Skoči na vsebino

Nolan, X-Lite, Grex čelade


Priporočene objave

Objavljeno

Koliko bo drugačna X-702 od predhodnice? Toliko da je ne bom mogel naročit na slepo, brez pomerjanja?

Vsaka čelada ima specifične lastnosti, ergonomija notranjosti pa ni vedno enaka, zato je dobro čelado pred vsakim nakupom pomeriti na glavi. Še bolje pa jo je preizkusiti na lastnem motociklu.

Lp, Boris Kompare B)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kompi eno NUJNO vprašanje, jutri gremo namreč na pot (včeraj sem pri tebi kupil vizir in silikonski pin lock za n102) in imam problem z n-com sistemom. Če nanj prek bluetooth-a povežem Garmina zumo 550 ali 660 ni nobenega zvoka, če pa povežem mobitel (primer nokia e71) pa je zvok in se da normalno telefonirat. Kje bi lahko bila težava??

Objavljeno

Kompi eno NUJNO vprašanje, jutri gremo namreč na pot (včeraj sem pri tebi kupil vizir in silikonski pin lock za n102) in imam problem z n-com sistemom. Če nanj prek bluetooth-a povežem Garmina zumo 550 ali 660 ni nobenega zvoka, če pa povežem mobitel (primer nokia e71) pa je zvok in se da normalno telefonirat. Kje bi lahko bila težava??

Imaš na PM.

Pa srečno vožnjo!

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno (popravljeno)

G. Kompare, še enkrat hvala za odlično korekcijo ženine čelade X-LITE 801 RR. ( tiščanje pri ušesu ) :notworthy:

Lp, RP

Popravljeno . Popravil rposed
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Že več kot 20 let uporabljam Nolanove čelade, bil sem vedno zadovoljen s kvaliteto in s ceno najbolj pa seveda s servisom in garancijo, do pred 7 let sem uporabljal zaprte nato sem si kupil preklopno N 101, v redu se je obnesla. Lansko jesen pa kupim novo N103, lepša oblika, notranji sončni vizir, boljši notranji materjali, boljše zračenje so me prepričali, a kmalu je bilo zadovoljstva konec hrupnost je veliko močnejša kot pri stari N101 to sem ugotovil spet danes ko sem nadel staro, ker je šla notranjost N103 v pranje, notranji materjal veliko bolj grob in neprijeten na dotik od starega ( po 1000 km sem dobil skoraj žul na čelu ), pri zapiranju sprednjega dela se neprestano zatika, zatika se spuščanje in dviganje sončne zaslonke pri odprti čeladi, po polletni uporabi na notranji strani zdrsan vizir od pin locka ( čepki so bili stisnjeni do konca ) zdaj se ponoči vse blešči, v glavnem sem RAZOČARAN na celi črti in ne vem, ne vem kaj naj naredim, zdaj sem pa še zasledil da pride N104, N103 se je prodajala samo 1 leto, zgleda da je bila tako ZANIČ da so jo morali zamenjati lahko bi jih z doplačilom ZAMENJALI RAZOČARANIM KUPCEM :cry:

Objavljeno

Že več kot 20 let uporabljam Nolanove čelade, bil sem vedno zadovoljen s kvaliteto in s ceno najbolj pa seveda s servisom in garancijo, do pred 7 let sem uporabljal zaprte nato sem si kupil preklopno N 101, v redu se je obnesla. Lansko jesen pa kupim novo N103, lepša oblika, notranji sončni vizir, boljši notranji materjali, boljše zračenje so me prepričali, a kmalu je bilo zadovoljstva konec hrupnost je veliko močnejša kot pri stari N101 to sem ugotovil spet danes ko sem nadel staro, ker je šla notranjost N103 v pranje, notranji materjal veliko bolj grob in neprijeten na dotik od starega ( po 1000 km sem dobil skoraj žul na čelu ), pri zapiranju sprednjega dela se neprestano zatika, zatika se spuščanje in dviganje sončne zaslonke pri odprti čeladi, po polletni uporabi na notranji strani zdrsan vizir od pin locka ( čepki so bili stisnjeni do konca ) zdaj se ponoči vse blešči, v glavnem sem RAZOČARAN na celi črti in ne vem, ne vem kaj naj naredim, zdaj sem pa še zasledil da pride N104, N103 se je prodajala samo 1 leto, zgleda da je bila tako ZANIČ da so jo morali zamenjati lahko bi jih z doplačilom ZAMENJALI RAZOČARANIM KUPCEM :cry:

