MilanAndonovski Objavljeno Marec 12, 2011 Opozori Objavljeno Marec 12, 2011 Kot ti je že odgovoril tonek je pinlock super rešitev cena je cca 25€ ??? Deluje super! Je napisal da ga ima ampak da mu vseeno rosi. Sicer pa v večini primerov ko čelada še nima pinlocka, je velika možnost, da vizir še ni pripravljen zanj. To pa je pol strošek malo večji...nov vizir + pinlock
kompi Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 Imam n84 čelado in velike probleme z rosenjem Ima vložek proti rosenju ampak kakor vizir zaprem je v momentu tako zarošeno, da se nič ne vidi. Na mestu razumem, da se zarosi ampak tudi med vožnjo se tako rosi, da moram imeti vizir ves čas 1cm odprt, kar pa nič kaj prijetno ne piha v oči Kakšna ideja kaj naj naredim? Zračnike imam odprte. Vložek učinkovito preprečuje megljenje vizirja le v primeru, ko se obe površini (vizir in vložek) res tesno stikata. Ker pa je vložek vpet med čepka, se po naravi stvari sčasoma krivi po podobi vizirja in izgublja kontakt z njim (tudi medtem, ko čelada stoji doma na polici). Med obe površini se v takem primeru lahko zalezeta vlaga in prah. Med vožnjo zaradi vibracij prah med površinama povzroča praske, vlaga pa povzroča megljenje vizirja. Vložek proti megljenju in vizir je zato potrebno večkrat ločiti in oprati z vodo ali blago milnico - glej video. Vložek, ki se je po daljšem času prisiljenega položaja ukrivil po podobi osnovnega vizirja, je potrebno samo obrniti na drugo stran (180°) tako, da se bo ponovno tesno prilegal na površino vizirja. Če se vložek še vedno premika, ali pa se ne prilega tesno k vizirju, je potrebno z izvijačem zavrteti ekscentrično oblikovana čepka na obeh straneh vizirja in na ta način povečati napetost naleganja vložka na vizir. Če se težave ponovijo ponoviš postopek ali pa se oglasiš pri nas, kjer ti bomo radi nastavili zadevo. Lp, Boris Kompare trebor 1
nxyz Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 Sem očistila in obrnila vložek, zdaj pa čakanje na vreme, da vidim, če bo
Kolen Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 Zelo nazorna predstavitev ! :notworthy: Čimveč takšnih filmčkov.
tomazinjo Objavljeno Marec 14, 2011 Opozori Objavljeno Marec 14, 2011 Compaco-ste nasprotje marsikateri trgovini, ki ceni stranko le do trenutka ko se ji izda račun in pokasira. S servisnimi uslugami ter odnosom kot takim ste za zgled drugim. Sem iz Kopra, Velenje mi ni ravno blizu (Trst, poln motorističnih trgovin imam pred vrati), toda ko pride trenutek za nakup čelade se bom zopet z veseljem zapeljal do vas. Vsaka čast, tako se dela! Lp P182, suzuki, ZdenkoK in 1 other 4
