ataIBA Objavljeno November 26, 2007 Opozori Objavljeno November 26, 2007 Vsaka ti čast predvsem za število prev. km za prva dva na tvojem seznamu, škoda, da nisi pisal v tovarno Jawa ,da si prevozil rekordnih 50 tkm brez problema :worship: si verjetno edini na svetu :naughty:smo tudi drugi vozili te stroje v tistih časih pa imamo druge iskušnje .... ostalo pa ne bom komentiral. Anekdota z mojo Jawo. Ko sem prišel na redni servis v Stojnce, je mojster vedno vzel moj strojček brez čakanja na servis. Takrat smo pač počakali, da se je servis vpričo nas delal. Vzel pa ga je naprej s pripombo, češ sedaj pa glejte, kako dolgo traja servis, če motor pravilno voziš. Za svoje konje je bila prenežno narejena. Če si pazil pri speljavanju in zategno gas od tretje dalje pa je vse prenesla. Redna menjava platin in svečk, čiščenje izpuha, menjava verige,... niti enkrat me ni pustila na cedilu. Kolega, ki je imel ČZ, pa je menjal vse živo. Za razliko z njo, mene v ovinku ni zvijalo. Vozil sem jo 3 leta.
_THUNDER_ Objavljeno November 26, 2007 Opozori Objavljeno November 26, 2007 Anekdota z mojo Jawo. Ko sem prišel na redni servis v Stojnce, je mojster vedno vzel moj strojček brez čakanja na servis. Takrat smo pač počakali, da se je servis vpričo nas delal. Vzel pa ga je naprej s pripombo, češ sedaj pa glejte, kako dolgo traja servis, če motor pravilno voziš. Za svoje konje je bila prenežno narejena. Če si pazil pri speljavanju in zategno gas od tretje dalje pa je vse prenesla. Redna menjava platin in svečk, čiščenje izpuha, menjava verige,... niti enkrat me ni pustila na cedilu. Kolega, ki je imel ČZ, pa je menjal vse živo. Za razliko z njo, mene v ovinku ni zvijalo. Vozil sem jo 3 leta. gospod Novoselec... :worship: nad mano pa se je vedno križal... kar vidim njegov mrki pogled.. in vprašanje "Ja kaj pa si zej opet fšpičo?" :naughty:
royal Objavljeno November 26, 2007 Opozori Objavljeno November 26, 2007 gospod Novoselec... :worship: nad mano pa se je vedno križal... kar vidim njegov mrki pogled.. in vprašanje "Ja kaj pa si zej opet fšpičo?" :naughty: Novoselec je bil legenda,moral si imet srečo na katero nogo je vstal :naughty:
Milan M. Objavljeno November 26, 2007 Opozori Objavljeno November 26, 2007 GSX 1400 je ZAKON !!! super vozne lastnosti, se mi ne zdi pretežak, dovolj dobri pospeški, navora ohoho,... se ga da lepo športno peljat ( seveda ni primerljivo z sportakom 600 ali 750, ni pa blazne razlike.) Na potovanju pa je poraba 5l ko ga pa španaš pa tudi do 9. Trenutno pa iščem samo boljši izpuh pa me zanima če kdo kaj priporoča.
SeBB Objavljeno November 26, 2007 Opozori Objavljeno November 26, 2007 Frčo - Yamaha sr125 - CBR 1000RR 06 10k letos -Srečno B) Ene parkat me je razmetal, ampak se je izšlo. :whistle:
Ice Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 predo pisanjem je priporoceno prebrati naslov (katerekoli) teme. (HINT !)
