Skoči na vsebino

Tomos ATX


mazek26

Priporočene objave

Js mam ATX-a in ko mi pride do 2000 obratov mu uzame iskro in ne pride do višjih obratov. Če kdo ve kak bi se to dalo porihtat naj prosm pove.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js mam ATX-a in ko mi pride do 2000 obratov mu uzame iskro in ne pride do višjih obratov. Če kdo ve kak bi se to dalo porihtat naj prosm pove.

Lp

Verjetno rabiš novo elektriko (nekaj ne dela), iz preventive zamenjaj svečko (da ne bo nepotrebnih stroškov).

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom probov, ampak če nebo delalo kaj naj pol? pri 2000 obratih ne da iskre in pol ko obrati padejo spet dela...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom probov, ampak če nebo delalo kaj naj pol? pri 2000 obratih ne da iskre in pol ko obrati padejo spet dela...

loh da je kondenzator... pr štromu je zravn prilotan... Pr men je blo enkat isto da je užgau..pa nikamor uleku pa crkvou..ugašu- ko sm menju kondenzator je pol delal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me pa tudi če kdo ve za kkšnga mehanika ki bi mi to lahko popravu pa števec za hitrost mi ne dela, zajla za gas je slabo napeljana... če kdo ve naj prosim pove.

Lp

Popravljeno . Popravil Samosm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Imam problem, in sicer: imam Tomos ATX 50C (2000 letnik) in mi mrzel (razen na poriv) ne vžge. kaj bi se dal nardit da bi užgau tud mrzel??

hvala za odgovore .)

lp

Popravljeno . Popravil borgginio
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako ti ne vžge? Tomosi vžigajo pri -20 stopinj. Daš zaug, napumpaš bencin in mora palit.

Razen če imaš razštelane platine, užig ali pa svečka slaba, zapacan filter... milijon stvari.

Malo napiši kaj si že prekontroliral.

Popravljeno . Popravil drjanez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ATX 50C 2000 letnik je biu moj prvi moped, dobu novga dotičnega leta, pol ga še mal predelal da je šel solidnih 80-90 :). Lepi spomini, čeprav je bil mal preveč rejvarsko rumen hehe

Kot rečeno lahko je velik stvari. Očisti uplinjač, poglej in po potrebi manjaj svečko, poglej platine, zračni filter, izpuh če ni zamašen itd. Jst bi na tvojem mestu najprej pregledal vplinjač pa svečko..pa poročaj.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Kupim tomos ATX do 400€ lepo ohranjen. Toda kupil ba ga šele januarja. :blush:

Ne priporočam atx-a zaradi hlajenja (zato ni primeren da ravno voziš sebe in 10 ljudi v nevem kašen klanc... Ker pol ne bo več nožn zagon delou .. Pomojem je bol zanč ATX

Drugače je pa to tvoja izbira in ga z veseljem lahko kupiš ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne priporočam atx-a zaradi hlajenja (zato ni primeren da ravno voziš sebe in 10 ljudi v nevem kašen klanc... Ker pol ne bo več nožn zagon delou .. Pomojem je bol zanč ATX

Drugače je pa to tvoja izbira in ga z veseljem lahko kupiš ...

ATX je čisto vredu zadeva, tud z hlajenjem ni problemov (razn če nastaviš prešibko mešanco...). Tud tuning je preprost-zamnjaš cilinder z BT jevim, kak MF pa bing 18 in bo šla zadeva tam 80 ali pa celo mal čez.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...

Lepo pozdravljeni.

Lotil sem se obnavljanja Atx-a, kateri mi je par let stal v garaži.

Je letnik 1993 z mašino od "šterke" - zaradi hlajenja..

42l bat

lipnik - ispraznjen ( sem kar jezen ker sem vse iz njega ven pometal par let nazaj - preveč je glasen )

sprednje vilce od BT-ja

feltne od bt-ja.

Moj plan je do spomladi ga zrihtat v piko.. verjetno tudi kakšen drugačen styling in seveda tuning.

Mašina je kar uboga od vsega nepotrebnega šraufanja v mladosti, tako da bo tudi ta deležna obnove če ne kar zamenjave.

Mika me cilinder od BT-ja + seveda forgazer in kakšno poverco namesto lipnika.

Par slikic :

20082011483.jpg

20082011484.jpg

20082011486.jpg

Poškodovana maska :

20082011488.jpg

Najprej sem jo "zašvasal"..

20082011491.jpg

Vse razpoke so sedaj skupaj in fiksne z vlito mrežico

20082011492.jpg

Seveda treba vse pošmerglat..

20082011494.jpg

In tako je po šmerglanju..

20082011495.jpg

To je to za današnji dan.. jutri pa sledi sprednji blatnik.. pa stranske plastike..

Ta slika mi je še posebej pri srcu.. deluje mi kot naked bike.. in bi zamenjal sprednjo masko s katero drugo da bi čimbolj ohranil izgled naked bike-a... nasvet kak ?

