Samosm Objavljeno Avgust 27, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2010 Js mam ATX-a in ko mi pride do 2000 obratov mu uzame iskro in ne pride do višjih obratov. Če kdo ve kak bi se to dalo porihtat naj prosm pove. Lp
franc Objavljeno Avgust 27, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2010 Js mam ATX-a in ko mi pride do 2000 obratov mu uzame iskro in ne pride do višjih obratov. Če kdo ve kak bi se to dalo porihtat naj prosm pove. Lp Verjetno rabiš novo elektriko (nekaj ne dela), iz preventive zamenjaj svečko (da ne bo nepotrebnih stroškov). lp Franc
Samosm Objavljeno Avgust 27, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2010 Bom probov, ampak če nebo delalo kaj naj pol? pri 2000 obratih ne da iskre in pol ko obrati padejo spet dela...
bajkr88 Objavljeno Avgust 27, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2010 Bom probov, ampak če nebo delalo kaj naj pol? pri 2000 obratih ne da iskre in pol ko obrati padejo spet dela... loh da je kondenzator... pr štromu je zravn prilotan... Pr men je blo enkat isto da je užgau..pa nikamor uleku pa crkvou..ugašu- ko sm menju kondenzator je pol delal. mopedist5 1
Samosm Objavljeno September 1, 2010 Opozori Objavljeno September 1, 2010 (popravljeno) Zanima me pa tudi če kdo ve za kkšnga mehanika ki bi mi to lahko popravu pa števec za hitrost mi ne dela, zajla za gas je slabo napeljana... če kdo ve naj prosim pove. Lp Popravljeno September 1, 2010. Popravil Samosm
borgginio Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 (popravljeno) Imam problem, in sicer: imam Tomos ATX 50C (2000 letnik) in mi mrzel (razen na poriv) ne vžge. kaj bi se dal nardit da bi užgau tud mrzel?? hvala za odgovore .) lp Popravljeno Marec 30, 2011. Popravil borgginio bajkr88, revival in DXR16 2 1
drjanez Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 (popravljeno) Kako ti ne vžge? Tomosi vžigajo pri -20 stopinj. Daš zaug, napumpaš bencin in mora palit. Razen če imaš razštelane platine, užig ali pa svečka slaba, zapacan filter... milijon stvari. Malo napiši kaj si že prekontroliral. Popravljeno Marec 30, 2011. Popravil drjanez
trojan69 Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 ATX 50C 2000 letnik je biu moj prvi moped, dobu novga dotičnega leta, pol ga še mal predelal da je šel solidnih 80-90 . Lepi spomini, čeprav je bil mal preveč rejvarsko rumen hehe Kot rečeno lahko je velik stvari. Očisti uplinjač, poglej in po potrebi manjaj svečko, poglej platine, zračni filter, izpuh če ni zamašen itd. Jst bi na tvojem mestu najprej pregledal vplinjač pa svečko..pa poročaj. LP
borgginio Objavljeno Marec 31, 2011 Opozori Objavljeno Marec 31, 2011 bom ju3 pogledu ka je petek pa sm frej :notworthy: pa bom sporočil če mi je uspelo.
borgginio Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 ja sm učistu uplinjač in zdj normalno vžge (tega nisem vajen ) uglaunm hvala :notworthy: lp
reubencar Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 Kupim tomos ATX do 400€ lepo ohranjen. Toda kupil ba ga šele januarja. Ne priporočam atx-a zaradi hlajenja (zato ni primeren da ravno voziš sebe in 10 ljudi v nevem kašen klanc... Ker pol ne bo več nožn zagon delou .. Pomojem je bol zanč ATX Drugače je pa to tvoja izbira in ga z veseljem lahko kupiš ... bajkr88 1
trojan69 Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 Ne priporočam atx-a zaradi hlajenja (zato ni primeren da ravno voziš sebe in 10 ljudi v nevem kašen klanc... Ker pol ne bo več nožn zagon delou .. Pomojem je bol zanč ATX Drugače je pa to tvoja izbira in ga z veseljem lahko kupiš ... ATX je čisto vredu zadeva, tud z hlajenjem ni problemov (razn če nastaviš prešibko mešanco...). Tud tuning je preprost-zamnjaš cilinder z BT jevim, kak MF pa bing 18 in bo šla zadeva tam 80 ali pa celo mal čez. bajkr88 1
denisxxx Objavljeno Maj 5, 2011 Opozori Objavljeno Maj 5, 2011 za hrib je pa prisilno hlajenje(tak ko pr štirki) bajkr88 in Izprijenec 2
Boskox Objavljeno Avgust 20, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2011 Lepo pozdravljeni. Lotil sem se obnavljanja Atx-a, kateri mi je par let stal v garaži. Je letnik 1993 z mašino od "šterke" - zaradi hlajenja.. 42l bat lipnik - ispraznjen ( sem kar jezen ker sem vse iz njega ven pometal par let nazaj - preveč je glasen ) sprednje vilce od BT-ja feltne od bt-ja. Moj plan je do spomladi ga zrihtat v piko.. verjetno tudi kakšen drugačen styling in seveda tuning. Mašina je kar uboga od vsega nepotrebnega šraufanja v mladosti, tako da bo tudi ta deležna obnove če ne kar zamenjave. Mika me cilinder od BT-ja + seveda forgazer in kakšno poverco namesto lipnika. Par slikic : Poškodovana maska : Najprej sem jo "zašvasal".. Vse razpoke so sedaj skupaj in fiksne z vlito mrežico Seveda treba vse pošmerglat.. In tako je po šmerglanju.. To je to za današnji dan.. jutri pa sledi sprednji blatnik.. pa stranske plastike.. Ta slika mi je še posebej pri srcu.. deluje mi kot naked bike.. in bi zamenjal sprednjo masko s katero drugo da bi čimbolj ohranil izgled naked bike-a... nasvet kak ? trebor in Ni3ous 2
