kompi Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 Zanimivo, Tudi sam imam podobne izkušnje z N85. V bistvu sem jo vzel, kot naslednjico N84, ker pač ima senčnik in računal, da bo vsaj podobna tudi akustika. Pa je precej slabša. Pihanje in žvižganje sem lokaliziral na mehanizem vizirja in čelade (mogoče tudi sistem za zapiranje temne zaslonke kaj prispeva, ne morem ločiti, ker pokrijem komplet, kadar pokrijem). V glavnem, če z roko pokrijem del, kjer je vpet vizir postane sicer glasna čelada prav vzorno tiha. Sem že razmišljal, da bi kar s silver tejpom prelepil ta del, ampak zaenkrat rešujem zadevo z ušesnimi čepki. Če pa boste ugotovili metodo, ki bi zmanjšala tuljenje pri mehanizmu vizirja jo prosim objavite še na forumu Ne glede na znamko čelade je vsak na čelado nameščen element (prezračevalniki, mehanizmi, vijaki, čepki …) potencialni povzročitelj hrupa. Seveda odvisno od tega, kako krogotok zraka objame čelado in se na njej lomi. To pa je spet odvisno od številnih dejavnikov: vrste motorja, nagiba vetrobranskega stekla, postave motorista, drže, načina vožnje, ... Situacija se razlikuje od motorista do motorista. Čelada, ki se nekomu zdi hrupna, je lahko za drugega vzorno tiha. Tudi zato priporočamo, da čelado pred nakupom preizkusite na svojem motorju. Le na tak način se lahko izognete morebitni slabi volji in izberete zase najustreznejšo čelado. Morda bi v tvojem primeru razmislil o spremembi nagiba vetrobranskega stekla, ki bi zračni tok preusmeril s kritične točke na čeladi. Lp, Boris Kompare
gody01 Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 Ne glede na znamko čelade je vsak na čelado nameščen element (prezračevalniki, mehanizmi, vijaki, čepki …) potencialni povzročitelj hrupa. Seveda odvisno od tega, kako krogotok zraka objame čelado in se na njej lomi. To pa je spet odvisno od številnih dejavnikov: vrste motorja, nagiba vetrobranskega stekla, postave motorista, drže, načina vožnje, ... Situacija se razlikuje od motorista do motorista. Čelada, ki se nekomu zdi hrupna, je lahko za drugega vzorno tiha. Tudi zato priporočamo, da čelado pred nakupom preizkusite na svojem motorju. Le na tak način se lahko izognete morebitni slabi volji in izberete zase najustreznejšo čelado. Morda bi v tvojem primeru razmislil o spremembi nagiba vetrobranskega stekla, ki bi zračni tok preusmeril s kritične točke na čeladi. Lp, Boris Kompare Oh, saj na FJRju to zelo uporabljam, ko ma električno nastavljivo. Nolanko sem začel (N84) uporabljati, ker je bila bistveno tišja pri več nastavitvah, kot Schubertka, ki sem jo imel do takrat (pa velja Schubert za zelo tiho čelado). Je pa N85 precej glasnejša od N84 na več motorjih s kerimi se vozim (FJR, V-Strom, Honda CBR, ...) tako da zadeva ni čisto in samo subjektivna. Imam pač občutek, da je razvoj malo sfalil Na N84 so bili na priključnih točkah vizirja na čelado eni pokrovčki, ki so izgleda zmanjšali hrup, na N85 teh ni ... Pa saj se bo dalo zdržat, do naslednje menjave lp
ELO Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 pri meni se je npr. pokazalo, da ni sama čelada tisto, kar povzroča hrup v njej, pač pa ovratnik jakne, ki se med vožnjo odmakne od zatilja in s spremenjenim obtekanjem zraka povzroča neprijetnosti. plapola, šumi,... ko namreč ovratnik med vožnjko potegnem naprej, postane 802-ka prav spodobno tiha čelada... pretanek vrat imam, pa zadevo rešujem z buffom... l.p.
