Jump to content

Shoei čelade


Desmo

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Frips

    56

  • Cartman

    42

  • siks

    36

  • cikadina

    47

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Je še koga pri Shoei XR 1100 motil tisti štrleči jeziček zadaj. Meni se je vstrajno zatikal v jakno pri sukanju glave skozi ovinek. Včeraj sem imel tega res že dovolj in ga odrezal. Upam, da bo sedaj kaj boljše. Lep pozdrav!

 

http://www.motorcyclenews.com/MCN/Products/productsresults/Helmets/2012/April/Shoei-XR-1100/

Link to comment
Share on other sites

Je še koga pri Shoei XR 1100 motil tisti štrleči jeziček zadaj. Meni se je vstrajno zatikal v jakno pri sukanju glave skozi ovinek. Včeraj sem imel tega res že dovolj in ga odrezal. Upam, da bo sedaj kaj boljše. Lep pozdrav!

 

http://www.motorcyclenews.com/MCN/Products/productsresults/Helmets/2012/April/Shoei-XR-1100/

skruniš najboljšo čelado..... :sleep2:

Link to comment
Share on other sites

skruniš najboljšo čelado..... :sleep2:

 

Sem nad njo dokaj razočaran (cca 2 leti, 30.000 km). Tisto zatikanje za ovratnik pa je lahko ne samo moteče temveč tudi nevarno pri premetavanju motorja iz ovinka v ovinek, saj ti glava ne more slediti ovinku, če se čelada zadaj zahakla. So še druge reči, pa mislim, da sem jih že nekje na tej temi napisal. Dainese-jeva nižjega cenovnega ranga je bila boljša za "mojo" bučo. Bi pa crash test Shoei najbrž dosti bolje opravila. Tako po občutku. lp

Link to comment
Share on other sites

thunderace, ja vse je blo zraven, samo kaj, ko sem škatlo vrgel stran in očitno tudi to dvoje,ker ne najdem pa sem celo stanovanje preiskal :grrr

 

Drugače ima pa AS , pa še poštnini dragi iz uk se izognem.

 

 

 

mitjag, kaj imaš viška, oboje? Dej preveri s slik na netu če je ista kot to kar imaš pa mi na pm sporoči...

nosnika pa mrežice po navadi ni zraven tako da ne se po stanovanju metat :kva1:  je treba posebej naročit :BUA:

Link to comment
Share on other sites

Je še koga pri Shoei XR 1100 motil tisti štrleči jeziček zadaj. Meni se je vstrajno zatikal v jakno pri sukanju glave skozi ovinek. Včeraj sem imel tega res že dovolj in ga odrezal. Upam, da bo sedaj kaj boljše. Lep pozdrav!

http://www.motorcyclenews.com/MCN/Products/productsresults/Helmets/2012/April/Shoei-XR-1100/

A kar odrezal si? Jez nimam jajc, ker se bojim de bom not kej najdu, da ni samo guma. Lahk klof es kako fotko?

Link to comment
Share on other sites

Sicer nardil do zdaj samo kaksnih 60 km,tak da kaj dosti se ne morem primerjati...je pa tisja kot XR-1000, bolj stabilna pri visjih hitrostih in vetru in dosti bolj zracna.

Link to comment
Share on other sites

Jaz sem jo ze dolgo gledal...pa zamudil eno super grafiko od Kyonari-ja. No zdaj me je zena mela pun kufer in mi jo je kupla. Zdaj samo prepricas se svojo v.d. zeno ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Po 9-tih sezonah (?) pa je že čas, da se zamenja čelada a ne? Ker sta Shoei Raid tako dobro služili obema, sva se tudi tokrat odločila za isto firmo; odločitev je padla na model GT air in sicer sva naročila eno najmanjše velikosti (XS) in eno malo večjo (S).

