jose Objavljeno April 16, 2006 Deli Objavljeno April 16, 2006 @Jurij mam jaz lanski model 801R in sem zdaj dokupil zatemnjen vizir z zaklepom in ni nobenih problemov v 'kompatibilnosti' .) :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_THUNDER_ Objavljeno April 16, 2006 Deli Objavljeno April 16, 2006 x801r rullllllllzzzzzz!!! :yea1: :yea1: :yea1: tiha, lahka, ne rosi se in dobro tesni (ničvečrdečihsolznihoči) res navdušen :grupni: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Efreet Objavljeno April 17, 2006 Deli Objavljeno April 17, 2006 Če se osredotočiva na pogovor s sopotnico... To kompi: A je možnost komunikacije voznik-voznik? Če ne, potem mogoče veš, če se planira? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno April 18, 2006 Deli Objavljeno April 18, 2006 Dans sem se vozo pa mi je nekaj zacelo v celadu zvizgat oz zdaj ne vem ce je zaradi celade al je kombinezona,vglavnem ali je normalno da slisim sum vetra al necesa,zelo motece je :? Gre se pa za x902 Med počasno vožnjo postavi roko na mesto, od koder meniš da prihaja zvok. Na ta način boš najlažje ugotovil od kje prihaja motnja. Če je kriva čelada, bova enostavno rešila problem. [A obstaja tak sistem tudi za "low-cost" n. pr. N84 celadinke ? Zaklep vizirja je od letos dalje vgrajen zgolj na čelade višjega ranga - X-601 in X-801R - in ga na N84 žal ni mogoče montirati. To kompi: A je možnost komunikacije voznik-voznik? Če ne, potem mogoče veš, če se planira? N-com trenutno omogoča komunikacijo voznik-sopotnik, voznik-mobitel in voznik-avdio in navigacijske naprave. V naslednji generaciji N-coma (čez kakšno leto) pa načrtujemo tudi povezavo med vozniki dveh in ali več motorjev. Lp, Boris Kompare B) p.s. res hvala vsem, ki ste zadovoljni z našimi storitvami. To nam res veliko pomeni. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Efreet Objavljeno April 18, 2006 Deli Objavljeno April 18, 2006 V naslednji generaciji N-coma (čez kakšno leto) pa načrtujemo tudi povezavo med vozniki dveh in ali več motorjev. Boris, še eno vprašanje. Ali slučajno veš, če bo naslednja generacija N-COM "kompatibilna" z čeladami, ki so trenutno na trgu? Ravno premišljujem o tem, da bi kupil N102, pa planiram v prihodnosti dodati čeladi še sistem za komunikacijo voznik-voznik. Če bi vedel, da bo N-COM v2.0 deloval tudi z N102, bi se lažje odločil za nakup prav N102 :) Hvala za odgovor! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
T 120 Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 Imam x-lite 801, kupljena v letu 04. Rad bi si kupil zatemnjen vizir, zato me zanima ali paše le-ta tudi od 801R? Hvala za odgovor Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 Boris, še eno vprašanje. Ali slučajno veš, če bo naslednja generacija N-COM "kompatibilna" z čeladami, ki so trenutno na trgu? Ravno premišljujem o tem, da bi kupil N102, pa planiram v prihodnosti dodati čeladi še sistem za komunikacijo voznik-voznik. Če bi vedel, da bo N-COM v2.0 deloval tudi z N102, bi se lažje odločil za nakup prav N102 :) Hvala za odgovor! Z gotovostjo težko rečem. Vendar pa je razvoj nove generacije N-coma načrtovan na obstoječi platformi in zato menim, da do večjih sprememb v postavitvi mikrofona in slušalk v čeladi ne bi smelo priti. Imam x-lite 801, kupljena v letu 04. Rad bi si kupil zatemnjen vizir, zato me zanima ali paše le-ta tudi od 801R? Hvala za odgovor Na svojo X-801 letnik 2004 lahko montiraš tudi najnovejši zelo zatemnjen vizir z zaklepom za X-801R. Lp, Boris Kompare B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skuterist Objavljeno April 28, 2006 Deli Objavljeno April 28, 2006 Po uspeli testni vožnji in odličnem svetovanju v Compacu (Velenje) sem se odločil in kupil N102. Ob tej priložnosti bi tu poudaril korekten odnos, ki sem ga bil deležen - za zgled vsem prodajalcem. Opravičiti se sicer moram ker sem čelado kupil drugje (vendar v SLO :D ). Imam pa eno začetniško vprašanje ki sem ga pozabil zastaviti, in sicer: Lahko vložek proti rosenju čelade ostane montiran tudi poleti? ali je mišljeno da se uporablja bolj spomladi in jeseni,ko je rosenje bolj pogost pojav. Hvala in LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fp4492 Objavljeno April 28, 2006 Deli Objavljeno April 28, 2006 če te ne moti, ga imej celi čas gor. Vsake toliko časa, ga pa očistiš in potem obrneš. