Skoči na vsebino

Schuberth čelade


Priporočene objave

Objavljeno

A je nov? kolk keša?

Objavljeno

Jaz sem pa ravno danes klical v štacuno in jih dobijo čez en teden...

 

No ja.. Kakšna je cena?  :)

Objavljeno

kupim s1, če ma kdo za prodat. št. S

Objavljeno (popravljeno)

Jaz bi pa lahko S1 PRO nekaj potadlal - pa ne bom... Ker bomo izgleda zadevo uredili

 

Bom pa pri S1 PRO zelo pohvalil Pin-Lock vizir, ki je od najinih S1 mnooogo boljši!

Skoraj ne morem verjeti, da se mi prvi, odkar uporabljam te vizirje, v hladu in v močnem deževju ni zarosil. To je pa pohvalno! :yes: :worship:

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno

A mi kdo, ki ima mega popuste v TC, kupi vizir+pinlock zz C2?

Prosim. Hvala.

Objavljeno

Ja kaj zdaj? A nima noben popusta al kwa se šparate?

K boste pa kredit na NLB rabl boste pa mene klical a....   :hmm:

Objavljeno

A je nov? kolk keša?

 

40 €, ker si soseda lahko narediva še kak popust ;-)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Ker sem pred časom pisal o poškodovanem notranjem, črnem vizirju, je prav, da napišem, kako sem težavo rešil.

Včereaj se se odpravil v TC, da kupim novega. Tam so mi ga nadomestili in ugotovili, da ni kaj dosti boljši od starega. Ker sem imel vmes tel. pogovor, nisem videl, kako je gospod prišel na idejo, da mojega opere pod mlačno vodo. Vizir je sedaj tako prosojen, kot bi si lahko samo želel. Raze na površini, katere so motile pogled, so bile narejene le v ,,umazaniji˝ katera je bila na vizirju že od novega.

 Skratka, lahko bi rekel, da je bilo popravilo zastonj, če nebi na Dolgem mostu izgubil kovčka iz motorja, ko sem se peljal proti ljubljani :)

Hvala TC-ju za popravilo, katero mi je res podvojilo uporabnost čelade.

Objavljeno

Ker sem pred časom pisal o poškodovanem notranjem, črnem vizirju, je prav, da napišem, kako sem težavo rešil.

Včereaj se se odpravil v TC, da kupim novega. Tam so mi ga nadomestili in ugotovili, da ni kaj dosti boljši od starega. Ker sem imel vmes tel. pogovor, nisem videl, kako je gospod prišel na idejo, da mojega opere pod mlačno vodo. Vizir je sedaj tako prosojen, kot bi si lahko samo želel. Raze na površini, katere so motile pogled, so bile narejene le v ,,umazaniji˝ katera je bila na vizirju že od novega.

 Skratka, lahko bi rekel, da je bilo popravilo zastonj, če nebi na Dolgem mostu izgubil kovčka iz motorja, ko sem se peljal proti ljubljani :)

Hvala TC-ju za popravilo, katero mi je res podvojilo uporabnost čelade.

kk zgubil kovček, a si ga pozabil zaklenit, ali se ti je utrgal.

Objavljeno

kk zgubil kovček, a si ga pozabil zaklenit, ali se ti je utrgal.

Pojma nimam, ker sem se do tam pripeljal že 60km. Tam ga je pa sam odneslo :(

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Danes sem malo stestiral C3 in prva ugotovitev je, da bo potrebno zatesniti spodnji zračnik, kjer so tiste grabljice. Tam prihaja do največjega hrupa. Če se skrijem za vizir motorja je bolje, ker pa imam normalno glavo višje je hrup že skoraj neznosen. Če pokrijem z roko tisti zračnik skoraj večino hrupa izgine. Vizir na čeladi zdrži v malo odprtem položaju le do okoli 100 km/h, potem ga pritisk vetra zapre. Malo moti tudi zgornji rob zaščite proti rosenju, kadar je vizir zaprt. Zdi se mi, da je tudi bolj občutljiva na praske, kot je bila prejšnja Nolanka. Zaenkrat so te pripombe, pohvalno je, da je lahka in enostavna za rokovanje.

