Skoči na vsebino

Katere motorje vozite...?? -- Izkušnje z njimi


robberrt

Priporočene objave

Danes z motorji pri normalni uporabi (in servisiranjem seveda), ni več nikakršnih problemov. Problemi so z lastniki, :hmm: :hmm: ki motorje ponavadi ne servisirajo, pred uporabo ne zagrejejo na delovno temperaturo in jih ne "napajajo" z zadosti kvalitetnim in ustreznim oljem!

Jaz sem prodal (v bistvu bolj odstopil v nadaljnjo uporabo) petnajst let staro Africo Twin z več kot 110.000 kilometri v odličnem, ter popolnoma brezhibnem stanju in kar je najbolj zanimivo, brez vskakršne porabe olja. Garantiram, da bo ob takšni negi (pa ga nikoli nisem šparal - celo nasprotno) moral motor zdržati dvakrat toliko. In takšnih znamk motorjev, je kar še nekaj!

Torej, podal sem le povšalno oceno današnjih motociklov, ki pa so tako rekoč, vsi po vrsti dobri in vzdržljivi!

Se pravi, da je bistvo v NEGI MOTORJA in v GLAVI LASTNIKA vse, za življenjsko dobo motornega kolesa.

P.S.

Ko sem pri 100.000 kilometrih, kupil primarno verigo in napenjalce, mi je prodajalec rekel:

"Tega pa nihče ne kupuje"!

Seveda ne, ker vsi vrtijo števce! Prodajo pa kot najlepši, najboljši in garantirano najbolj negovan motor.

Torej, se pri nakupu dobro pozanimaj kaj kupiš, pa bo vsak motor, četudi ima veliiiiko kilometrov DOBER!

Tako nekako. :o :o :yes:

LPmr

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam z moto rajderjem

imeu sm yamaho fzr1000 letnik1993.z njo sva usekal okrog 70 000km.moj prvi bol resn motor.zdržala je usa moja potovanja .razn amortizerji zadnji niso zdržali. zdej mam pa končno tistega k sm ga čakou 9 let.to je suzukigsx 1100e 16v letnik1981. mašina ma navora ko traktor.za velike ljudi udobna.in uzdržljiva.pomanklivosti pa so prednje zavore,inokvir motorja.ampak toje malenkost ko pelješ na sprehot tako staro zverino to pozabiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se zdaj palim naokoli s Kawasakijem ZX10 Tomcat, letnik 1988 ( v bistvu je predhodnik ZZR 1100).

Motor je zame odlicen,vlece v bilokateri brzini pa je tudi zelo udoben.

Po skoraj 20 letih potrebuje le redno menjavo olja in filtra,res kakovosten motor...kljub temu da je prekoracil 100.000km!!!

Idealen za dolga potovanja tudi v dveh.

Crni pikici sta malo prevelika teza in nizka reaktvnost...ma sej ni misljen za tekanje,zato se to spremeni v stabilnost.

Poraba goriva pa je tudi zmerna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugace imam tudi Yamaho TTR 600 predelanga v motarda.

Do zdaj sem prevozil kakih 35.000km

in motor ni imel vecjih tezav,razen tega da je "nekdo" moral vedno nekaj tikat.

Masina je zdaj prenovljena,caka pa na vilice ki so se v delu.

Drugace sem sel tudi na kaksno daljse (za moje pojme) potovanje in se je dobro odneslo.

Seveda ni misljen za to...ni ravnokar udoben.

Drugace pa za se razpistolit po ovinkih je pa prava zivalca,

ni pretezek,motor pa lepo poriva.

Poraba goriva odvisno od nacina voznje seveda, od 5 do 8 za 100km.

Olje in filter pa menjam 2x letno,neglede na km (vec ali manj 5000 "na obrok")

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... po 7 letih in cca. 60 000 km sem se ločil od Suzukija Bandita 1200 N, MK I ...

... v svoji motoristični sezoni sem imel več motociklov, še več različnih sem vozil ...

... z različnimi motorji imam prevoženih preko 100 000 km ...

... kaj naj rečem ... B 12 se je izkazal kot super vzdržljiv motor, saj razen rednih stroškov vzdrževanja nisem imel posebnih stroškov ....

... edina okvara, ki se je pojavila v tem času je bila zalivanje svečke na četrtem cilindru, za katero je bila kriva tesnilna gumica na dovodu goriva ...