Orange Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 Tomos V 15 - prvi petbrzinc z gus cilindrom 50 ccm, 5,5 konjičkov prevozil cca 30 000 (pisalo se je leto 1971)JAWA 350 - čeprav so baje nagajale sklopke, menjalnik,... se je meni vrtela cca 50 000 km bp PUCH 250 TF (1949 letnik) - ni bil lenuh ampak požeruh. Pod Plesnikovim gankom v Logarski je preživel mnogo vikendov - 40 000 km bp BMW K 100 letnik 1983 - ker je bil med prvimi iz proizvodnje, je bilo potrebno menjati benc. pumpo, ker je stara crkavala, če se je bencin v tanku zagrel (avtomatski izklop pri 40 C, nova pri 60 st C). Preden so napako ugotovili pri Denzlu v Gradcu, smo v Ljubljani menjavali releje in releje in releje. Pri 50 000 menjava kardana (lager), pri 60 000 zavrtelo ležaj v ohišju menjalnika. Kupil malo rabljenega in zamenjal. Pri 70 000 km crknila oba števca - km in obratomer. Začela sta delat kot brisalca. Menjava! 95 000 km. BMW K 1200 RS - pri 70 000 zamenjal oba ventilatorja na hladilnikih. Do sedaj prevoženih 95 000. :OK: Še vozim. BMW F 650 GDakar - vsakih 12 000 km menjava sklopke, ker je absolutno prešvoh, Enkrat elektronika vžiga, pred kratkim štandgasa. Ima toliko drugih plusov - vodljivost, komoditeta, da ne gre iz štale. Poraba pod 4 l /100 km. Prevoženih 55 000 km. Kawasaki KLE 500. To mojo singerco sem oboževal. Edina pomanjkljivost ozek sedež za deda 90 kg in 180 cm. Z njim naredil 25 000 km in ne bi šel z garaže, če ne bi šel v dobre roke soseda in sinovega vrstnika in dobrega prijatelja. Pa so me pregovorili.... KTM 990 Adventure lanska pridobitev. Jaz navijal za BMW 1200 Adventure, sin za KTM. Kot dolgoletni "sponzor" firme BMW povprašal po ugodni ceni oz. "zasluženem" popustu. Avto Aktiv Maribor ponudil 90 000 SIT za kompletno opremljen motor (vsi kufri.. .) . Čez 15 minut sem bil, na veselje sina, lastnik KTM-a. Pri 5000 km zamenjana dihtunga na glavi in zato tudi oba cilindra z bati (voda v olju!). Motor ugaševal, resetirali računalnik. Tovarniška napaka - pregrevanje zadnje zavorne cevke z ispuhom povzroči zračni mehurček in bremz ni! Napaka bi naj bila odpravljena z zaščitnikom, a ne za dolgo. Sedaj morajo to odpraviti s tretjo varianto. Barva na zaščitni plastiki se je začela lupiti, zamenjali obe. Ni mi žal nakupa. Komplet opremljen je bil 4000 eur cenejši od enako opremljenega BMW 1200 Adventure - rja. Sedaj ima prevoženih 48 000 km. Poraba povp. 6,5 l /100 km. Svaka cast faca si sploh za prevozene km! A kr na motorjih spis?Jaz se vozm z motorji ze 35 let pa nism prevozu 1/3 tvojih km res kapo dol!
Marantz Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 A Lahko zvem zakaj je bil moj post zbrisan??????? Drugač pa Honda CB 900 Hornet
biker125 Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 Aprilia rs 125 :worship: !!! Drug let pa kawasaki!!!
suntrace14 Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 Tudi moj post je bil zbrisan, pa je bil povsem znotraj tematike.... :unsure:
ataIBA Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 Svaka cast faca si sploh za prevozene km! A kr na motorjih spis?Jaz se vozm z motorji ze 35 let pa nism prevozu 1/3 tvojih km res kapo dol! Niso čisto vsi moji. Po približnem pregledu, je moj dečko naredil s KLE 500 cca 5000 km, z Dakarčkom cca 8000, s KTM cca 12 000. Ker dečko vodi evidenco, ga bom povprašal. Nisem pač nikoli sešteval svojih prevoženih km. Ker pa rad peljem dolge proge in imam poleti čez teden manj časa, so vikendi moji. Takrat pa pade po 2 000 km. Sem pa s sinovim BMW 1100 S peljal tudi nekaj krogov okoli Velebita - ima 55 000 km in ne gre iz štalce. LP.
pjero Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 4. BMW R 1150 RT :worship: cca 14.500 km - boljšega ni (razen Brumerjevga K 1200 ) hahahahahahahahaha..........boljših jajc pa res ni... :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: malo :topic: ...ampak jebat ga..
Ice Objavljeno November 30, 2007 Opozori Objavljeno November 30, 2007 No ljudje motoristi, katere konjicke na dveh kolesih imate v lasti, pa kako ste kaj zadovoljni z njimi, kaj bi radi videli da bi bilo drugace,boljše??... zgoraj prvi post teme, spodaj naslov teme. Katere motorje vozite...?? -- Izkušnje z njimi ergo naslov ni "ste vozili, boste voziti", temvec vozite (sedanjik, ce se ne motim). ipso facto se potem vprasanje o izkusnjah navezuje na sedanje prucke, ne na bivse ali bodoce. ce ze ravno kdo sprasuje.......
