Skoči na vsebino

Nolan, X-Lite, Grex čelade


dr.looney

Priporočene objave

 

pred 7 urami, twom pravi:

Na sliki lahko vidite stanje tesnila po končani včerajšnji 56 kilometrski mestni vožnji. Levi del je v redu, desno pa se vidi navzdol zavihano tesnilo.

Med vožnjo, ko stojim, vizir odpiram, ker sonce neprijetno segreva notranjost za vizirjem. Vizir sem lahko zapiral samo z uporabe zmerne sile.
Čelado shranjujem tako da med vizir in tesnilo stisnem tanjši karton, ki ga na koncu še potisnem navzgor da je tesnilo sigurno zavihano pravilno. S tem krivim tesnilo v pravilni položaj. Vseeno se napaka stopnjuje. Vizir se zapira čedalje težje. 
Po izkušnji lansko leto, ko se napaka stopnjuje, ga pri zapiranju zagrabi tudi pinlock, ga še bolj potegne za seboj, in začne tesnilo tudi cefrati. Na koncu vizirja ne moreš več zapreti.

Verjame tudi da se boste našli posamezniki, ki uživate če lahko med vožnjo še kvihtate, ali pa vas to ne moti, in pa da vas je veliko ki te težave nimate. Za slednje bi odgovoril da je to enako kot za nekoga ki ga boli zob, in mu v pomoč odgovarjajo da "mene pa nikoli ne boli zob". Je pa tudi verjetno razlika, tako kot pri ohranjenosti avtomobila, ali narediš 30 kkm po mestu ali izven mesta...

Menim da je napaka tudi neprijeten in moteč dejavnik za zbranost voznika motorja.

Kompi mi je za rešitev težave vljudno ponudil mazilo, ki napako zlahka reši. To je letos, lansko leto so mi bili tesnilo še pripravljeni zamenjati. 

celada.jpg

P.S. uživam na motroju, in se raje vsedem na motor kot v avto, tako da grem, če je le mogoče, z motorjem tudi po opravkih, službo, ne samo na vožnje in potovanja..., verjetno nisem taprav motorist...

Tesnila vizirja iz posebne gume so po enakem postopku izdelana za vse čelade X-lite. Izpostavljenost čelade različnim vremenskim vplivom, temperaturnim razlikam in prahu lahko sčasoma negativno vpliva na prožnost tesnila. Da bi tesnilo čim dlje ohranili mehko in gibko, je proizvajalec predvidel občasno vzdrževanje tesnila z LUBRI TRIM mazilom, ki ga prejeme vsak kupec skupaj s čelado.
Čelada X-802R kot dodano vrednost ponuja možnost prilagajanja vizirja k tesnilu, s čimer zagotavljamo kakovostno tesnjenje vizirja v različnih časovnih obdobjih. Vsi postopki so podrobno opisani v navodilih za uporabo in jih praviloma izvede vsak uporabnik sam.

V primeru napačne nastavitve prileganja vizirja ali pa neupoštevanja napotkov o občasnem vzdrževanju se lahko zgodi, da tesnilo otrdi ali pa se poškoduje. 

Za odpravo težav pri prvih znakih vihanja tesnila zadostuje že izvedba osnovnih vzdrževalnih postopkov in pravilne nastavitve prileganja vizirja k tesnilu. V primeru resne poškodbe pa je potrebna zamenjava tesnila. Vse postopke, vključno z menjavo tesnila, izvedemo v sklopu brezplačne garancije na našem servisu v Velenju - če le dobimo čelado na servis. Zato vas ponovno vabimo, da nam pošljete čelado, mi pa bomo uredili vse potrebno, da se bo vizir ponovno zapiral brez zatikanja. 

Z lepimi pozdravi,
Boris Kompare

 

Popravljeno . Popravil kompi
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, ftp pravi:

1003 + ncom

Kupil prvo v slo in je bila precej dražja ....če ne bi nobenega popusta dobil .

lp Retardiranc 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Bil v soboto v velenju pri compaku. Namen sprobat par čelad da vidm kaj paše meni in vetrni zaščiti na motorju (bmw r1200 gs original šipa). Probal x-lite 551, katero so imeli zadnjo in morm rečt zelo pozitivno presenečen šilt nič ne moti pri višjih hitrostih rahlo trese, zračenje dobro, bolj tiha kot sedaj n103.

Potem probal še x1003 in na mojem motorju obup. Najprej žvižga do nekje 60km/h, občutno bolj glasna kot x551 in n103, edino zračenje ma super sploh na čelo. 