20082011487.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen,

lepo da si se lotil obnove Tomosa, čez zimo bom tudi sam obnovil svojega.... Zdej kar se tuninga tiče, odvisno kaj hočeš od motorja, ali da bo dolgo delal pa nič pil, ali da bo fejst letel ali...BT cilinder bi biu kar OK, ampak boš težko našel lepega, sploh pa so dragi... Bi pa se v kombinaciji z BT cilindrom obnesel še Bing 18 ali še boljše Dellorto 19 in pa BT lipnik. Če bi pa rad več navora pa daš gor LAMO cilinder ki je že original 60ccm in bo navora zadost čez glavo. Z omenjenima predelavama bo moped. če bo dobro naštelan že iz štarta letel 80km/h.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za dober nasvet.. probal bom najt lamota, sam kater forgazer gre najbolje z njim ? kaj pa za izpuh, bo treba predelava kolena al paše na lipnik ?

Par slikic še ...

22082011497.jpg

22082011498.jpg

Zaradi preveč poškodovane plastike sem jo zamenjal z drugo katero sm dobil sicer v rdeči barvi ampak bo itak šlo v šprickit :)

22082011499.jpg

Če mi le rata bom masko probal naredit čimbolj podobno tej aprilii + sprednji blatnik..

Razmišljam tudi v smeri da bi stranske plastike podaljšal da bi prišle kot na aprilii..

Plastike bom pa pobarval vrjetno v isti kombinaciji.

moto.jpg

Popravljeno . Popravil Boskox
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lamo ne paše brez predelav (vrat, ujemanje kanalov ipd in ne gre pod "deklc").

Ravno tako ima drugačne "nastavke" za vplinjač in izpuh.

Glede na to da imaš 42 bat je bistveno lažje (in cenejše), da samo "popraviš" kanale na "lamo mere" (kar se da brez težav narediti).

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lamo ne paše brez predelav (vrat, ujemanje kanalov ipd in ne gre pod "deklc").

Ravno tako ima drugačne "nastavke" za vplinjač in izpuh.

Glede na to da imaš 42 bat je bistveno lažje (in cenejše), da samo "popraviš" kanale na "lamo mere" (kar se da brez težav narediti).

lp

Franc

Praviš da bi zdj na cilindru od šterke pobrusil kanale?.. problem mi ni nataknt pilo na mašinco pa it brusit.. sam nevem v kakšne mere in kote..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Praviš da bi zdj na cilindru od šterke pobrusil kanale?.. problem mi ni nataknt pilo na mašinco pa it brusit.. sam nevem v kakšne mere in kote..

Mam jst enga lamota za prodat če te zanima. Ima že pobrušen vrat, tako da ne rabiš nič brisit bloka motorja. Uporabljen 100km. Imam tudi koleno za uplinjač za ta cilinder.

Popravljeno . Popravil drjanez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo napreduješ :D Plastike sam rihtaš ane ? A misliš zadevo potem registrerat :D ?

Plastike sam rihtam da - se še učim sicer, ampak zaenkrat mi gre kar dobro.. mislim :)

Ja situacija je taka.. registriral bi, ampak se bojim da me nebojo spustli čez tehničnega če bom imel masko od kerega drugega.. to da ga zadušim da negre več ko 50km/h bo še najmanjši problem.. vendar ... ATX z vilcami od BT-ja.. druga maska.. bo problem..

Res pa da sem ga mel registriranga 3 leta nazaj..

Še zmer se mi poraja vprašanje.. kater monofeder paše na atx-ov grušt.. vem da bom mogel došvasat nosilce ospodaj a to ni problem.

Od CTX-a ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Plastike sam rihtam da - se še učim sicer, ampak zaenkrat mi gre kar dobro.. mislim :)

Ja situacija je taka.. registriral bi, ampak se bojim da me nebojo spustli čez tehničnega če bom imel masko od kerega drugega.. to da ga zadušim da negre več ko 50km/h bo še najmanjši problem.. vendar ... ATX z vilcami od BT-ja.. druga maska.. bo problem..

Res pa da sem ga mel registriranga 3 leta nazaj..

Še zmer se mi poraja vprašanje.. kater monofeder paše na atx-ov grušt.. vem da bom mogel došvasat nosilce ospodaj a to ni problem.

Od CTX-a ?

Hja za monofeder nimam pojma... Glede registracije pa bi blo bolš da je čimbolj orginal ja. Sam s tem da gre 50kmh bo še dost težav, sem jih tudi sam imel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabi na monofeder (zadeva ni niti približno tako preprosta). Za mono vzmetenje rabiš drugo nihajko.

Da ga "spraviš" na 50 km/h običajno zadostuje že podložka na izpuhu (na cilindru med cilindrom in izpušno cevjo), narediš kovinsko podložko v obliki tesnila z 8-10mm luknjo.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!