Skoči na vsebino

Katere motorje vozite...?? -- Izkušnje z njimi


robberrt

Priporočene objave

Drugač pa imam poleg tudi tomos apn, ki je tudi motorno kolo (ni moped) !

Ima namreč več kot 50 ccm, doseže pa skoraj 50 km/h X 2  :devil:

Tudi jaz, tudi jaz...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

… po nekaj letih vožnje po cestah z različnimi motorji (nazadnje Yamaha Diversion 600) sem se zagledal v Suzukija GSF 1200 Bandita ….

… bila je ljubezen na prvi pogled :004 . Kljub temu, da sem imel kar nekaj let izkušenj z vožnjo, me je v začetku v glavnem vozil on in ne jaz njega …

… sredi zime 2001 (januar) je prišel domov v garažo. Seveda se nisem mogel vzdržati in sem se nekajkrat zapeljal malo po ulici gor in dol, seveda brez tablice in ostalega kar gre zraven :ninja: . Nič me ni motilo, da je bilo zunaj krepko pod 0 stopinj. Prve vožnje (potem ko je dobil ustrezno dokumentacijo) so bile izredno počasne. Izredno sem se trudil, da prvih 1000 km, ko je imel še olje za vtekanje nisem prekoračil 3500 obr/min. Po prvem servisu sem ga nato vozil do 5000 obr/min (do 6000 km), kar se mi je obrestovalo, saj še sedaj, ko ima skoraj 40 kkm ne popije niti ml olja. Res je tudi, da sem se ga v začetku kar malo bal, saj kubiki, navor in konji, na cesti kar »bruhajo« iz njega, tako da je vožnja pravi užitek, poln adrenalina ….

… gre za klasičnega »nakeda«, po obliki pač klasika in ker jaz sodim tudi med »klasiko« sva se ujela :whistle: . Motor s svojo težo (234 kg suhe teže) ne sodi med najbolj okretne motorje za izvajanje ne vem kakih akrobacij po cesti, da pa se z njim povsem solidno peljati, kar je občutila že marsikatera »pila« na cesti :) …

… potem je prišla na vrsto »mini frizura«. Stric Tomaž je povečal air box, zamenjali smo »dize«, ki so se povečale, zamenjali izpuh, dodali še nekaj manjših sprememb (zamenjava krmila, zamenjani vijaki bočnih pokrovov na motorju, dodani crash pad-i, nosilec za kovček, prednja šipica Givi, urca), ravno toliko da da človek vozilu osebni privzdih …

… ciklistika … Ob upoštevanju njegove teže je motor zelo uporaben, saj ga je mogoče z lahkoto peljati tudi po bolj zavitih cestah, vendar je potrebno pri tem precej garati, saj je njegova teža, skupaj z voznikom kar preko 300 kg. Najraje ima nekoliko bolj odprto cesto (naprimer Dvor – Kočevje), kjer pride do izraza njegov navor …

… motor … Čista poezija :OK: . Gre za klasiko, brez veliko elektronike, z izredno prožnim motorjem, ki se zelo dobro odziva na dodajanje plina, že od nizkih obratov. Osebno ga zelo redko »pritisnem« preko 7000 obr/min, saj za to ni nobene potrebe, saj »zdivja« že pri 4000 obr/min. Poraba goriva v povprečju 6 – 6,5 l/100km, na daljših vožnjah – umirjenih tudi kak dcl pod 6 l, pri »garanju« pa pride tudi do 9 l/100 km. Brez težav se vzpenja na zadnje kolo, če le voznik to zahteva ali je pregrob s plinom. Navora na pretek :naughty: . Pri grobem ravnanju postane kar malo brutalen …

… menjalnik. Brez pripomb deluje 5 stopenjski menjalnik. Zelo redko se »zatakne«. To se pojavi, če veriga ni dovolj napeta, sicer ne. Ker ima dovolj navora, lahko človek kar malo »počiva« pri menjavanju prestav …