baucek Objavljeno April 3, 2011 Opozori Objavljeno April 3, 2011 Mene pa zanima, koliko je čelada X-Lite X 602 boljša od Nolan N84? In ali se N84 splača zamenjati za X 602?
kompi Objavljeno April 4, 2011 Opozori Objavljeno April 4, 2011 Mene pa zanima, koliko je čelada X-Lite X 602 boljša od Nolan N84? In ali se N84 splača zamenjati za X 602? X-602 je ročno izdelana iz kompozitnih materialov (steklena vlakna v kombinaciji z ogljikom, Kevlarjem), posebna skrb pa je namenjena detajlom in udobju. X-602 ima boljši aerodinamični preboj, je lažja, težišče pa je ugodnejše. Če želiš, jo lahko pred nakupom preizkusiš na svojem motorju. Lp, Boris Kompare
ELO Objavljeno April 4, 2011 Opozori Objavljeno April 4, 2011 ta motovikend sem opazil nekaj čudnega... pri vožnji z 802-ko preko kucljev oziroma udarnih jam naših očitno slabo vzdrževanih cest se nekje v čeladi pojavi udarni zvok, kot da bi dve zadevi medebojno ne bili pričvrščeni... koncem predhodne sezone tega zvoka ni bilo... no ja, tudi udarne jame so bile manjše, pa vseeno... pregled glave ni pokazal nič, vsa kolesja še delujejo, čeprav verjamem da imate bralci mojih objav drugačno mnenje... tudi zobne zalivke so OK... ko stresam čelado v rokah se ne sliši nič, niti se nič ne čuti... ko sem fiksiral vizir in gibljive mehanizme se je zvok vseeno pojavil... saj ne da je pri vsem ostalem motornem hrupu to moteče, je pa nekaj novega, pa mi je vzbudilo zanimanje... tako kot tista nova mlada ločenka, ki se je na novo vselila v sosednjo ulico... kaj bi lahko bilo? je že mogoče imel kakšne podobne izkušnje? pri vožnji uporabljam čepke, gre pa res za zvok, ki je daleč od šuma vetra... l.p. tilingerossi, trebor in Kor13 3
kompi Objavljeno April 4, 2011 Opozori Objavljeno April 4, 2011 ta motovikend sem opazil nekaj čudnega... pri vožnji z 802-ko preko kucljev oziroma udarnih jam naših očitno slabo vzdrževanih cest se nekje v čeladi pojavi udarni zvok, kot da bi dve zadevi medebojno ne bili pričvrščeni... koncem predhodne sezone tega zvoka ni bilo... no ja, tudi udarne jame so bile manjše, pa vseeno... pregled glave ni pokazal nič, vsa kolesja še delujejo, čeprav verjamem da imate bralci mojih objav drugačno mnenje... tudi zobne zalivke so OK... ko stresam čelado v rokah se ne sliši nič, niti se nič ne čuti... ko sem fiksiral vizir in gibljive mehanizme se je zvok vseeno pojavil... saj ne da je pri vsem ostalem motornem hrupu to moteče, je pa nekaj novega, pa mi je vzbudilo zanimanje... tako kot tista nova mlada ločenka, ki se je na novo vselila v sosednjo ulico... kaj bi lahko bilo? je že mogoče imel kakšne podobne izkušnje? pri vožnji uporabljam čepke, gre pa res za zvok, ki je daleč od šuma vetra... l.p. Doslej se s tovrstno izkušnjo še nismo srečali. Predlagam pregled čelade, kjer bi lahko preverili ali so vsi elemnti v in na čelado korektno nameščeni. Lp, Boris Kompare
ELO Objavljeno April 4, 2011 Opozori Objavljeno April 4, 2011 no, se bom še sam malce poigral... pa če v lastni režiji ne uspem ugotoviti se res srečamo pa saj kot sem omenil, ni moteče, saj se zgodi res izjemoma. na ležečem policistu in na tistih tadebelih talnih označbah se udarec ne sliši... torej, sliši se samo v primerih lukenj, vdrtin, ko motorju zmanjka tal pod kolesi... tako kot si napisal, mogoče res samo izziv, krneki... mogoče mi je pa čelada postala pretiha, zdaj ko sem rešil "težave" z obtokom (šum) okoli ovratnika... moram probati še s kakim drugim motorjem, pa pinlock še moram odstraniti, pa... javim... čau!
