Skoči na vsebino

Katere motorje vozite...?? -- Izkušnje z njimi


Priporočene objave

Objavljeno

Kawasaki GPZ 600R, 1985.

Super zadeva, 4 cilindri v vrsti (za tiste ki še vedno mešate s 500S-i), vodno hlajen, DOHC, CDI, 16V, deltabox, anti-dive, blablabla....

Odličen položaj voznika, ne preveč naprej nagnjen, mogoče nekaj v smislu ZZR-ja, pa še cagr za benz ma!!!

Zadaj se pa baje komot vozijo le manjše osebe. Nebi vedel. Deli so relativno poceni, prav tako potrošni material. Če se kupuje kakšnega je treba pazit, da je okvir raven, da je ketna za ventile še OK, da ga anti-dive ne zajebava (se vsedeš na motor, zgrabiš narahlo sprednjo zavoro in porineš motor naprej. Če je zavora rahlo stisnjena se mora sprednji konec pogreznit, če pa močneje se pa ne sme - blokira vilice. Seveda vse v mejah normale, spodaj se da zadevo nastavit). Ostale zadeve so več ali manj OK. Več o rabljenih zadevah so na

http://www.umgweb.com

Prej sem imel 1984 Moto Guzzi V35. Ja, uganili ste, tristonekej in štirideset kubikov, 26KW,...

Motor dela dobro, preverit je treba kardan, če se kupuje zadevo in pa seveda štrom. Če je še okvir raven je sploh OK. Veliko vojaških z malo km.

Še prej 1986 MZ 250 ETZ.

Kaj naj rečem... če polni akumulator in če vžge, potem dela. Sicer je pa drža podobna kot na BMW-ju in moram priznati da je res izredno komot. Na tem motorju (nekateri pravijo da to ni motor) sem še skoraj najbolj užival. Super zadeva za navadit se vozit motorje. Seveda se pa ne ustrašit ko bo treba nastavit platine ipd.

Objavljeno

jamaho 1100 dragstar kr u redu sam prehitr si na tačkah v ovinku,lohk bi ble višje,da bi lahko hitreje vozil po ovinkih

Objavljeno

trenutno vozim ZR7in SV650 oba sta vsak po svoje cool stvar okusa valda.TDR pa je majka super za kratke ovinke zaradi svoje teže.

sanda

Objavljeno

quote:

quote:

TDR? Yamaha 850? Ali so jih sploh prodajali pri nas?

mat,ne 850....tisto je TDM.to je TDR 125.

Pišuka, prehitro pišem za moje možgane. Ne vem zakaj se mi je zdelo da sem videl TRX (moja greška).

Mislil sem na TRX-a (850), športna inačica TDMja. Prijatelj bi ga rad imel, pa sem verjetno zato tako skočil. Ja TDRja poznam, dvotaktna različica(pomanjšana) TDMja. Simpatičen motor, ampak ne preveč vzdržljiv.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Objavljeno

XTZ 750 super tenere. Če bi meu velik dnarja bi meu enga cestaša pa eno enduro pa enga čoperja pa eno krosko. Ampak dnarja je za enga komi pa sm vse skup na vago vrgu pa sm to kupu. Men dobr vse razen menjalnika. Prej meu pa XT 600 pa VFR 400 R.

Miha Vuk

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Vozim Suzukija GS850 - stari turer s kardanom

in Kawasakija ZX10 - ker je Suzuki prepočasen.

Tomas

Objavljeno

ZX 6 R, l.2001 (glej HP),sem bil letos tako navdušen, da sem ponucal dva kompletka gum (skor 12kkm), od prejšnjega tedna pa je še nova pridobitev pri hiši Aprilia Mille 1000. Do maja se bom vozil z obema, pol se bom pa moral od enega ločit, po mojem bo kriza!

Kot je bilo že rečeno v tem topicu - slava Kawasakijem, samo, en mesec sem rabil, da sem pogruntal odgovarjajočo nastavitev vzmetenja, pol je šlo pa kot v risanki.

LP

---------

Bolje hladna plavolaska, kot topli brat.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ja jst pa vozim Yamaho xj600s Diversion!Motor je super za povprečne motoriste kot sem jaz!Je zelo enostaven za vzdrževanje in lepo vodljiv!Moti me samo glas.Tudi na potovanjih je bil preizkušen in je opravil nalogo z odličnim uspehom!

Blaž

Objavljeno

Yamaha TDM z Akrapovičem. Po moje bo kr OK - prej sem fural Transalpa, pred kratkim nabavil TDM-ko.

UF kakšen sound!!!

Objavljeno

quote:

Ali imate kakšne izkušnje s Kawasakijem 800 Classic ?Vozne lastnosti,vzdrževanje ?

