Skoči na vsebino

Nolan, X-Lite, Grex čelade


dr.looney

Priporočene objave

Brusi dokler ne paše na glavo, ti nimam kaj drugega reči.

Kar se vizirja tiče se ta opraska če je pin lock slabo našponan in se premika po vizirju gor in dol. Jaz ga zaradi tega na vsake toliko opbrnem okoli in zategnem čepka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ thonda

Svetujem ti da se odpelješ do kompija in probate skupaj rešiti situacijo. Vem da se da na določenih delih vstaviti vložke različnih debelin. Verjetno ti bo nastavil tudi sistem za odpiranje da ti ne bo več drsalo.

L.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oba z boljšo polovico imava X 801 r.

Sam sem zelo zadovoljen, polovička pa malce manj.

Čelada jo je začela tiščat v predelu nad čelom.Od začetka sezone je bilo vse :OK:

sedaj pa je vedno slabše.Čelada jo začne tiščat po cca 1.5h in ko jo sname je tudi vidno rdece mesto kjer jo tišči.

Glava ni zrasla :grrr frizura je ista :grim čelado sem tudi že razstavil in sestavil(peno) pa ni nič bolje :?

Predlogi??

Glave so različnih oblik in zgodi se, da kakšna čelada ne ustreza uporabniku. Tovrstne težave se lahko največkrat rešijo že z montažo različno debelih ličnih blazinic in oblazinjenja, s katerimi lahko poljubno uravnamo, kako tesno naj čelada sede na obraz in glavo.

Pri posegih v notranjost čelade pa bi svetoval veliko mero previdnosti, saj takšni posegi zahtevajo precej izkušeno roko. Z nepooblaščenmi posegi v varnostne elemente (tudi notranjo polistirensko školjko), lahko čelada namreč izgubi proizvajalčevo, s homologacijo zagotovljeno varnostno garancijo. Dejstvo je, da bi čelado kakršnekoli spremembe lahko naredile neučinkovito.

Najbolje bi bilo, če bi se lahko oglasila v našem servisnem centru v Velenju, kjer bomo skušali urediti zadeve.

A se je komu že poškodoval vizir na mestu kjer je v kontaktu z notranjim(odrgnine).

Vložek proti meglenju (NFR) je vpet med dva čepka na osnovnem vizirju in mora s celotno površino nalegati na osnovni vizir. Po daljšem času prisiljenega položaja se vložek razumljivo ukrivi po podobi osnovnega vizirja in zato ne nalega več s celotno površino na osnovni vizir. V takšnem primeru se med obe površini zavlečejo delci prahu in vlaga. Zaradi vibracij med vožnjo prah med površinama povzroča praske, vlaga pa povzroča meglenje vizirja. V najslabšem primeru pa se lahko zgodi tudi, da je vložek ukrivljen do take mere, da ni več čvrsto vpet med oba čepka na vizirju in zato izskoči iz ležišča. Vložek proti meglenju in vizir je zato potrebno večkrat ločiti in oprati z vodo ali blago milnico. Očiščen vložek NFR potem enostavno obrnete na drugo stran tako, da se bo ponovno tesno prilegal na površino vizirja in ga vstavite med oba čepka. Če se vložek še vedno premika, ali pa se ne prilega tesno k vizirju, z izvijačem zavrtite ekscentrično oblikovana čepka na obeh straneh vizirja in tako povečajte naleganje vložka na vizir.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal ne potrebujem več servisa za čelado ampak novo čelado.

V petek doživel nesrečo. :cry:

Čelada ni preživela jest pa :OK: !!

No čelada je poravila svojo funkcijo 100%. Počena sicer ni je pa po celi stravi lepo vidna sestava čelade.

Tako da bo postala razstavni exponat na polici v garaži.

Glava je skoraj edima stvar, ki me po nesreči ne boli, HVALA X-LITE :worship: :worship: :worship:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal ne potrebujem več servisa za čelado ampak novo čelado.

V petek doživel nesrečo. :cry:

Čelada ni preživela jest pa :OK: !!

No čelada je poravila svojo funkcijo 100%. Počena sicer ni je pa po celi stravi lepo vidna sestava čelade.