Bi probal še x551 gt ampak je ne dajo na probo, žal ker bi jo verjetno kupil sploh če bi bla isto tiha kot navadna. Ubistvu še dobro ker vidim da v fc moto imajo x551 gt 100 evričev cenejšo z grafiko ki je kompi nima + 9 evrov poštnina.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš na ebay.de za 215€ x-551 s poštnino. Jaz sem x-551 probal pa mi je nekak neudobna za na glavo. Izdelava pa tudi ni vredna svojega denarja. Če ti ni izpod časti pojdi probat še caberg xtrace. Jaz sem jo kupil v tc-ju in lahko samo rečem nad pričakovanji. Čelada tudi pri 180kmh na stari africi twin popolnoma brez opletanja... 

Izdelava pa je tudi kar sem v zadnjem casu videl ena boljših. Zračenje odlično.

Prej sem imel samo 500km na glavi IXS HX207 in je obup od čelade. Vredna ni niti tistih 120€ kot jo cenijo. Piha povsod notr pri 100kmh pa ze takp ropota da znoriš....

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Kawl pravi:

Imaš na ebay.de za 215€ x-551 s poštnino. Jaz sem x-551 probal pa mi je nekak neudobna za na glavo. Izdelava pa tudi ni vredna svojega denarja. Če ti ni izpod časti pojdi probat še caberg xtrace. Jaz sem jo kupil v tc-ju in lahko samo rečem nad pričakovanji. Čelada tudi pri 180kmh na stari africi twin popolnoma brez opletanja... 

Izdelava pa je tudi kar sem v zadnjem casu videl ena boljših. Zračenje odlično.

Prej sem imel samo 500km na glavi IXS HX207 in je obup od čelade. Vredna ni niti tistih 120€ kot jo cenijo. Piha povsod notr pri 100kmh pa ze takp ropota da znoriš....

 

 

No za foro grem probat zgleda dobro. Kar se pa izdelave nolana tiče maš pa prov čist šlampast, x-lite 1003 k so mi dal za probat notranji vizir ni delal, se je baje neki snel. Halooo na moji n103 se v 4 letih ni nč snel al kar kol. Hvala za odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎24‎.‎7‎.‎2016 at 20:59, dejcpob pravi:

 

Potem probal še x1003 in na mojem motorju obup. Najprej žvižga do nekje 60km/h, občutno bolj glasna kot x551 in n103, edino zračenje ma super sploh na čelo. 

 

 

Zanimivo. Danes sprobala z ženo X1003. Bil mal skeptičen zaradi tega zapisa.

Nobenega žvižganja, nobenih turbolenc in občutno tišja tudi pri 190 km/h od zdajšnje n103. Imam tud original šipo na Triumphu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, MARJA pravi:

Zanimivo. Danes sprobala z ženo X1003. Bil mal skeptičen zaradi tega zapisa.

Nobenega žvižganja, nobenih turbolenc in občutno tišja tudi pri 190 km/h od zdajšnje n103. Imam tud original šipo na Triumphu.

Odvisno je od motorja do motorja, kako se čelada obnaša... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ravnokar sem testiral čelade na mojem motorju v kombinaciji z Puigovo  šipo.

X1003 - super objame glavo, zelo dobro prezračevanje, motor se skoraj ne sliši, veter pa zelo

N104 evo - oblazinjenje slabo, prezračevanje vredu, slišiš motor, a vetra niti malo ne - super, priprt vizir vibrira in zamegli pogled

N91 evo - dobro oblazinjenje, prezračevanje dobro, slišiš motor, vetra skoraj ne - glasnejša od 104 (najboljši kompromis)

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj mi je čelada padla na tla iz motorja in to ravno na vizir. Ob udarcu je vizir počil zato bo treba kupiti drugega. Poknil mi je pa zelo zatemnjen. Ampak, ker imam doma še navadnega bom novega kupil čez zimo. Zdaj pa me Compi zanima. Na vaši strani sem zasledil, da imate v ponudbi samo navadnega ter močno zatemnjenega. Na ebayu pa se da dobiti tudi Blue mirror in Silver mirror. Torej zanimata me ta dva, ker ne vem o njih nič. Kako se vidi skozi njiju? Sta primerna za sonce oz. imata podoben učinek? Se sploh še da ta dva dobiti pri vas? Čelada je X-lite 701

Popravljeno . Popravil cesko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menda niso legalni druačni kot "brezbarvni", sicer pa nikejr ne piše da ne smeš imet zatemnjen pinlock...