Lp

Klimbra in en moj kolega ga zelo pohvalta. Ta kolega ga celo prodaja, če te zanima !

Lojzi ma vas rad

Objavljeno

Jest vozim KLE 500 l.97, pred njim pa suzukija DR 125, z nobenim nobenih problemov.S suzo sem bil celo v Zadru, sam je mal svoh za take podvige.S KLE-jem pa ni problema, prideš kamor češ.

Objavljeno

Evo opisa mojega motorja, ki si ga je zaľelela Sanda. Opisa nisem smel objaviti v topicu Kačje ride (a je tako Gregs), zato ga tukaj:

Yamaha XJR 1300

Teľa: 250 kg

Moč: 106 KM

Navor: 100 Nm

Max. hitrost: 230 km/h

Motor sem kupil decembra leta 1999 od bivąe predsednice Furij Petre. Takrat je bil star 5 mesecev in imel prevoľenih 8.000 km. Zunaj je bilo 40 cm snega. Na srečo imamo pod blokom veliko garaľno hiąo, tako da sem se tudi pozimi lahko mal fural.

Čez zimo sem naąparal nekaj $$$$ in sem ąel v Trst (Pikappa moto) kupit GIVI nosilec za tri kovčke in ąe dva kovčka 36 in 45 litrska. Po prvih kilometrih v sezoni 2000, sem nabavil ąe prvo ąipo, prav tko od Givija. Pa tudi stranske ąčite za maąino sem dal gor. Najcenejąi so bili v Delta-Teamu v Krąkem.

Motor je lepo vozem po mestu in po odprti cesti. Če se hočem res lepo pelat, moram obvezno sneti Top case, ker ta pri viąjih hitrostih ful trese motor, ąe posebej, če ga hočeą poloľiti pri 180 km/h. Zadnji del ti bo začel tako opletati, da boą mislila, da imaą prazno gumo. Tudi po avtocesti ti pri hitrostih večjih od 200 km/h začne motor ful plesat, tako da ga le s teľavo obdrľią na svojem voznem pasu. Zato najraje uporabljam tank torbo, pa ąe v t..a ti manj piha.

Gor imam gume Dunlop 205. To so touring gume. Da se segrejejo potrebuejo nekoliko več časa. Ko so pa enkrat segrete, z njimi brez problemov brusim tačke na Kačjih ridah. Z zadnjo gumo sem naredil 15.000 km, prva bo pa ąe zdrľala do dopusta. Tudi veriga je ąe v redu, pa čeprav imam ľe 28.000 km. Je pa res, da jo naąprejam po vsaki voľnji. Je Eki rekel, da ąe ni videl bolj namzane verige. Prve pakne sem menjal pri 25.000 km, zadnje pri 15.000 km. Redni servisi so na 6.000 km, delam pa jih v Elisi.

Poraba je pa sledeča:

- po mestu: 9 l, če ne ąparam z gasom

- na relaciji z motosvetom: 6 l

- na relaciji z Ninjami: 11 l

- na relaciji LJ - SPLIT (trije kufri, tank torba, ąotor, me + bejba, hitrost do 160 km/h): 6,5l

Drľa je pokončna, tako da na dolgi relaciji ali po mestu ni teľav. Le če se grem pelat s kolegi, ki imajo cestake, me zjebe, ker nima oklepa. 230 km/h se lahko peljem, le kake pol ure, pol morm pa odnehat. Začnejo bolet vrat in roke.

Sanda, če te ąe kaj zanima pa vpraąaj. Najboljąe bo, če prideą to sredo v Twina in se pogovorimo. To, da boą dala za pir se pa itak razume, samo poglej kolk sem ti napisal.

Tadej

Objavljeno

quote:

Tadej, lepo opisano.

Manjka le ąe financiranje.

Koliko si dal ob zadnjem izvajanju registracije za: cestnino, obvezno zavarovanje (napiąi ąe mesec registracije, da nam ostane primerjava).

Imam 50% bonifikacijo. Registriral sem 14.3.2001. Cene so sledeče:

- osnovno zavarovanje: 41.418,00 SIT

- AO+: 19.189,00 SIT

- zavarovanje za sopotnika: 1.471,00 SIT

SKUPAJ Z DAVKOM: 63.754,00 SIT

Pa ąe cestnina: 4.480,00 SIT

Tadej

Objavljeno

quote:

Ali imate kakšne izkušnje s Kawasakijem 800 Classic ?Vozne lastnosti,vzdrževanje ?

