Skoči na vsebino

Katere motorje vozite...?? -- Izkušnje z njimi


robberrt

Priporočene objave

Kawasaki KLE500

Do sedaj 24000 km, brez kakršnih koli problemov :worship:

Prima za vozit, edini - , premalo močan , sploh če sta dva gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FZS600 - prvi motor, odličen ampak takrat mogoče malo preveč za mene.

FZ6 fazer - drugi motor. Precej bolj uglajen od predhodnika, ampak občutek je pa bil, da so pri mami jami vgradili manj kakovostno robo na ta motorček.

Hyosung 650R - igračka za na proge. Zabaven motorček, samo bremze mu niso v čast (še posebej, če si na Yamaho navajen).

FJR 1300 - ta bo pa za nekaj časa in preko 200k km če bo sreča. Se vozi skoraj isto kot fazerji, damo da mu ne primanjkuje navora v nižjih obratih. Pa hudič je visok in težek in se rad zloži po travi, če nimaš opore pod desno nogo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek: :eek: :eek:

To bi pa rad videl ...

Mislil sem na škornje :D

Ker pa že provuciraš glede tiste tačke...

[attachmentid=78239]

Pa da ne bomo še en krog tekli: guma ma 200km in deževalo je :BUA:

Naj nekdo tole nekam premakne, ker ne spada sem...

post-9625-1155240726_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislil sem na škornje :D

Ker pa že provuciraš glede tiste tačke...

ne, ne, ne me narobe razumet. nisem nič provociral, samo :eek: pogledal sem. Z R1 brusit po tleh ni mačji kašelj, če pa ti že to rata, pol si pa dvigni stopalke. Men ne bi blo nič všeč, če bi za mano ružilo v ovinku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

V najstniških letih vozil Yamaho DT125R. Za mulca starosti 16 let z omejitvijo kategorije odličen moped, večina kolegov takrat sedela še na Tomosih. Služila mi je odlično, na cedilu me ni pustila niti enkrat, prevozu z njo 19000 km.

Presedlal na Kawasaki KLE500. Spremenba je bila ogromna. Motor je nudil dosti več, glede udobja, hitrosti, prevožene razdalje potovanja. V slabih treh sezonah prevozil 29000 km, brez vsakega problema, samo servisi + potrošni material.

Sedaj sedim na BMW R1100GS, prehod z KLEja je enak kot iz DTja na KLEja. Zaenkrat brez pripomb, v slabih treh mesecih prevozu 7000 km.

Slike DTja nimam, še ni bilo digitalca .)

post-12240-1192465389_thumb.jpg

post-12240-1192465607_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred kakšnim mescem in pol k hiši pripeljan Kawasaki ZR-7S. Iskal sem nekaj športno potovalnega (ker chopperji so mi malo preveč umirjeni, na športnih se pa ne da udobno peljat - oboje sprobano iz prve roke) in se odločal med Fazerjem, ST2-jem in to Kawasakijevo pokalico. Zaenkrat sem z njim ful zadovoljen, saj se pelješ udobno in športno hkrati. Sicer sem ugotovil, da bi vseeno potreboval kakšen agregat od 1200ZRX-a (kakor je spoznal tudi HHV), ampak za začetnika je čisto soliden motor. Najlepše je, da pozabiš, kdaj si nazadnje tankal, saj je poraba majhna (preko 6 litrov še nisem prišel, pa ne vozim na nedeljskega voznika), rezervoar pa velik, razveseli tudi z navorom, malo manj rad pa se vrti v visoke obrate, ampak ni panike. Najlepše je tudi to, da je agregat na dosegu roke in večino stvari lahko popraviš/zamenjaš kar sam. Tudi v ovinkih ga lahko "popravljaš" z ne preveč velikim naporom. Skratka, ni mi žal. Hvala tisti, ki ste mi svetovali nakup.

IQC8R3Wz1WQsqOiKLMXc3.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst pa sem začel z kawasaki Kle in mi je to sezono služil odlično. Samo cviljenje prve bremze me moti.. :unsure: Bom menjal nasledno sezono. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvi ''resni'' motor je trenutna Yamaha XT 350, s katero sem zaenkrat naredil slabih 6000km

lahkotna za vozit, poraba navadno med 3.7 in 4.2 l/100km, nezahteven za vzdrževati, s primernimi gumami drsaš tačko bp :rolleyes:

edina pomanjkljivost je vzmetenje, ki je precej mehko, še posebej spredaj ker ni nastavljivo in z 270mm hoda motor kr precej 'počepne'ob zaviranju

še slikca:

post-7348-1192887474_thumb.jpg

za njo in z izpitom brez omejitev pa bo prišla najverjetneje njena večja sestra 660R :)

Popravljeno . Popravil jegrmajstr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja.