Meni osebno so integrirani špegli 3 najboljši izum v domeni čelad (ga 701 nima ali se gre za šminkeraj?). (Na prvem je odpornost na praske vizirja saj 20 let nazaj je bil to živ obup ter pinlock na drugem mestu čeprav si pomje delita prvo mesto )

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, cesko pravi:

Včeraj mi je čelada padla na tla iz motorja in to ravno na vizir. Ob udarcu je vizir počil zato bo treba kupiti drugega. Poknil mi je pa zelo zatemnjen. Ampak, ker imam doma še navadnega bom novega kupil čez zimo. Zdaj pa me Compi zanima. Na vaši strani sem zasledil, da imate v ponudbi samo navadnega ter močno zatemnjenega. Na ebayu pa se da dobiti tudi Blue mirror in Silver mirror. Torej zanimata me ta dva, ker ne vem o njih nič. Kako se vidi skozi njiju? Sta primerna za sonce oz. imata podoben učinek? Se sploh še da ta dva dobiti pri vas? Čelada je X-lite 701

Na zunanjo stran metaliziranih vizirjev je nanesen poseben nanos, ki po principu smučarskih sončnih očal odbija sončne žarke. Nanos je praviloma v srebrni barvi, lahko pa tudi z modrim odtenkom in deluje kot ogledalo – v čelado se ne vidi, iz nje pa enako kot pri zatemnjenemu vizirju. Zelo zatemnjeni in metalizirani vizirji so primerni za uporabo samo ob lepem in sončnem vremenu. Zelo zatemnjenih in metaliziranih vizirjev nikoli ne uporabljajte ponoči, v slabem, v deževnem, v meglenem … vremenu, ker je lahko uporaba takšnih vizirjev, zaradi zmanjšane vidljivosti, izjemno nevarna. Ob močnem soncu pa je uporaba takšnih vizirjev celo priporočljiva, saj preprečujejo sončno zaslepitev in omogočajo boljšo preglednost.

Metaliziranih vizirjev za model X-lite X-701 trenutno nimamo na zalogi, vendar so dobavljivi po posebnem naročilu. Cena zato ni nič višja, le rok dobave je malenkost daljši – praviloma do 4 tedne.

Lp, Boris Kompare :cool:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

StaraFeltna - Sem slišal tudi js da naj ne bi bili legalni, vendar se že kar nekaj let vozim samo z zelo zatemnjenim vizirjem in nikoli ni bilo kakšnega problema. Drugače pa x lite 701 še ni imela vgrajenih očal, tako da se ne gre samo za šmekeraj :D.

kompi - Super, se boma slišala čez zimo in naročila Blue mirror ali pa Silver mirror (se moram še odločit) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 25. 7. 2016 at 17:18, Kawl pravi:

Imaš na ebay.de za 215€ x-551 s poštnino. Jaz sem x-551 probal pa mi je nekak neudobna za na glavo. Izdelava pa tudi ni vredna svojega denarja. Če ti ni izpod časti pojdi probat še caberg xtrace. Jaz sem jo kupil v tc-ju in lahko samo rečem nad pričakovanji. Čelada tudi pri 180kmh na stari africi twin popolnoma brez opletanja... 

Izdelava pa je tudi kar sem v zadnjem casu videl ena boljših. Zračenje odlično.

Prej sem imel samo 500km na glavi IXS HX207 in je obup od čelade. Vredna ni niti tistih 120€ kot jo cenijo. Piha povsod notr pri 100kmh pa ze takp ropota da znoriš....

 

 

hehe imel podobno sranje ixs enduo čelado podn. Na ac mi je vizir odtrgalo. Glasnost nad 100 kod bi se peljal z avijonom in bi glavo ven porinal :).. Sedaj si lastim xlite 551 za enkrat top. Vizir skor nič ne trese proti prejšni. Tudi glave mi ne premetava sem ter tja.. Mogoče, bi si sam želel še kakšen zračnik kje več v vročih dnevih. Ali pa bom mogel razmisliti o kakšni tanjši podkapi. Ta, ki jo imam je rez da bol debela.. :)   

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22 hours ago, cesko said:

StaraFeltna - Sem slišal tudi js da naj ne bi bili legalni, vendar se že kar nekaj let vozim samo z zelo zatemnjenim vizirjem in nikoli ni bilo kakšnega problema. Drugače pa x lite 701 še ni imela vgrajenih očal, tako da se ne gre samo za šmekeraj :D.

kompi - Super, se boma slišala čez zimo in naročila Blue mirror ali pa Silver mirror (se moram še odločit) :D

Sej tudi mene v 4 letih razen enih italjanskih me ni še noben ustavil, pa to še ne pomeni da policistov ni. Pa tudi vsak policaj ti ne bo drobil jajca za vsako reč če boš normalen (kar danes nažalost ni samoumevno). Če boš kdaj v situaciji da bi moral krit kakšno škodo se ti lahko zavarovalnica morda tudi obesi na to (ilegalen vizir). Sej tudi meni se ne zdiš z takim vizirjem terorist, zavarovalnica bo pa kaj rada prijela bilko neplačila za ta detajlček.