Marjanček Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 Škoda, da čelade nisi pred nakupom preizkusil na svojem motorju. Pri nas igramo odprtih kart in kupcem ponujamo, da še pred nakupom osebno preizkusijo izbrani model čelade na lastnem motorju. Le na tak način se lahko izognejo morebitni slabi volji in izberejo zase najustreznejšo čelado. Sicer pa ni res, da so Nolanove čelade glasnejše. Kot rečeno na dobro počutje vplivajo številni dejavniki. Če le moreš se oglasi pri nas, da pogledamo kje tiči težava in jo skušamo odpraviti. Lp, Boris Kompare V nedeljo sem bolj kot ne, sel en krog z namenom, da ugotovim od kje mi prihaja pis v celado in ugotovil, da se mi tok zraka prav lepo odbija od ramen pa pod celado(prekratek vrat;)) in ko mi je moja boljsa polovica samo polozila roke na ramena in s tem preusmerila tok zraka je bilo prav prijetno... Ne vem kaj naj naredim, saj sem lani menjal vso opremo.... LP!{M}
TheMan Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 V nedeljo sem bolj kot ne, sel en krog z namenom, da ugotovim od kje mi prihaja pis v celado in ugotovil, da se mi tok zraka prav lepo odbija od ramen pa pod celado(prekratek vrat;)) in ko mi je moja boljsa polovica samo polozila roke na ramena in s tem preusmerila tok zraka je bilo prav prijetno... Ne vem kaj naj naredim, saj sem lani menjal vso opremo.... LP!{M} na rame si naredi spojlerje v obliki rok tvoje drage, ali jo pa vedno imej s sabo kake rute okrog vratu pa nisi probal?
Marjanček Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 (popravljeno) na rame si naredi spojlerje v obliki rok tvoje drage, ali jo pa vedno imej s sabo kake rute okrog vratu pa nisi probal? Probal sem ze ruto, podkapo (tisto, ke je cez celo glavo kot tudi tisto chopper style ) pa ni bilo razlike... Zgleda, da mi preostanejo samo se cepki oz. obisk COMPACA... LP{M} Popravljeno April 5, 2011. Popravil Marjanček
cesko Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 Kompi imam eno vprašanje. Imam čelado x lite 701 in sem lani dokupil močno zatemnjen vizir. Lansko leto v njem nisem uporabljal pinlocka letos pa sem se odločil da ga dam not. In sicer zdaj ko ga imam na tem zatemnjenem vizirju se vizir malo težje zapre. Zdaj nevem možno da ko se vizir zapira da malo potegne po zgornjem tesnilu ampak ko je zaprt je vse čist v redu in je zatesnjeno. To se zdaj ne spomnem ali je z navadnim vizirjem blo isto ali ne, vem pa da z zatemnjenim brez pinlocka je šlo lažje zapret.
