Skoči na vsebino

Katere motorje vozite...?? -- Izkušnje z njimi


robberrt

Priporočene objave

Vozim XJR 1300 letnik 2001.

Na motorju imam komplet akrapoviča titanium pa malenkost predelane zadnje amortizerje.

Dokler nisem zamenjal olja v prednjih vilicah mi je motor v ovinkih zvijalo, da sem parkrat orenk čukast pogledal. Je pa drgač motor zakon, dost navora, moči, pospeški ok, pa še čista klasika je, kar je pa itak najlepš.

Zdej mam namen še k&n luft filter dat not, pa dynojet vgradit, pol pa je to motor ki ga ne zamenjam več, saj do 100 kkm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

Prej sem mel 3,5 leta Daelim Daystar 125ccm - čoper, kr zadovoljen, razen kaj je malo olje puščalo na celindru pa je blo treba menjat, kaj drugega pa ni blo... :rolleyes:

Zdaj pa mam Hyosung comet 650 ccm, razlika je valda velika, imam komaj 1200 prevoženih in sem zadovoljen :naughty: !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej me bo kdo u mrtvo skritiziral, ampak. ..

Moj zadnji motor je bila Yamaha Virago 250.

Bil sem zelo zadovoljen, ker sem vedel, kaj lahko od tega motorja pričakujem.

poraba - nula ..

stroški vzdrževanja - nula ..

lagodnost vožnje in relax - kul ..

za na zbor in se ga ucepit .. kul ..

pospeški in hitrost ... pozabi ... :naughty:

me je kar prijetno presenetila :OK:

BTW, ta motor mi je brat uturil, ko je on kupil Dragstarco 1100 ( al 1000, nisem siguren ) :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim (sam ne po tem vremenu) Aprilio Caponord letnik 2001, rdečo.

Izkušnje, kot prvo in najpomembnejše je tole en zelo udoben motor, kar je meni od vsega najvažnejše, še bolj je pa udoben za sopotnico/ka.

Navora ima še pa preveč, še posebej tam, kjer ga najbolj potrebuješ (od 3000 obratov do max 8500 vleče brez prestanka in lukenj), prestavna razmerja so pa zakon, tko da tud v 6. prestavi, ki je nekaj vmes med overdrivom in normalno prestavo, brez problema voziš od nekje 80 pa do konca.

Konji, preveč, vsaj zame, no ravno prav, al pa... lahko tudi kak več, v vsakem primeru za športno turistično vožnjo in pospeševanje mimo kakega lepotca z golfom TDI temeljito dovolj, končna pa tko al tko ni primerna niti za Autobahn, kaj šele za naše ceste.

Off-road zmogljivosti zaradi teže omejene na zeeloooo slab makadam, kaj več pa raje ne bi probaval. Sem prevozil že skoraj vse makadam poti v okolici Litije, pa lahko povem samo, da kombinacija nastavljivega zadnejga vzmetenja in Metzeler Tourance gum dela čuda, pa čeprav ti gumo kot cestno-touring (do 240 km/h) prodajo, ne verjameš če ne sprobaš. :yea2:

Poraba bi bila lahko manjša, no al bi pa jaz lahko manj tišal (tudi do 7l/100 km, no sam pade pa brez problema pod 6l/100 km, če ne tišiš, samo, no potem je pa, kot bi avto vozil)

Hude pripombe edino glede vetra in pihanja, imam najvišji možni Givijev vetrobran, pa mi kljub temu direktno v višino oči pihne in čelada ropota kot hudič. Pri novi čeladi sem zadevo spravil na normalni nivo brez uporabe čepkov in sicer tako, da sem nehal uporabljati podkapo, je sedaj čelada dost tišja. :? neverjetno a preizkušeno.

Glede kovčka in montaže mam pa občutek, da sam kovček sploh ne vpliva na zmogljivosti niti na porabo, sploh se ne sliši da ga imaš, pospešek in končna isti, edino po terenu ti ga zamaže z blatom ki leti od zednje gume, pomoje je to zaradi širine in aerodinamike, saj je le ta kar dobro preračunana, no razen za velikane (italijanski standardi; velikan > 180 cm).

