Skoči na vsebino

Nolan, X-Lite, Grex čelade


dr.looney

Priporočene objave

Drugo. Med steklom proti rosenju in vizirjem na gornji strani, se je pojavilo kot da je vizir opraskan. In to v celi dolžini vizirja in stekla proti rosenju, kjer sta skupaj odzoraj. In to cca 5-8mm...

točno to se je meni zgodilo prvi dan, ko sem vstavila vložek proti rosenju (sicer to ni bilo na nolan n84, ki sem jo kupila prej, ampak na zdajšnji x-lite 701) :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

pozdrav

kompi ,imam eno vprašanje ?

kje bi dobil pokrovček ki je označen na sliki

pokrovček je na desni strani čelade (na drugi strani bluetooth tipk)

celada je classic n-com N102 črna

post-16376-1194560940_thumb.jpg

mogoče kr v motosport kp?

aja še tole....

n com povezava že drugo sezono šla skozi........

52 000km in dela ko urca...5-7 ur brez polnjenja

čelada 1 liga :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čelada mi je iz balance padla na asfalt in je prišlo do poškodbe na zračniku, ki je vidna na sliki. Čelada je x601 stara eno leto. Kompi, zanima me kolk pride popravilo?? (Jp, je že skrajn čas , da jo tut mal spucam :blush: ).

post-12843-1194718227_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav

kompi ,imam eno vprašanje ?

kje bi dobil pokrovček ki je označen na sliki

pokrovček je na desni strani čelade (na drugi strani bluetooth tipk)

celada je classic n-com N102 črna

post-16376-1194560940_thumb.jpg

mogoče kr v motosport kp?

aja še tole....

n com povezava že drugo sezono šla skozi........

52 000km in dela ko urca...5-7 ur brez polnjenja

čelada 1 liga :worship: :worship:

Pokrivne ploščice imamo na zalogi. Še najraje vidimo, če nam čelado prineseš/pošlješ na brezplačni servis, kjer ti bomo poleg pregleda in nastavitev, namestili še ploščico. V kolikor pa bi si želel, lahko ploščico seveda pošljemo tudi v Motosport v Koper. Kakor ti pač bolj ustreza.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čelada mi je iz balance padla na asfalt in je prišlo do poškodbe na zračniku, ki je vidna na sliki. Čelada je x601 stara eno leto. Kompi, zanima me kolk pride popravilo?? (Jp, je že skrajn čas , da jo tut mal spucam :blush: ).

Se zgodi tudi najboljšim ... ampak nič hudega. Čelado nam pošlji na brezplačni servisni pregled in zamenjali ti bomo prezračevalnik. Zate brezplačno :yes: .

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

n com povezava že drugo sezono šla skozi........

52 000km in dela ko urca...5-7 ur brez polnjenja

čelada 1 liga :worship: :worship:

Jaz ko sem na poti in imama po cel dan priklopljen N-com polnim batrijo na 3 do 4 dni. Tud jaz zelo zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

g.Kompare, da izkoristim priložnost in vas kot zastopnika Nolan za Slovenijo še jaz nekaj vprašam;

Čelada serije N 100-103 je homologirana pod kodo tipa P ali J ?

Pozdravi

Antares

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

g.Kompare, da izkoristim priložnost in vas kot zastopnika Nolan za Slovenijo še jaz nekaj vprašam;

Čelada serije N 100-103 je homologirana pod kodo tipa P ali J ?

Pozdravi

Antares

Polovico vprašanja sem pozabil, ker so me vmes zmotili.

Pri Nolan N 84, koliko pride cena zamenjave oziroma nakupa celotne snemljive notranjosti ( v kolikor se stranka odloči "obnoviti" čelado-smotrnost glede na novo) ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@antares

Vse Nolanove »flip-up« čelade (N100, 101, 102, 103) so homologirane s kodo P, kar pomeni, da so prestale enak testni postopek, kot integralno zaprte čelade, vključno z udarcem v predbradni del.

Komfortno oblazinjenje za čelado N84 stane €37,-, par obraznih blazinic pa €23,-.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pokrivne ploščice imamo na zalogi. Še najraje vidimo, če nam čelado prineseš/pošlješ na brezplačni servis, kjer ti bomo poleg pregleda in nastavitev, namestili še ploščico. V kolikor pa bi si želel, lahko ploščico seveda pošljemo tudi v Motosport v Koper. Kakor ti pač bolj ustreza.

Lp, Boris Kompare B)

kompi

hvala........že rešil

dobil vse dele v italiji ...

vseeno najlepša hvala... :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ko sem na poti in imama po cel dan priklopljen N-com polnim batrijo na 3 do 4 dni. Tud jaz zelo zadovoljen.

MARJA..

meni ne znese da bi zdržalo cel dan..no ja poleti nekako zdrži,

če pa se klatim po prelazih pod 15° C je kr kriza,

3 dni pa mi ni zdržala še nikoli... :headbang: :headbang:

mam polnilc na motorčku .... :worship: :worship: pa gre...

ps

zanima me ce imaš bluetooth ali intercom kit?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MARJA..

meni ne znese da bi zdržalo cel dan..no ja poleti nekako zdrži,

če pa se klatim po prelazih pod 15° C je kr kriza,

3 dni pa mi ni zdržala še nikoli... :headbang: :headbang:

mam polnilc na motorčku .... :worship: :worship: pa gre...

ps

zanima me ce imaš bluetooth ali intercom kit?

lp

Imam interkom kit, je pa res da 12 V polnilca še nimam in ko se batreija sprazni jo filam ponavadi celo noč na 220 V. Bo treba še en polnilc za 12 V nabavt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam interkom kit, je pa res da 12 V polnilca še nimam in ko se batreija sprazni jo filam ponavadi celo noč na 220 V. Bo treba še en polnilc za 12 V nabavt.

bluetooth zgleda da bolj baterije kuri ... :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kompi, mene pa zanima, če je mogoče dobiti za testno vožnjo preklopno čelado z vgrajenim bluetooth Ncomom.

