nima smisla
danci1973 Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 Glede ventilov, na tistih modelih kjer so problematični grejo zaradi povečane temperature, kar je posledica plina. Ko voziš na plin so prisotne večje temperature v glavi motorja, to je razvidno iz dejstev da zdržijo vžigalne svečke manj, priporočeno jih je menjat pogosteje, gume na vžigalnih tuljavah otrdijo..... na avtomobilih ki imajo višje delovne temperature (bmw recimo) zna prebiti tudi keramiko na svečki.... k temu pripomore tudi revnejša mešanica, ni pa to edini razlog. Plin pač povzroča višje temperature pri delovanju... valve care ima nalogo hlajenja ventilov. Joj, koliko zmot na enem kupu... thumper 1
thumper Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 (popravljeno) kaj pri ta novih avtih ki imajo direktni vbrizg (direkt v cilinder), je nuno da je ta "nov sistem" torej vbrizg plina skozi bencinske injektorje? Ve kdo če ima ta star 1.8 TS alfin motor rabi mazanje ventilov al ne? za motorje z direktnim vbrizgom bencina obstajata pri prins-u dve napravi - - VSI-DI : indirektni vpih plina v sesalni kolektor prek plinskih injektorjev + .10 - 15 % sočasne porabe bencina za hlajenje bencinskih injektorjev ..motor vžiga na bencin in ko se ogreje preklopi na plin .. http://www.prinsautogas.com/articles/en-corporate-2008/vsi_di.html - DLM - direct liqui max : direkten vbrizg tekočega plina skozi bencinske injektorje ..avto vžiga hladen direktno na plin in dokler je plin na voljo deluje samo s plinsko porabo http://www.prinsautogas.com/en/products/directliquimax_system/directliquimax_system.html alfa 1,8 twin spark ne rabi mazanja/ dodajanja aditiva ... Kaj ima veze kdaj je bil avto predelan? Če se nekaj proda pač stojiš za tem da je to ok... zakaj so potem vgrajevali flash lube če stvar ni ok? Mislim da sem ti že pred cirka dvemi leti napisal da je to žegnana voda pa si bil pameten... no zdaj si sam povedal..saj boš počasi no ok vsaj nekaj je bolje glede valve care vsaj v imenu več ne lažejo da je to mazanje ventilov Ko si ravno zapel za to... povej prednosti valve care-a pa bova potem predebatirala Glede ventilov, na tistih modelih kjer so problematični grejo zaradi povečane temperature, kar je posledica plina. Ko voziš na plin so prisotne večje temperature v glavi motorja, to je razvidno iz dejstev da zdržijo vžigalne svečke manj, priporočeno jih je menjat pogosteje, gume na vžigalnih tuljavah otrdijo..... na avtomobilih ki imajo višje delovne temperature (bmw recimo) zna prebiti tudi keramiko na svečki.... k temu pripomore tudi revnejša mešanica, ni pa to edini razlog. Plin pač povzroča višje temperature pri delovanju... valve care ima nalogo hlajenja ventilov. @ smasher, za star alfin motor ne vem, nisem imel opravka z njem. Prav tako z vbrizgom direkt v cilinder ne, na pamet nekaj pa nima smisla - zato ker je valve care prišel na tržišče / v prodajo šele l.2009 - zato so bili vsi lastniki vozil z občutljivimi vozili pozvani na ugodno zamenjavo flash lube-a za valve care ... če to niso storili iz kakršnegakoli razloga je njihova stvar .. - na xsari picasso 1,6 flash lube zadostuje potrebam ..hidravlični ventili in še ustrezni materiali .. moja ima na plin 65000km , dve drugi pa sta do zamenjave za valve care naredili vsaka po okoli 80-100tkm ... na motorjih , ki imajo občutljive ventile (opel , ford , večina japoncev , američanov ter francozov pa še kakšni) se pri prinsu odkar je valve care na tržišču le ta obvezno montira v sklopu naprave.. - dodajanje kakršnega koli aditiva pri vožnji na plin je zaradi zaščite ventilov/naležnih površin ventila in sedežev ventilov ... včasih je to delo opravljal svinec v bencinu , sedaj pa razni aditivi .. ker plin le teh nima je potrebno aditiv dodajati posebaj ... - prednosti valve care-a : dodaja aditiv preko razdelilca enakomerno na vsak cilinder posamično .. 