tosemjaz Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Torej hočeš povedati, da vsi ki se vozimo z mikrozaponko, se vozimo v bistvu z odpeto čelado.....bravo "jožek" Sicer pa od kod tudi tebi podatek, da pa mikrozaponka ne zdrži udarca? Kaj pa vem, že tu na MS je nekaj motoristov, ki so precej hudo padli, pa jim je čelada z mikrozaponko normalno gor ostala. Vprašaj recimo Kmeta za njegovo čelado! Lahko bi sedaj nadgradili in bi dejali, da je edini varni varnostni pas v avtu 4 ali 5 točkovni, ker takšni so predpisani na dirkah....upam da uporavljaš potem vsaj 4 točkovnega in ne navadnega, kot mi ostali smrtniki In potem tudi upam, da sam upoštevaš naslednje obvezno pravilo iz dirk in nosiš tudi na cesti obvezno in samo usnjeni enodelni kombinezon....kak usnjeni dvodelc ali bog nedaj celo obleka iz Cordure je potem takem za tebe tudi že prenevarna zadeva za na cesto.......ne ga srat, no! Dokler mikrozaponke ponujajo na svojih cestnih čeladah vsi renomirani proizvajalci čelad in, ne boš verjel, jih uspejo kot take celo homologirati , do takrat bo tako zapenjanje čisto ok za mene! Če imaš pa željo po dvojnem D, ti jo pa noben ne oporeka. Zame recimo ni, pa sem imel tudi tako čelado! In seveda so standardi za dirkače višji, saj so tudi hitrosti mnogo večje (preko 300km/h!) Če pa ti enačiš dirke in vožnjo po cesti, imaš pa precej večji problem, kot pa je ena klinčeva mikrozaponka! Pa brez zamere... Lp. Sploh nisi dobro prebral kaj sem napisal in si čisto iz konteksta vzel moje besede, zato pa repliciraš s tako neumnimi trditvami. 1. Če je udarec premočen ti nobeno zapenjanje ne pomaga, ker možgani ne zdržijo udarca. Zaponka gor ali dol. 2. Kje sem napisal da mikrozaponka ne zdrži udarca? 3. Nikjer nisem napisal, da je mikrozaponka "prenevarna", ampak da sam zagotovo raje uporabljam "bolj varno" zadevo, kakor pa "manj varno" - vsaj kar se moje glave tiče ... kar velja za vse varnostne mehanize, pri katerih "lagodje uporabe" ni bistveno zmanjšano. 4. Če trdim, da so varnostni elementi, ki jih uporabljajo dirkači na višjem nivoju kot tisti, ki so namenjeni za na cesto, s tem nikjer ne enačim dirke in vožnje po cesti. Zagotovo pa so "dirkaški" standardi boljši ... Sicer pa branje posamičnih besed večinoma nima enakega pomena, kot če prebereš cel stavek ali odstavek ... zato preberi moj prejšnji komentar še enkrat ... ali dvakrat ... Morda boš zdaj bolje razumel, kaj sem napisal. Pa brez zamere.
nejc74 Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Po mojem mnenju je problem marsikaterega motoristicnega nakupa ravno to, ker se takoj smatra cim je pod nekaj napisano da to je pa dirkasko/tekmovalno/najdrazje, vsak smatra da je avtomatično boljše. Pa sploh ni nujno res. "Dirkaške" celade so pponavadi cenovno najdrazje pri vsaki firmi, ampak to gre predvsem na racun sestave zunanje skoljke, ki je zaradi rocne izdelave lazja. In ponavadi je to (majhna teza) edina prednost teh celad za obicajnega motorista. V vsem ostalem so slabse: hrupnost, udobje, dodatki, rosenje. Vsaka celada se mora deformirat pri silah, ki bi poskodovale glavo, tako da trdnost sploh ni problem. Osebno tudi jaz preferiram D-obrocke, ker lazje zapenjam, sploh kadar imam podkapo etc. Ceprav sem trenutno na celadi, ki ima mikro sponko, zato ker je standard od firme, katere celade mi sedejo na glavo kot ulite. disclaimer: ko kupujem zase tudi jaz najprej gledam kaj mi vizualno vsec, potem pa se preverim ali bo tudi funkcionalno DAMI34 1
stromar-aly Objavljeno Julij 6, 2015 Opozori Objavljeno Julij 6, 2015 Moja glava res ni poceni. Najbolj mi je na glavo in med vožnjo sedla tale GT-Air... Dobava ta teden. Juhej builder, mladench, igorkr in 2 others 5
stromar-aly Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 (popravljeno) 579 eur -15% je 490 eur. Louis ima trenutno znižanih 6 modelov GT-Air (prejšnji teden še niso bili) na 450 eur!! Primer, seznam Popravljeno Julij 7, 2015. Popravil stromar-aly
SLVR Objavljeno Julij 8, 2015 Opozori Objavljeno Julij 8, 2015 (popravljeno) Kaj ste zapeli v te zaponke (see what I did there?! :grim)... Saj se ji reče mikro zaponka, ne makro zaponka! Nastaviš jo na milimeter natančno - vsakič po potrebi in pozabiš. Brez motanja v rokavicah, kot se to zgodi z D obročki ... Sicer pa vsakomur svoje - svi goli pa ko šta voli! Popravljeno Julij 8, 2015. Popravil SLVR Mavti 1
HyperJack Objavljeno Julij 8, 2015 Opozori Objavljeno Julij 8, 2015 Tist k je iznajdu D obroček bi ga mogli zaprt! Vsakič zakolnem ko dam na glavo svojo X-702, večje bedarije od D obročka še nism vidu...pa naj kdo reče da je bolj varen...itak ko že misliš, da si prov zapel med potjo ugotoviš, da trakec ni šel glih tako kot bi mogu it...nikoli več...pa če bo treba zamenjat proizvajalca čelad...škoda...