Roky994 Objavljeno Avgust 21, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2011 Pozdravljen, lepo da si se lotil obnove Tomosa, čez zimo bom tudi sam obnovil svojega.... Zdej kar se tuninga tiče, odvisno kaj hočeš od motorja, ali da bo dolgo delal pa nič pil, ali da bo fejst letel ali...BT cilinder bi biu kar OK, ampak boš težko našel lepega, sploh pa so dragi... Bi pa se v kombinaciji z BT cilindrom obnesel še Bing 18 ali še boljše Dellorto 19 in pa BT lipnik. Če bi pa rad več navora pa daš gor LAMO cilinder ki je že original 60ccm in bo navora zadost čez glavo. Z omenjenima predelavama bo moped. če bo dobro naštelan že iz štarta letel 80km/h. bajkr88, malakai in trebor 1 2
Boskox Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 (popravljeno) Hvala za dober nasvet.. probal bom najt lamota, sam kater forgazer gre najbolje z njim ? kaj pa za izpuh, bo treba predelava kolena al paše na lipnik ? Par slikic še ... Zaradi preveč poškodovane plastike sem jo zamenjal z drugo katero sm dobil sicer v rdeči barvi ampak bo itak šlo v šprickit Če mi le rata bom masko probal naredit čimbolj podobno tej aprilii + sprednji blatnik.. Razmišljam tudi v smeri da bi stranske plastike podaljšal da bi prišle kot na aprilii.. Plastike bom pa pobarval vrjetno v isti kombinaciji. Popravljeno Avgust 22, 2011. Popravil Boskox
Boskox Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 (popravljeno) č Popravljeno Avgust 22, 2011. Popravil Boskox bajkr88 1
franc Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 Lamo ne paše brez predelav (vrat, ujemanje kanalov ipd in ne gre pod "deklc"). Ravno tako ima drugačne "nastavke" za vplinjač in izpuh. Glede na to da imaš 42 bat je bistveno lažje (in cenejše), da samo "popraviš" kanale na "lamo mere" (kar se da brez težav narediti). lp Franc
Boskox Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 Lamo ne paše brez predelav (vrat, ujemanje kanalov ipd in ne gre pod "deklc"). Ravno tako ima drugačne "nastavke" za vplinjač in izpuh. Glede na to da imaš 42 bat je bistveno lažje (in cenejše), da samo "popraviš" kanale na "lamo mere" (kar se da brez težav narediti). lp Franc Praviš da bi zdj na cilindru od šterke pobrusil kanale?.. problem mi ni nataknt pilo na mašinco pa it brusit.. sam nevem v kakšne mere in kote..
drjanez Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 (popravljeno) Praviš da bi zdj na cilindru od šterke pobrusil kanale?.. problem mi ni nataknt pilo na mašinco pa it brusit.. sam nevem v kakšne mere in kote.. Mam jst enga lamota za prodat če te zanima. Ima že pobrušen vrat, tako da ne rabiš nič brisit bloka motorja. Uporabljen 100km. Imam tudi koleno za uplinjač za ta cilinder. Popravljeno Avgust 22, 2011. Popravil drjanez
Boskox Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 Opazil sem nastavek za monofedr : Zanima me od katerega motorja paše ? Malo novega stanja :
Roky994 Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 Lepo napreduješ Plastike sam rihtaš ane ? A misliš zadevo potem registrerat ?
Boskox Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 Lepo napreduješ Plastike sam rihtaš ane ? A misliš zadevo potem registrerat ? Plastike sam rihtam da - se še učim sicer, ampak zaenkrat mi gre kar dobro.. mislim Ja situacija je taka.. registriral bi, ampak se bojim da me nebojo spustli čez tehničnega če bom imel masko od kerega drugega.. to da ga zadušim da negre več ko 50km/h bo še najmanjši problem.. vendar ... ATX z vilcami od BT-ja.. druga maska.. bo problem.. Res pa da sem ga mel registriranga 3 leta nazaj.. Še zmer se mi poraja vprašanje.. kater monofeder paše na atx-ov grušt.. vem da bom mogel došvasat nosilce ospodaj a to ni problem. Od CTX-a ?
Roky994 Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 Plastike sam rihtam da - se še učim sicer, ampak zaenkrat mi gre kar dobro.. mislim Ja situacija je taka.. registriral bi, ampak se bojim da me nebojo spustli čez tehničnega če bom imel masko od kerega drugega.. to da ga zadušim da negre več ko 50km/h bo še najmanjši problem.. vendar ... ATX z vilcami od BT-ja.. druga maska.. bo problem.. Res pa da sem ga mel registriranga 3 leta nazaj.. Še zmer se mi poraja vprašanje.. kater monofeder paše na atx-ov grušt.. vem da bom mogel došvasat nosilce ospodaj a to ni problem. Od CTX-a ? Hja za monofeder nimam pojma... Glede registracije pa bi blo bolš da je čimbolj orginal ja. Sam s tem da gre 50kmh bo še dost težav, sem jih tudi sam imel.
franc Objavljeno Avgust 24, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2011 Pozabi na monofeder (zadeva ni niti približno tako preprosta). Za mono vzmetenje rabiš drugo nihajko. Da ga "spraviš" na 50 km/h običajno zadostuje že podložka na izpuhu (na cilindru med cilindrom in izpušno cevjo), narediš kovinsko podložko v obliki tesnila z 8-10mm luknjo. lp Franc
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se