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MARJA Objavljeno April 28, 2006 Deli Objavljeno April 28, 2006 Vprašanje za Kompija. Kdaj bo dobavljiv komplet N-COM ( basic kit in intercom kit ), kajti do 28. maja ko potujem bio rad že imel. Eno čelado že imam, drugo sem pa že naročil skupaj z N-COM. Hvala za odgovor Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno April 28, 2006 Deli Objavljeno April 28, 2006 Po uspeli testni vožnji in odličnem svetovanju v Compacu (Velenje) sem se odločil in kupil N102. Ob tej priložnosti bi tu poudaril korekten odnos, ki sem ga bil deležen - za zgled vsem prodajalcem. Opravičiti se sicer moram ker sem čelado kupil drugje (vendar v SLO :D ). Imam pa eno začetniško vprašanje ki sem ga pozabil zastaviti, in sicer: Lahko vložek proti rosenju čelade ostane montiran tudi poleti? ali je mišljeno da se uporablja bolj spomladi in jeseni,ko je rosenje bolj pogost pojav. Hvala in LP Hvala Skuterist! Trudimo se po naših najboljših močeh. Upam, da v zadovoljstvo vseh nas. Vložek proti meglenju je lahko na vizirju montiran skozi celo sezono. Zaradi prahu, ki se sčasoma nabira med obema površinama pa ga je priporočljivo vsake toliko časa sneti in oprati z vodo ali blago milnico. Vprašanje za Kompija. Kdaj bo dobavljiv komplet N-COM ( basic kit in intercom kit ), kajti do 28. maja ko potujem bio rad že imel. Eno čelado že imam, drugo sem pa že naročil skupaj z N-COM. Hvala za odgovor Prvi kompleti N-COMa bi morali biti na voljo že v prvi polovici meseca maja. Lp, Boris Kompare B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aless Objavljeno Maj 8, 2006 Deli Objavljeno Maj 8, 2006 Med počasno vožnjo postavi roko na mesto, od koder meniš da prihaja zvok. Na ta način boš najlažje ugotovil od kje prihaja motnja. Če je kriva čelada, bova enostavno rešila problem. ... Sem uporabil tvoj nasvet in ugotovil od kje prihaja...ce dam roko na mehanizem za zapiranje vizirja(seveda na obe strani) vec ni tega zvoka,se potem samo slisi se majhen sum.... Sem pa tudi ugotovil da ko imam zaklenjen vizir, ima malo "lufta" oz ga lahko z roko premaknem za 3mm gor,kot da bi ga hoto odpret,je to normalno? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Maj 8, 2006 Deli Objavljeno Maj 8, 2006 Očitno je mehanizem vizirja potreben ponovne nastavitve. Pošlji nam čelado na brezplačni servisni pregled, kjer bomo uredili vse potrebno. Lp, Boris Kompare B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RHonda Objavljeno Maj 9, 2006 Deli Objavljeno Maj 9, 2006 Kaj pa tale vložek proti rosenju ? Zanima me, če slučajno kaj zatemni vizir, ali je povsem prozoren ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Maj 9, 2006 Deli Objavljeno Maj 9, 2006 Odvisno kakšne barve vložek si privoščiš. Če kupiš zatemnjenega, bo slika rahlo zatemnjena; v oblačnem in meglenem vremenu ti zna prav priti obarvan v rumeno; za običajno uporabo pa priporočamo prozornega. Lp, Boris Kompare B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
raza Objavljeno Maj 17, 2006 Deli Objavljeno Maj 17, 2006 Sem uporabnik Xlite 801r, katero sem preko zime servisiral v Compacu. Pravkar sem se vrnil z nekoliko daljše ture po Sardiniji. Med povratkom jo je vreme kar močno zagodlo, tako da smo potovali čez Italijo v dežju (14.5.). In prav tu se začne problem. Tesnilo vizirja, zaradi katerega sem čelado preko zime poslal v servis se je zopet pričelo "vihati" , kar omogoča zamakanje. Voda, ki pronica v notranjost se zateka pod pinlok, kar povzroča meglenje... Pinlok sem moral sneti in nadajevati vožnjo z otprtimi režami za zračenje na bradnem delu. Vizir je bil brez megle le v ozkem pasu nad nosom, zato sem občasno moral odpreti vizir na 1.zob. Posledica redeče oči kot angora zajec! Zamakanje skozi čelne reže prezračevanja, katerega sem omenil v spremnem dopisu za servs, se je tudi nadaljevalo. Zadevo sem rešil z prelepljenjem rež z lepilnim trakom! Učinkovito, ampak kaj ko lepilnega traku ne bo pri roki? Izgleda , da vse pa le ni tako idealno kot se hvalimo? 