Skoči na vsebino

MOTO brezrokavniki, Odsevni jopiči, Airbag...


Priporočene objave

Objavljeno

pa še paše ti tistih 26 milisekund.. .)

Objavljeno

Ne najdem teme, kamor bi nalepil tole zanimivo slikco.

post-5391-1126448230_thumb.jpg

Že dalj časa vemo, da so pri Hondi intenzivno testirali uporabo zračnih vreč pri motociklih. Zadeva je tako daleč, da jo bo mogoče od leta 2006 naprej celo kupiti!

Zaenkrat le pri Hondi in še to le pri modelu Goldwing.

Vir. www.motomania.com

Objavljeno

A ni bilo rečeno, da je airbag brez uporabe varnostnega pasu izredno nevaren? :hmm:

Objavljeno

kako boš pa motor ulovil, če ti bo air-bag napot???? se ti bodo še odprla pomožna kolesca al kaj hudiča :hmm: :lol1:

Objavljeno
kako boš pa motor ulovil, če ti bo air-bag napot???? se ti bodo še odprla pomožna kolesca al kaj hudiča  :hmm:  :lol1:

Kako pa avto utoviš,ko se ti air bag sprož? :angry:

Ga ne,ker če ti vrže tisto vrečo v nos,pomen,da si trenutek pred tem naletu nekam,ane :slap:

Objavljeno
To se pa čist strinjam, ker sem imela hude notranje poškodbe in če bi imela jakno z airbagom takrat bi blo vse ok.

pa si nabavla zdej to jakno :hmm:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

A kdo ve kaj več o tej zračni blazini za motor? Baje so pri Kawasaki-ju na motor pritrdili sistem za izmet zračne blazine ob čelnih trkih, ki ga sproža tri točkovni sistem, nameščen v sprednji maski motorja. Ob trku se sproži sistem za proženje in zračno blazino napihne v 0.3 sekunde, kar prepreči, da bi motorist z vso silo udaril v krmilo in/ali odletel čez motor.

Osebno menim, da bi bila takšna rešitev primerna za zmanjšanje nevarnosti poškodb ob trkih, čeprav se meni bolj dopade misel "napihljive obleke, ki bi se od odletu iz motorja avtomatsko aktivirala in na kritičnih mestih (hrbet, vrat in prsni koš) napihnila zračne blazine. Zadevo baje že testirajo dalj časa. Zanima pa me vaše mneje in morda tudi predlagate kakšno rešitev.

lp Jure :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Napihljiva obleka je sicer ze kar dolg na trgu. Jo ma tud moj fotr tko da preverjeno...se pa poveze z motorjem z eno vrvico in ob locitvi z motorja se sporoz. :OK:

Popravljeno . Popravil Fabo
Objavljeno

v drugi polovici 2006 bo Honda poslala na tržišče Gold Winga z air bagom. Poročilo je objavljeno v aktualni številki Motorrada.

LP Bajsi

Aja čas odpiranja pri Hondi 0,06s, zadeva je zrela za serijo, preprčuje pa trk voznikove glave v vozilo, gre za direktni trk s 50 km na uro.

LP bajsi

P.S.: nič ne vem za Kawasakija, bi pa bil presenečen ker so ravno najmanjši in niti ABS nimajo v trenutni ponudbi.

Objavljeno
P.S.: nič ne vem za Kawasakija, bi pa bil presenečen ker so ravno najmanjši in niti ABS nimajo v trenutni ponudbi.

nič ne vem o tem :? ma kaj bluzijo naj malo konje še navijejo pa na dobrih bremzah brez ABS-a delajo, druga itak ne rabiš, motorjev tipa goldwing kjer bi še rabil to tehniko pa itak nimajo v ponudbi (in se ne sekiramo :devil: )!

Objavljeno
Napihljiva obleka je sicer ze kar dolg na trgu. Jo ma tud moj fotr tko da preverjeno...se pa poveze z motorjem z eno vrvico in  ob locitvi z motorja se sporoz. :OK:

Kaj pa v primeru, da razjašeš motor, pri tem pa pozabiš odklopit vrvico? :D Se bojim, da bi bila moja obleka skozi napihnjena :P

Pozdrav od Roberta

Objavljeno

Jaz imam pa že dva AIR BAG'S na motorju in sta vedno "sprožena".

Izgledata pa približno tako, kot tista dva, na "bajs"ovih postih in sta za spremembo za voznikom!