Načrti za izboljšave:

- laminar lip, ko dobim enega, ki bo izgledal normalno in se ga bo dalo naročit iz EU.

- montaža GPS

- zaščitne ročke na motorju (naročene)

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim yam XJ600N-Diversion.

Za moj stil vožnje LT(lagano turistički),je ravno pravšnji.Za prehitevanje oz. bolj športno vožnjo ga je pa treba vrteti bolj v obrate,ker nima dosti navora.

Vglavnem meni je O.K. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno vozikam Krawo VN 1500. Vredi zgleda, to je pa tud vse kar je dobrega o njem za povedat. Vozne lastnosti so kolkrtolk, ce si sam.. drugace si v vsaki luknji na tleh z avspuhi.. zavor ni, je pa zato navor. Poraba je zadovoljiva pri izvenmestni voznji pod 100 km/h. To je 6,0 L brez prehitevanja. Z dinamicno voznjo pa z enim tankom (16L) ne prevozis 180 km. To je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno SUZUKI R 600 GSX, akrapovič, zelo športna drža, drugače v redu motor, prej pa HONDA CBR 900 RR. Točke v prid Hondi ! Ne samo zaradi večje moči .)

Noker

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim TDM900. Do sedaj prefuranih cca 1400 km, tako da stvar še bolj na začetku. Dodatno montiran kovcek, pa engieguard. Veličinoma uporabljana za vožnjo v dvoje, ker se je punca tolk navdušla nad vožnjo, da vedno ko omenim je zraven na motorju. Si bo treba neki umislit :))))

No drugace pa z motorjem zelo zadovoljen. Glede na mojo visino bo potrebna samo se menjav vetrobranskega stekla. Original mi veter usmeri malo nad vratom.

Poraba izredno nizka, navora ogromno, zavore dobre, zvok mi je ok (sem bolj pristas dvovaljnjih simfonij). Gorske ceste in dosti ovinkov so za ta moped zakon.

Zaenrkrat deluje BP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno ne vozim nicesar,moja Fazerka 600 je poskodovana!

Je pa odličen motor,sam malce ga zvija v ovinkih :(

Mam pa ze lovke usmerjene na ta novo FZ6,upam da bo ratal :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Prej nekaj igračk 125ccm, zej pa hyosung gt 650, ki za enkrat dela odlično (presenečena)!! Mogoč bi lohk ble prednje bremze mal bulše, pa dobr.....

Kot dodatek pa šipca Kappa pa kufer :notworthy: :notworthy:

GO NAKED, GOOOOO! :yea2: :yea2:

LP, #12

post-4-1088280210.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim novega B12N. Naredil sem 550 km zato kaj veliko se ne morem napisat!

V kratkem:

Veliko uporabnega navora. Motorju je vseeno ali je na njem en sam,dva ali pa se prtljaga.!!! :naughty:

Vleče čisto v vseh prestavah,najboljše je to ko enkrat daš v 5 ti ni potrebno kej preveč metat v nižjo,razen če te kakšen 600 tak sprovucira sam kaj kmalu ugotovi da nima kaj praskat! :naughty:

Drugače pa lepo vodljiv,razen na mestu ko se pokaze njegova teza.(priporočam crash pade)

Imam tudi Kappa, sprednjo šipco,-ni naj lepše,ki tja do 160 na uro,kar lepo odbija zrak!

Edino kar je,je to da malo več pije,sam to je pa 1200 kubikov ki rabijo malo več tekočine :D

Zelo uporaben je tudi zadnjii kovček,brez njega si teško prdstavljam dalše ture,za kar je ta motocikel tudi namenjen.

Ko bo prvi servis se pa spet oglasim....

LP

Popravljeno . Popravil Mih'c
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno CBR 600 F, l.00, črna in rdeča-baje d edina v sloveniji k je delana za nemški trg (uvožena). Jo mam šele 1 teden, z njo sm naredu 1000km, kar ni dosti, za prve vtise pa že: vleče lepo, položaj voznika delan po moji meri, v ovinek gre kar sama, vn še lepše. Nagib v ovinkih me mal preseneča-mam občutek d štapca prime tla še prej ku na 125-ki :? Glas ma božanski, manjka še en akrapovič pol bo pa res to tisto kar hočem!