Sayo,

zelo mi je žal, da čelada ni izpolnila tvojih pričakovanj.

Čelada Nolan N103 je z nami že od septembra 2007. Številni zadovoljni uporabniki (v Sloveniji smo je prodali več kot 3000 kosov, uporablja pa jo tudi slovenska policija) potrjujejo, da gre za uspešen model čelade, čeprav se sedaj počasi umika novim spoznanjem in modelom. V firmi, kjer sami skrbimo za nenehen razvoj novih čelad in rešitev, je to običajen proces.

Je pa res, da lahko različni vozniki povsem enak model čelade, celo na istem motorju, doživljajo povsem različno. Logično. Postava, drža, način vožnje in ne nazadnje tudi pričakovanja vsakega posameznika, se od motorista do motorista precej razlikujejo. Poleg tega ima vsaka čelada svoje specifične lastnosti, novi modeli pa se od predhodnih razlikujejo tudi po obliki zunanje školjke, ergonomiji notranjosti, nameščenih prezračevalnikih. Posledično lahko to pomeni tudi spremnjen krogotok zraka, vrtinčenje ujetega vetra, drugačno turbulenco, … Vsaka malenkost šteje. Prepričan sem, da bi se slabi volji zlahka izognil, če bi čelado pred nakupom preizkusil na lastnem motorju. Pri Compacu in Nolanu zaupamo v kvaliteto svojih izdelkov. Nič ne skrivamo. Najbrž smo tudi zato eni izmed redkih (če ne edini), ki kupcem ponujamo možnost preizkusa čelade na testnih vožnjah. Da se kupec lahko prepriča. Da lahko osebno preizkusi izbrani model čelade, na lastnem motociklu! Da lahko izbere najustreznejšo kombinacijo.

O vložkih proti megljenju in njihovem vzdrževanju smo na tem forumu sicer že precej govorili, pa vendar: pomembnejši proizvajalci čelad (Arai, X-lite, Shoei, Nolan, Shuberth, …) zoper meglenje vizirja uporabljamo isto rešitev: ploščico (vložek) proti meglenju, izdelano po licenci Pinlock. Nolan že od leta 1997, Arai od leta 2005 … Trenutno je to zagotovo najbolj cenjena in v praksi potrjena ideja proti meglenju vizirja. Vsi ponudniki čelad, ki čelade opremljajo s Pinlockovo rešitvijo proti meglenju vizirja, pa tudi povdarjeno opozarjamo na pomembnost vzdrževanja: ploščico je potrebno večkrat oprati in obračati (glej video). Žal ne gre drugače. Praksa je namreč pokazala, da se ploščica, ki je vpeta med dva čepka, po naravi stvari krivi po podobi vizirja. Na ta način izgubi kontakt z vizirjem, med obe površini se zalezeta vlaga in prah, ki povzročata praske in poškodbe.

Čudi me zatikanje mehanizma za odpiranje predbradnega dela čelade. Če si čelado kupil v Sloveniji, te vljudno vabimo, da se s čelado oglasiš pri nas (ali pa nam čelado dostaviš kako drugače), kjer bomo opravili brezplačen servisni pregled, skušali ugotoviti zakaj se zatika mehanizem in ali lahko kako pomagamo zmanjšati hrup v tvoji čeladi.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

Sayo,

zelo mi je žal, da čelada ni izpolnila tvojih pričakovanj.