Tako da bo postala razstavni exponat na polici v garaži.

Glava je skoraj edima stvar, ki me po nesreči ne boli, HVALA X-LITE :worship: :worship: :worship:

LP

Upam da tudi ostale zadeve ne bolijo preveč. Glavno da je čelada opravila svojo funkcijo, za to jo pa mamo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo ve če je možno na čeladi zamenjati samo školjko :? (Predrsana je desna stran).

Čelada je drugače ostala cela in je potrebna samo nove školjk in vizirja.

žal jo je ključnica odnesla slabše tako da sem zdaj nategnjen čez rame kot elastika, opornice na rokah pa

otežujejo pisanje.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal mislim, da je ravno školjka "najdražji" del čelade tako, da ne vem če se ti splača menjat samo školjko. Po drugi strani pa mislim, da ti bodo strokovnjaki odsvetovali samo menjavo školjke, ker je velika verjentost, da so je tudi na drugih zadevah pojavile poškodbe ki pa jih ni moč videti z prostim očesom.

Veliko dobre volje in pa čimprejšnje okrevanje ti želim!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo ve če je možno na čeladi zamenjati samo školjko :? (Predrsana je desna stran).

Čelada je drugače ostala cela in je potrebna samo nove školjk in vizirja.

žal jo je ključnica odnesla slabše tako da sem zdaj nategnjen čez rame kot elastika, opornice na rokah pa

otežujejo pisanje.

lp

Motoristično čelado, ki je utrpela hud udarec ali pa je bila poškodovana zaradi nepravilne uporabe, je potrebno zamenjati. Vsekakor pa jo je obvezno potrebno nadomestiti z novo v primeru prometne nesreče, pa naj bo ta še tako nedolžna in čeprav na čeladi ni nikakršnih vidnih sledi udarca.

Čelada ti je najverjetneje rešila življenje. Čeprav tega ni moč opaziti s prostim očesom, je notranji polistirenski vložek deformiran, saj je prevzel silo udarca, zato tvoja čelada ni več primerna za uporabo na motorju. Staro čelado postavi med svoje najdražje spominke in si kupi novo!

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz uporabljam čelado Nolan N61 in sem z njo zelo zadovoljen. Malo je neprijetno, ker je precej glasna, ampak sem se navadil, da na daljših vožnjah uporabljam čepe za ušesa.

Mogoče bo za koga uporabna informacija: v Gama centru v BTC-ju imajo kar nekaj različnih modelov testnih čelad znamke Nolan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Mitja99

Model Nolanove N61 je namnjen predvsem za doseganje zmernih hitrosti, za voznike skuterjev, za mestno vožnjo… in mogoče ni ravno najboljša izbira za športno potovalni motor Yamaha XJ600N. Hrup v čeladi je namreč v precejšnji meri odvisen tudi od oblike čelade, izbire prave velikosti in modela čelade, opremljenosti čelade s prezračevalnimi sistemi in protivetrnimi zaščitami ….

Čelada N61 je bila prvič predstavljena precej pred VPS senčilom in zato na tem modelu uporaba senčila še ni bila predvidena. Z nekaj posegi bi se sicer dalo urediti tudi to, vendar bi bilo za to potrebno zamenjati vizir, mehanizme vizirja … kar pa pod črto pomeni precejšnji strosek. Nisem prepričan, da bi se splačalo.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Mitja99

Model Nolanove N61 je namnjen predvsem za doseganje zmernih hitrosti, za voznike skuterjev, za mestno vožnjo… in mogoče ni ravno najboljša izbira za športno potovalni motor Yamaha XJ600N. Hrup v čeladi je namreč v precejšnji meri odvisen tudi od oblike čelade, izbire prave velikosti in modela čelade, opremljenosti čelade s prezračevalnimi sistemi in protivetrnimi zaščitami ….

Čelada N61 je bila prvič predstavljena precej pred VPS senčilom in zato na tem modelu uporaba senčila še ni bila predvidena. Z nekaj posegi bi se sicer dalo urediti tudi to, vendar bi bilo za to potrebno zamenjati vizir, mehanizme vizirja … kar pa pod črto pomeni precejšnji strosek. Nisem prepričan, da bi se splačalo.