Pred tem sm mel NSR 125 R l.98. Ja tud to je Honda .) enkrat na Hondi, zmerej na Hondi. Dobil sm jo za darilo. Z njo sm naredu 14.000 km v dveh sezonah. Pelju sm se prou kamr mi je srce poželelo, od Dolomitou do Avstrije in naše južne sosede Hrvaške. Pa kaj če je 125, mal več sm z levim gležnjem migal pa je blo. Motor je specialen, prvo generalno sm nrdil js pri 33.000km. Sm se sam čudu kko je 2takter tolk zdržu (pa še bi-tko je reku mehanik)tko d sm menju bat in ojnico, pa gred in ležaje (te so krivci) in vse ostalo kar sodi zravn. Ketno in zobnike sm menju zdej pri 35.000 (so bli še original gor-pa ne preveč znucani), gume sm mel pa metzeler zadi in pirelli spredi. Delale so svojo nalogo, nobena mi ni spustila-hvala jim, čeprav je marsikdaj delalo iskrice po ovinkih. Zdej k jo prodam bom prou mal joku za njo, kaj vse sva preživela in kaj vse sva si in si mava še za povedat :cry: To je bil moj prvi pravi motor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se bom še jaz izlil. Hyosung GV 250, za katerega se trudim, da ga ne bi prodal, pa tudi nihče se ga ne trudi kupit. Leti kot šus in nagibati se ga da kot pravi motur.

Se pa ne more meriti z 280 kilskim starcem K100RT, ki mi je ponovno definiral pojem vožnja.

Saj sem se podil s starimi japi in italiani, vendar v umirjenih letih in tkrk VEDNO s sopotnico je to fajn dobra stara (19let) reč. Moj naslednji moped bo K100 RT ali LT, če jih ne bo več pa K1100LT. Tolk o tem. Izkušnje? Enkrat sem dolil pol deci olja. Pa podit se ga da, če ma frišne gume. Zakwa sploh to pišem? Zato, ker se prej zmatram kot mašina. Pač nisem našparal za EV ali TDM in kompromis se pogovarja z mano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ola :D

FJR 1300/A. Zdaj je stara leto in pol, Skupaj sva naredila 28k km. Ima vse kar rabiš.

Osebno sem pogrešal izrazitejši zvok, zato sem montiral dva slip on Remusa in sedaj je tudi zvok vreden pozornosti okolice.

Agregat motorja je zakon, vleče hudo v vseh območjih brez lukenj, meni bi za moj način vožnje koristila 6. prestava( potem bi šlo pa najbrž prehitro tako, da je to že druga zgodba)

Tisti, ki nimajo problemov s kupnino bodo pri tem motorju pogrešali hi - end. Motor nima 12V vtičnice, gretje ročk izgleda Made in CCCP, ni možnosti tovarniške opreme za pogovorni sistem voznik - sovoznik, ni možnosti tovarniškega GPS sistema.

@ SymRu Servisirati je tudi ne more vsak državljan naše deželice, pa tudi na uradnih servisih očitno ne ravnajo z vsakim uporabnikom enako.

LP Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawasaki KLE500

Edino kar me moti je malo premalo konjev (nekaj več bi jih lahko imel), malce premehko vzetenje saj pri hitreje voženih ovinkih kar plava(za pravi teren je itak pretežek), pa sedež bi bil lahko malo bolj udoben.

Na splošno sem zadovoljen z njim pa tudi problem (še) nimam nobenih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki Intruder 1400 - SKA BIKE- šele na 17 strani prvič omenjen !!?? :o

Kaj mu manjka: vse tisto kar sem pometal dol z njega, pa v tanku za bencin zmeraj kaj, zato ker pri kapaciteti 13l in porabi okrog 7, večkrat na pumpi kot na cesti ! Okrog mašine ni kaj "šraufat", ovinku mu tudi ležijo !

Edini japonski choper ki ni "bajsast" ! Takšnih več ne delajo ! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

O:-) KWAK ZX6R 636, 2002

Tretja Kawa v desetletju, po GPZ-R in prvi seriji ZX6R, L 95.