Fantocci Objavljeno Julij 8, 2015 Opozori Objavljeno Julij 8, 2015 Vse je stvar navade, HJ. Jaz ga zaprem en-dva-tri, z rokavicami ali brez, v senci ali na soncu,... Meni je všeč. cikadina 1
siks Objavljeno Julij 8, 2015 Opozori Objavljeno Julij 8, 2015 se hecaš? men je pa zakon.sam zategneš trak pa je. trak je pa ja vedno vpet med obročke, sam zategneš pa je. vsaj shoei ma tako. cikadina in arrow88 2
builder Objavljeno Julij 8, 2015 Opozori Objavljeno Julij 8, 2015 včasih mam podkapo, včasih ruto, včasih nič, govorim za Nolan n103, ki jo zdaj uporabljam za podvige s sesavcem, za resn motorizem te zaponke itak niso, pa jo ne primerjam s sedanjo Shoei qwest, ki jo uporabljam, primerjam samo D z mikro zaponko :grim , ki bi jo po zgoraj naštetem moral nastavljat pred vsako furo . Res je, vsak ve zase, samo men je D zakon :grim , samo vrstnega reda se moraš držat, prvo čelada, pol rokavice luxsa, gretzky in TOMCAT 3
luxsa Objavljeno Julij 8, 2015 Opozori Objavljeno Julij 8, 2015 Kaj porečete na model NXR ???? tole Imam nxr,drugace v redu sedi na glavi,vidno polje veliko,ventilacija pa je malo problematicna,jaz imam tudi sedaj vse zaprto pa se vseeno lufta,ce karkoli odpres pa zna biti ze prevec,pomoje odvisno od tikve. :grim TOMCAT 1
Cartman Objavljeno Julij 8, 2015 Opozori Objavljeno Julij 8, 2015 Tist k je iznajdu D obroček bi ga mogli zaprt! Vsakič zakolnem ko dam na glavo svojo X-702, večje bedarije od D obročka še nism vidu...pa naj kdo reče da je bolj varen...itak ko že misliš, da si prov zapel med potjo ugotoviš, da trakec ni šel glih tako kot bi mogu it...nikoli več...pa če bo treba zamenjat proizvajalca čelad...škoda... se kr strinjam s tabo. Nekatere zaponke s karabinom so sicer blesave do daske. Ampak nolan/Xlite je imel meni osebno odlično zadevo, nazobčen trak si komot zapenjal z eno roko v rokavicah in nastavil na mm natančno. Perfect. X601 se je klicala moja, ene 10 let nazaj. ker mi ni sedla sem pač menjal znamko in dobil d obročke...in pizdakam ko se spozabim in dam rokavice prej gor..... Shoei. Mam xr1100, peta sezona ji laufa in se ji mal pozna. par zračnikov je potrebnih menjave. ena ličnica je pošvedrana od novega, pa človeka odgovornega za reklamacije pri čeladah ni blo v salonu ko sm ga iskal, in sem pol to idejo opustil....Ne vem, a se splača kupovat nove kose? al je nova bolš ideja? Pa te noveejše čelade, so delane po enakem kopitu? Qwest mi nikakor ne sede. M premajhen, L ful prevelik. Jekdo primerjal z GT Air in NXR?
gradbenik Objavljeno Julij 8, 2015 Opozori Objavljeno Julij 8, 2015 No ampak jaz vseeno mislim da je D ring (imam ga tudi sam in nimam nobenih problemov!) bolj varen od plastikčnih zapenjal čeprav imam eno čalado tudi s tem (ne uporabljam pogosto). Pa opravičujem se za offtopic.