Objavljeno

C3 ti je glasna? pismu, men pol neki ne dela..k moja je res tiha..

Objavljeno

C3 ti je glasna? pismu, men pol neki ne dela..k moja je res tiha..

Verjetno imaš na motorju vizir, ki ti usmeri večino zraka nad ta zračnik? Pri meni na tem motorju je ta zračnik neuporaben. Sedaj sem vrh pokrovčka, ki je nazobčen, povil z elastiko in čelada je postala kar tiha. Še tišja bi bila, če bi ta zračnik popolnoma prelepil s selotejpom ali z kakšno spužvo zapolnil od znotraj, ker mi še vedno malo piha pri straneh pokrovčka. Mogoče na to kaj vpliva tudi, ker sem odstranil en del podbradne zaščite. Na začetku takega šuma nisem opazil, sem pa tudi počasneje vozil, ampak tista guma pod brado mi je tudi v napoto pri odpiranju in zapiranju prednjega dela čelade, zato je ne mislim nazaj vstavljati.

Objavljeno

aprilia tuono ma malo šipco :D triumph street triple k ga trenutno vozim pa čisto nič..

res je tut da mam večino časa zračnik zaprt ker sem tist del pod brado komplet vn vzel.. ampak tut če je odprt ni neke razlike..

u glavnem, men C3 nič ne šumi..

Objavljeno

Verjetno imaš na motorju vizir, ki ti usmeri večino zraka nad ta zračnik? Pri meni na tem motorju je ta zračnik neuporaben. Sedaj sem vrh pokrovčka, ki je nazobčen, povil z elastiko in čelada je postala kar tiha. Še tišja bi bila, če bi ta zračnik popolnoma prelepil s selotejpom ali z kakšno spužvo zapolnil od znotraj, ker mi še vedno malo piha pri straneh pokrovčka. Mogoče na to kaj vpliva tudi, ker sem odstranil en del podbradne zaščite. Na začetku takega šuma nisem opazil, sem pa tudi počasneje vozil, ampak tista guma pod brado mi je tudi v napoto pri odpiranju in zapiranju prednjega dela čelade, zato je ne mislim nazaj vstavljati.

veš kaj enkrat naredi.. ko se boš peljal na motorju vstani tolk, da ti bo pihalo direkt v čelado, brez motnje vetrobrana. kr naenkrat bo čelada tiha. tako da, glasna je zaradi vrtincev ki jih dela vetrobran.. jeba, to sm dons pogruntal..kok fajn da mam nakeda in nimam teh problemov..večinoma..

Objavljeno

veš kaj enkrat naredi.. ko se boš peljal na motorju vstani tolk, da ti bo pihalo direkt v čelado, brez motnje vetrobrana. kr naenkrat bo čelada tiha. tako da, glasna je zaradi vrtincev ki jih dela vetrobran.. jeba, to sm dons pogruntal..kok fajn da mam nakeda in nimam teh problemov..večinoma..

Res je, sem že poizkusil. Tudi, če se sklonim nižje je uredu ali, če nastavljivi vizir potisnem do kraja navzdol. Lahko bi poizkusil tudi odstraniti ta vizir na motorju. Pri prejšnji čeladi mi je koristil, pri tej je ravno nasprotno, izgleda.

Drugače sem se jo kar hitro privadil in bo prava. Ko sem prekril zobe na prednjem zračniku je že tišja od prejšnje N 85.

Je pa N 85 imela nekaj prednosti, vizir je bil boljši - vidljivost, notranji senčnik je bil temnejši, oprijem glave se mi je zdel malo boljši, pri tej je na vrh glave le en pas, ki mi čudno oblikuje "frizuro", če bi bil ostrižen na balin ne bi imel pripomb glede tega in pa občutljivost na praske, dve sem že "pridelal"

Objavljeno

za frizuro ti vrjamem..

kar pa se prask tiče.. ne vem kako vam rata..jest je res ne pazim preveč in dost uporabljam pa ni še nobene praske..