nxyz Objavljeno Marec 22, 2011 Opozori Objavljeno Marec 22, 2011 Vložek učinkovito preprečuje megljenje vizirja le v primeru, ko se obe površini (vizir in vložek) res tesno stikata. Ker pa je vložek vpet med čepka, se po naravi stvari sčasoma krivi po podobi vizirja in izgublja kontakt z njim (tudi medtem, ko čelada stoji doma na polici). Med obe površini se v takem primeru lahko zalezeta vlaga in prah. Med vožnjo zaradi vibracij prah med površinama povzroča praske, vlaga pa povzroča megljenje vizirja. Vložek proti megljenju in vizir je zato potrebno večkrat ločiti in oprati z vodo ali blago milnico - glej video. Vložek, ki se je po daljšem času prisiljenega položaja ukrivil po podobi osnovnega vizirja, je potrebno samo obrniti na drugo stran (180°) tako, da se bo ponovno tesno prilegal na površino vizirja. Če se vložek še vedno premika, ali pa se ne prilega tesno k vizirju, je potrebno z izvijačem zavrteti ekscentrično oblikovana čepka na obeh straneh vizirja in na ta način povečati napetost naleganja vložka na vizir. Če se težave ponovijo ponoviš postopek ali pa se oglasiš pri nas, kjer ti bomo radi nastavili zadevo. Lp, Boris Kompare Vložek sem obrnila in se je še vedno malo rosilo. ( največji problem so bila očala ) Problem sem rešila tako, da sem odstranila tisto zaščito pri bradi, ki naj bi preprečevala pihanje in zdaj samo še uživam pri vožnji, ni več dela z odpiranjem vizirja
MilanAndonovski Objavljeno Marec 25, 2011 Opozori Objavljeno Marec 25, 2011 Vložek sem obrnila in se je še vedno malo rosilo. ( največji problem so bila očala ) Problem sem rešila tako, da sem odstranila tisto zaščito pri bradi, ki naj bi preprečevala pihanje in zdaj samo še uživam pri vožnji, ni več dela z odpiranjem vizirja Kak pa je zdaj stanje v čeladi? Piha dosti bol zdaj ko nimas podbradnega dela? Ali je vredu?
rosse20 Objavljeno Marec 25, 2011 Opozori Objavljeno Marec 25, 2011 kompi... eno vprašanje. zdaj je moja čelada pri vas na zimskem servisu (vem, da je že gotova), pa me zanima, če je možno, da bi nekako spravila moja tanka očala vanjo. ko bi se oglasila po njo, a bi bilo možno še to uredit? zadnjič sem čisto pozabila, ko sem jo prinesla.
MilanAndonovski Objavljeno Marec 25, 2011 Opozori Objavljeno Marec 25, 2011 kompi... eno vprašanje. zdaj je moja čelada pri vas na zimskem servisu (vem, da je že gotova), pa me zanima, če je možno, da bi nekako spravila moja tanka očala vanjo. ko bi se oglasila po njo, a bi bilo možno še to uredit? zadnjič sem čisto pozabila, ko sem jo prinesla. Jaz spravim moja sončna očala brez problema noter ko mam čelado že na glavi. Mam pa x701 pa čelado s tankim kovinskim okvirjem. Tak da načeloma nebi smel bit nek problem.
kompi Objavljeno Marec 25, 2011 Opozori Objavljeno Marec 25, 2011 kompi... eno vprašanje. zdaj je moja čelada pri vas na zimskem servisu (vem, da je že gotova), pa me zanima, če je možno, da bi nekako spravila moja tanka očala vanjo. ko bi se oglasila po njo, a bi bilo možno še to uredit? zadnjič sem čisto pozabila, ko sem jo prinesla. Seveda! Ko prideš po čelado, prinesi s sabo še očala. Lp, Boris Kompare
Dr_Jakob Objavljeno Marec 25, 2011 Opozori Objavljeno Marec 25, 2011 Kompi, a so tanovi pinlock za N103 s silikonom ze prisli? Kolko je cena? Plus vizir?
nxyz Objavljeno Marec 25, 2011 Opozori Objavljeno Marec 25, 2011 Kak pa je zdaj stanje v čeladi? Piha dosti bol zdaj ko nimas podbradnega dela? Ali je vredu? Malo piha ampak ne toliko, da bi motilo.