Letos naredil izpit za neomejeno ter kupil XT660r. Prevozil dobrih 7000 km in sem več kot zadovoljen saj ne maram športnih motorjev. :rolleyes:

Prej imel DT 125r in je razlika očitna. Poraba je vedno okoli 4l/100km.Vozim večino po cestah saj mi jo je zaenkrat še škoda za teren.

Z motorčkom res zadovoljen in upam da bo še služila v naslednjih sezonah... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst pa sem začel z kawasaki Kle in mi je to sezono služil odlično. Samo cviljenje prve bremze me moti.. :unsure: Bom menjal nasledno sezono. :naughty:

Okrog cviljenja poglej v temo o zavornih oblogah - utekanje - je Danci lepo opisal, kako odstranit to nadlogo

Da ne bom :topic:

1. Daelim DAYSTAR 125 :worship: cca 16.000 km

2. BMW R 80 RT :worship: cca 7.500 km - zelo dober motor

3. BMW K 75 RT :worship: cca 53.616 km - odličen motor

4. BMW R 1150 RT :worship: cca 14.500 km - boljšega ni (razen Brumerjevga K 1200 ) :whistle:

Pri motorju ne iščem skrajnih zmogljivosti. Cesta ni za to, na dirkališča ne hodim. Uživam v lepi tekoči vožnji. Vsak od motorjevmi je, za tisti čas, ko sem ga imel, nudil obilo užitkov in veselja. Verjetno bo tudi po sedanjem RT-ju kaj novega a trenutno sem z njim več kot zadovoljen. Odlične vozne lastnosti, vetrna zaščita ( me že precej po kolenih trga od mladih dni, zato vozim samo RT-je), majhna poraba - cca 5,5 povprečje , po višini nastavljiv sedež (cca 6 cm razpona) , veliki kufri, fenomenalno udoben sedež zame in sopotnico, moč, ABS ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomos avtomatik>Tomos BT50>Honda NSR125>Yamaha YZ250>Honda CBR600F>Honda CBR600RR B)

prva dva si še kr lastim poleg 600RR :D

Popravljeno . Popravil Erik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja.

Letos naredil izpit za neomejeno ter kupil XT660r. Prevozil dobrih 7000 km in sem več kot zadovoljen saj ne maram športnih motorjev. :rolleyes:

Prej imel DT 125r in je razlika očitna. Poraba je vedno okoli 4l/100km.Vozim večino po cestah saj mi jo je zaenkrat še škoda za teren.

Z motorčkom res zadovoljen in upam da bo še služila v naslednjih sezonah... :worship:

A to pa je bil moški glas iz Rozine duše :? Da se nisi pozabil slučajno logirat s svojim nickom :D Qurc, pa skupna uporaba računalnika, a ne :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tankaj boljšega OMV 100 Oktanov-cena je enaka kot Petrol 98 okt. :OK:

Ali pa kupi Yamaho, ki gre na 95 oktanov, ko raketa! Pol pa hvalite Bavarce....WTF! :krneki:

Moja FJR ima 50 000 km (vsi moji) in dela brez problemov. Menjano samo filtri, tekočine (olje, zavorno, olje sklopke, hladilna, olje kardan).... pozimi gre na obvezno kontrolo zračnosti ventilov..... stroj navdušuje, kot bi ga dobil včeraj! Priporočam tistim, ki bi potovali in občasno športali!

LP Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to pa je bil moški glas iz Rozine duše :? Da se nisi pozabil slučajno logirat s svojim nickom :D Qurc, pa skupna uporaba računalnika, a ne :grim

verjetno je pozabil napisat, da je pisal moj fant jure. nič hudega. vsake toliko časa napiše kaj, zato pa nima svoje nicka, ampak si za takrat sposodi mojega :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje pretekle dvokolesnike si lahko ogledate tukaj na bikepics.com.