Čelada Nolan N103 je z nami že od septembra 2007. Številni zadovoljni uporabniki (v Sloveniji smo je prodali več kot 3000 kosov, uporablja pa jo tudi slovenska policija) potrjujejo, da gre za uspešen model čelade, čeprav se sedaj počasi umika novim spoznanjem in modelom. V firmi, kjer sami skrbimo za nenehen razvoj novih čelad in rešitev, je to običajen proces.

Je pa res, da lahko različni vozniki povsem enak model čelade, celo na istem motorju, doživljajo povsem različno. Logično. Postava, drža, način vožnje in ne nazadnje tudi pričakovanja vsakega posameznika, se od motorista do motorista precej razlikujejo. Poleg tega ima vsaka čelada svoje specifične lastnosti, novi modeli pa se od predhodnih razlikujejo tudi po obliki zunanje školjke, ergonomiji notranjosti, nameščenih prezračevalnikih. Posledično lahko to pomeni tudi spremnjen krogotok zraka, vrtinčenje ujetega vetra, drugačno turbulenco, … Vsaka malenkost šteje. Prepričan sem, da bi se slabi volji zlahka izognil, če bi čelado pred nakupom preizkusil na lastnem motorju. Pri Compacu in Nolanu zaupamo v kvaliteto svojih izdelkov. Nič ne skrivamo. Najbrž smo tudi zato eni izmed redkih (če ne edini), ki kupcem ponujamo možnost preizkusa čelade na testnih vožnjah. Da se kupec lahko prepriča. Da lahko osebno preizkusi izbrani model čelade, na lastnem motociklu! Da lahko izbere najustreznejšo kombinacijo.

O vložkih proti megljenju in njihovem vzdrževanju smo na tem forumu sicer že precej govorili, pa vendar: pomembnejši proizvajalci čelad (Arai, X-lite, Shoei, Nolan, Shuberth, …) zoper meglenje vizirja uporabljamo isto rešitev: ploščico (vložek) proti meglenju, izdelano po licenci Pinlock. Nolan že od leta 1997, Arai od leta 2005 … Trenutno je to zagotovo najbolj cenjena in v praksi potrjena ideja proti meglenju vizirja. Vsi ponudniki čelad, ki čelade opremljajo s Pinlockovo rešitvijo proti meglenju vizirja, pa tudi povdarjeno opozarjamo na pomembnost vzdrževanja: ploščico je potrebno večkrat oprati in obračati (glej video). Žal ne gre drugače. Praksa je namreč pokazala, da se ploščica, ki je vpeta med dva čepka, po naravi stvari krivi po podobi vizirja. Na ta način izgubi kontakt z vizirjem, med obe površini se zalezeta vlaga in prah, ki povzročata praske in poškodbe.

Čudi me zatikanje mehanizma za odpiranje predbradnega dela čelade. Če si čelado kupil v Sloveniji, te vljudno vabimo, da se s čelado oglasiš pri nas (ali pa nam čelado dostaviš kako drugače), kjer bomo opravili brezplačen servisni pregled, skušali ugotoviti zakaj se zatika mehanizem in ali lahko kako pomagamo zmanjšati hrup v tvoji čeladi.

Lp, Boris Kompare B)

S vložkom proti meglenju ravnam tako kot ste mi razložili pred več kot 10 leti ko sem bil v Velenju v vašem servisu in sicer nekajkrat na sezono obrnem vložek, itak pa je to še najmanjši problem na tej čeladi. Čelado vam bom v kratkem dostavil v Velenje

Objavljeno

kompi pozdravljen!

Ker je v teh dneh resnično vroče in se v čeladi pošteno potimo, zraven vsega pa je to moja prva čelada bi te prosil za nasvet kako pravilno oprati/očistiti oblazinjenje v čeladi.

Ne bi rad naredil karkoli narobe.