Kolen Objavljeno Marec 26, 2011 Opozori Objavljeno Marec 26, 2011 Tudi jaz sem imel problem z rosenjem in nisem ugotovil ali se mi rosijo korekcijska očala ali vizir. Ker sem bil pri Compacu sem se vseeno odločil in kupil pinlock s silikonom in se mi sedaj niti malo več ne rosi.
kompi Objavljeno Marec 26, 2011 Opozori Objavljeno Marec 26, 2011 Kompi, a so tanovi pinlock za N103 s silikonom ze prisli? Kolko je cena? Plus vizir? Vložke proti megljenju s silikonsko obrobo za čelade N103 imamo na zalogi. Vizirje tudi. Maloprodajna cena za vložek je 25,50 EUR, za vizir pa 31,- EUR. Lp, Boris Kompare
MilanAndonovski Objavljeno Marec 26, 2011 Opozori Objavljeno Marec 26, 2011 Eno vprašanje za kompija. Moj pinlock vložek ima silikonsko tesnilo samo na eni strani. Tak da predvidevam da 180° obrat ni mogoč. Kako pa tukaj rešim to zadevo? Ali je načeloma dovol da "narobe" obrnjen vložek dam v vizir za kak dan ali dva ko čelade na uporabljam in ga potem spet pravilno obrnem? Ali je kak drugačen način za to? Lp
kompi Objavljeno Marec 28, 2011 Opozori Objavljeno Marec 28, 2011 Eno vprašanje za kompija. Moj pinlock vložek ima silikonsko tesnilo samo na eni strani. Tak da predvidevam da 180° obrat ni mogoč. Kako pa tukaj rešim to zadevo? Ali je načeloma dovol da "narobe" obrnjen vložek dam v vizir za kak dan ali dva ko čelade na uporabljam in ga potem spet pravilno obrnem? Ali je kak drugačen način za to? Lp Vsi vložki z obrobo imajo silikon nanešen le na eni strani, vendar pa so po obeh straneh obdelani s snovjo, ki preprečuje meglenje vizirja. Ko so vložki vpeti na vizir, se sčasoma krivijo po podobi vizirja in izgubljajo kontakt z njim . Tudi silikonski. Zato je potrebno tudi te občasno očistiti in obrniti za 180°. Lp, Boris Kompare
Marjanček Objavljeno Marec 28, 2011 Opozori Objavljeno Marec 28, 2011 Ali je komu znano, ce obstaja kaksen nacin (razen cepi za usesa) kako zmanjsat glasnost Nolanke N85?? LP!{M}
kompi Objavljeno Marec 28, 2011 Opozori Objavljeno Marec 28, 2011 Ali je komu znano, ce obstaja kaksen nacin (razen cepi za usesa) kako zmanjsat glasnost Nolanke N85?? LP!{M} Hrup v čeladi je zelo subjektivna in zelo težko merljiva kategorija. Nanj vpliva več dejavnikov: oblika čelade, izbira prave velikosti in modela čelade, opremljenost čelade s prezračevalnimi sistemi in proti vetrnimi zaščitami …. pa tudi krogotok zraka na motorju med vožnjo, uporaba in nagib vetrobranskega stekla, drža posameznika na motorju in nenazadnje tudi od občutljivosti motorista na zvok. Med vožnjo se namreč na motor, motorista in površino čelade ujame zračni tok, ki se lomi in povzroča turbulenco. Od tega, kako se lomi je odvisno kolikšen je hrup v čeladi. Najboljši nasvet, ki ti ga lahko trenutno ponudim je: najprej je potrebno poiskati mesto na čeladi, od koder prihaja hrup. To boš še najlažje ugotovil, če pri počasni vožnji zaokrožiš z roko okoli čelade. Takoj, ko boš pokril kritično točko, bo hrup ponehal. Ko boš odkril težavno mesto, bomo lažje pomagali. Lp, Boris Kompare