Od konca junija pa vozim Yamaho TDM 900A. Povsem neutrujajoča vožnja na daljših relacijah, tako kot enostavna za vozit po mestu - vsak dan se vozim v službo po LJ. Agregat postreže z veliko navora, povprečna poraba goriva je 5,1 l/100 km, do tačke gre z lahkoto, čeprav Dunlopke niso idealne gume. Ima tudi dodatno namontirane ogrevane ročke, kar je poezija za hladno veme, brez tega dodatka se sigurno ne bi več mogel voziti pri teh temperaturah. Dodatka sta še Givi 52l in zaščita motorja. Imam tudi stranske tekstilne torbe razmišljam pa o givi kufrih.

post-6014-1192951711_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda CBF 1000. Naredu letos z njo 19000 km. Brez problemov. :worship: Samo redni servisi in tankanje bencina. Pa ena menjava gum.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aprilia RST Mille Futura.

Zelo sem zadovoljen. Hiter, skrajno udoben, komot grem na koleno ce hocem, NI MI PA TREBA.

Opazil sem celo, da se prakticno ne pozna ce sta 2 gor.

So pa serviserji Tk-tk... 3 mesece bi me pustili cakat na novo ketno, ce je nebi sam na netu nasu.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cagiva Elephant 350 L87 -Huda roba, vsakič pricukal dam po drugem cilindru, po obeh redko...

Honda NSR 125 L91 glede na svohotnost sva vecinoma v dvoje naklepala v eni sezoni preko 9000km

Yamaha Diversion 600 L95 razočaran pričakoval več od motorja

Suzuki GSX R 1100 L.95 Hud cegu gre k svina pele se pa glih tko (kamor on hoče :evilgrin: )

Honda Cbr 600 F L99 Zelo uporaben motorček za dva in za enga

Honda Cbr 900 RR L95 Isto zelo uporabno

Yamaha TDM 850 L00 jajc skoz ruzil po tleh sam trese nikamor ne gre (mal sm bil razvajen od prejšnih motorjev)

Honda VTR 1000 F L 99 Skoraj najljubši motor kar sem jih kdaj imel

Honda Cbr 1100 XX Lustn, hitr, močm, prevelk super za 2

Honda Cbr 900 RR L99 Praktično isti kot L95

Honda CB 900 F Moj prvi nov L 05 no fina je bla sam športnost ji je preveč tuja in tudi pa vloženi opremi preko 2500€ je bila se vedno samo Hornet 900

Honda Vfr 800 To je to za dva in za občasno tiščanje solo. ni premočna to je dobro :whistle:

Vmes sem imel še nekaj motorjev samo po mesec ali dva in jih nisem pisal zravn.

Z nobenim od motorjev rezen Cagive nisem imel omembe vrednih težav.

Popravljeno . Popravil T
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Tomos V 15 - prvi petbrzinc z gus cilindrom 50 ccm, 5,5 konjičkov prevozil cca 30 000 (pisalo se je leto 1971)

JAWA 350 - čeprav so baje nagajale sklopke, menjalnik,... se je meni vrtela cca 50 000 km bp

PUCH 250 TF (1949 letnik) - ni bil lenuh ampak požeruh. Pod Plesnikovim gankom v Logarski je preživel mnogo vikendov - 40 000 km bp

BMW K 100 letnik 1983 - ker je bil med prvimi iz proizvodnje, je bilo potrebno menjati benc. pumpo, ker je stara crkavala, če se je bencin v tanku zagrel (avtomatski izklop pri 40 C, nova pri 60 st C). Preden so napako ugotovili pri Denzlu v Gradcu, smo v Ljubljani menjavali releje in releje in releje. Pri 50 000 menjava kardana (lager), pri 60 000 zavrtelo ležaj v ohišju menjalnika. Kupil malo rabljenega in zamenjal. Pri 70 000 km crknila oba števca - km in obratomer. Začela sta delat kot brisalca. Menjava! 95 000 km.

BMW K 1200 RS - pri 70 000 zamenjal oba ventilatorja na hladilnikih. Do sedaj prevoženih 95 000. :OK: Še vozim.

BMW F 650 GDakar - vsakih 12 000 km menjava sklopke, ker je absolutno prešvoh, Enkrat elektronika vžiga, pred kratkim štandgasa. Ima toliko drugih plusov - vodljivost, komoditeta, da ne gre iz štale. Poraba pod 4 l /100 km. Prevoženih 55 000 km.

Kawasaki KLE 500. To mojo singerco sem oboževal. Edina pomanjkljivost ozek sedež za deda 90 kg in 180 cm. Z njim naredil 25 000 km in ne bi šel z garaže, če ne bi šel v dobre roke soseda in sinovega vrstnika in dobrega prijatelja. Pa so me pregovorili....