Poraba goriva od 5-8 litrov, beri 180 - 300 km na tank, enako kot prva nin(j)a, ki še vedno prede s cca. 65.000 km).

O olju razmišljam vsakih 6.000 km, enako je z gumami.

Po preizkusu 636, l.2004 sem ugotovil, da je moja tudi udobna, iskra pa prav nič

manj.

Zadošča za druženje z izkušenimi 1000k vozniki.

Rad ga mam :wub: . LP, Red.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki VL 1500 Intruder

Po domače povedano gre za KRAVO! (glede velikosti)

Je motor vožno od 30-110 kmh... pod 30 km/h je zelo težko obvladljiv im moraš bit kar orung dec da ga obvladaš. Z njim se nikakor ne da letat, saj ga v ovinkih ne nagibaš z lahkoto. To nikakor ni motor za začetnike.

Poraba: 5-7l /100 km

Kar se tiče mašine: brez problema ... gre ko ura.

Kar se tiče glasu: Original ausphi.... SUX ...... kov vzameš ven dušilce.... better.............. ko daš gor drag pipe Cobra ali Vance & Hines .... MEGA

Kar se tiče udobnosti pri vožnji ...... začne me boleti tazadnja plat, ker mam predolge noge in sdim na robu sedeža

Kar se tiče izgleda: Obvezno odstraniti zadnji sedež!!!

Kar se tiče zavor: solidno..... pri večjih hitrostih zaradi teže motorja slabo!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawasaki KLE 500,

kot očitno večina, tudi jaz brez problemov, in seveda tudi enake "primanjkljaje" - konji in mehkoba.

Moram, pa priznati da je to idealen motocikel za prvo leto, saj je cenovno ugoden (zavarovanje, poraba) dovolj udoben za dva in dokler se ne navadiš prav dovolj močan...

In še to! Moj bo od septembra dalje naprodaj za miljon. Takrat bo cca 15-16k prevoženih kar je normalno za dve sezoni...

LP Milko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FZ6 Fazer

Je moj prvi motor, čeprav jih štejem že čez 40. Dosedanje izkušnje so v redu. Poraba okoli 5,5l in več če seveda stiskaš na gas. V začetku me je motilo šklocanje ob prestavljanju a sem se navadil. Ni pretežak, v ovinek gre super, posebno če spustiš r.. s sedeža. Prevoženih okoli 3.000km. Zavore v redu, zadnjo uporabljati le ko vrag šalo jemlje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

HONDA CBR 600F

Prvi motor, če ne štejem mopedov je bila Yamaha FZR 600, letnik 1993! Z yamaho sem si nabiral prve kilometre na motorju. Slabih ali grenkih izkušenj nisem imel. Res je tudi, da sem se vozil več ali majn po okoliških krajih, saj sem takrat imel vozniško samo za 125 kubične motorčke. Motorček je glede na svojih 9 let laufav zadovoljivo, razen mel je rad tudi olje, kar pa ni nič čudnega za 9 let(yamaho) star motorček, saj bog ga vedi, koliko je mel v resnici prevoženih. Po števcu 34k, v kar zelo močno dvomim :eek:

Po letu dni odšla od doma. Še nekaj krat sem se slišal z kupcem FZR-ke, nikoli ni imel nobene pripombe, kot sem pa pozneje slišal pa je motor prodal, saj se je poškodoval na delovnem mestu in nekaj časa ni bil zmožen za na motor :closedeyes:

Nato prišla Honda CBR 600 F, letnik 1999. Dosti lepša vožnja proti Yamahi. Res, da nima pomena primerjat motorja, ki sta 6 let narazen. Saj v drugi polovici devedesetih, se je na področju športnih motorjev precej izboljšalo. Do zdaj (trkam po lesu) slabih izkušenj nisem imel, razen nekaj nevarnih manevrov med vožnjo, bodisi po svoji ali tuji krivdi.

lp. Ventil

Popravljeno . Popravil Ventil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hyosung Comet GT 650. Zaenkrat ne preveč zadovoljen, smola pri nakupu.. Drugače pelje se lepo, gre zadost, je dovolj prožen, da le ne bi imel problemov z njim.. Pa še razbil sem ga 10m pred hišo. :( Nimam sreče s tem motorjem..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!