Marjanček Objavljeno Marec 29, 2011 Opozori Objavljeno Marec 29, 2011 Hrup v čeladi je zelo subjektivna in zelo težko merljiva kategorija. Nanj vpliva več dejavnikov: oblika čelade, izbira prave velikosti in modela čelade, opremljenost čelade s prezračevalnimi sistemi in proti vetrnimi zaščitami …. pa tudi krogotok zraka na motorju med vožnjo, uporaba in nagib vetrobranskega stekla, drža posameznika na motorju in nenazadnje tudi od občutljivosti motorista na zvok. Med vožnjo se namreč na motor, motorista in površino čelade ujame zračni tok, ki se lomi in povzroča turbulenco. Od tega, kako se lomi je odvisno kolikšen je hrup v čeladi. Najboljši nasvet, ki ti ga lahko trenutno ponudim je: najprej je potrebno poiskati mesto na čeladi, od koder prihaja hrup. To boš še najlažje ugotovil, če pri počasni vožnji zaokrožiš z roko okoli čelade. Takoj, ko boš pokril kritično točko, bo hrup ponehal. Ko boš odkril težavno mesto, bomo lažje pomagali. Lp, Boris Kompare Mojih pricakovanj celada ni dosegla, vsaj kar se tice glasnosti; oblika, obcutek, zracenje, velikost celade(na tikvi sem imel vec znamk, razlicnih modelov in velikosti) je prav to kar sem iskal. Ceprav sem od nekaterih motoristov slisal, da naj bi bile Nolan celade malo glasnejse, nisem si pa mislil, da je razlika med celado Shark enakega cenovnega razreda in N85 lahko toliksna. Mislim, da ni normalno, ce motorja pri 100km/h na uro ne slisim vec... Poizkusal sem naredit tudi to kar si mi napisal obracal glavo na vse mozne nacine in z roko ugotavljal od kod prihaja veter not, ampak mi je zmanjkalo rok... LP!{M} rosse20 1
kompi Objavljeno Marec 29, 2011 Opozori Objavljeno Marec 29, 2011 (popravljeno) Mojih pricakovanj celada ni dosegla, vsaj kar se tice glasnosti; oblika, obcutek, zracenje, velikost celade(na tikvi sem imel vec znamk, razlicnih modelov in velikosti) je prav to kar sem iskal. Ceprav sem od nekaterih motoristov slisal, da naj bi bile Nolan celade malo glasnejse, nisem si pa mislil, da je razlika med celado Shark enakega cenovnega razreda in N85 lahko toliksna. Mislim, da ni normalno, ce motorja pri 100km/h na uro ne slisim vec... Poizkusal sem naredit tudi to kar si mi napisal obracal glavo na vse mozne nacine in z roko ugotavljal od kod prihaja veter not, ampak mi je zmanjkalo rok... LP!{M} Škoda, da čelade nisi pred nakupom preizkusil na svojem motorju. Pri nas igramo odprtih kart in kupcem ponujamo, da še pred nakupom osebno preizkusijo izbrani model čelade na lastnem motorju. Le na tak način se lahko izognejo morebitni slabi volji in izberejo zase najustreznejšo čelado. Sicer pa ni res, da so Nolanove čelade glasnejše. Kot rečeno na dobro počutje vplivajo številni dejavniki. Če le moreš se oglasi pri nas, da pogledamo kje tiči težava in jo skušamo odpraviti. Lp, Boris Kompare Popravljeno Marec 29, 2011. Popravil kompi Marjanček, malakai in rosse20 3
