Skoči na vsebino

Tomos ATX


mazek26

Priporočene objave

Jao, jao fantje. Kakšni problemi!!! Sicer sem verjetno že izven vaše povprečne starosti vendar vseeno - moj primer izpred 10let nazaj.

BT 50 N letnik 1989, motor CTX z močnejšo sklopko kot E90, cilinder E90 povrtan z 48 na 52mm (vstavljena puša), fergl 26mm dellorto,dihtunge alu CNC debelejše kot original izrezane zaradi bata 52mm (mislim da VERTEX, v originalu je bil namenjen go-kartom) ki je zaradi druge pozicije sornika hodil višje kot original, povrh tega zbrušen bat na "lunco" v špico skoraj do sornika in v notranji strani zalepljen s pluto podobni snovi (samo negorljivi), vžig brez platin, Regina veriga od cross-a, spredaj 2 diska, zadaj disk, zadaj mono amortizer od CTX, tank od CTX (večji kot od BT-ja), Leovince izpuh s predelano krivino (večja vhodna luknja) + ojačan okvir. Sigurno je bilo še kaj, vendar vseeno, preidimo k bistvu. Moped je bil pošteno predelan, tako na varnosti kot na moči. Končna hitrost je bila 125 kmh, merjeno po Suzuki Vitari IN kolesarskem števcu. Kar hočem povedati je, da taka hitrost JE možna vendar z veliko predelav, na Avtomatiku pa teoretično še prej ker je precej lažji (SEVEDA NE Z A3 MOTORJEM). Res pa je, da ga jaz tudi na poiskusno vožnjo ne peljem, ker vem kakšen je original okvir!!! Že moj BT s popolnoma predelanimi voznimi komponentami ni bil balzam pri 120km/h kaj šele frčo. :headbang: Mislim da je avtor teme navaden provokator, saj če bi že imel namen kaj tunati za to sigurno NI AVTOMATIK! Drugače sem pa že videl tomosa z okvirjem od BT-ja in bloki+zobniki z mašine od E90 s končno hitrostjo 160 km/h (cilinder od cross,40PS,itd...) vendar to je že druga zgodba...

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače sem pa že videl tomosa z okvirjem od BT-ja in bloki+zobniki z mašine od E90 s končno hitrostjo 160 km/h (cilinder od cross,40PS,itd...) vendar to je že druga zgodba...

Lp

...pol pa svizec.. :lol1: verjamem sam ce mislis Roostov projekt GP80, ampak tisto ne laufa na bencin, ima reed valve, custom made avspuh, itd..

ah, btw... ...125 km/h.. ...moja bivsa Prasica je s 23 ccm vec sla v 3. prestavi 130+... ...ah, imela je 6 prestav, in 6. se je zvrtela do konca, tja k 180, 185 km/h po kolesarskem racunalniku in originalnem stevcu (najverjetneje 200+ po mitotovem)... :)

sam osnovo z dobrim tuning potencialom je treba vzet, pa imeti je treba malo veselja, malo znanja, malo inovativnosti, malo je treba racunat, pa veliko delat in preizkusat. ;)

Jao, jao fantje. :P

pi es: tomosi so zlo pocen za tuning, ampak high end varjante se pa zacnejo pri nekaj sto jurckih, in pri egonu fornazaricu doma.. ;)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pol pa svizec.. :lol1: verjamem sam ce mislis Roostov projekt GP80, ampak tisto ne laufa na bencin, ima reed valve, custom made avspuh, itd..

ah, btw... ...125 km/h.. ...moja bivsa Prasica je s 23 ccm vec sla v 3. prestavi 130+... ...ah, imela je 6 prestav, in 6. se je zvrtela do konca, tja k 180, 185 km/h po kolesarskem racunalniku in originalnem stevcu (najverjetneje 200+ po mitotovem)... :)

Svizec ja :rolleyes: Ne, ne brez zajebancije. Ne vem če mislva isto stvar, ta moped je bil predelan v okviru diplomske naloge na strojni fakulteti (ne moj, kolegov 80ccm namreč), nekje na netu bi morale biti še slike, vendar jih sam nisem našel. Stvar je laufala normalno na MEŠANCO, štantgas na 4500 rpm :blush: ampak v principu je brezhibno deloval. Malo pobrskaj po internetu pa boš sigurno kaj našel. Drugače bi pa še on moral imeti nekje neke slike, čeprav je že lep čas od tega.

