budacki Objavljeno November 1, 2010 Opozori Objavljeno November 1, 2010 (popravljeno) če si ti čez les jas nisem zej pa si mi tako voljo naredil, da bom res pozimi dal nek dolg aspuh na rs pa bomo vidli pazi da neboš mel boleče gleve ker maš že itak rdečo od toučenja v zid ...Motorji z enim ali dvema cilindroma so druga zgodba. Za te motorje je zelo težko najti najboljši kompromis med nivojem hrupa in optimalno močjo. Da bi hrup ostal na sprejemljivi ravni, je treba žrtvovati moč na sredini razpona obratov. (Akrapovič) Osnovna funkcija dušilca je zmanjšanje hrupa, a njegov volumen, oblika in dolžina posredno vplivajo tudi na moč motorja, zvok motorja in raven hrupa izpušnega sistema. (again Akrapovič ) Torej, v primeru cross motorja ne rabiš nič žrtvovat, saj je tisto itq odprto do konca, kar se zvoka tiče Opravičilo lahko kr tukej Popravljeno November 1, 2010. Popravil budacki jurca in bawbaw 2
rs125black Objavljeno November 2, 2010 Opozori Objavljeno November 2, 2010 ...Motorji z enim ali dvema cilindroma so druga zgodba. Za te motorje je zelo težko najti najboljši kompromis med nivojem hrupa in optimalno močjo. Da bi hrup ostal na sprejemljivi ravni, je treba žrtvovati moč na sredini razpona obratov. (Akrapovič) Osnovna funkcija dušilca je zmanjšanje hrupa, a njegov volumen, oblika in dolžina posredno vplivajo tudi na moč motorja, zvok motorja in raven hrupa izpušnega sistema. (again Akrapovič ) Torej, v primeru cross motorja ne rabiš nič žrtvovat, saj je tisto itq odprto do konca, kar se zvoka tiče Opravičilo lahko kr tukej pisat veš veliko, narediti pa nič impulz, Ervin93, kewo in 3 others 6
pevecm Objavljeno November 9, 2010 Opozori Objavljeno November 9, 2010 Recte vi men nekaj... V mašin mam malo premalo olja in bi ga rad doliv kak deci. Zdej pa kero olje kupit?! V manualu mam priporočenega od Agip (racing 4T 5W40). Hudiča ni nikjer za dobit (razen v Vodicah na bencinski, samo to je malo predaleč), če kdo ve za kje bližje nej plz pove. Kokr sm se menu z ostalimi, noben ne priporoča da bi notri vlival olja za avto, čeprav ima isto oznako (5w40). Gledal sem servisni izpisek glavnega servisa. Takrat so mi notri vlili 10w50. Zdej pa nimam pojma več... Ali lahko nalijem avtomobilsko olje, ali je za 4t motorje in 2t motorje kakšna razlika, ali majo te oznake sploh kako vezo .... Gledal sem od motula transoil, in sicer sta dve oznaki 10w30 in 10w40. Baje da to nalivajo v krose. Zdej pa nevem ali bi bilo to olje kul, ali je treba priporočeno oznako nalit. Vem da majo te oznake veze z neko gostoto, sam podrobnosti pa nevem čist.
matolife10 Objavljeno November 10, 2010 Opozori Objavljeno November 10, 2010 Recte vi men nekaj... V mašin mam malo premalo olja in bi ga rad doliv kak deci. Zdej pa kero olje kupit?! V manualu mam priporočenega od Agip (racing 4T 5W40). Hudiča ni nikjer za dobit (razen v Vodicah na bencinski, samo to je malo predaleč), če kdo ve za kje bližje nej plz pove. Kokr sm se menu z ostalimi, noben ne priporoča da bi notri vlival olja za avto, čeprav ima isto oznako (5w40). Gledal sem servisni izpisek glavnega servisa. Takrat so mi notri vlili 10w50. Zdej pa nimam pojma več... Ali lahko nalijem avtomobilsko olje, ali je za 4t motorje in 2t motorje kakšna razlika, ali majo te oznake sploh kako vezo .... Gledal sem od motula transoil, in sicer sta dve oznaki 10w30 in 10w40. Baje da to nalivajo v krose. Zdej pa nevem ali bi bilo to olje kul, ali je treba priporočeno oznako nalit. Vem da majo te oznake veze z neko gostoto, sam podrobnosti pa nevem čist. saj piše PRIPOROĆENO... lahko tut druga olja dolivaš tok kot so ti na servisu... sam mora biti pa zelo zelo podobno olje oz. skor isto... sam js se neb z tm zajbavou ker nmorš skos olja menjat :S pa js bi kr tok kt piše u service manualju dajou not olje... da greš na 100% aja.. sam če bi pa ti doliu olje... pa kr tistga dej not k so ga oni dal notr...