 

post-1569-0-89683200-1381309735_thumb.jpg

 

Ti dve bova pa pač prodala za neko simbolično vsoto (da ne delata gužve po omarah):

 

post-1569-0-63855000-1381309964_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

vsakič, ko sem v kaki moto trgovini, za foro sprobam kako čelado, da ugotovim, če se je že našla kakšna druga znamka, ki mi paše na betico, pa vedno znova ugotovim, da je šoi najbolš za mene.#xr1000,xr1100#

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Po 9-tih sezonah (?) pa je že čas, da se zamenja čelada a ne? Ker sta Shoei Raid tako dobro služili obema, sva se tudi tokrat odločila za isto firmo; odločitev je padla na model GT air in sicer sva naročila eno najmanjše velikosti (XS) in eno malo večjo (S).

 

attachicon.gifshoei_2013_2.jpg

 

Ti dve bova pa pač prodala za neko simbolično vsoto (da ne delata gužve po omarah):

 

attachicon.gifIMG_7210.JPG

 

Kako se zapenja ta GT air? Dvojni DD obroček al kak drugi klips?

Cena?

Ste zadovoljni z notranjim vizirjem v smislu a pade dovolj nizko in pokrije celotno vidno polje al vidiš cesto pod sončnim vizirjem?

Link to comment
Share on other sites

Zapenjanje je izvedeno z nekakšnim kratkim nazobčanim jeklenim trakom, ki ja porineš v zaklopko - drugače ne znam opisat.

 

Notranji sončni vizir ima v predelu nosu izrez, tako da pade kar globoko - po mojem mišljenju bi moral pokriti celo vidno polje. Tudi pinlock vložek je velik in pokriva na notranji strani skoraj cel vizir.

 

V kompletu s čelado pride sedaj vse, kar sem pri Raid-u dokupil: pinlock, zaslonka pred nosom in membrana pod brado proti pretiranemu prepihu. Cena: z nekaj količinskega popusta (ker sva pač vzela dve) je bila nekaj čez 400 € po komadu (barva pa srebrna).

 

To je to; ker sva jih dobila šele pred kratkim, tudi ni bilo časa za road test.

 

PS: ja pa Raid-ki sta šli po objavi oglasa na a.netu kar hitro v promet ...

 

Zapenjanje:

 

GTAir-buckle2.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

A je kdo menjal tesnilo (gumo) okoli vizirja na xr1000? Piha mi noter in bobni.

pred meseci sem bil tako v trzinu, kjer niso imeli na zalogi vizirjev in so mi probali nastaviti starega in samo zmajevali z glavo, pa tudi na avto triglavu, ker mi niso mogli lepo nastaviti (novega) vizirja, ker je guma trda in zvita. Predlagali so, naj pridem pozimi ko se ne bom vozil in bodo poslali v tovarno ker oni ne morejo menjati tega. Hehe, zima pa taka, da se vozim :D

Mogoče ve kdo, koliko je to stroška? Baje je samo poštnina cca 50 eur, potem servis... pa če potem računam še nov vizir in pinlock... čelada ima pa 6 sezon za sabo... najbrž ni računice, ane?

Link to comment
Share on other sites

A je kdo menjal tesnilo (gumo) okoli vizirja na xr1000? Piha mi noter in bobni.

pred meseci sem bil tako v trzinu, kjer niso imeli na zalogi vizirjev in so mi probali nastaviti starega in samo zmajevali z glavo, pa tudi na avto triglavu, ker mi niso mogli lepo nastaviti (novega) vizirja, ker je guma trda in zvita. Predlagali so, naj pridem pozimi ko se ne bom vozil in bodo poslali v tovarno ker oni ne morejo menjati tega. Hehe, zima pa taka, da se vozim :D

Mogoče ve kdo, koliko je to stroška? Baje je samo poštnina cca 50 eur, potem servis... pa če potem računam še nov vizir in pinlock... čelada ima pa 6 sezon za sabo... najbrž ni računice, ane?

Čelado se po petih letih menja!