Drugače pa glede mojega. Bil je predelava low budget (qrc, dijaška leta, ni blo dnara) vsega skupaj okoli 40k SIT. Imel bi še višjo končno saj so bili prenosi 13 spredaj 27 zadaj (je blo se mau fore :) ). Glede skuterjev pa Tomosov na splošno:

-z velik dnara se da s skiroja raketo narest, umetnost je z mau dnara moped prerihtat :grim

-v dveh letih ko sem ga vozil je laufou k urca

-se mi ni zgodl d bi me skuteraš prehitu

-skuter ni moped, ne motor pa naj bo 50 al pa 5000 ccm

P.S. Prasica??? 200??? To bi rad vidu? 6 prestav? ??? Tomos??? WTF

Če je res mam en krog v dobrem? :OK:

Zok brez zamere ampak 200km/h? Kera žvau? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Atx-i pa automatici niso narejeni za hitrosti kot so 120km/h :blink: .Če vm gre 80km/h ste lhk že zadovoljni, da vm tok sploh gre tak moped. :P

Automatici zihr ne. To ti dam čist prow. ATX je pa ze lahko izhodišče za kej bolj napilenga. .)

A skuterji pa? Če si že vidu kdaj skuterjow geštel (vsaj Formula 50 pa Spy 50) je narjen iz cevk fi25mm, pa sploh ne povezanih v kletko, razen parih izjem, ostalo pa PLASTIKA :? .Tut ni kej dost bolš. Res je, da so original bremze bolš sam tuki je govora o predelavah, ne o originalih. Se da mrskej zrihtat! U bistvu je čist vseen al je skuter al pa moped na prestave (Tomos ali bilokateri).Napačen je sam vaš odnos do teh moperlov, ker je podcenjujoč, češ kaj boš s temi jajci, k mam jst pod ritjo tak stroj (kao)! :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je čist useen če vm grejo usm skuterji, automatici in atx-i 200, pč usak ma svoj veselje. :P Jst sam pravm, da niso narejeni za take hitrosti toj pa tut use. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je čist useen če vm grejo usm skuterji, automatici in atx-i 200, pč usak ma svoj veselje. :P Jst sam pravm, da niso narejeni za take hitrosti toj pa tut use. :D

Kaj se pa pol vozs vec ko 50? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Automatici zihr ne. To ti dam čist prow. ATX je pa ze lahko izhodišče za kej bolj napilenga. .)

A skuterji pa? Če si že vidu kdaj skuterjow geštel (vsaj Formula 50 pa Spy 50) je narjen iz cevk fi25mm, pa sploh ne povezanih v kletko, razen parih izjem, ostalo pa PLASTIKA :? .Tut ni kej dost bolš. Res je, da so original bremze bolš sam tuki je govora o predelavah, ne o originalih. Se da mrskej zrihtat! U bistvu je čist vseen al je skuter al pa moped na prestave (Tomos ali bilokateri).Napačen je sam vaš odnos do teh moperlov, ker je podcenjujoč, češ kaj boš s temi jajci, k mam jst pod ritjo tak stroj (kao)! :BUA:

dragac te firme sym pa kymco pa taka spranja ne delajo skuterje za predelavat ampak za take k mislijo met gor use original. ce bi rad tunal pol kupi piagio zip al pa kj takga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dragac te firme sym pa kymco pa taka spranja ne delajo skuterje za predelavat ampak za take k mislijo met gor use original. ce bi rad tunal pol kupi piagio zip al pa kj takga

Formula 50 (Italjet), Spy 50 (Yamaha, predhodnik Aerox-a) :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svizec ja Ne, ne brez zajebancije. Ne vem če mislva isto stvar, ta moped je bil predelan v okviru diplomske naloge na strojni fakulteti (ne moj, kolegov 80ccm namreč), nekje na netu bi morale biti še slike, vendar jih sam nisem našel. Stvar je laufala normalno na MEŠANCO, štantgas na 4500 rpm ampak v principu je brezhibno deloval. Malo pobrskaj po internetu pa boš sigurno kaj našel. Drugače bi pa še on moral imeti nekje neke slike, čeprav je že lep čas od tega.