Plačuješ kasko morda džabe? Ni litanija le opozarjam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni.

Sem nov na forum in zanima me razlika med modelom NOLAN N64 in N87. Namreč nebi bilo slabo, če bi mi tudi kdo svetoval kakšno čelado naj z ženo kupiva. Vožnja bo tako mestna kot tudi potovalna. Motor bo potovalni enduro mislim da kar 1200 kubični. Ker sem bolj kot ne laik na tem področju, sem gledal čelade NOLAN, SHARK, MARUSHIN ipd. Zanima me tudi, vaša izkušnja z flip-up čelado, kakšna je glasnost in nasploh varnost. Prebral sem že toliko in mnenja se zelo krešejo, zato sem popolnoma zmeden glede vsega okoli čelade :) in zelo prav mi bodo prišle vaše izkušnje.

Hvala za nasvete in pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, roxsas pravi:

Pozdravljeni.

Sem nov na forum in zanima me razlika med modelom NOLAN N64 in N87. Namreč nebi bilo slabo, če bi mi tudi kdo svetoval kakšno čelado naj z ženo kupiva. Vožnja bo tako mestna kot tudi potovalna. Motor bo potovalni enduro mislim da kar 1200 kubični. Ker sem bolj kot ne laik na tem področju, sem gledal čelade NOLAN, SHARK, MARUSHIN ipd. Zanima me tudi, vaša izkušnja z flip-up čelado, kakšna je glasnost in nasploh varnost. Prebral sem že toliko in mnenja se zelo krešejo, zato sem popolnoma zmeden glede vsega okoli čelade :) in zelo prav mi bodo prišle vaše izkušnje.

Hvala za nasvete in pomoč.

Nolanova integralno zaprta čelada N64 je namenjena predvsem vsakodnevnim opravkom v urbanih središčih, za manjše hitrosti. Najraje jo imajo vozniki skuterjev. Model Nolan N87 pa za zelo širok spekter uporabe na turističnih, mestnih, slečenih in rekreativno športnih motociklih (ter vseh vmesnih mešancih). Dovoljuje tudi že večje hitrosti in za konkurenčni ceno ponuja izjemno bogato serijsko opremo. Razlike v opremljenosti obeh modelov najdeš na povezavi tukaj: KLIK.

Za 1200 kubični potovalni enduro bi sam razmišljal vsaj o nakupu N87, še raje pa o katerem izmed modelov X-lite čelad, ki ponujajo še toliko več udobja.

Kar pa se tiče »flip-up oziroma čelad s predbradnim dvižnim delom je dejstvo, da ponujajo možnost večnamenske uporabe. Motoristu omogočajo, da pokaže svoj obraz, ne da bi snemal čelado z glave, in so še posebej prijazne do uporabnikov očal. Priporočamo jih predvsem za uživaške turne vožnje, čoperje, skuterje, za doseganje zmernih hitrosti, za vožnjo v pokončno sedeči drži na motorju, za vožnjo po mestu. Predbradni del nudi vso potrebno zaščito, ki je zahtevana za integralno zaprte čelade, zato varnost ni vprašljiva. Zaradi specifične konstrukcije, ki je kompromis med integralno zaprtim in jet odprtim konceptom, pa so te čelade lahko glasnejše in bolj prepišne od integralno zaprtih čelad, zato jih ne priporočamo za dinamično, športno vožnjo. Pri hrupu je potrebno upoštevati dejstvo, da se na motor, motorista in površino čelade med vožnjo ujame zračni tok, ki se lomi in povzroča turbulenco. Od tega, kako se lomi, je odvisno, ali je hrup večji ali manjši, v vsakem primeru pa gre predvsem za subjektivno in težko merljivo kategorijo. Povsem enak model čelade se lahko na različnih motorjih oziroma od motorista do motorista odziva povsem različno.