... napako smo sicer izredno težko odkrili, popačilo pa je bilo enostavno in zelo poceni ...

... aja, pa še prevleka sedeža se je pri rezervoarju poškodovala tam nekje pri 40 000 km ... sedež smo zatem preoblekli v usnje ...

... v začetku, sem se ga nekoliko "bal", saj je bil to moj prvi res pravi motor. Pri tem je potrebno povedati, da je bil motor nekoliko predelan in to že od samega začetka (po prvih 1000 KM). Stric Tomaž iz Žužemberka mi je zamenjal "dize", povečal air box, zamenjali smo "top" izpuha", ki je ga je bilo potrebno naknadno še malo prilagoditi (vstavili smo vanj konus), da v obratih okoli 3000 ni imel "luknje" ...

...lahko rečem, da je bil zverinsko brutalen, če sem sam to tako hotel ... kazen za moč in brutalnost je plačevala pogonska veriga, ki jo je bilo potrebno menjati vsakih 20 000 km in zadnja guma, ki ponavadi ni vzdržala niti 5000 km (razen D 220 do max 7000 km) ...

... motor je zaradi svoje specifične teže na mestu okoren - težek, v samo vožnji pa obvladovanje ni problem, še posebaj, ko se mu človek privadi in se z njim spoprijatelji ... zavore delujejo zelo dobro, vendar se pri priganjanju po zavitih cestah dokaj hitro utrudijo in postane ročica nekoliko trda, kar daje vozniku dokaj neprijeten občutek, vendar so zavore vedno oddelale 1000 %, samo če je roka to uspela pravilno "zdozirati". Zaviranje po "prednjem" ni bila nikoli težava ...

... z malo treninga se ga da po vsakem poligonu peljati med stožci brez težav, dovoljuje razne "akrobacije" - samo spoprijateljiti se moraš z njim - pa tudi kondicija ne škodi ...

... idealna cesta za B 12 je po moji oceni "kočevka", cesta priko Vahte (NM - Metlika) pa je nekoliko preveč zaprta, saj je z motorjem v zaprtih ovinkih kar precej dela zaradi njegove teže in vzmetenja ....

... vzmetenje in okvir sta po moji oceni eni najslabših strani tega motorja, še posebej, pri dokaj ostri vožnji ... vzmetene ni kos nalogi in motor postane nemiren, če je vzmetenje nastavljeno na "mehko", če pa se vzmetenja "zategne" do konca, pa je potrebno med vožnjo po naših cestah paziti na protezo (da je ne izgbiš) ...

... veterna zaščita ... kaj je to ? ... naked kot naked - do 140 km/h še nekako OK - dalje tajfun ...

... motor sicer v osnovi ni namenjen za športno vožnjo,vendar se ga da peljati tudi na "nož" v posmeh marsikaterem cestaku, brez zardevanja na cilju ...

... poraba: ture 5,7 l/100 km, malo mešano 6 - 6,2, preganjanje proti limitu tudi 9 l ...

... olja ni nikoli porabil ... vedno Motul 5100 ... razen enkrat, ko sem nalil Motula 300 V (odsvetujem, zaradi drsenja sklopke) ...

... in na koncu ... B 12 se da zaradi karakteristik (moči in navora) le redko peljati na limitu - vsaj ne dlje časa ... nudi izredno veliko zadovoljstva, vsaj vliva izjemno veliko sigurnost vozniku s svojo močjo, navorom in vzdržljivostjo. stabilnostjo in vodljivostjo ...

... izredno sem bil zadovoljen z motorjem in ni mi bilo vseeno, ko so ga odpeljali ...

... upam, da bo moje poročilo, ko bom prodal "novo ljubico" tudi tako pozitivno ...

... B 12, MK I - kult, je definitivno motor za velike fante (začetnikom ga odsvetujem), ki vedo kaj lahko pričakujejo od takega motorja ...

... in zakaj nisem spet kupil Bandita ... ker je vzmetenje skoraj nespremenjeno, pa še neke "vesoljske" števce so mu "nabili" na krmilo- za crknit ...

post-423-1198089038_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po petih letih se od hiše poslavlja rdeča lubica...........

Honda VFR 800 5.generacija.L.99`(RC46)98`-01`

Zame najboljši motor,ki so ga kdaj naredili,prav tako večletni zmagovalec Motoradove lestvice najboljših motorjev(allround ocena).Zelo je uporabna,kakor za lahkotno križarjenje,kot za nekaj hitrih krogov na dirkališču....