Lp, Boris Kompare B)

Hvala za oba odgovora.

Kako pa je s stališča varnosti N61 in hitrosti ki jih dosegamo s športno potovalnimi motorji? Ali imate tudi s tega stališča kakšne pomisleke in mi mogoče svetujete menjavo čelada?

Lp, Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Sloveniji (kot tudi sicer v svetu) velja obveza, da morajo biti čelade homologirane. To pomeni, da so varnostno preizkušene v skladu z veljavno zakonodajo. Vse čelade z varnostno garancijo so, neglede na ceno, preizkušene po enakem postopku, enako zahtevnem varnostnem standardu in uporabniku zagotavljajo določeno stopnjo varnosti. Med različnimi čeladami seveda obstajajo razlike, tudi v varnostnem smislu, vendar tu že govorimo o detajlih. Vsekakor pa velja, da čelada ni vsemogoča in ne more zaščititi motorista pred vsemi možnimi poškodbami. Prav tako se je treba zavedati, da možgani in vrat brez večje škode prenesejo le določeno silo udarca.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ali kdo ve za kakšen obseg glave je primerna x-lite velikosti S :?

Načeloma 55-56cm. Sicer pa ni vse v obsegu čelade.

Najboljše, da jo preizkusiš na motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Bil včeraj v Velenju pri Kompiju.

Sicer še malo meglen od torkovih Motorheadov, ampak vseeno:

model je faca in obvlada. B)

Kompi, dobro si me zrajcal z ono mat črno 701-ko. :grim :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla!

Mnenje o čeladi N84:

Stvar je taka, kupil čelado med časom jesenskih akcij. Naredil toliko km, da lahko podam svoje mnenje. Za orientacijo: Vozim turistično, na srednje dolge fure, naked motor, hitrost okoli 100 km/h...

Udobje: Odstranljive blazinice so narejene lepo in so dobro fiksirane na školjko. Prileganje moji betici je zaenkrat odlično. Zapenjalni sistem micro lock deluje lepo, vendar včasih malo žuli (če si ga šlampasto pripnem-mogoče bi lahko bil manjši). Ocena 4

Teža: Čelada po teži sodi v zlato sredino. Ocena 3

Školjka: Za vse velikosti glave univerzalna školjka. Plastika izgleda kompaktna. Tudi ostali plastični deli so še vsi celi. Ocena 4

Zračnost: Čelada ima dobro zračenje in solidno narejene knofke za odpiranje dotokov. Vizir se odpira postopoma. Na prvi stopnji ostane odprt za nekaj mm, kar je idealno za vroče poletne dni. V hladnih dneh se čelada obnese enako dobro (ni nadležnega pihanja v točno določen del glave-sinusi, podbradni del )Ocena 4

Vizir: Mehanizem vizirja deluje BP. Na moji čeladi je montiran še sončni vizir, ki mi proti mojim pričakovanjem včasih pride celo prav.Vložek proti rosenju odlično služi svojemu namenu. Tudi v hladnih in vlažnih dnevih, se vizir ne rosi. Ocena 5

Glasnost: Čelada je sorazmerno glasna. Nadležno žvižganje (sem se nanj že privadil-pri okoli 70 na uro) nastane pri določeni hitrosti zaradi temnega vizirja, ki je v zgornji legi. Probal brez njega in je boljše.

Varnost: Hvalabogu ne vem! Ugibam Ocena 3,5

Drugo: Z montiranim sončnim vizirjem, se glavni vizir ne odpre do konca. Težava je v tem, da gre rob vizirja ravno v ravnini oči, kar je rahlo nadležno (pač ne smeš vizirja odpred čist dokonca).

Veliko dodatne opreme: pod bradni del, usmerjevanik zraka, baje primerno za tiste z očalami...

Nakup: Odnos gospoda, ki mi je v Velenju prodal čelado zelo korekten. Iz branja ostalih pohval sklepam, da je enako dobro poskrbljeno še za servis. Ocena 5

Čelada bom z veseljem uporabljal nekaj let. Priporočam vsem, ki iščete dobro razmerje med ceno in kvaliteto. Primerna za vsakodnevno uporabo in turistično vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!