Link to comment
Share on other sites

Zakaj že? Mogoče tiste, ki imajo plastično (polikarbonatno) lupino ... če pa je ta iz kompozitov, jo lepo neguješ, čistiš, primerno shranjuješ, je ne mečeš po tleh, vedno uporabljaš podkapo ... pa ne vidim pravega razloga za menjavo po petih sezonah; mogoče je potrebno zamenjati le vizir in je to to.

Link to comment
Share on other sites

Sem se kar oglasil v Mariboru in bo dec probal urediti obstoječe tesnilo (na zunanji strani ni odlepljeno) in porihtati čelado, da bo tesnila. Bom poročal kaj bo iz tega, ampak (za razliko od izkušenj v neki drugi podružnici :whistle: ) je bil zavzet in videlo se je, da ni bil njegov edini namen da mi proda novo in adijo, ampak da se bo potrudil popraviti če se bo dalo. :worship:

 

Če ne bo šlo, pa vsaj ne bom pogledoval proti "neki drugi cenejši znamki ki ima dobro servisno podporo"- po mojih prejšnjih izkušnjah je bilo že dobiti nekoga da nastavi vizir (in ne samo proda in ti da ključek, s katerim si brez lukenj v vizirju bolj slabo pomagaš), težko :headbang:

Link to comment
Share on other sites

Helmet Replacement
Ultimately, the useful service life of a safety helmet is dependent on the intensity and frequency of its use. Helmet replacement is recommended even if only one of the under-mentioned points applies:

  1. The helmet was subjected to an impact.
  2. The comfort padding or the retention system has become loose due to heavy use or display signs of deterioration.
  3. The synthetic foam padding displays signs of heavy use and the helmet feels too loose. Test: with the retention system fastened, the helmet turns to the side when you gently shake your head.
  4. There are indentations in the EPS liner and/or white scratches can be seen on surfaces with black paint.
  5. Even if none of these is applied, we, SHOEI, recommend replacement in 5 years after it's first purchased at retail.

Pa še razlaga Araia:

 

Like most major helmet manufacturers, Arai subscribes to the Snell Memorial Foundation benchmark of five years as the suggested usable lifespan of a motorcycle helmet. Why? Think of a helmet in terms of your body. No matter how good it may look, or how well you take care of it, age still takes its toll. Even with minimal use, a helmet is affected by things like the acids and oils in sweat, haircare products, pollution, exposure to UV rays, etc. At about the five-year mark, helmet interiors begin to show wear and/or deterioration, which should serve as an alert to its overall condition. The helmet's fit may begin to feel a little "loose", not as snug as it once did. This unseen aging and deterioration of the EPS liner and fiberglass shell can affect the helmet's ability to perform in an impact as it was originally designed. If a helmet suffers an impact and any doubt exists as to its further ability to protect, it should either be returned to the manufacturer for competent inspection or discarded and replaced.

These are the reasons to replace your helmet after five years. Of course, if your helmet becomes less than snug in fit, or damaged, it should be replaced before the five year mark. And when you do, you may want to remember that Arai was the first company willing to warranty its helmets for the full Snell-recommended usable lifespan.

WARRANTY
All Arai helmets are warranted against defects in materials and workmanship, and are serviceable only for the properly fitted* first user for 5 years from date of first use, but no more than 7 years from date of manufacture. It should be replaced within 5 years of first use.

 

Sicer pa po želji, če misliš da je tvoja glava vredna 100€ jo pač daš v 100€ vredno/10 let staro čelado.

Link to comment
Share on other sites

Da ne bo pomote, nezvazetost "nekje drugje" se ne nanaša na to, da mi nebi hoteli poserisirati čelade "izven priporočene življenjske dobe 5 let", ampak prej, mnogo prej.

 

O priporočenih 5 letih vemo vsi...

 

Pa verjamem, da pri lepi (zunaj in noter) in negovani čeladi marsikdo pač potegne še kako leto... ne govorim o zgonjenih čeladah z razpadajočo notranjostjo ali moped čeladah za 100 eur...

 

(bolj za hec kot zares: tehnično gledano je 6 sezon 5 let, če si jo kupil spomladi :P )

Edited by phoebus
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!