SpiZek Objavljeno November 10, 2010 Opozori Objavljeno November 10, 2010 Recte vi men nekaj... V mašin mam malo premalo olja in bi ga rad doliv kak deci. Zdej pa kero olje kupit?! V manualu mam priporočenega od Agip (racing 4T 5W40). Hudiča ni nikjer za dobit (razen v Vodicah na bencinski, samo to je malo predaleč), če kdo ve za kje bližje nej plz pove. Kokr sm se menu z ostalimi, noben ne priporoča da bi notri vlival olja za avto, čeprav ima isto oznako (5w40). Gledal sem servisni izpisek glavnega servisa. Takrat so mi notri vlili 10w50. Zdej pa nimam pojma več... Ali lahko nalijem avtomobilsko olje, ali je za 4t motorje in 2t motorje kakšna razlika, ali majo te oznake sploh kako vezo .... Gledal sem od motula transoil, in sicer sta dve oznaki 10w30 in 10w40. Baje da to nalivajo v krose. Zdej pa nevem ali bi bilo to olje kul, ali je treba priporočeno oznako nalit. Vem da majo te oznake veze z neko gostoto, sam podrobnosti pa nevem čist. tazga nali k so ti nazadne not dal če pa ne dobiš pa ga zameni sej škodl ne bo nč not daš pa lahko brez problema 10w40
rs125black Objavljeno November 10, 2010 Opozori Objavljeno November 10, 2010 Recte vi men nekaj... V mašin mam malo premalo olja in bi ga rad doliv kak deci. Zdej pa kero olje kupit?! V manualu mam priporočenega od Agip (racing 4T 5W40). Hudiča ni nikjer za dobit (razen v Vodicah na bencinski, samo to je malo predaleč), če kdo ve za kje bližje nej plz pove. Kokr sm se menu z ostalimi, noben ne priporoča da bi notri vlival olja za avto, čeprav ima isto oznako (5w40). Gledal sem servisni izpisek glavnega servisa. Takrat so mi notri vlili 10w50. Zdej pa nimam pojma več... Ali lahko nalijem avtomobilsko olje, ali je za 4t motorje in 2t motorje kakšna razlika, ali majo te oznake sploh kako vezo .... Gledal sem od motula transoil, in sicer sta dve oznaki 10w30 in 10w40. Baje da to nalivajo v krose. Zdej pa nevem ali bi bilo to olje kul, ali je treba priporočeno oznako nalit. Vem da majo te oznake veze z neko gostoto, sam podrobnosti pa nevem čist. sej nima veze kaka firma je..samo številke glej da so enake kot pri priporočenem olju...
matolife10 Objavljeno November 19, 2010 Opozori Objavljeno November 19, 2010 zdravo spet js ... mene pa zanima zakaj ko dam v prvo prestavo tok butne... ponavad ni.. kaj pomen da sm ketno preveč napeu? al da ni napeta dobr? al to vedno dela če je mrzla.. oz če se nepelješ 2 dni... al kaj? v 1. pa, v 2. še mal butne pol naprej pa nčveč.. Lp
Roky994 Objavljeno November 19, 2010 Opozori Objavljeno November 19, 2010 zdravo spet js ... mene pa zanima zakaj ko dam v prvo prestavo tok butne... ponavad ni.. kaj pomen da sm ketno preveč napeu? al da ni napeta dobr? al to vedno dela če je mrzla.. oz če se nepelješ 2 dni... al kaj? v 1. pa, v 2. še mal butne pol naprej pa nčveč.. Lp To dela ponavad k je mrzu motor. Olje še ni segreto, zato tko butne. To je normalno...