… vzmetenje :xx: . Njegova najslabša stran. Prednje vilice samo delno nastavljive, zadaj samo mono amortizer. Pri normalni uporabi se izkaže za zadovoljivo, pri priganjanju, pa začne nihati v ovinkih (se je treba navaditi). Če vzmetenje »pritegneš« se na krmilu pojavijo vibracije, ki so po daljši vožnji moteče, pa še motor skače po naših prelepih cestah. Potrebno je poiskati neko srednjo verzijo, da je motor vozen pri vseh stilih vožnje ter imeti to pred očmi, če skušaš uprizoriti GP na cesti… Za izrazito športno vožnjo bi bilo potrebno zamenjati vzmeti in olje v prvih vilicah in zamenjati zadnji amortizer s plinskim. Na trgu obstaja izredno široka paleta »after market« izdelkov, ki vzmetenje bistveno izboljšajo, je pa potrebno pokazati kar nekaj EUR.

… zavore. Dobre, brez težav je mogoče ustaviti motor pri vseh hitrostih, pri zaviranju je miren, nevtralen, le če gre na maksimum, postane zadek malo nemiren, kar se da lepo korigirati z zadnjo zavoro, potem ko zadnje kolo spet dobi stik s podlago. Pri daljši uporabi zavor (večkratno ponavljanje vaj na cesti), se zavore nekoliko utrudijo, vendar zavore še vedno dobro primejo, le ročica postane nekoliko bolj trda.

… do gum, še posebej zadnje je dokaj neprijazen. Le redko katera vzdrži preko 6000 km (da je še v zakonskih limitih), kar je posledica velikega navora in stila vožnje …

… vožnja v dvoje vozniku ne predstavlja nobene ovire, če ne štejemo nekoliko spremenjene ciklistike, zaradi dodatnega »balasta« na zadnjem sedežu ...

… stroški vzdrževanja sprejemljivi. Zadnjo gumo je potrebno zamenjati na 6 kkm, prednjo na 10 kkm, verigo sem menjal pri 23 kkm, prednje zavorne ploščice na 30 kkm, vanj nalivam Motula 5100, ventile smo prvič nastavili pri 30 kkm (preventivno)…

… okvare do sedaj še ni bilo nobene, če ne štejem nekaj žarnic v števcih, ki dokaj rade pregorijo, enkrat mi je dala misliti ena izmed tesnilnih gumic na dovodu goriva na uplinjačih, sicer OK …

… osebno sem zelo zadovoljen, ker zadovoljuje vse moje potrebe v smislu vožnje z motornim kolesom … :worship: .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Meni so se pa danes uresničile sanje-kupila svoj prvi motor Kawasaki El 252

Ma saj še sploh dojela nisem...Morda bom zjutraj...ko sem bom zbudila in videla, da so sanje resničnost...JUUUPIIIII!!! :010 :010 :010

pozdravček vsem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest se že tretje leto cijazim s Hyosung Aquilo 125. Kar v redu motorček. Do sedaj nisem imel z njim nobenih večjih problemov :OK: . Problemi se pojavijo le pri prehitevanju saj 15 KM ni ravno veliko za 153 kg+voznik. Bo treba kmalu kaj zamenjat. Ja ampak kako ko ni dnara. :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To leto je v garažo prispel Kawasaki z750s l.05.

Odličen za lagodno vožjo kot tudi za športnejšo. Motor ima trenutno šele cca 1600km tako da maximuma še ni pokazal. Edina pripomba zaenkrat je rahlo zatikajoč menjalnik.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hyosung Aquila 125, še kr mašinca, menjal pumpo za bencin, kr je trokiralo :BUA: :BUA: .Od takrat naprej brez problemov :OK: :OK: :worship: . Zdej načrtujem kupt kej močnejšga-kdr bom zdnu na loto sedmico :hmm: :hmm: :grupni: :grupni:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Suzuki SV 650 S `03, dober motor, dobro vodljiv, odlične zavore. Dobre vozne lastnosti v solo ali v duo. :OK:

LP, King

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aprilia Pegaso 650 to je moja Peggy :004 :love1: Dela brez problemov tok-tok! Sem vozil že cel kup motorjev pa se mi vseeno zdi da so enduro najboljši po lastnostih za naše ceste! Edino 2 cilindra bi lahko bila da bi manj treslo vse skupi!