Hvala in LP

Blond

Objavljeno

Imam čelado X lite X551, pa imam problem z mehanizmom za upravljanje notranjega vizirja. Z "ročico" na čeladi ge ne morem premikati.

Lahko problem sam odpravim, ali bom moral pripeljati zadevo v Velenje.

Pozdrav

Calmo

Objavljeno

kompi pozdravljen!

Ker je v teh dneh resnično vroče in se v čeladi pošteno potimo, zraven vsega pa je to moja prva čelada bi te prosil za nasvet kako pravilno oprati/očistiti oblazinjenje v čeladi.

Ne bi rad naredil karkoli narobe.

Hvala in LP

Blond

Če je oblazinjenje snemljivo in pralno, ga odstrani iz čelade in ga operi z blagim milom ali detergentom pri 30°C. Plastična obroba, ki je prišita na oblazinjenje, bi se pri strojnem pranju lahko poškodovala, zato priporočam, da oblazinjenje opereš ročno. Tkanino izplakni z vodo, jo nežno ožemi in posuši na soncu in zraku. Pomembno je, da oblazinjenje res dobro posušiš, sicer se lahko v čelado naseli plesen.

Če oblazinjenje ni snemljivo in pralno, se lahko tkanine lotitš z namiljeno krtačko, izplakneš z vodo, jo nežno ožameš in posušiš na soncu in na zraku.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

Imam čelado X lite X551, pa imam problem z mehanizmom za upravljanje notranjega vizirja. Z "ročico" na čeladi ge ne morem premikati.

Lahko problem sam odpravim, ali bom moral pripeljati zadevo v Velenje.

Pozdrav

Calmo

Drsnik (ročico) za upravljanje VPS senčila na čeladi X-lite X-551 lahko premakneš v tri pozicije. S pomikom povsem nazaj senčilo deaktiviraš (umakneš). Z drsnikom v srednjem položaju je senčilo aktivirano (spuščeno), če pa drsnik pomakneš povsem naprej (pri tem zaslišiš značilen klik, drsnik pa se zaskoči), postaviš VPS senčilo v pozicijo za demontažo.

Predlagam, da drsnik postaviš v pozicijo za demontažo in VPS senčilo odstraniš iz čelade. Potem ga lahko ga opereš in namestiš nazaj. Pri tem bodi pozoren, da senčilo natančno nastaviš na pripravljena utora in ga do konca potisneš v ležišče. Drsnik sedaj z malce več moči premakneš v pozicijo za aktiviranje / deaktiviranje.

Senčilo se mora dvigati in spuščati gladko in brez zatikanja. Medtem, ko premikaš senčilo, se mora premikati tudi VPS drsnik. Če temu ni tako te vabim, da se oglasiš na našem servisu, kjer bomo uredili zadevo.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

Pozdravljeni forumaši!

Sem pred nakupom čelade in na ebay-u sem zasledil ugodno varianto za N85 SPECIAL. N85 CLASSIC modeli so v glavnem dražji. Gre v tem primeru za kakšen poceni model s slabšim udobjem?

Zanima me tudi ali je kdo lastnik čelade Caberg V2R in kake izkušnje ima z njo. V igri za nakup je še N43air, skrbi me edino hrup pri vožnji na avtocestah.

Objavljeno

Pozdravljeni forumaši!

Sem pred nakupom čelade in na ebay-u sem zasledil ugodno varianto za N85 SPECIAL. N85 CLASSIC modeli so v glavnem dražji. Gre v tem primeru za kakšen poceni model s slabšim udobjem?

Zanima me tudi ali je kdo lastnik čelade Caberg V2R in kake izkušnje ima z njo. V igri za nakup je še N43air, skrbi me edino hrup pri vožnji na avtocestah.