KTM 990 Adventure lanska pridobitev. Jaz navijal za BMW 1200 Adventure, sin za KTM. Kot dolgoletni "sponzor" firme BMW povprašal po ugodni ceni oz. "zasluženem" popustu. Avto Aktiv Maribor ponudil 90 000 SIT za kompletno opremljen motor (vsi kufri...). Čez 15 minut sem bil, na veselje sina, lastnik KTM-a. Pri 5000 km zamenjana dihtunga na glavi in zato tudi oba cilindra z bati (voda v olju!). Motor ugaševal, resetirali računalnik. Tovarniška napaka - pregrevanje zadnje zavorne cevke z ispuhom povzroči zračni mehurček in bremz ni! Napaka bi naj bila odpravljena z zaščitnikom, a ne za dolgo. Sedaj morajo to odpraviti s tretjo varianto. Barva na zaščitni plastiki se je začela lupiti, zamenjali obe. Ni mi žal nakupa. Komplet opremljen je bil 4000 eur cenejši od enako opremljenega BMW 1200 Adventure - rja. Sedaj ima prevoženih 48 000 km. Poraba povp. 6,5 l /100 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomos V 15 - prvi petbrzinc z gus cilindrom 50 ccm, 5,5 konjičkov prevozil cca 30 000 (pisalo se je leto 1971)

JAWA 350 - čeprav so baje nagajale sklopke, menjalnik,... se je meni vrtela cca 50 000 km bp

PUCH 250 TF (1949 letnik) - ni bil lenuh ampak požeruh. Pod Plesnikovim gankom v Logarski je preživel mnogo vikendov - 40 000 km bp

BMW K 100 letnik 1983 - ker je bil med prvimi iz proizvodnje, je bilo potrebno menjati benc. pumpo, ker je stara crkavala, če se je bencin v tanku zagrel (avtomatski izklop pri 40 C, nova pri 60 st C). Preden so napako ugotovili pri Denzlu v Gradcu, smo v Ljubljani menjavali releje in releje in releje. Pri 50 000 menjava kardana (lager), pri 60 000 zavrtelo ležaj v ohišju menjalnika. Kupil malo rabljenega in zamenjal. Pri 70 000 km crknila oba števca - km in obratomer. Začela sta delat kot brisalca. Menjava! 95 000 km.

BMW K 1200 RS - pri 70 000 zamenjal oba ventilatorja na hladilnikih. Do sedaj prevoženih 95 000. :OK: Še vozim.

BMW F 650 GDakar - vsakih 12 000 km menjava sklopke, ker je absolutno prešvoh, Enkrat elektronika vžiga, pred kratkim štandgasa. Ima toliko drugih plusov - vodljivost, komoditeta, da ne gre iz štale. Poraba pod 4 l /100 km. Prevoženih 55 000 km.

Kawasaki KLE 500. To mojo singerco sem oboževal. Edina pomanjkljivost ozek sedež za deda 90 kg in 180 cm. Z njim naredil 25 000 km in ne bi šel z garaže, če ne bi šel v dobre roke soseda in sinovega vrstnika in dobrega prijatelja. Pa so me pregovorili....

KTM 990 Adventure lanska pridobitev. Jaz navijal za BMW 1200 Adventure, sin za KTM. Kot dolgoletni "sponzor" firme BMW povprašal po ugodni ceni oz. "zasluženem" popustu. Avto Aktiv Maribor ponudil 90 000 SIT za kompletno opremljen motor (vsi kufri...). Čez 15 minut sem bil, na veselje sina, lastnik KTM-a. Pri 5000 km zamenjana dihtunga na glavi in zato tudi oba cilindra z bati (voda v olju!). Motor ugaševal, resetirali računalnik. Tovarniška napaka - pregrevanje zadnje zavorne cevke z ispuhom povzroči zračni mehurček in bremz ni! Napaka bi naj bila odpravljena z zaščitnikom, a ne za dolgo. Sedaj morajo to odpraviti s tretjo varianto. Barva na zaščitni plastiki se je začela lupiti, zamenjali obe. Ni mi žal nakupa. Komplet opremljen je bil 4000 eur cenejši od enako opremljenega BMW 1200 Adventure - rja. Sedaj ima prevoženih 48 000 km. Poraba povp. 6,5 l /100 km.

Vsaka ti čast predvsem za število prev. km za prva dva na tvojem seznamu, škoda, da nisi pisal v tovarno Jawa ,da si prevozil rekordnih 50 tkm brez problema :worship: si verjetno edini na svetu :naughty:smo tudi drugi vozili te stroje v tistih časih pa imamo druge iskušnje .... ostalo pa ne bom komentiral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!