HyperJack Objavljeno Julij 8, 2015 Opozori Objavljeno Julij 8, 2015 se hecaš? men je pa zakon.sam zategneš trak pa je. trak je pa ja vedno vpet med obročke, sam zategneš pa je. vsaj shoei ma tako. PRi moji ne morem met traka skoz zapetega, ker ne mord dat čelade na glavo.
Hornet Objavljeno Avgust 4, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2015 Kakšna je razlika med NXR in GT-Air modelom? XR100 ne bodo več proizvajali pa gledam prej omenjena modela.
siks Objavljeno Avgust 5, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2015 PRi moji ne morem met traka skoz zapetega, ker ne mord dat čelade na glavo. pol je pa res problematično, če moraš vedno ob natikanju čelade še trak skozi obročke vpenjat. js ga še nikol nisem. po moje sploh znal ne bi. na moji šoji je trak vedno vpet skozi obročke (tudi med snemanjem in natikanjem čelade)
jany Objavljeno Avgust 5, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2015 DD obročke sem mislil tudi jaz da je težko za zapret, sedaj na HJC RPHA ST porabim mogoče 1 sekundo več kot na navadno zapenjalo pa vsakič se ti lepo prilagodi. Imam pa od samega začetka navado dat prvo čelado potem rokavice.
r109 Objavljeno Avgust 6, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2015 A ima kdo izkusnje s QWEST? Kolk je kej glasna? https://www.louis.de/en/artikel/shoei-qwest/215230?list=100782130 lp in thnx
motom Objavljeno Avgust 6, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2015 Po moje zelo lična in kvalitetna celada. Po 4 letih in 40kkm kot nova. Vedno pa nosim podkapo. Glasnost ok. Pogovor s Scalo g9 do 150kmh. Pinlock zelo obcutljiv, nikoli se ga ne dotikaj, peri z mehko pomivalko, posusi s polaganjem papirnate brisace. Pomanjkljivost: nima notranjega temnega polvizirja in za pranje snemljive le licnice.
Hornet Objavljeno Avgust 14, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2015 Probal sem NXR in GT-Air model. NXR mi je S velikost super, medtem, ko je GT-Air pretesen in mi je boljša velikost M. Zdaj imam staro nolanko velikosti M, je pa zanimivo, da imam dve različni številki. Podobno je bilo menda tudi pri xr1000 in XR1100, kjer je bila lahko novejša za številko manjša pa je bila uporabnikom še vedno prav. Ker še nisem imel D obročkov mi je prodajalec pokazal kako gre in je res enostavno sem pa malo skeptičen kako stvar drži... GT-Air ima pa neko čudno verzijo kovinskega paščka z zarezami, ki mi ni najbolj všeč, je pa zato zanimiv vgrajen dodaten sončni vezir, bi pa po mojem mnenju moral biti malo daljši. Zdaj pod čelado uporabljam sončna očala pa sem navajen, da je čez celoten vizir enaka zatemnitev. Je pa GT-Air nekako bolj tiha, že med preizkušanjem se mi je zdelo, da so zvoki okolice bolj zadušeni kot pri NXR. Toliko o prvih vtisih se pa nagibam bolj k NXR - zaenkrat. TOMCAT 1
frischfleisch Objavljeno Avgust 15, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2015 A še poveš, kje si to preizkušal Hornet? Pri prijatlu al v kaki trgovini?
Hornet Objavljeno Avgust 16, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2015 AS Honda (pa sedaj še Ducati) v IC Trzin ... če nimajo pa naročijo. Mi2 jih guliva že drugo sezono in čelada je res prva liga.
Port Folio Objavljeno November 15, 2015 Opozori Objavljeno November 15, 2015 On Fri Aug 14 2015 23:51:29 GMT+0200, Hornet said: Je pa GT-Air nekako bolj tiha, že med preizkušanjem se mi je zdelo, da so zvoki okolice bolj zadušeni kot pri NXR. Toliko o prvih vtisih se pa nagibam bolj k NXR - zaenkrat. Ziv, in kaksni so obcutki oz. ali si kupil NXR? Sam sem imel priloznost poizkusiti NXR in GT-AIR model, ne med voznjo. Izbral NXR, ne vem pa kako bo med voznjo? Zato sprasujem. Izboru je botrovalo, zapenjanje "double DD" in velikost skoljke, seveda posledicno mi je lepo pristala na glavi. Mal mi je edin cudno, ker imam od predhodne razlicno velikost, skratka AGV (tastara) je bila M/L, NXR pa L. Mal za salo: NRX-REPLIC Marqez 93 so ponujali s 40% off
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se