kompi Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 Kompi imam eno vprašanje. Imam čelado x lite 701 in sem lani dokupil močno zatemnjen vizir. Lansko leto v njem nisem uporabljal pinlocka letos pa sem se odločil da ga dam not. In sicer zdaj ko ga imam na tem zatemnjenem vizirju se vizir malo težje zapre. Zdaj nevem možno da ko se vizir zapira da malo potegne po zgornjem tesnilu ampak ko je zaprt je vse čist v redu in je zatesnjeno. To se zdaj ne spomnem ali je z navadnim vizirjem blo isto ali ne, vem pa da z zatemnjenim brez pinlocka je šlo lažje zapret. Če se vizir ali vložek proti megljenju pri odpiranju zatikata ob tesnilo vizirja, potem je najbrž premaknjen mehanizem za nastavitev prileganja vizirja k čeladi, ali pa ta morda ni pravilno nastavljen. Ta poseg zahteva nekaj izkušenj, zato takšno nastavitev radi uredimo na našem servisu. Lp, Boris Kompare She, sesir in ELO 3
rposed Objavljeno April 12, 2011 Opozori Objavljeno April 12, 2011 Pozdravljeni. Težko srečaš ljudi, katere bi lahko po prijaznosti in strokovnosti primerjal z osebjem v trgovini COMPACO v Velenju. Fantje vedo kaj počno, niso vsiljivi, odgovorijo ti na vsa vprašanja, skratka face so. Kar nekaj časa sva z ženo iskala primerni čeladi zase, ogledovala sva si tudi čelade konkurenčnih proizvajalcev, pa sva se nazadnje odločila za nakup NOLAN X-LITE 801 RR, pa še po vrhu za odlično sindikalno ceno. :yes: Kompi in Milan, hvala še enkrat za vso prijaznost, pa ostanita še naprej takšna kot sta. LP, R.P. halls, rosse20, She in 1 other 4
exe`FZS Objavljeno April 12, 2011 Opozori Objavljeno April 12, 2011 Kompi! Na moji 801RR, imam težavo z mehanizmom(no nisem prepričan, je kriv mehanizem ali moje neznanje). Težava je pri zapiranju vizirja, kadar ne želim fiksnega zapiranja, saj imam občutek, da se gumb na "vsede" dovolj in se vizir vseeno zapre. Lahko sam storim kaj glede tega, ali moram čelado prinesti k vam? lp
kompi Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 Pozdravljeni. Težko srečaš ljudi, katere bi lahko po prijaznosti in strokovnosti primerjal z osebjem v trgovini COMPACO v Velenju. Fantje vedo kaj počno, niso vsiljivi, odgovorijo ti na vsa vprašanja, skratka face so. Kar nekaj časa sva z ženo iskala primerni čeladi zase, ogledovala sva si tudi čelade konkurenčnih proizvajalcev, pa sva se nazadnje odločila za nakup NOLAN X-LITE 801 RR, pa še po vrhu za odlično sindikalno ceno. :yes: Kompi in Milan, hvala še enkrat za vso prijaznost, pa ostanita še naprej takšna kot sta. LP, R.P. Hvala za laskave pohvale! Trudimo se po naših najboljših močeh in res nam veliko pomeni, če so naše stranke zadovoljne. Lp, Boris Kompare ELO in She 2
kompi Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 Kompi! Na moji 801RR, imam težavo z mehanizmom(no nisem prepričan, je kriv mehanizem ali moje neznanje). Težava je pri zapiranju vizirja, kadar ne želim fiksnega zapiranja, saj imam občutek, da se gumb na "vsede" dovolj in se vizir vseeno zapre. Lahko sam storim kaj glede tega, ali moram čelado prinesti k vam? lp Najbrž je premaknjen mehanizem za nastavitev prileganja vizirja k čeladi, ali pa ta morda ni pravilno nastavljen. Nastavitev načeloma lahko izvede vsak uporabnik sam, vendar poseg zahteva nekaj izkušenj, zato takšno nastavitev radi uredimo tudi na našem servisu. Lp, Boris Kompare exe`FZS in ELO 2
stuhec Objavljeno April 27, 2011 Opozori Objavljeno April 27, 2011 kje lahk najdem oni "štift" ki drži vizir in zaščito vizirja na čeladi N 70 ?