Mogoče že novi model z grajenim notranjim senčnikom .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kompi, mene pa zanima, če je mogoče dobiti za testno vožnjo preklopno čelado z vgrajenim bluetooth Ncomom.

Mogoče že novi model z grajenim notranjim senčnikom .

Drugo leto pride na tržišče.... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sem pa strokovno zaj.... mojo X601!

Snel notanjost in vrgel v pralni stroj-rezultat zdeformirane blazinice in sneti pritrjevalni čepki. Zgornja bo še nekako, stranska lična dela pa bo treba zamenjat. S čelado sem v dobrem letu prevozil okol 30 000 km. Tko da nekaj je odslužila, imam pa čisto zdrgnjena oba vizirja(prozoren in zatemnjen) predvsem zaradi pinlocka, ki ni čisto fiksen in se drgne.

Tko da sedaj rabim 2 lične spužvice, prozoren vizir, ter nekaj namesto pinlocka. A se da nabavit za x lite prozorni vložek(za nalepit) za ta tip čelade.

Kompi koliko me bo stal takle servis čelade? Ali je bolje da kupim kar novo? Drugače jo v ponedeljek nesem v KMC, oni jo bodo pa poslali k tebi, da mi jo poštimaš.

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Notranjosti najinih čelad x801r in x601 so se že večktat vrtele v stroju (progran za nežno pranje volnenih izdelkov), pa kakega odpadanja delov in raznih deformacij še ni bilo zaslediti. Seveda pa v bobnu stroja ni bilo nič drugega, kot notranjost obeh čelad in podkape! Po temeljitem sušenju čeladi sestavil brez problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kompi, mene pa zanima, če je mogoče dobiti za testno vožnjo preklopno čelado z vgrajenim bluetooth Ncomom.

Mogoče že novi model z grajenim notranjim senčnikom .

Seveda! Že letos so bile celo sezono na voljo čelade N102 z vgrajenim N-Com Bluetooth sistemom povezave. Takoj, ko bodo na voljo pa bo možno na lastnem motociklu preizkusiti tudi N103.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sem pa strokovno zaj.... mojo X601!

Snel notanjost in vrgel v pralni stroj-rezultat zdeformirane blazinice in sneti pritrjevalni čepki. Zgornja bo še nekako, stranska lična dela pa bo treba zamenjat. S čelado sem v dobrem letu prevozil okol 30 000 km. Tko da nekaj je odslužila, imam pa čisto zdrgnjena oba vizirja(prozoren in zatemnjen) predvsem zaradi pinlocka, ki ni čisto fiksen in se drgne.

Tko da sedaj rabim 2 lične spužvice, prozoren vizir, ter nekaj namesto pinlocka. A se da nabavit za x lite prozorni vložek(za nalepit) za ta tip čelade.

Kompi koliko me bo stal takle servis čelade? Ali je bolje da kupim kar novo? Drugače jo v ponedeljek nesem v KMC, oni jo bodo pa poslali k tebi, da mi jo poštimaš.

Hvala!

Plastična obroba, ki je prišita na oblazinjenje, bi se pri strojnem pranju lahko poškodovala, zato priporočamo, da jo operete ročno.

Lp, Boris Kompare B)

@ morfej

Praske na vizirju so posledica prahu, ki se je zalezel med vizir in ploščico proti meglenju vizirja. Vložek proti megljenju je namreč kemično obdelana ploščica, ki se enostavno vpne med dva čepka na vizirju in zahteva le nekaj malega nege in vzdrževanja. Vložek megljenje vizirja učinkovito preprečuje le v primeru, ko se obe površini (vizirja in vložka) res tesno stikata. Ker pa je vložek vpet med čepka, se sčasoma krivi in izgublja kontakt z vizirjem. Med obe površini se v takem primeru zalezeta vlaga in prah. Med vožnjo zaradi vibracij prah med površinama povzroča praske, vlaga povzroča megljenje vizirja, razrahljan vložek pa se prične zatikati ob tesnilo vizirja. Vložek proti megljenju in vizir je zato potrebno večkrat ločiti in oprati z vodo ali blago milnico. Vložek ni odporen na praske, zato ga ne brišemo, temveč mokrega le popivnamo s papirnato brisačo in posušimo s sušilnikom za lase. Tako očiščen vložek NFR, ki se je po daljšem času prisiljenega položaja ukrivil po podobi osnovnega vizirja, se le enostavno obrne na drugo stran (180°) tako, da se bo ponovno tesno prilegal na površino vizirja in se ga vstavi med oba čepka. Če se vložek še vedno premika, ali pa se ne prilega tesno k vizirju, je potrebno z izvijačem zavrteti ekscentrično oblikovana čepka na obeh straneh vizirja in tako povečati napetost naleganja vložka na vizir. Če se vizir ali vložek, kljub čvrsto vpetemu vložku, pri odpiranju vizirja zatikata ob tesnilo, je potrebno nastaviti še prileganje vizirja k čeladi (glej k čeladi priložena navodila za uporabo). Na koncu ne bo odveč, če se na tesnilo vizirja nanese še malce tekočine Lubri-trim, ki se jo s krpico na tanko razmeže po njem. Tako bo tesnilo še dolgo ostalo prožno.

Lp, Boris Kompare B)

Predlagam, da nam čelado pošlješ na brezplačni servisni pregled. Najprej bomo ocenili kolikšna je škoda, potem pa se bova dogovorila, kako bi bilo najpametneje ukrepati.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!