Drugače pa glede mojega. Bil je predelava low budget (qrc, dijaška leta, ni blo dnara) vsega skupaj okoli 40k SIT. Imel bi še višjo končno saj so bili prenosi 13 spredaj 27 zadaj (je blo se mau fore ). Glede skuterjev pa Tomosov na splošno:

-z velik dnara se da s skiroja raketo narest, umetnost je z mau dnara moped prerihtat

-v dveh letih ko sem ga vozil je laufou k urca

-se mi ni zgodl d bi me skuteraš prehitu

-skuter ni moped, ne motor pa naj bo 50 al pa 5000 ccm

P.S. Prasica??? 200??? To bi rad vidu? 6 prestav? ??? Tomos??? WTF

Če je res mam en krog v dobrem?

Zok brez zamere ampak 200km/h? Kera žvau?

ja, isto mislimo, tisto verjamem da je bila raketa.

tankal je pa metanol ali izopropanol. link: http://fpp.hamradio.si/roost/tech/gp80/

Prasica je pa vzdevek moje bivse Aprilie AF1 - Sport Production masina z 0,8 mm nizjo glavo (kompresija 17:1 - kar pa v SP ni dovoljeno), Giannelli izpuhom, odprtim airboxom, poliranim difuzorjem uplinjaca (Dell'Orto, 34 mm z ovalnim difuzorjem), itd.. ...izracunano nekje okrog 42 HP, pa bo dokaj realno, filing je zarad 2T karakterja bil za vsaj 50... :grim

...je pa masina pri 185 dosegla okrog 10700 rpm (vec se zarad povisanega kompresijskega razmerja ni vrtela, z originalno glavo se je pa nekje do 12.000 ;)).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, isto mislimo, tisto verjamem da je bila raketa.

tankal je pa metanol ali izopropanol. link: http://fpp.hamradio.si/roost/tech/gp80/

Prasica je pa vzdevek moje bivse Aprilie AF1 - Sport Production masina z 0,8 mm nizjo glavo (kompresija 17:1 - kar pa v SP ni dovoljeno), Giannelli izpuhom, odprtim airboxom, poliranim difuzorjem uplinjaca (Dell'Orto, 34 mm z ovalnim difuzorjem), itd.. ...izracunano nekje okrog 42 HP, pa bo dokaj realno, filing je zarad 2T karakterja bil za vsaj 50... :grim

...je pa masina pri 185 dosegla okrog 10700 rpm (vec se zarad povisanega kompresijskega razmerja ni vrtela, z originalno glavo se je pa nekje do 12.000 ;)).

Ja, ja, TO JE TO. Sam kokr se jst spomnm je bil na začetku projekt mišlen na mešanco z octane-boosterjem, z manjšimi posegi je šele kasneje bil prirejen na metanol. Drgač pa, ja, stvar je letela k prasica, me ima, da bi se kaj podobnega lotil tudi sam (kaj čš, nostalgija na zwei-takt :fredy: )

Aja, glede Prasice sm pa mislu d je stvar Tomosova, od tm :eek: , pač tema je tomosova. Lepo je vedt, d se še kdo ukvarja s pravimi zwei-takterji. Drgač sm jst tut mel Aprilio, RS250 namreč - najbolje vodljiv motor kar sem jih kdaj imel (pa sem jih imel že kar nekaj, tudi mnogo močnejše), pač lahka makina. (več sem že napisal v temi RS250).

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

no kolkr sm jst gledu ni bilo nobene teme glede stilinga tomosovih motorjev

tukaj je prostor da dodajate slike in opišeste vaše izkušnje

zanima me kako vi predelate zunanjost tomosa

:worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je moja 6-ka mam pa tudi atx-a samo od zuni je čist normaln samo da ima od ctx-a vilce in led diode

post-14287-1173457442_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj se bojiste komentirat grajat dodajat svoje zamisli slike... :doze: :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pinky hehe hud barvni odtenek :OK: :OK: pizda sam ti bi su lohk h piceriji pinki razvazat pice s tem mopedom joke joke :OK: :OK: zakaj si se pa odlocil za tako barvo :? :? :D :D :D sam se halo kitty manka gor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe u merkur sm šow s frendom pa sm vidu pink sprej in ga kupu sej je neki posebnega hehe

usi me poznajo saj okolica :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja da bi dobu kšno nalepko babrie al pa hello kiti ne bi blo slabo :eek: samo bi zgledu bedak

ma jebeš važno da je neki posebnega :yea1: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!