Skoči na vsebino

Tomos ATX


Priporočene objave

Objavljeno

sj če bi biv keš bi se dal vse osnova mašine je itak ista (2 taktna) edin kar pr prenosu tomos zgubi (in zgubi ogromno...)

Objavljeno (popravljeno)

Zdaj pa lahko en, ko ma zelo zrihtanega Tomosa posname drag proti odblokirani Hondi NSR pa da vidimo rezultat :) . Pa ta Dna bi še lahko več šal, kot je, mogoče še bo kdaj :) . Glede predelave Automatika in ATX-a o kateri se gre tema, zelo težko dosežeš to hitrost , če pa že menjaš mašino in nato še moreš ojačat okvir, potem več ni to Automatik ali ATX. Se da dobit za Automatika kit pa še tisto predelaš, samo še vseeno nebo šal kot kak skuter s Highend predelavo.

Lp

za tok dnarja kukr je Roba uložu v tale skuter bi pa marskej naredu s tomosa.Sam niso vsi tok premožni oziroma neumni da bi tolk ulagal v 50ccm skuter.Res pa je da skuter izkoristi celotno moč ki jo ima na razpolago zaradi variomata,kar pa je velika prednost pred tomosom ki ima izgube pri prestavljanju.

Popravljeno . Popravil KOKI
Objavljeno

za tok dnarja kukr je Roba uložu v tale skuter bi pa marskej naredu s tomosa.Sam niso vsi tok premožni oziroma neumni da bi tolk ulagal v 50ccm skuter.Res pa je da skuter izkoristi celotno moč ki jo ima na razpolago zaradi variomata,kar pa je velika prednost pred tomosom ki ima izgube pri prestavljanju.

Res je da ga je kar dosti to prišlo. Vi ko tak radi vse primerjate s specialkami :D , se v specialke so tudi morali kar nekaj denarja vlozit da so prišli do te hitrosti, ker dvomim da jim je uspelo sprve doseči takšno hitrost, so verjetno veliko testiranja opravljali pa veliko cilindrov predelali. Toliko denarja sploh nevem če bi lahko vložil v Tomosa, ker ni toliko delov na razpolago, pa tudi cenejši so se mi zdi :hmm: , kot deli za skuterja.

Lp

Objavljeno

A mi lahko vsaj en pove kok je vložu denarja (Roba) v DNA!

A je to res da čez 1 mil.

Objavljeno

Ne bo res. Okol 1.4 milijona. Drgač mu pa na PM pošl pa ga upraši :glare:

Objavljeno

Ne bo res. Okol 1.4 milijona. Drgač mu pa na PM pošl pa ga upraši :glare:

ja bo kr držal.vsaj nazadnje je tolk reku da ga je pršl.najbrž pa se je ta številka še kj dvignla :)

Objavljeno

Ja, sam kje boš pa dnar za zdravlenje dobu. Ker ko se boš po tleh razlimu, bo tvoj popravil stal še enkrat tok. Zavarovalnca pa tega ne bo krila :doze:

Objavljeno

Ja, sam kje boš pa dnar za zdravlenje dobu. Ker ko se boš po tleh razlimu, bo tvoj popravil stal še enkrat tok. Zavarovalnca pa tega ne bo krila :doze:

A,če se boš pa s friziranim skuterjem sesu boš pa kr dobu... :lol1: :lol1: :kva2:

Objavljeno

Če boš tok keša u skuter fuknu ti bi šou 150kmh, tm okol, ne bo pa zvočnga zida prebiju :angry:

Sploh pa mopedi pa skuterji u kere se tok dnara uloži niso kr za vsak dan furat :glare:

Objavljeno

Ok, če smo že na tem da bi radi imeli original mašino na tomosu.

Pokažem 40 jurjev, in imam iz lepo predelanega cilindra e90 32-35KM, sesanje v karter in predelano blajerco....Ok, pol pa še hm..ajde rečmo 50 da naštimamo menjalnik in sklopko da bo zdržala silo...

Pol me pa noben kisu mlek več ne ujame. za borih 100jurjev.

Grdo rečeno: Kot če bi tekmovali proti 80cc krosi (k ma lih en tolk kojnov) z daljšimi prenosi. zna jit k mito, ne?

Pa pol?

Ti naredi kaj hočeš, upam da ti bo fajn letelo :) . Če kdo kaj dokaže ali pa pokaže z sliko ali filmom, da mu je moped šal toliko mu verjamem, samo eni talenti, ki so se najdli tudi na forumu in so šli odpreti temo "Meni pa gre avtomatik 124km/h " naprimer in je napisal samo da mu gre toliko, pa da ima cilinder predelan, slike pa bo prilepil baje nasledni teden, potem pa par mescov nič :) . To pa se mi zdi že malo smešno, ker vsi vemo kakšen je okvir, amortizerji in kolesa od avtomatika. Ni glih primerno za takšne hitrosti. Na zgodovino Tomos-ov se pa res ne spoznam in nevem kakšni so bili dosežki teh specialk in tega podobnega. Samo kolko vem noben nebo iz Apn-a naredo nekaj istega in da bo šlo nevem koliko. In kot vsi vemo, vsak bo hvalil tisto kaj ima :) .