LP :OK:

Popravljeno . Popravil Roadracer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kymco B&W 250. Sem precej zadovljen glede razmerja med kvaliteto in ceno. Tudi performanse so dobre, pospešek do 100km/h je okoli 10s, prehitevati se do 90km/h da brez težav, pije 4l in nasploh ni zahteven za vozit. V ovinek pade lepo, zavore se dajo dobro dozirati itd. Moja želja je sicer kakšen Thundercat, ampak finančno si pa ne morem privoščiti niti zadnjega kolesa od tega. Tako, da bom moral biti zadovoljen še nekaj let s tem, kar imam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja sem malo luftal.

Izkušnje kaj...zaenkrat vse super pa sem že kar 7500 km naredo.

Prijetna vožnja, zame dovolj moči na pravem mestu pa pije tudi

kar malo (4,8l). Tudi tehničnih težav še nisem zasledil, razen ene...

bo treba pomalem misliti na novo zadnjo gumo...he he.

LP Pero

Popravljeno . Popravil Pero600cc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: ne bi vi rajši fotografirali v Galerijo motociklov forumašev?

ta debata je namenjena bolj tekstom kot slikcam..

:topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: ne bi vi rajši fotografirali v Galerijo motociklov forumašev?

ta debata je namenjena bolj tekstom kot slikcam..

:topic:

potem zgleda pa vse skupaj preveč suhoparno

takole:

Motocikel: BMW F 650

Prostornina motorja: 652 ccm

Moč: 35 kW

Letnik: 1999

Prevoženih km: 20700km

Barva: črna metalik

Pnevmatika spredaj: 100/90-19 Dunlop D604

Pnevmatike zadaj: 130/80-17 Dunlop Trailmax D607

Končna hitrost: 167 km/h

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj je Ducati Monster S2R, sm zlo zadovoljen z njim, prevozu sm 5000km v dveh mesecih pa ni blo nobenih problemov . Fino je ker ma velik navora, zato ni problema v kateri prestavi imaš, če kdaj bl lenobno kruzaš. Kar se zvoka tiče ga bo treba mal popravt, ker se mi serijski zdi čist pretih. Vzmetenje je super, menjalnik je natančen, bremze so uredu,....

Edina kritika bi bla ta, da ma res majhen rezervoar in sm zmeri, če fremo na daljšo furo, prvi na benzi (poraba je v povprečju 6l, tank z rezervo pa 14l).

post-7530-1120580807_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jesu christo, a ne znas brati? ti lepo pise "Izkušnje z njimi". :slap:

sori :slap:

izkušnje: dobre :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v 1 mesecu odkar imam BMW K 1200 LT :wub: prevozil cca. 2500 km in moram reči, da je vožnja s tem motorjem neverjetna (udobje,voznost,zavore)...

edina stvar, ki malo moti je, da je neverjetno težek za prestavljanje na mestu, ko se pa enkrat pelješ pa sploh ne veš, da imaš pod sabo skoraj 400 kg žive teže!! :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Evo naložil v letošnjem letu celih 6000 km, pa še ni vedti konca. Moram rečt še enkrat MAGNA (HONDA VF750C) se je pokazala kot velika ljubezen. Zmerno, agresivno in predvsem zaupanja vredno vožnjo mi nudi na vseh teh poteh.

KO JO DOŽIVIŠ SE NE LOČUJEŠ.

Srečno :yea1: :yea1: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MT 01, pije 6 litrov, samo kihneš proti desni roki, pa gre ko hudič, zavore mega, težka za premknit na mestu, ko pa leze po polževo pa izredno stabilna, sopotnica pravi, da je sedež odličen, so pa stopalke previsoko. In noben prdec še ni pogruntal, kako bi montiral kakšen majhen kufer zadaj. Po treh urah vožnje ne boli nič, takoj tudi prestaviš v peto nato pa se zprestavljanjem ne ubadaš več

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!