Ker pri nas igramo pošteno vabimo vse, da še pred nakupom osebno preizkusijo izbrani model čelade na lastnem motociklu. Le na tak način se lahko izognejo slabi volji in izberejo zase najustreznejšo čelado.

Vljudno vabljen na obisk, kjer si bomo vzeli dovolj časa, da ti pojasnimo še kakšno od dilem, ki te morda mučijo v zvezi s čeladami.

Lp, Boris Kompare :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kompi, zdravo!

Zanima me če je že kaj novega glede izboljšanja sprejema FM na BX5 sistemih, ki jo imam na Xlite 702 GT.Namreč meni še vedno ne dela tko kot mora, kljub zamenjavi z novim .Zaradi tega uporabljam staro čelado N85 s tastrarim Ncom ki pa deluje perfektno že dolga leta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, BMWflar pravi:

Kompi, zdravo!

Zanima me če je že kaj novega glede izboljšanja sprejema FM na BX5 sistemih, ki jo imam na Xlite 702 GT.Namreč meni še vedno ne dela tko kot mora, kljub zamenjavi z novim .Zaradi tega uporabljam staro čelado N85 s tastrarim Ncom ki pa deluje perfektno že dolga leta.

V pripravi je nova generacija sistema BX6.

Takoj, ko bodo na voljo prvi vzorci, se lahko zmeniva za testni preizkus.

Oglasi se prosim, da dogovoriva podrobnosti.

Lp, Boris Kompare :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, kompi pravi:

V pripravi je nova generacija sistema BX6.

Takoj, ko bodo na voljo prvi vzorci, se lahko zmeniva za testni preizkus.

Oglasi se prosim, da dogovoriva podrobnosti.

Lp, Boris Kompare :cool:

Vsekakor pridem en dan , pa se zmenmo.Super, hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super žalostna novica: Včeraj se je moja 5 letna spremljevalka (x-551) vrgla z motorja (mogoče sem bil tud jst neroden :P). Rezultat? Padla na bok, naravnost na slajder za notranji vizir premikat. Slajder je ok, školjka okrog njega malo manj :( 

IMG_20161009_194325.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj še tolk boli. Bolje čelada, kot ti s čelado :D.

Scarabeo

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 10. 2016 at 10:50, sebar pravi:

Super žalostna novica: Včeraj se je moja 5 letna spremljevalka (x-551) vrgla z motorja (mogoče sem bil tud jst neroden :P). Rezultat? Padla na bok, naravnost na slajder za notranji vizir premikat. Slajder je ok, školjka okrog njega malo manj :( 

IMG_20161009_194325.jpg

Malo me mika x 551,kako se obnese?,kvaliteta?

Po petih letih je najbrž izkušenj veliko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 hours ago, DAN said:

Malo me mika x 551,kako se obnese?,kvaliteta?

Po petih letih je najbrž izkušenj veliko...

Razen par malenkosti je čelada super, verjetno bom kar isto kupil za naprej.

Skratka, super je oblika kljuna saj povzroča minimalen upor ob obračanju glave, udobje je zame najboljše od Nolan / X-Lite čelad (sem hotel probat še kaj drugega pa so me povsod samo debelo gledali). Notranje oblazinjenje me še danes lepo objame čez celo glavo in je zdržalo brez znakov uporabe. Barva je tudi še kot nova. Pinlock je še vedno original, obrnjen samo enkrat na compacovem zimskem servisu. Zaradi kljuna ne bo nikoli najtišja čelada, je pa zame dooooosti tišja od Nolan N104 in samo malo glasnejša od X-Lite 702.

Minus, ki sem ga jaz opazil sta zračnika na vrhu čelade, ki rada prideta v resonanco in zapojeta (rešeno s selotejpom).

To so moje izkušnje in vtisi, ki jih lahko primerjam samo z Nolan N104, X-Lite 702 in Nolan N86. Na glavi mi je lepo sedela še marsikatera druga čelada (Arai XD4, Shoei Hornet, Schubert preklopna) ampak jih brez testne vožnje nisem hotel kupiti. Velik plus zame je super podpora! Primer, med čakanjem na testno X 551 sem v eno tedenski test dobil 702 ker takrat nisem imel čelade in se je prodajalec sam ponudil naj izkoristim vreme in konkretno stestiram zadevo 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

kupil sem si celado nolan n90 v trgovini mi je kr pasala samo zdaj po 15 min me začne pod ličnicama stiskat.  Ko je celada odprta me ne stiska torej samo ko jo zaprem . Je mozno kaj nastavit zatiče? celada je ok edino se podbradek moram kupit ker mi piha spodaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!