LooLekSLO Objavljeno December 11, 2009 Opozori Objavljeno December 11, 2009 se ti je kaksna vejica izmuznila ali ti to resno?! + plin verjetno
LooLekSLO Objavljeno December 11, 2009 Opozori Objavljeno December 11, 2009 + plin verjetno Zgornja objava je pomota, ker mi je nekak čudno prikazalo. Žal pa urejevalnik ne dela :headbang:
sesir Objavljeno December 11, 2009 Opozori Objavljeno December 11, 2009 od 1000 evrov naprej je montaža..v srbiji pa od 350 dalje.. thumper je napisal,da za xsaro 1800eu Oziroma napisal je 400eu.Pol pa mi je obrazložil,da je bla tolk razlike na koncu v ceni med bencin plus plin in v osnovi dizel
biker77 Objavljeno December 11, 2009 Opozori Objavljeno December 11, 2009 thumper je napisal,da za xsaro 1800eu Oziroma napisal je 400eu.Pol pa mi je obrazložil,da je bla tolk razlike na koncu v ceni med bencin plus plin in v osnovi dizel vem kaj je napisal.. je pa razlika med enotočkovnim in 10 točkovnim vbrizgom.. nesporazum rešen btw..za jeepa je prišlo 1650 evrov..pa je šestvaljnik..
thumper Objavljeno December 12, 2009 Opozori Objavljeno December 12, 2009 vem kaj je napisal.. je pa razlika med enotočkovnim in 10 točkovnim vbrizgom.. nesporazum rešen btw..za jeepa je prišlo 1650 evrov..pa je šestvaljnik.. a to sekvent naprava ali mono ?
thumper Objavljeno December 12, 2009 Opozori Objavljeno December 12, 2009 eden izmed zadnjih projektov je bila predelava TSI motorja http://www.plineks.s...index.php?id=28 tako da a to so tudi že uspeli predelati... pa verjetno so prvi v evropi.... kot G1 z wanklom..
thumper Objavljeno December 12, 2009 Opozori Objavljeno December 12, 2009 od 1000 evrov naprej je montaža..v srbiji pa od 350 dalje.. za srbijo je res - cena vgradnje. plus strošek poti, plus carina, plus slovenski certifikat o plinotesnosti, pa ko ti dajo turški tank brez EU certifikata še to zamenjati, pa ko ti kaj ne dela kot je treba se boš peljal dol uveljavljat garancijo... ampak je pa nabavna cena res nizka...
hilton Objavljeno December 12, 2009 Opozori Objavljeno December 12, 2009 a to so tudi že uspeli predelati... pa verjetno so prvi v evropi.... kot G1 z wanklom.. mislim ne mislim nekomu delat neke nepotrebne reklame, ampak definitivno v sloveniji daleč najbolj profisonalno podkovani glede znanja tako da. drugace pa malce poguglaj pa si kakšen strokovni članek o pogorevdu preberi Dadi in MowzancR 1 1
hilton Objavljeno December 12, 2009 Opozori Objavljeno December 12, 2009 sej lepo in prav glede vgradnje vs rbiji ki je cenovno poceni varjanta( nekje 400€ razlike) a se kdo vpraša kaj pa če pride do kakšnih težav z sistemov , kolikor ga pride ponovna voznja do srbije ..... pa problemi z homologacijo ali se kaksno kaznijo če te povrhu dobijo........ ponavadi se ekonomske računice vam ki šparate tam ko ni treba ne izidejo pozitivno MowzancR 1