400 KM po dežju ni mačji kašelj ob slabi vidljivosti skozi vizir opevane čelade, se vam ne zdi? Pa LP Bogdan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Maj 17, 2006 Deli Objavljeno Maj 17, 2006 Zelo mi je žal, da te je na poti ujelo deževje in še bolj, da si imel težave s čelado. Težko ocenjujem stanje čelade, ki je nisem prejel v pregled. Kljub vsemu pa na osnovi opisa in izkušenj sklepam, da je zaradi premaknjenega mehanizma za nastavitev prileganja vizirja k čeladi, prišlo do trajne deformacije tesnila vizirja. Čelada X-801R je namreč izdelek najvišjega kakovostnega ranga in je opremljena tudi s sistemom, ki omogoča nastavitev najustreznejšega prileganja vizirja k tesnilu. Navodila za uporabo, ki so čeladi priložena tudi v slovenskem jeziku, podrobno opisujejo način nastavitve tesnjenja vizirja in nege tesnila. Nepravilno nastavljen mehanizem za nastavitev tesnjenja vizirja ali pa morda opuščena nega tesnila, lahko povzročita tudi zatikanje vizirja ob tesnilo in posledično deformacijo tesnila vizirja. Predlagam, da se čimprej oglasiš na našem servisu. Skladno z našo in Nolanovo poslovno filozofijo ter dobrimi poslovnimi običaji, smo ti nevšečnost seveda pripravljeni odpraviti in brezplačno zamenjati prizadeto tesnilo vizirja. Za čas, ko bi bila čelada v popravilu, pa ti lahko v uporabo ponudimo nadomestno čelado. Lp, Boris Kompare B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
robberrt Objavljeno Maj 18, 2006 Deli Objavljeno Maj 18, 2006 pozdravljen Odločam se za nakup nove čelade, sedaj sem imel 6 let ARAI NR-3 pa sem z njo zadovoljen ampak notranja pena je ratala že popolnoma mehka, prav tako na daljših vožnjah piha v oči, nekako je čelada dala svoje skoz. Sedaj bi se odločil za integralno čelado, gledal sem NOLAN in SCHUBERT, nekako sem začel gledati za NOLANO-m. Zanima me kaj mi priporočate, cenovni razred ravno ne bi gledal pri čeladi, pač tolk kot bo bo....hočem pa kvaliteto pa da ne bo pihalo pa da bo udobna za na glavo, tud če jo 12 ur nosiš.... Mogoče KOMPI kot sem zasledil imate trgovino ali mi lahko kaj svetuješ, mogoče tudi daš kakšno na test... hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
robberrt Objavljeno Maj 18, 2006 Deli Objavljeno Maj 18, 2006 aja pa kakšna je razlika med ELEGANCE in N102. N102 vidim da ma možnost N-COM a Elegance nima?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vk21 Objavljeno Maj 18, 2006 Deli Objavljeno Maj 18, 2006 Lahko jest odgovorim. Zaenkrat imata predpripravo za N-com samo čeladi n102 in n42. Razlika med čeladama pa je predvsem v materialih zunanje školjke, N102 je iz brizganega polikarbonata Lexan, elegance pa je iz kompozitnih materialov. Če je pa še kej bolj pomembnega me bo pa Compi popravu :D Definitivno pa je čelado pred nakupom najbolje stestirati. Lp, Vito Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
robberrt Objavljeno Maj 18, 2006 Deli Objavljeno Maj 18, 2006 sej grem čez ene pol urce na Rudnik tam k jih prodajajo, mogoče se zmenim da mi jo dajo do Kranja na test pa jo jutri pripeljem nazaj, bom videl koliko so fleksibilni (če jo da svaka mu čast...), tale N102 mi drugače deluje dost v redu za na GS-a bo v redu ker itak ni hitrosti več kot 140...pa še N-com je uporabna stvar... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Maj 18, 2006 Deli Objavljeno Maj 18, 2006 Reklamo sem poslal na PM, za test smo sme zmenili, razlike med modeli pa je vk21 tako lepo opisal, da nimam več kaj dodati. Hvala! Lp, Boris Kompare B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno Maj 18, 2006 Deli Objavljeno Maj 18, 2006 N102 mi drugače deluje dost v redu za na GS-a bo v redu ker itak ni hitrosti več kot 140...pa še N-com je uporabna stvar... Brez skrbi. Če ti paše na glavo je odlična izbira. Jo imam že 6000km in se obnese odlično tudi v ekstremnih razmerah. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motoristek Objavljeno Maj 18, 2006 Deli Objavljeno Maj 18, 2006 Reklamo sem poslal na PM, za test smo sme zmenili, razlike med modeli pa je vk21 tako lepo opisal, da nimam več kaj dodati. Hvala! Lp, Boris Kompare B) Še lahko razložiš model X 1002 elegance razlika med njima. Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
robberrt Objavljeno Maj 19, 2006 Deli Objavljeno Maj 19, 2006 no evo imel sem na testu od včeraj popoldne do danes zjutrej N102, velikost M. Na test mi jo je posodil moto center yamaha KMC iz Rudnika pri Ljubljani. Žal me čelada na čelu po več kot pol ure nošenja močno tišči, če pa probam velikost L je pa občutno prevelika. Malo me je tudi motilo da ko recimo narediš bočni pogled, ko se spodnja varnostna zaponka malo našpona, poka plastika od čelade...Drugače sam sistem odpiranja je zakon, mogoče bi bil lahko tudi malo daljši sončni vizir ampak glede na to da je na zunanji strani je skoraj nemogoče. Pa pri višjih hitrostih, recimo 160 je zelo zelo nemirna.... Bom videl, probat grem še Schubert, drugače začnem iskati navadno čelado ne preklopno... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se