Za 98` leto je imela en kup napredne tehnologije,ki se je nekateri ne bi sramovali tudi danes.Fuel injection,zobniško gnani ventili(16),enoročna nihajka,razvita iz endurance dirk,trije hladilniki(en oljni,dva vodna),CBS-dual........

Tudi hondino ergonomijo je potrebno omeniti,razred zase,ko se prvič pelješ z motorjem imaš občutek,kod da sta stara znanca,vse je na svojem mestu,vse dela tako kot mora.....

Največja zamera vseh svetovnih novinarjev je premajhna moč agregata,vendar je 110KM velikokrat preveč,kar zmore povprečen motorist, tu je Mr.Akrapovič malce pomagal in seveda V-4 zasnova motorja,ki omogoča uporaben navor že od 2000 obratov,tako da se na daljšo turo lahko pelješ samo v 5 ali 6 brzini.Poraba od slabih 6 l pa do slabih 7 litrov na sto km,rezervoar za gorivo 21 litrov,kar omogoča veliko avtonomijo.

Honda se pelje kot po tračnicah,najbolj ji ustrezajo malo daljši ovinki,pri zaprti cesti je potrebno malce več truda z voznikove strani,vendar ni pretirano utrudljivo,po 500 km lahko potegneš še en krog za gušt.....CBS je po mojem mnenju odlična zadeva,potrebuje malce privajanja,vendar ko ga osvojiš je zaviranje pravi užitek....

Veterna zaščita je nadpovprečna,tako da tu ni potrebno zgubljati besed.

Zelo sem zadovoljen z vzdržljivostjo Honde,vsako leto sveže olje in oljni filter,ostali potrošni materijal po potrebi oz.po določenih km(ostale tekočine,svečke,akumulator..)Edina hiba VFR je regulator napetosti,po domače regler,vendar ko ga enkrat zamenjaš je spet vse na mestu.

Po 70 tisoč kilometrih je Honda še vedno v odličnem stanju in se ji javno opravičujem,da sem jo pustil pasti na bok.....

Sicer mi je malo žal,da gre novem lastniku,vendar časi grejo naprej.......

Trikrat lahko ugibate,kateri je moj novi motor...............

post-592-1198664341_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moto guzzi le mans 1, še kar zahteven za vožnjo, zaradi kardana in geometrije težje vozen kakor novi motorji, enostaven in nezahteven za vzdrževanje, pri vožnji pa nudi poseben občutek katerega na japoncu ne doživiš. Suzuki gs 550 e, enostaven in nezahteven za vzdrževanje, težje vodljiv zaradi višjega težišča in ožjih pneumatik in pa seveda slabših zavor kakor pri novih motorjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
To si pa fajn razmislil,kaj boš napisal,kanede :slap:

Ni bilo tereba dosti razmišljat,ampak tako je pač na tem svet eni vozmo svoje eni pa: sposojene,neplačane,na lizing,od staršev eni tudi sposojene za vedno(poglej spisek ukradenih) itd. :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnji dve leti TDM 900 :worship:, sedaj Honda Varadero :hmm:, po 10 prevoženih km o izkušnjah ne morem še pisati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni bilo tereba dosti razmišljat,ampak tako je pač na tem svet eni vozmo svoje eni pa: sposojene,neplačane,na lizing,od staršev eni tudi sposojene za vedno(poglej spisek ukradenih) itd. :nono:

ene pač daje zavist, da jim starsi niso mogli tega omogočit.pač taksno je zivljenje,,,, :winkiss:

brumer jaz ga tuji mam na lizing pa se to na mamo.

hočem repliko :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ene pač daje zavist, da jim starsi niso mogli tega omogočit.pač taksno je zivljenje,,,, :winkiss:

brumer jaz ga tuji mam na lizing pa se to na mamo.

hočem repliko :whistle:

Jest mam eno repliko zate :evilgrin:

Mother-sucker

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CBR 900RR nimam besed s katerimi bi opisal moč in vozne lastnosti.

Saj nerabiš besed :devil: prepiši teh.podatke:koliko KW.pospeški 0-100Km/h in od 0-200 Km/h,končna in navor to bi mene zanimalo.Lepotičenja netrabim saj imam svojga v štali !!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!