Skoči na vsebino

Tomos ATX


mazek26

Priporočene objave

dej lepo te prosim ustavi se pisat čene bom pisu administratorjem naj te blokjrajo

in ta tema spada pod skuterji in mopedi predelave tko če ti ne paše nehi pisat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaki frajer si ti prow nočeš da bo forum urejen npr to temo če zaprejo boš ti kriv ker si začel s kreganjem off topic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa clou tema o ATXu ze obstaja a bi ti prebrou kaj ti sploh pisem in ja to morjo zaprt¨!!!!glih iz tega razloga!!! :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Mene,pa zanima ena stvar imam toms atx in sm nareu eno mejhno predelavo gor mam ob bt cilindr l bat pobrust sm dav kanale na junior frgazar je bing 18 in mf power izpuh zdej me pa zanima kolk bi ta stvarca loh šla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s primernimi prenosi, mf model 3 alpa rocket (oba sta tavisoka, k štrlita čist skor v žmigovc) pa v nulo ferg porihtan bi loh šol 90-95

če bi dal kaki veči ferg gor (ala dell 18, 19) pa tut 100 nebi bil več kaki jači problem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če maš res junior loh daš ja...

junior je mel original bing 18, seprav isti kot bt sam ma večje kanale tko da ma še potencial

pa bojda so šli originalni juniorji s cestnimi prenosi do 110

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam zdej mam pa en problem a zadnič sm uzev dol frgazar iz kolena zdej mam pa luft gor pa se mi frgazar premika zdej me pa zanima čb okol taflon naviv a je kšna nevarnost da pride to v cilindr pa še neki me zanima a se sploh da naštelat binga 18 č uzameš dol filtr da ti motorja ne mori hvala za odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jez bi kos gume dal gor sam bi jo požrlo s časom

drugače pa če ti ga zaliva loh daš filter gor, sam pol ti loh kako smet not potegne in malo zariba. Pa barva sveče mora bit čokoladno rjava, če bo bolj na belo vlekla daj filter nazaj gor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

J a neki bom mogu narest k mi ful zgubla moči recmo k spelavam pa k prvo do konca nabijem mi kr nikamor negre sam v višjih prestavah pa še km gre a to kr odrežem gumu pa jo okol kolena navijem pa nabijem frgazar gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jej

binga 18 še nisem šraufal ampak če je normalno oblikovan gre takole

zgoraj, tam ko gre zajla za gas v ferg maš en batek na katerega je zajla zataknjena. na sredi batka je ena špica ki ima varovalkico in nekaj zarezic na vrhu. varovalkico daj eno zarezico višje, s tem boš iglo spustil in zmanjšal dovod bencina v cilinder

sam najprvo povej barvo elektrod na svečki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pomeni da dobi preveč bencina. Sem meu tud jst ATX-sa z točno takimi predelavami kot ti-sam kanili niso bli brušeni kolker se spomnem pa je šou tam 85-90

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pomeni da dobi preveč bencina. Sem meu tud jst ATX-sa z točno takimi predelavami kot ti-sam kanili niso bli brušeni kolker se spomnem pa je šou tam 85-90

to z bt rorom, cilindrom in fergom?

aja dureks, iglo spusti pa se pelji par km pa spet poglej barvo. če nebo vredu postopek ponavljaj, če zmanjka zarez kupi manjšo dizo. svečka mora bit rjava na vrhu, un obroček okol pa malček temnejši

nič od tega ne sme biti belo ker pol dobi preveč lufta in maš lepe možnosti da zariba

Popravljeno . Popravil KuC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet jes zanima me č je treba kej predelat oziroma povečat dizo č pr bingu slh18 ko uzameš dol filtr zdej mam not še use tko k ma bing slh orginal hvala za odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!