Glavne karakteristike čelade N85 SPECIAL so enake, kot pri ostalh modelih v družini N85, le serijska oprema čelade je skromnejša: opremili smo jo z osnovnim snemljivim in pralnim oblazinjenjem in z osnovnimi prezračevalniki; kot opcija za doplačilo so na voljo vložek proti megljenju in protivetrna zaslonka; čelada ni pripravljena za vgradnjo komunikacijskega sistema N-Com;

Sicer pa je N85 Special na voljo pri vseh slovenskih pooblaščenih prodajalcih Nolana po redni ceni 179,- EUR. Če pa lahko potrpiš do 01.10.2011, jo boš lahko kupil v posezosnki razprodaji po znižani ceni le še za 134,- EUR. Z nakupom čelade v Sloveniji si zagotoviš še 5-letno garancijo in vsakoletne brezplačne servisne preglede, dokler boš čelado uporabljal. Čeladi N85 in N43AIR pa lahko pri nas brezplačno preizkusiš še na testni vožnji, na svojem motorju. Na ta način boš zagotovo lahko izbral zase najustreznejši model čelad.

Lp, Boris Kompare B)

post-1784-0-90172300-1314361718_thumb.jpg

Objavljeno

Kompi pozdrav

Nekaj pozneje a vseeno.

Imam Nolanko X-lite 501 z N-comom in me je maja letos ujel dež. Od takrat mi skozi sveti modra lučka ne glede ali je vklopljen ali izklopljen Ncom. Mislim pa da delujejo vse funkcije normalno (uporabljam samo nekatere osnovne). Lani jeseni sem tudi imel podobno težavo z dežjem vendar takrat je nekaj pregorelo in ste zamenjali pri vas.

Kaj narediti ?

LP Miran

Objavljeno

Kompi pozdrav

Nekaj pozneje a vseeno.

Imam Nolanko X-lite 501 z N-comom in me je maja letos ujel dež. Od takrat mi skozi sveti modra lučka ne glede ali je vklopljen ali izklopljen Ncom. Mislim pa da delujejo vse funkcije normalno (uporabljam samo nekatere osnovne). Lani jeseni sem tudi imel podobno težavo z dežjem vendar takrat je nekaj pregorelo in ste zamenjali pri vas.

Kaj narediti ?

LP Miran

Najbrž je težava v kontaktu na tipkovnici. Prosim te, da se ob priložnosti oglasiš pri nas, kjer ti bomo tipkovnico zamenjali v sklopu garancije.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

Najbrž je težava v kontaktu na tipkovnici. Prosim te, da se ob priložnosti oglasiš pri nas, kjer ti bomo tipkovnico zamenjali v sklopu garancije.

Lp, Boris Kompare B)

OK Kompi a po moto sezoni.

Hvala

LP

Miran

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Ce morda koga zanima prodajam novo, v skatli X-Lite X551 velikosti XL, barve hyper white. Dobil sem jo za darilo, pa mi na zalost ne pase na glavo.

Objavljeno

lp kompi,

sem na nolanovi strani prebral sedaj že razkrivene detajle od n104, še vedno pa imajo zablokiran link do tehničnih karakteristik, kar pa mene najbolj zanima, glede teže , hrupnosti, itd...

Prosim, ali imate že Vi kakšne bolj otipljive podatke.

Hvala

Objavljeno

Terapija glasnosti? Dej povej kaj več.

Sorry za delay. Fant iz Compaca mi je zamenjal tesnilo za vizir z daljšim kosom, ki se ne konča pred preklopno osjo, ampak se zavije gor. Stvar dela.. delno. Na netu (google) imaš tudi recepte, kako ljudje probleme hrupa in pihanja v N103 rešujejo s strateškimi kosi prilimane pene.

Sam sem že zelo hitro ugotovil, da je kombinacija naked motorja in N103 recept za tone hrupa, tako da se na vse daljše razdalje vozim s čepki (IXS). Odkar se vozim s podkapo, pa mi na srečo vsaj ne piha več od brade navzgor.

N103 je sicer v teoriji kul čelada, v praksi pa se je vsaj zame izkazala za dokaj slab nakup - prijaznosti Compaca navkljub.