matolife10 Objavljeno November 19, 2010 Opozori Objavljeno November 19, 2010 To dela ponavad k je mrzu motor. Olje še ni segreto, zato tko butne. To je normalno... aha hvala.. se mi je zdelo čudno.. zobnik moram zdej menat prvi k je čist v K. a se mogoč kakšn čudn glas sliši ? k men tut ce mam ugasnen motor pa da se po kalcnu spustim mi nek cudn glas dela spodej pod motorjem in mislm da je prvi zobnik k je čist zrajcan po domač rečen XD itak ga bom zamenjoau, naroču sm pa že tk da u tork-sredo ga dobim : wii a ti gre pol motor tut hitrej? oz bl potegne?
pevecm Objavljeno November 19, 2010 Opozori Objavljeno November 19, 2010 aha hvala.. se mi je zdelo čudno.. zobnik moram zdej menat prvi k je čist v K. a se mogoč kakšn čudn glas sliši ? k men tut ce mam ugasnen motor pa da se po kalcnu spustim mi nek cudn glas dela spodej pod motorjem in mislm da je prvi zobnik k je čist zrajcan po domač rečen XD itak ga bom zamenjoau, naroču sm pa že tk da u tork-sredo ga dobim : wii a ti gre pol motor tut hitrej? oz bl potegne? Če si naroču zobnik z istim številom zob kakor jih imaš sedaj potem ne bo razlike. Če si naročil zobnik z manj zobmi potem bo imel več moči in bodo posledično pospeški boljši končna bo pa manjša. Če si naročil zobnik z večjim številom zob potem je pa ravno kontra kakor prej.
Rage1337 Objavljeno Februar 26, 2011 Opozori Objavljeno Februar 26, 2011 Zanima me kako vzdržujete svoj motor. Jaz imam 2T motor zato me zanima predvsem kakšno je vzdrževanje pri 2t motorjih. Kako pogosto menjate olje v menjalniku, zavorno olje, vzdrževanje verige in verižnega seta in seveda vse ostalo kar paše k rednemu vzdrževanju. Kako pogosto ga peljete na servis? Kaj storite po koncu sezone, in kaj pred začetkom? P.S. Uporabil sem brskalnik in malo pogledal po forumu vendar nisem zasledil nobene take teme. Upam da ni repost. Jest ga na rednmu servisu (preh me zače mogočni kluč opozarjat-300km preh), zavorno olje na vsako leto (oz k se menja ploščice-ponavad je to 1 sezona), to je pa odvisno... jest bom zdej pri 16k km menju (original nimajo x/o ringov). Motor daš na štendr, pa vrtiš kulo in gledaš kok je ketna kej našponana (če je na enmu koncu zategnena, na drugmu pa lufta ene 5cm je kriza) za zobnike pa itq pogledaš kok so zobje še dobri. Naslednji set bo kr D.I.D. Pa redno ga pucam :notworthy: na kšn mesc ali 2 preverjam tlak v gumah, pogledam kšne poškodbe na njih, seveda pred vožnjo ogrejem na delovno temperaturo. TO JE TO :naughty: Ervin93 1
Rage1337 Objavljeno Februar 26, 2011 Opozori Objavljeno Februar 26, 2011 sej nima veze kaka firma je..samo številke glej da so enake kot pri priporočenem olju... Če boš dav od MOTULA notr ne čist nč narobe, tud jest mam pr svoji pa dela odlično, sicer maš pa še Agip 75-90 (sam zej ne vem a ti govoriš za 4T al 2T motor? Ervin93 1
prox90 Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 Živijo, Mene pa zanima nekaj glede motorja Husqvarna sm125 in sicer je na listi motorjev katerih si najbolj zelim pa me znaima koliko bi me stalo vzdrževanje. Glede benzina in olja se zavedam vendar me zanima na koliko km bi mogel menjat bat in celinder. Malo sem gledal po forumih pa povsod zasledil nekoliko drugačne odgovore, dve izjave sta se mi zdele najbolj realne in sicer na 10.000 km-15.000km naj bi se menjal bat , celinder pa nad 25.000km. Ali to drzi? Nekdo ki se spozna na ta motor naj mi pove cim vec o tem kaj je treba poleg tega paziti. Prosim naj dobim cim vec odgovorov da bom vedel da gre skoraj za iste informacije . Hvala za vse nadaljne odgovore .