Lp

MOTOR JE ZAKON fant ga je imel 4 leta.Z njim naredil 35.000kilometrov brez problema.Še zdaj mi je hudo ker ga je prodal čeprav je k hiši pripeljal 1500classic turerja,gume je menjal prvič pri 20.000km,ketno pri 25.000km zaradi neumnosti,drugače bi zdržala še pa še.Motor se full lahko vozi bilanca se primika kot pri biciklu,povrh vsega pa je še zelo lepe oblike.Za moje pojme se skrije vsaka viraga pa tudi intruder.Itak pa je KAWASAKI ZAKONToplo ti ga priporočam.

sanda

Objavljeno

quote:

quote:

všeč tanova yamaha Bad Dog 1100,sicer bom morala za to počakat še par let da bo kakšna rabljena naprodaj:)Ko se dobiva gdaj na ridah pa se

Bulldoga verjetno misliš... kar berem v tukajšnjem "strokovnem" tisku (v Angliji) ni najbolj vzpobudno -- podobno je tistemu, kar so tudi že nemci v Motorradu pravili: da je PREŠVOH in da modelu ne bo ratalo.

Bomo videli, ne? Je pa lep, to pa.

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Sej res ne vem kam bi ga vtaknil... custom sport endura? Vsaj na višino sedeža, izgled, kubaturo, mašino pa seveda izgled...

Še pomnite, tovariši, V-max? Lahko bi malo okvir apdejtal pa bi se definitivno bolje prijel... da ne omenjam karakteristik 1200ccm V4 mašince...

LP

Objavljeno

quote:

quote:

Ali imate kakšne izkušnje s Kawasakijem 800 Classic ?Vozne lastnosti,vzdrževanje ?

Lp

MOTOR JE ZAKON fant ga je imel 4 leta.Z njim naredil 35.000kilometrov brez problema.Še zdaj mi je hudo ker ga je prodal čeprav je k hiši pripeljal 1500classic turerja,gume je menjal prvič pri 20.000km,ketno pri 25.000km zaradi neumnosti,drugače bi zdržala še pa še.Motor se full lahko vozi bilanca se primika kot pri biciklu,povrh vsega pa je še zelo lepe oblike.Za moje pojme se skrije vsaka viraga pa tudi intruder.Itak pa je KAWASAKI ZAKONToplo ti ga priporočam.

sanda

ah dej dej, vozne lastnosti ma ziher slabse, plus ketna ni nobena prednost, prej minus. Pa v ridah ga ziher pusti intruder in viraga zadi. Lep je pa..hmm za klasike morda.

alex

--

"When in doubt hit the gas..."

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Yamaha XTZ 750 supertenere. Dober potovalnik, slabši enduro. Sem se parkrat zložu na terenu, ker sem bil navajen tenereja 660.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

CBR 600f 1999-> še zmeraj zadovoljen!

-------------------------

Bolje pujsek v ogradi, kot sploh ne->(starogrški pregovor).

Objavljeno

Zaenkrat se vozim z MG California EV, vendar samo ponoči v sanjah. Upam pa, da bom tako na suho samo še kakšen mesec.

Objavljeno

quote:

Evo, en Marijanov in Easyriderjev prijatelj

Brrrm

Tudi naš prijatelj najbrž. Vendar Marjanov in Easy-jev somišljenik.

Pa kolikor vem tudi Brrm-u sežejo MG-ji do srca, zase tudi vem, da se ga nebi ravno branil.

lp RAN

Objavljeno

Danes sem kupil R1 odlično ohranjeno.Sem pokuril že dva tanka bencina jutri jih bom pa še tri.Motor je ZAKON.

Objavljeno

Nisem še napisal? Torej: YZF Thundercat. Zaenkrat brez problemov.

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Objavljeno

Moja malenkost pa se bo letos še kar z R1 zadovoljila.

V kratkem motorček narejen za mene. Upam da kdaj kupim tudi R1 letnik 2002 noro lepa in ...

Ja pa da vam zaupam eno zadevico in sicer dokler nisem kupil R1 sem imel štiri honde, dve 600 in dve 900 RR. Tudi za peti motor sem hotel kupiti 900RR vendar po cca 3 mesecih iskanja še kar nisem našel ene 900 ki bi bila OK. Nekateri v clubu so mi govorili naj kupim R1, pa sem se jim samo smejal in rekel, da se raje pišem drek z malo, kot pa d kupim R1. In seveda pojavila se je R1 z 300 km in ugodno ceno, takorekoč nova, honde pa nikjer dobene pametne in kaj moreš kupim R1. Nato prva dirka na Grobniku z R1 in poglej jih izdelali so mi štartno številko 6 spodaj pa napisali G. drek.

Pa mi ni niti malo žal, je R1 dosti boljši motor kot pa 900 RR do letnika 99 seveda. Nova 900 je pa baje itak zakon za sebe.

Go in peace!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!