:)

Objavljeno

Jep fičo ima prav, čez takšne airbage jih ni. Tudi sam prakticiram to že lep čas

Objavljeno
Kaj pa v primeru, da razjašeš motor, pri tem pa pozabiš odklopit vrvico? :D Se bojim, da bi bila moja obleka skozi napihnjena :P

Pozdrav od Roberta

Saj je blo že nekje omenjeno,da rabiš potegnit z ene 25kg (ce se prav spomnem),da aktiviraš obleko .)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Mislim, da bo malo več kot 25 kg. To se lahko po mojem hitro zgodi, da kdo potegne z 25 kg, ker če si v naletu ko se odlepiš z motorja je sila dosti večja. Samo da si predstavljam, da je motor težek okoli 200 kg in voznik ca. 80 kil pa da ti dve sili delujeta nasprotno pri hitrosti 100 km/h je to kr več kot 25 kg. Bo prej potrebnih kakih 50 ali pa celo več kil, da se to zgodi. :hmm:

Vsaj mislim, da je to tak. Kaj pa vem.

Objavljeno

Mislim, da bo malo več kot 25 kg. To se lahko po mojem hitro zgodi, da kdo potegne z 25 kg, ker če si v naletu ko se odlepiš z motorja je sila dosti večja. Samo da si predstavljam, da je motor težek okoli 200 kg in voznik ca. 80 kil pa da ti dve sili delujeta nasprotno pri hitrosti 100 km/h je to kr več kot 25 kg. Bo prej potrebnih kakih 50 ali pa celo več kil, da se to zgodi. :hmm:

Vsaj mislim, da je to tak. Kaj pa vem.

Tole piše na četrti strani te teme:

"drago mi je da si postavio takvo pitanje jer većinu ljudi muči isto.. upotreba zračnih jastuka je višekratna,što znači da kad je jedanput aktivirate ne treba jaknu baciti ili kupovati novu nego jakna ide u servis,mijenja se catridge sa CO2,pregledava se ispravnost zračnih jastuka(da nisu slučajno oštećeni)i onda dobijate servisnu knjižicu i garanciju za slijedeće 2 godine.Takav "servis"jakne košta 55 eura.

Vozač(tj.jakna) mora biti spojena sa motociklom putem konektora(vrvice,nešto slično kao na automobilu-klik sistem)i aktivirat će se ako je sila potezanja veća od 25kg a to je gotovo nemoguće aktivirati slučajno(probaj dići 25kg jednim prstom-vrlo teško).

Znači,aktivirat će se kod odvajanja motocikliste od motora u vremenu od 0.2-o.5 sec(statistički gledano jedan moto pad traje 1,5-2 sec)i sigurno ublažuje posljedice pada.

U svakom slučaju,proizvod koji je namijenjen ublažavanju posljedica i zaštiti zdravlja"

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Oče dela kot voznik tovornjaka, pa pravi, da ima v Franciji večina motoristov na sebi odsevni jopič. Nevem, mogoče je koristno. :yes:

Še članek iz motoSI - ja:

post-4851-1149092005_thumb.jpg

Objavljeno

Sm se ene par-krat ujel v nočno avanturo vožnje, pa mi ni bilo dosti imeti slab pregled samih cest in črt po cestišču, vendar mi je povrhu vsega še zapadal dež in sem bil 100% slabo opazen, motor in jest sva bl oba črna tko, da ne bi bila slaba zadeva jopič nositi!

Na estetiko se v takšnih trenutkih samo: :SS

lp

Objavljeno
Na estetiko se v takšnih trenutkih samo:

Točno tako!Sam problem je najdit jopič, k zarad hitrosti,vetra ne bo plapolal kot zastava,

temveč bo ostal na svojem mestu,tam kjer mora biti!

ja tut jest vem za elastike ipd. sam to se tut enkat pretegne.

ps:mislem da sm v eni motoreviji bral da se dobijo neki pasovi za čez ramo?!?

Varno vožnjo

Objavljeno

Glede na to, da imam črn dežni kombinzon, ga v dežju dam pogosto gor, pa če še tako trapasto izgleda. :(

Kogar zanima:

Hardmost

tle se dobi ve mogoče :OK:

Objavljeno

Zadeva res ni tako butasta kakor izgleda. Glede na število nesreč pri nas, se zna zgodit, da bo tole čez par let obvezno tako kot čelada :hmm:

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno (popravljeno)

imam pisano jakno z odsevniki, tako da neviden ravno nisem, ampak ni slaba ideja o takem jopiču, sploh ponoči in v dežju.

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

JAz in moja imava črne dežjake in velikokrat čez natakneva odsevne jopiče.

Bi bilo pa fino imeti takega ki ne bi plapolal kot zastava.

Objavljeno (popravljeno)

Tudi pri nas sem že videl nekaj motoristov z njim.

Drugače pa imam tudi jaz črn kombinezon, zato sem si že večkrat mislil, da bi v slabših pogojih prišel odsevni jopič zelo prav .) Po moje si ga bom kar nabavil :grim

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!