kompi Objavljeno April 29, 2011 Opozori Objavljeno April 29, 2011 kje lahk najdem oni "štift" ki drži vizir in zaščito vizirja na čeladi N 70 ? V podjetju Compaco iz Velenja zagotavljamo za celoten program čelad skupine Nolan (tudi za starejše modele) strokovno-svetovalni servis, nadomestne dele in potrošni material. Na zalogi imamo tudi mehanizme vizirja za čelado N70. Nadomestni del lahko naročiš na compaco.si ali pa nas pokličeš na 03/891 91 03 in se dogovoriš za naročilo. Lp, Boris Kompare
moto rider Objavljeno Maj 2, 2011 Opozori Objavljeno Maj 2, 2011 (popravljeno) Dva vizirja za čelado Nolan poklonim. Nolan X-Lite N90 (nov) Nolan X-Lite X 901 (nov) . Popravljeno Maj 2, 2011. Popravil moto rider dlicen, malakai in Nikii 3
MariborBMW Objavljeno Maj 6, 2011 Opozori Objavljeno Maj 6, 2011 Pozdravljeni. Težko srečaš ljudi, katere bi lahko po prijaznosti in strokovnosti primerjal z osebjem v trgovini COMPACO v Velenju. Fantje vedo kaj počno, niso vsiljivi, odgovorijo ti na vsa vprašanja, skratka face so. Kar nekaj časa sva z ženo iskala primerni čeladi zase, ogledovala sva si tudi čelade konkurenčnih proizvajalcev, pa sva se nazadnje odločila za nakup NOLAN X-LITE 801 RR, pa še po vrhu za odlično sindikalno ceno. :yes: Kompi in Milan, hvala še enkrat za vso prijaznost, pa ostanita še naprej takšna kot sta. LP, R.P. Se popolnoma strinjam. Že pred časom sem želel pohvaliti njihov trud, zdaj pa 100 % stojim za tvojim pisanjem.
Pervy Objavljeno Maj 6, 2011 Opozori Objavljeno Maj 6, 2011 Dva vizirja za čelado Nolan poklonim. Nolan X-Lite N90 (nov) Nolan X-Lite X 901 (nov) . Za x901 se ti z veseljem javim ker jo še uporabljam kot drugo čelado. vizir je sicer še OK ampak če ga ne rabiš potem mi rezerva ne bo škodila.
poggy Objavljeno Maj 7, 2011 Opozori Objavljeno Maj 7, 2011 (popravljeno) Pozdravljeni. Zanima me če ima kdo že kaj izkušenj s čelado X-lite X-551 ? Popravljeno Maj 7, 2011. Popravil poggy
raza Objavljeno Maj 7, 2011 Opozori Objavljeno Maj 7, 2011 Pozdravljeni. Zanima me če ima kdo že kaj izkušenj s čelado X-lite X-551 ? Oba z ženo si jo lastiva letošnjo sezono in oba sva zelo zadovoljna z njo. Mirna, neobčutjiva na sunke vetra kjub šiltu, dobro oprime glavo, dokaj tiha v primerjavi z 801. Navaditi se je treba načina odpiranja vizirja pri strani in dvojnega D obročka zapenjanja, če tega nisi imel že preje. Zaenkrat tudi z zamakanjem skozi prezračevalne reže ni problemov. Čelada je zaradi šilta problematična za pospravilo v kovček! Ena M in ena S gresta jedva v Maximo! Je potrebno šilt prestaviti v najbolj spuščen položaj, postaviti pokonci v smeri vožnje in kovček se zapre na knap. Dve M ali večje nebi spravil notri.
poggy Objavljeno Maj 7, 2011 Opozori Objavljeno Maj 7, 2011 Oba z ženo si jo lastiva letošnjo sezono in oba sva zelo zadovoljna z njo. Mirna, neobčutjiva na sunke vetra kjub šiltu, dobro oprime glavo, dokaj tiha v primerjavi z 801. Navaditi se je treba načina odpiranja vizirja pri strani in dvojnega D obročka zapenjanja, če tega nisi imel že preje. Zaenkrat tudi z zamakanjem skozi prezračevalne reže ni problemov. Čelada je zaradi šilta problematična za pospravilo v kovček! Ena M in ena S gresta jedva v Maximo! Je potrebno šilt prestaviti v najbolj spuščen položaj, postaviti pokonci v smeri vožnje in kovček se zapre na knap. Dve M ali večje nebi spravil notri. To me ne skrbi, bo na motorju itak Touratechov 38l kovček, tako da dvomim da bi sploh šla notri. Bomo videli. Kako je kaj z pihanjem znotraj čelade? Kater motor imata?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se