Objavljeno

 

kar pa se prask tiče.. ne vem kako vam rata..jest je res ne pazim preveč in dost uporabljam pa ni še nobene praske..

Včeraj sem se hotel slikat z jadrnicami v ozadju in sem zapeljal preblizu kontejnerja za smeti v katerega sem potem zadel s sprednjim delom, ki je bil odprt. Še nisem navajen, da je malo višja od prejšnje, ko je odprta. Drugič sem pa nohte ujel, ko sem jo zapiral. Zaradi tega se ne sekiram, krstiti jo je treba. ;)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Sem hotel kupit C3 pro pa kom. sistem a vidim, da moram z zlato palco plačat.....  :glare:

Objavljeno

Sem hotel kupit C3 pro pa kom. sistem a vidim, da moram z zlato palco plačat.....  :glare:

v tem rangu je cena taka..

hjc mal cenej..

ampak če ti paše na glavo je vredno..

Objavljeno

@biker77

sej vem. ni poceni. mi paše (imam C2)...

 

C3 (ne pro) je mal cenej. A je taka razlika al kaj (med C3 in C3pro)?

Objavljeno

C3 (ne pro) je mal cenej. A je taka razlika al kaj (med C3 in C3pro)?

 

C3 pro je "kao" malo bolj športno oblikovana. Za tvoj motor (GS) bo "navadna" C3 odlična izbira. Sam imam C3 sedaj že drugo sezono in sem z njo prevozil že krepko preko 50.000km v manj kot dveh sezonah, tako da lahko argumentirano trdim, da je izdelava na nivoju in da dela vse kot prvi dan. Tudi komunikacija dela bp, baterija zdrži skoraj cela dva dneva  vožnje brez polnjenja ob konstantni komunikaciji s sopotnico (no, razen ko jo imaš že dosti, potem jo pač skenslaš, se razume :kva1: ).

Če se ne mudi absolutno, ti priporočam, da počakaš do zimske akcije (-30% v TC). Tudi sam sem jo tako kupil, prihranek takrat pa je bil konkretnih 300€ po čeladi skupaj s komunikacijo (kupila sva dve čeladi), saj je bila redna cena čelade skoraj 600€, cena SRC pa 290€!

Kljub zajetnim "šoldom", ki sva jih dala, sva super zadovoljna s čeladama - lahko samo priporočam  :OK:

 

Lp.

Objavljeno

@skalaprava

Hvala za korekten odgovor!

Trenutno imajo v TC -30% na komplet C3 (NE pro) + komunikacijo in te pride tam okoli 560 do 600 (ne vem točno...). 

 

Prednosti C3pro proti C3 sem si prebral na netu itd...

Res je razlika v ceni in očitno manjša v dodelavah oz. mogoče res ne tako velika, da je treba "umret" še za tistih par 100 eur več, kot stane.

A zdi se mi, da če že dajem npr. 600eur potem ok, se pa še stegnem malo naprej a, da pa sem skoraj na 900 eur (c3pro plus kom.) se mi zdi pa adijo.

Sicer ne padam na marketinške finte in ne letim v trgovino za vsak "nov" model lahko pa vseeno rečem, da ali bi TC še malo znižal ceno za C3 ali pa ponudil C3pro s komunik. v nekem paketu. 

Mogoče bo tudi to a izgleda, da imajo kar polne police C3.... (ne vem, moram jih obiskat- če pa kdo od TC tole bere, se pa priporočam za ponudbo na ZS:)

A C3 je dejansko še model v prodaji in ne stare zaloge? 

 

Kar se pa mojega stila vožnje tiče, mi bi pa tudi jet čelada zadostovala:) (no, saj jo imam za po mestu).

Objavljeno

C3 je kar redni model, ki ga Schuberth še vedno izdeluje. C3 pro je zgolj nadgradnja za "tabogate" :grrr

Domnevam, da ko bo res popolnoma novi model, da bo imel naziv C4, glede na to da so bile predhodnice C1, C2, C3,...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!