thumper Objavljeno December 12, 2009 Opozori Objavljeno December 12, 2009 mislim ne mislim nekomu delat neke nepotrebne reklame, ampak definitivno v sloveniji daleč najbolj profisonalno podkovani glede znanja tako da. drugace pa malce poguglaj pa si kakšen strokovni članek o pogorevdu preberi sem bral na nekem drugem forumu kako sta se "strokovno" kregala z ante-jem iz G1 , ja... za umret od smeha strokovno... firma ki prodaja cca 14 različnih proizvajalcev plinskih naprav ... no po želji. ko je pa reklamacija ti pa v tretje nočejo več telefona vzdignit... mislim ali ne mislim da je direktni link čista reklama... ne se ven vlečt...pa meni je itak vseeno če je.. odločajo pa o kvaliteti itak stranke in neodvisni testi...na katere pa se večina slovenskih vgrajevalcev ne upa pristat...:naughty: brembo in ImenitnaPriložnost 1 1
hilton Objavljeno December 12, 2009 Opozori Objavljeno December 12, 2009 sem bral na nekem drugem forumu kako sta se "strokovno" kregala z ante-jem iz G1 , ja... za umret od smeha strokovno... firma ki prodaja cca 14 različnih proizvajalcev plinskih naprav ... no po želji. ko je pa reklamacija ti pa v tretje nočejo več telefona vzdignit... mislim ali ne mislim da je direktni link čista reklama... ne se ven vlečt...pa meni je itak vseeno če je.. odločajo pa o kvaliteti itak stranke in neodvisni testi...na katere pa se večina slovenskih vgrajevalcev ne upa pristat... če bi hotel imeti kaj od direktnega linka bi od svojega podjetja link pripopal ne pa od podjetja kateraga nimam niti centa tako da ne nabijaj nekaj v 3 dni
hilton Objavljeno December 12, 2009 Opozori Objavljeno December 12, 2009 lahko pa gres v nemčijo plačaš za predelavo 4 cininderca 1600˘€ za 6 pa 1900€ mogoče je to taprava ekonomska rešitev
biker77 Objavljeno December 12, 2009 Opozori Objavljeno December 12, 2009 a to sekvent naprava ali mono ? sekvent seveda
thumper Objavljeno December 12, 2009 Opozori Objavljeno December 12, 2009 sekvent seveda a vtej ceni je tudi dodatno mazanje ventilov ??
thumper Objavljeno December 12, 2009 Opozori Objavljeno December 12, 2009 mislim ne mislim nekomu delat neke nepotrebne reklame, ampak definitivno v sloveniji daleč najbolj profisonalno podkovani glede znanja tako da. drugace pa malce poguglaj pa si kakšen strokovni članek o pogorevdu preberi teorija in papir marsikaj preneseta..... koliko avtov pa so tebi že predelali tam ??? kajti domnevam ,da govoriš iz lastnih izkušenj kot uporabnik... :unsure: če bi hotel imeti kaj od direktnega linka bi od svojega podjetja link pripopal ne pa od podjetja kateraga nimam niti centa tako da ne nabijaj nekaj v 3 dni kaj pa nisi od svojega prilimal.... vsaj nekaj pametnega bi bilo za videt... :naughty: pa ne takoj zapenit , ko se nekdo ne strinja s tabo 1000% ... pa imam PM...če bi slučajno želel še kaj takega izvedeti, kar se mi ne zdi ravno za v temo pisat..
biker77 Objavljeno December 12, 2009 Opozori Objavljeno December 12, 2009 a vtej ceni je tudi dodatno mazanje ventilov ?? je 50 evrov doplačila ampak baje ga za svojo kanto ne rabim.. sesir 1
thumper Objavljeno December 12, 2009 Opozori Objavljeno December 12, 2009 je 50 evrov doplačila ampak baje ga za svojo kanto ne rabim.. če imaš pod l.99 res ne rabiš...nihče pa ne odsvetuje... pa 50e verjetno misliš flash lube na podtlak ... ne računalniško krmiljenega glede na čase vbrizga goriva..