gody01 Objavljeno Marec 29, 2011 Opozori Objavljeno Marec 29, 2011 Hrup v čeladi je zelo subjektivna in zelo težko merljiva kategorija. Nanj vpliva več dejavnikov: oblika čelade, izbira prave velikosti in modela čelade, opremljenost čelade s prezračevalnimi sistemi in proti vetrnimi zaščitami …. pa tudi krogotok zraka na motorju med vožnjo, uporaba in nagib vetrobranskega stekla, drža posameznika na motorju in nenazadnje tudi od občutljivosti motorista na zvok. Med vožnjo se namreč na motor, motorista in površino čelade ujame zračni tok, ki se lomi in povzroča turbulenco. Od tega, kako se lomi je odvisno kolikšen je hrup v čeladi. Najboljši nasvet, ki ti ga lahko trenutno ponudim je: najprej je potrebno poiskati mesto na čeladi, od koder prihaja hrup. To boš še najlažje ugotovil, če pri počasni vožnji zaokrožiš z roko okoli čelade. Takoj, ko boš pokril kritično točko, bo hrup ponehal. Ko boš odkril težavno mesto, bomo lažje pomagali. Lp, Boris Kompare Zanimivo, Tudi sam imam podobne izkušnje z N85. V bistvu sem jo vzel, kot naslednjico N84, ker pač ima senčnik in računal, da bo vsaj podobna tudi akustika. Pa je precej slabša. Pihanje in žvižganje sem lokaliziral na mehanizem vizirja in čelade (mogoče tudi sistem za zapiranje temne zaslonke kaj prispeva, ne morem ločiti, ker pokrijem komplet, kadar pokrijem). V glavnem, če z roko pokrijem del, kjer je vpet vizir postane sicer glasna čelada prav vzorno tiha. Sem že razmišljal, da bi kar s silver tejpom prelepil ta del, ampak zaenkrat rešujem zadevo z ušesnimi čepki. Če pa boste ugotovili metodo, ki bi zmanjšala tuljenje pri mehanizmu vizirja jo prosim objavite še na forumu
Banjo Objavljeno Marec 29, 2011 Opozori Objavljeno Marec 29, 2011 Zanimivo, Tudi sam imam podobne izkušnje z N85. V bistvu sem jo vzel, kot naslednjico N84, ker pač ima senčnik in računal, da bo vsaj podobna tudi akustika. Pa je precej slabša. Pihanje in žvižganje sem lokaliziral na mehanizem vizirja in čelade (mogoče tudi sistem za zapiranje temne zaslonke kaj prispeva, ne morem ločiti, ker pokrijem komplet, kadar pokrijem). V glavnem, če z roko pokrijem del, kjer je vpet vizir postane sicer glasna čelada prav vzorno tiha. Sem že razmišljal, da bi kar s silver tejpom prelepil ta del, ampak zaenkrat rešujem zadevo z ušesnimi čepki. Če pa boste ugotovili metodo, ki bi zmanjšala tuljenje pri mehanizmu vizirja jo prosim objavite še na forumu Še ena ista izkušnja. Mislim, da šumenje povzroča mehanizem za senčilo (na levi strani čelade), saj ta šum izgine, če ga pokrijem z roko. Če pokrijem mehanizem vizirja na desni strani, ni nobene razlike. Pred N85 sem uporabljal N103, ki pa ima ta mehanizem popolnoma drugače izveden in ni povzročal nobenega šuma.
perici Objavljeno Marec 29, 2011 Opozori Objavljeno Marec 29, 2011 Zanimivo, Tudi sam imam podobne izkušnje z N85. V bistvu sem jo vzel, kot naslednjico N84, ker pač ima senčnik in računal, da bo vsaj podobna tudi akustika. Pa je precej slabša. Pihanje in žvižganje sem lokaliziral na mehanizem vizirja in čelade (mogoče tudi sistem za zapiranje temne zaslonke kaj prispeva, ne morem ločiti, ker pokrijem komplet, kadar pokrijem). V glavnem, če z roko pokrijem del, kjer je vpet vizir postane sicer glasna čelada prav vzorno tiha. Sem že razmišljal, da bi kar s silver tejpom prelepil ta del, ampak zaenkrat rešujem zadevo z ušesnimi čepki. Če pa boste ugotovili metodo, ki bi zmanjšala tuljenje pri mehanizmu vizirja jo prosim objavite še na forumu Poskusi kaj natlačit pod pokrovček za n-com (če nimaš vgrajenega). Jaz sem natlačil vato in zdaj je nekoliko bolje. LP 5r
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se