0,5litre zadostuje pri porabi 10l plina / 100km na mojem suzuki baleno za 14500km ! doziranje aditiva je določeno glede na čas vbrizga goriva .. aditiv je bil posebej razvit - za valve care in zaradi učinkovitega delovanje .. formula aditiva je v lasti prins-a.. kako si pa tako siguren v svoje trditve ?? se strinjam - pri veliko motorjih se temšperatura pri delovanju na plin poviša .. a to ne velja za vse motorje ... višja delovna temperatura glede na temperaturo hladilne tekočine in temperaturo olja ali si mislil višjo temperaturo izgorevanja v cilindru????? ker to je velika razlika ! na splošno imajo višjo temperaturo zgorevanja japonci - predvsem zaradi revnejše mešanice goriva ( osebno sem videl lexus-a ls 460 z dvojnim vbrizgom goriva ( direktni + indirektni - deluje posamično in kombinirano glede na trenutne potrebe po moči / navoru - povprečna poraba na računalniku 9,3l bencina !!! - 4600ccm in 385 konjev !!!) zgleda da o dodajanju aditivov nimava več kaj podebatirati glede na te tvoje famozne povišane temperature in hlajenje ventilov ... aditivi v glavni meri mažejo stične površine med ventilom in sedežem ... nekaj tudi hladijo ... nikakor pa aditiv ne opravlja hlajenja kot glavne funkcije... Popravljeno Julij 9, 2014. Popravil thumper
NX650 Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 Joj, koliko zmot na enem kupu... misliš - dodajanje kakršnega koli aditiva pri vožnji na plin je zaradi zaščite ventilov/naležnih površin ventila in sedežev ventilov ... včasih je to delo opravljal svinec v bencinu , sedaj pa razni aditivi .. ker plin le teh nima je potrebno aditiv dodajati posebaj ... - prednosti valve care-a : dodaja aditiv preko razdelilca enakomerno na vsak cilinder posamično .. 0,5litre zadostuje pri porabi 10l plina / 100km na mojem suzuki baleno za 14500km ! doziranje aditiva je določeno glede na čas vbrizga goriva .. aditiv je bil posebej razvit - za valve care in zaradi učinkovitega delovanje .. formula aditiva je v lasti prins-a.. kako si pa tako siguren v svoje trditve ?? se strinjam - pri veliko motorjih se temšperatura pri delovanju na plin poviša .. a to ne velja za vse motorje ... višja delovna temperatura glede na temperaturo hladilne tekočine in temperaturo olja ali si mislil višjo temperaturo izgorevanja v cilindru????? ker to je velika razlika ! na splošno imajo višjo temperaturo zgorevanja japonci - predvsem zaradi revnejše mešanice goriva ( osebno sem videl lexus-a ls 460 z dvojnim vbrizgom goriva ( direktni + indirektni - deluje posamično in kombinirano glede na trenutne potrebe po moči / navoru - povprečna poraba na računalniku 9,3l bencina !!! - 4600ccm in 385 konjev !!!) zgleda da o dodajanju aditivov nimava več kaj podebatirati glede na te tvoje famozne povišane temperature in hlajenje ventilov ... aditivi v glavni meri mažejo stične površine med ventilom in sedežem ... nekaj tudi hladijo ... nikakor pa aditiv ne opravlja hlajenja kot glavne funkcije... Se strinjam da je valve care zaščita stičnih površin ventila in sedeža ventila, zgorel je ventil- stične površine. Valve care se dodaja enakomerno na vsak valj- je enako spojen kot je bil flash lube, pomeni ena cev na sesalni kolektor.. ali ima priklop pred vsakim valjem posebej (da res pride na tisti valj) na kolektorju? Mislil sem na povišano temperaturo izgorevanja v cilindru. Temperatura vode in olja se ne spremeni.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se