sayo Objavljeno December 12, 2009 Opozori Objavljeno December 12, 2009 A nima firma G1 neko novo patentirano pogruntavščino ? Kakor sem jaz slišal dajejo tudi edini 8 let garancije
thumper Objavljeno December 12, 2009 Opozori Objavljeno December 12, 2009 A nima firma G1 neko novo patentirano pogruntavščino ? Kakor sem jaz slišal dajejo tudi edini 8 let garancije imajo patentiran softwear (zaščita velja v sloveniji ). pa vezja za comp jim dela en iz izlak baje... ostalo je : francoski uparjalnik , italijanski elektromagnetni ventili... sestavljeno iz vseh vetrov. ja...garancija...huh tale bo pa težka... ventili imajo življensko dobo nekje med 80 in 120.000 km (če ti seveda ne crknejo prej zaradi slabega -beri umazanega -petrolovega plina) in se menjajo na račun stranke...uparjalnik zdrži baje malo več... in se prav tako menja na račun stranke.... (za tank pa ne vem koliko jim zdrži(malo se hecam...).... huda garancija , ni kaj....
Ice Objavljeno December 14, 2009 Opozori Objavljeno December 14, 2009 resno.. ko sem tankal polno bencina ,sem dal števec na nulo... ta bencin se porabi za ogrevanje, potem preklopi na plin.. res pa je , da dela žena malo km v eno smer , cca 12... ostala poraba na 100 km pa je plinska... strošek : bencin 0.6873l/100 x 1,143e = 0,7856e..... plin 9,6566l/100 x 0,605e =5,8423e ..... skupni strošek na 100 km = 0,7856e + 5,8423e = 6,6279 e / 100km... evo ... podabu, da smo v plinski temi. moja napaka. :unsure: sicer pa samega bencina ne porabi tako malo, tako da.......... zame se vedno dizel. ce je bencinc ze pri hisi -in relativno velika masina- se stroski predelave lahko povrnejo zelo hitro. kalkulatore v roke pa racunati. poznam par ljudi, ki so prej delali za bencin (n.pr. 5.7 l hemi dodge ram, ford f250 5.4 l - ne, to niso povprecne porabe na sto :grrr). danes -po predelavi na plin- si lahko celo se kaj privoscijo. s tem so spravili stroske goriva ca. na nivo povprecnega 6 cilinderskega nemca.
thumper Objavljeno December 14, 2009 Opozori Objavljeno December 14, 2009 podabu, da smo v plinski temi. moja napaka. :unsure: sicer pa samega bencina ne porabi tako malo, tako da.......... zame se vedno dizel. ce je bencinc ze pri hisi -in relativno velika masina- se stroski predelave lahko povrnejo zelo hitro. kalkulatore v roke pa racunati. poznam par ljudi, ki so prej delali za bencin (n.pr. 5.7 l hemi dodge ram, ford f250 5.4 l - ne, to niso povprecne porabe na sto :grrr). danes -po predelavi na plin- si lahko celo se kaj privoscijo. s tem so spravili stroske goriva ca. na nivo povprecnega 6 cilinderskega nemca. poznam enega forda f350 6.7 v10 ... ta je po predelavi na plin padel na nivo 8 cilindrov... ima bencinske 35l...
thumper Objavljeno December 14, 2009 Opozori Objavljeno December 14, 2009 ford f350 6.7l v10 ... bencinska 35l/100km... ta požrešen 230 litrski tank za plin...
thumper Objavljeno Januar 12, 2010 Opozori Objavljeno Januar 12, 2010 razvoj gre naprej : http://www.prinsauto...008/vsi_di.html mnenje dirkača : http://www.prinsauto...civic-will.html brembo 1
frenk Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 Tudi mene mika predelava mazde 3 na plin,pa rad kaj koristnih napotkov predvsem o predelovalcih oz izkušnjah z njimi. Ne zanimajo me komentarji" pametnjakovičev" pač pa izkušnje z ...
thumper Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 Tudi mene mika predelava mazde 3 na plin,pa rad kaj koristnih napotkov predvsem o predelovalcih oz izkušnjah z njimi. Ne zanimajo me komentarji" pametnjakovičev" pač pa izkušnje z ... jaz imam citroen xsara picasso 16 16 v l.2008 in baleno 13 16v l.1996 .... oba na plin ... in se vozim ... poceni... brembo 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se