Objavljeno

Sorry za delay. Fant iz Compaca mi je zamenjal tesnilo za vizir z daljšim kosom, ki se ne konča pred preklopno osjo, ampak se zavije gor. Stvar dela.. delno. Na netu (google) imaš tudi recepte, kako ljudje probleme hrupa in pihanja v N103 rešujejo s strateškimi kosi prilimane pene.

Sam sem že zelo hitro ugotovil, da je kombinacija naked motorja in N103 recept za tone hrupa, tako da se na vse daljše razdalje vozim s čepki (IXS). Odkar se vozim s podkapo, pa mi na srečo vsaj ne piha več od brade navzgor.

N103 je sicer v teoriji kul čelada, v praksi pa se je vsaj zame izkazala za dokaj slab nakup - prijaznosti Compaca navkljub.

Zelo mi je žal, da nisi čelade še pred nakupom preizkusil na brezplačni testni vožjni. Tudi mi vemo, da ni vsaka čelada primerna za na vsako glavo in vsak motor, in zato kupcem toplo priporočamo, da izbrani model čelade preizkusijo na svojem motorju. Da se lahko sami prepričajo in izberejo najustreznejšo kombinacijo zase.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

lp kompi,

sem na nolanovi strani prebral sedaj že razkrivene detajle od n104, še vedno pa imajo zablokiran link do tehničnih karakteristik, kar pa mene najbolj zanima, glede teže , hrupnosti, itd...

Prosim, ali imate že Vi kakšne bolj otipljive podatke.

Hvala

Nova Nolanova N104 bo za 150-200g (odvisno od velikosti) lažja od svoje predhodnice N103.

Meritve na prvih testiranjih kažejo, da sodi N104 med najtišje v primerljivem razredu “flip-up” čelad.

Sicer pa bo tudi N104 takoj, ko steče serijska proizvodnja, na voljo za brezplačne testne vožnje in se boš lahko v navedeno še sam prepričal.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

Nova Nolanova N104 bo za 150-200g (odvisno od velikosti) lažja od svoje predhodnice N103.

Meritve na prvih testiranjih kažejo, da sodi N104 med najtišje v primerljivem razredu “flip-up” čelad.

Sicer pa bo tudi N104 takoj, ko steče serijska proizvodnja, na voljo za brezplačne testne vožnje in se boš lahko v navedeno še sam prepričal.

Lp, Boris Kompare B)

Hvala, komaj čakam, da bo to, sam sem zvedel, da šele naslednje leto, dobro, ker sem potencialni kupec med prvimi me seveda firbec zelo matra.

lp

Objavljeno

Zelo mi je žal, da nisi čelade še pred nakupom preizkusil na brezplačni testni vožjni. Tudi mi vemo, da ni vsaka čelada primerna za na vsako glavo in vsak motor, in zato kupcem toplo priporočamo, da izbrani model čelade preizkusijo na svojem motorju. Da se lahko sami prepričajo in izberejo najustreznejšo kombinacijo zase.

Bi z veseljem, ampak takrat še nisem imel motorja..

Objavljeno

Jaz si bom naročil v kmc testno čelado pa nevem katero naročiti?

X602 ali X701 Za obe se zanimam start n-com, ali so te čelade z slabšo opremo kot poslikane? Kakšne so razlike med modeloma, po številki sklepam da je x602 novejša?

Velikost glave imam s. (vsaj po stari n62 in po sedajšni agv ti-tech)

Cene se pa v kmcju gibljejo 225eur in 261eur. Kompi ali lahko poveste ali bodo te modeli še kaj dodatno znižani oktobra? Mogoče si bom potem lahko privoščil poslikano verzijo.

Lep pozdrav

PS: Resnično vsem priporočam test čelade na motorju, jaz ne kupim nič več drugače. Pa tudi če mi je v trgovini še kako prav. Enkrat se opečeš in nikoli več.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!