Lp

Simon loh verjameš da bom...poglej avatar, kaj držim oz. za čem stojim-boš vidu da sm zmožn še kej hujžga....sam da staknem eno solidno mašino pa mal cajta (pa dnarja).

Objavljeno

sam kok cajta bi E90 držov 32-35KM je pa tut vprašanje...

Objavljeno

...ni neki govoru o prirejeni sklopki, kurblveli, itd...? ...fornazaric je car! :devil:

Objavljeno

PBlade se ti verjamem, vso srečo pri projektu .) . Samo kot si napisal da bi zrihtal pa 100k tomosa ( motor od e90) in te nebi noben dobil. Prej ste vsi nekaj govorili da je specialka 50cc skuter s kitom pa 70cc. Zdaj pa ti govoriš o e90, ki ima 90cc. Nikoli ne primerjate motorjev s isto kubikažo.

Lp

Objavljeno

Recmo bt in aprilia rs 50. 2 50 ccm cestaka. Po mojem mnenju odblokirana aprila butne vsakega nepredelanega bt-ja. .) In isto nrdi yamaha tzr 50. Mogoče bt na začetku s pospeški mal naprej povleče, ampak za 50-100 metrov ga pa nabije aprilia in yamaha. In isto je z atx-om

Objavljeno

Nikoli ne primerjate motorjev s isto kubikažo.

Lp

Aja simon, ti ne poznaš moje zgodovine...takoj ko je blo možno, sem si zrihtal 90cc mašino, ker zakaj bi se matral in friziral 50cc, ko pa daš že tovarniško narejen agregat (ki paše gor BP) in se samo voziš in je 3/4 manj okvar, samo vzdržuješ...zato sem jz prec obupal nad 50cc tomosom.

In zato sem lahko reku da hodim vštric z 90cc agregatom 70 cc skuti, ker sem že v osnovi tehnološko zastarel....in tu imajo skute prednost, ker tud koristijo skoz max konjažo itd...amak jz sm mal lokalpatriota in sem ostal na tomosu,(ker pravi Slovenski motorist začne s tomosom, jz tud, pa še vedno me vleče h koreninam, čeprav uradno odpiram 1100čoperja..) pa še glažune so pol cnej, pa še znam ga zložit....generalka je fertik za 2,5 ure...in kar je najvažnejše, zvok je odbijajoč..

OK, dost jih je ful lepih.....kar tomos niti pod razno ni (oz. je bil, ko je bil za svojega časa zunaj).

sej boš reku, sej je mel tomos tud skuto...ja sam tle se tud z mojga stališča zgubi point motorja-ni za šaltat...pol je vseen če se vozm s frčijem (pa še tega se da zgulfat).

Tak da moja odskočna deska je bla in bo e90...no, sej se bom loh pol primerju tud z sp01, pa 2, edin mito bo problem....sam tle je pa spet vrnitev na prvi stavek: zakaj bi friziral 90-ko, če pa lahko dam gor 250-ko, po obliki bo pa ATX, in 3/4 manj okvar.....???

Stvar se zgleda nikoli ne konča......

Objavljeno

Tomos je mel skuterja :eek:

Objavljeno (popravljeno)

Ja to je res, da so motorji od tomosov kar precej zastareli, samo vseeno ima motor od elektronika po podatkih več ccm in več kw kot najmočnejši kit za skuterja. Tudi sam sem začel s Tomosom, in sicer s ATX-om, vendar ko sem naredil izpit sem dobil skuterja in morem rečt, da mi je skuter dosti lepše oblike, bolj udoben in uporaben :) .

Lp

Popravljeno . Popravil SiMoN`
Objavljeno

Ja to je res, da so motorji od tomosov kar precej zastareli, samo vseeno ima motor od elektronika po podatkih več ccm in več kw kot najmočnejši kit za skuterja. Tudi sam sem začel s Tomosom, in sicer s ATX-om, vendar ko sem naredil izpit sem dobil skuterja in morem rečt, da mi je skuter dosti lepše oblike, bolj udoben in uporaben :) .

Lp

no,no ne ga biksat.tomos elektronik ma 9 konjev,mal boljši kit za skuterja jih ma pa 20.tko da mislm da si zlo mim brcnu.

Objavljeno (popravljeno)

A maš še?

jz mam minimoto...

Popravljeno . Popravil PBlade
Objavljeno

35konjov iz 90ccm zracno hlajenega celindra :nono: pa se to na 20let starem mopedu heh to se nasi nebi uspelo naret

Objavljeno

... in imam iz lepo predelanega cilindra e90 32-35KM .....

no,no ne ga biksat.tomos elektronik ma 9 konjev,mal boljši kit za skuterja jih ma pa 20.tko da mislm da si zlo mim brcnu.

Kaj ni e90 elektronik? Na Tomose se glih ne spoznam, samo jaz sem sklepal da je e90 elektronik in sem gledal te podatke, ki jih je napisal PBlade :) , zato sem rekel da ima več ccm po podatkih. Če pa sem se zmotil, kar je zelo možno :D , pa se oproščam.

Lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!