brutal Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 Živijo, Mene pa zanima nekaj glede motorja Husqvarna sm125 in sicer je na listi motorjev katerih si najbolj zelim pa me znaima koliko bi me stalo vzdrževanje. Glede benzina in olja se zavedam vendar me zanima na koliko km bi mogel menjat bat in celinder. Malo sem gledal po forumih pa povsod zasledil nekoliko drugačne odgovore, dve izjave sta se mi zdele najbolj realne in sicer na 10.000 km-15.000km naj bi se menjal bat , celinder pa nad 25.000km. Ali to drzi? Nekdo ki se spozna na ta motor naj mi pove cim vec o tem kaj je treba poleg tega paziti. Prosim naj dobim cim vec odgovorov da bom vedel da gre skoraj za iste informacije . Hvala za vse nadaljne odgovore . Pozdravljen. Zgoraj navedene izjave glede menjave bata in cilindra približno kar držijo. Za ceno rezervnih delov se pozanimaj sam. Priporočam samo uporabo originalnih rezervnih delov, sploh batov, ki znajo biti celo cenejši od ponaredkov. Ne nasedaj "super duper aftermarket" proizvajalcem. Poskrbi še za to, da boš imel zračni filter zmerom čist (dvotaktniki so dosti bolj občutljivi na to kot štiritaktniki) in uporabo kvalitetnega dvotaktola.
prox90 Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 Pozdravljen. Zgoraj navedene izjave glede menjave bata in cilindra približno kar držijo. Za ceno rezervnih delov se pozanimaj sam. Priporočam samo uporabo originalnih rezervnih delov, sploh batov, ki znajo biti celo cenejši od ponaredkov. Ne nasedaj "super duper aftermarket" proizvajalcem. Poskrbi še za to, da boš imel zračni filter zmerom čist (dvotaktniki so dosti bolj občutljivi na to kot štiritaktniki) in uporabo kvalitetnega dvotaktola. Najlepša hvala, Hmm je pa nastopila težava ker žal ne vem za nobeno trgovino ki bi prodajala original cilindre in bate za husqvarno sm125. Zasledil sem le bate Athena in nevem kakšne kakovosti so? Za cilindre pa nisem skoraj, da nič našu.
brutal Objavljeno Januar 22, 2015 Opozori Objavljeno Januar 22, 2015 Najlepša hvala, Hmm je pa nastopila težava ker žal ne vem za nobeno trgovino ki bi prodajala original cilindre in bate za husqvarno sm125. Zasledil sem le bate Athena in nevem kakšne kakovosti so? Za cilindre pa nisem skoraj, da nič našu. Preveri pri podjetju mx-krmavner.
Ciko86 Objavljeno Januar 22, 2015 Opozori Objavljeno Januar 22, 2015 Batov mas vec od wiseco-ta do wossner-ja,vertex-a mahle,so vsi tam tam nekje 75 dolarjev..Vmoji husqvarni 570 sem imel wiseco in mahle oba cool.
prox90 Objavljeno Januar 22, 2015 Opozori Objavljeno Januar 22, 2015 Batov mas vec od wiseco-ta do wossner-ja,vertex-a mahle,so vsi tam tam nekje 75 dolarjev..Vmoji husqvarni 570 sem imel wiseco in mahle oba cool. Živijo, Torej zdržijo spodobno kilometražo (10.000-15.000 km), seveda pod pogojem da se lepo skrbi z njim ? In pa še eno vprašanje in sicer bati od wr125 pašejo tudi na sm125, velikost 53,94.
Priporočene objave