perek Objavljeno November 30, 2007 Opozori Objavljeno November 30, 2007 Kle500 letnik 2002 že pet let brez problemov! :worship: :worship: :worship:
gregor46 Objavljeno November 30, 2007 Opozori Objavljeno November 30, 2007 Honda HORNET 900 (1. motor) vozim drugo sezono, brez problemov (22k km) :worship: PS: živce mi najeda veter, ampak je...t ga je pač neked. Lp, Gregor
suhi Objavljeno November 30, 2007 Opozori Objavljeno November 30, 2007 (popravljeno) Mam r1150gs pa sm naredu letos 10000km (no ma jih res bore malo - samo 37000km) pa morm rečt, da je zakon zadeva - moti me edino prevlka teža, kr je na mestu res tok štorast včasih, da bi ga naraj kr na tle položu pa na pir šou :naughty: Glede motorja - poraba odgovarja (5-8l - večinoma 5,5l), edino olja malo več (ene 2-3dl na 1000km), pelje se krasno, naložen z dvema in 450kg vse skup tudi do roba gume iz Kočevja na Dvor naprimer, tak da krasn motor za kakega 100kg težkega junca(pa da nima vseh 100kg špeha na seb ampak še kaj mišic-hehe) to je pa tudi vse. Zamenjal bi - izpuh, ker je škoda da se tako velik dvovaljnik tako zadušeno glasi - pokrovček za olje dotakat - se le da zlahka kaj drugega not nalit, če si ravno zlikavec :naughty: to je to ajd Popravljeno November 30, 2007. Popravil suhi
Kaki Objavljeno December 2, 2007 Opozori Objavljeno December 2, 2007 ZX9R NINJA...l.2000, 51000prevoženih, lastnik 4.leto, 0d 34000km, vse kar je bilo potrebno menjat, je bilo termično tipalo (ker ni pravilno kazal temperature hladilne tekočine). Drugo leto, ga bo žal zamenjalo nekaj novejšega... Lahko mu samo rečem, "kapo dol"
ataIBA Objavljeno December 2, 2007 Opozori Objavljeno December 2, 2007 - pokrovček za olje dotakat - se le da zlahka kaj drugega not nalit, če si ravno zlikavec :naughty: Da se nabavit pokrovček s ključavnico. Pozanimaj se na servisu BMW. Jaz sem ga kupil pred leti na sejmu v Nemčiji. Cena sitnica. LP.
nk84 Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 Sm vozu gsx 750r 1997 pa sm ga letos za TLR(99) zamenu. Upam da mi bo tko dober služu kot prejšn. Sm si reku da je treba še mal dvovaljnike sprobat.
HONDAMANIA Objavljeno December 6, 2007 Opozori Objavljeno December 6, 2007 Honda CBF 1000A........ :worship: :worship:
sjeng Objavljeno December 6, 2007 Opozori Objavljeno December 6, 2007 DT 50, KX80, KX125, Mito, pol en lep čas nič (občasno wr450), r6
macmen Objavljeno December 6, 2007 Opozori Objavljeno December 6, 2007 Od septembra Kawasaki zx6r ninja. Ker je cist nov sm ga mogu se mal sparat, drugac pa je huda masinca.
Stric Burek Objavljeno December 6, 2007 Opozori Objavljeno December 6, 2007 Zakaj ne napišete še IZKUŠENJ z njimi? Noo, jest sm morda že napisal... Mel sem Hondo NSR125->bomba motorček, zmer je vse delalo, šel je kolkr je šel(bolj malo) ampak res OK. Mogoče bi mal pokritiziral bremze->v dveh se na hitro ustavt je bolj kriza kot ne... Edina graja gre še gumam, ki so 100/130, kar pomeni avtomatsko da ne morš dat taboljših gum gor, ker so od dimenzij 150 gor... Pol sm pa nabavu Suzukija GSX-R600 letnik 99, tle pa nimam kej pisat. Res odličn moped, nikoli nič narobe, čeprav je mel 46k km ko sem ga prodal je delal kot urca... Mogoče malo bolj utrujajoč na laganih turah kot NSR, ampak sej je raketnik :worship:
ataIBA Objavljeno December 7, 2007 Opozori Objavljeno December 7, 2007 Lani kupljen KTM 990 Adventure ima 48 000 km. Po porodnih težavah špila kot Singerca. Za dolge proge solo ali v dvoje je špica. Ker pa je bil ob vikendih "štrit" s sinom (ata, daj meni ....), sem planiral nabaviti še enga endurota te klase. Seveda je bil v planu BMW 1200 GS Adventure (večji, težji, kardan, BMW,..). Nekaj dni nazaj videl pri Motorjetu lepega, popolnoma opremljenega KTM 990 Adventure z dodatnim nemajhnjim popustom in sedaj imamo dva. Mislim, da vse pove o zadovoljstvu s krepko sprobano marko. Dodatno namontirani originalni grelci za roke so včeraj prav prišli. LP.
Andro82 Objavljeno December 18, 2007 Opozori Objavljeno December 18, 2007 Jes pa vozim Yamaho FZS 1000 letnik 02, in moram zlo pohvalt! Letos sm naredu okrog 10000km in mi ni spila nič olja!!!(no verjetno neki ga je minimalno, sam ni ga blo treba nič dolit) Vožnja z njo je pa itak odlična...navor, odzivnost... Nimam besed. Prej pa sem vozu yamaho TDM 850 letnik 98, pa dokler nism presedlau, sem mislu da boga za jajca držim B) . Sej ne rečem da ni fajn motor, ampak fazer je bolši in udobnejši.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se