Skoči na vsebino

Yamaha XT 1200 Z Super Tenere


xenon900

Priporočene objave

pred 24 minutami, Jure pravi:

Je to namenjeno meni?

Če je, ne poznam nobenega na Rakeku z BMWjem, niti nisem  zasledil, da bi imel kdo težave s prevrtenimi km..

Če greš proti Cerknici, je njihova hiša na levi strani pred mostom. Verjetno ga poznaš. 

Je porabil veliko časa in denarja, da je dokazal lumparijo. In spušil. Kako je to mogoče, je pa druga stvar.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aaa, vem da je bil tam včasih parkiran en BMW, to je pa tudi vse. Ne vem čigav je oz niti ne vem kdo tam živi.

Ker primera ne poznam ne morem karkoli debatirat. Seveda pa na sodišču ni nikoli nič 100%. Vedno se lahko zgodi, da propadeš pri dokazovanju svojega. Žal so temu nemalokrat vzrok nesposobni odvetniki, ki zamudijo pri pravočasnem navajanju dejstev / predlaganju dokazov. Oziroma uspeš, pa se zatakne pri izvršbi, ker je baraba vse svoje premoženje poskril in uradno nič nima.

Ampak velikokrat pa k sreči tudi rata in je pravici zadoščeno (četudi je splošno prepričanje javnosti drugačno - poroča, dramatizira in polemizira se o zajebih sodišča, ne o postopkih ki so bili izpeljani korektno in uspešno).

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Borutt pravi:

Če greš proti Cerknici, je njihova hiša na levi strani pred mostom. Verjetno ga poznaš. 

Je porabil veliko časa in denarja, da je dokazal lumparijo. In spušil. Kako je to mogoče, je pa druga stvar.

 

Čakaj Borut, torej je dokazal in spušil? No, potem pa res živimo v gnili državi, ki podpira tovrstna kriminalna dejanja. No, če pa inštitucije, ki bi morale nekaj narest ne naredijo nič, potem pač je stanje takšno kot je. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oglas na AN je umaknjen...in ga nisem videl...kdo pa je prodajalec? pravna oseba? znan? zjebat ga je treba, če je res goljufija...in glede na umik oglasa bi rekel da je...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 minutes ago, siks said:

oglas na AN je umaknjen...in ga nisem videl...kdo pa je prodajalec? pravna oseba? znan? zjebat ga je treba, če je res goljufija...in glede na umik oglasa bi rekel da je...

Screen%20Shot%202016-11-02%20at%2015.25.

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega, ga je že malo "drmal" :)

Odgovor prodajalca je sledeči:

tenere.jpg

Ali gre res za komisijsko prodajo ali ne naj presodi vsak sam :)

Je pa strogo pravno gledano tudi s.p. fizična oseba, če smo že pri tem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On ‎6‎/‎1‎/‎2016 at 2:16 PM, poggy said:

Po 50.000 km sem motor že precej spoznal. Res je, motor je glede na podatke na papirju res prava igrača. Pogonski agregat pa zelo hitro zbudiš z menjavo krivin (Arrow). Motor postane bolj poskočen, raje se vrti čez celotno območje vrtljajev. Z menjavo kompletnega izpušnega sistema (krivine+lonec Arrow) pa pridobiš cca 12 konjev. Še elektroniko preprogramirat na OTR, kakšen powercommander in si na 130 konjih. Kmalu poročam kako se obnese vse to :D

Sicer malo zamujena tema ampak jaz tudi razmišljam o Arrow Full sistemu za mojo Super Tenerejko. Je letnik 2015 torej izvedba DB04. Kako pa se je obnesel ECU z tovarniškimi nastavitvami in Arrow izpušnim sistemom? Se v kakšnem območju vrtljajev pozna kakšen zamik pri pospeševanju? Kaj cuka ali poka pri odvzemu plina? Teoretični bi sicer ECU z zaprto zanko moral sam korigirati količino goriva a so lahko izjeme ker krivine od Arrow-a niso za cesto in kar ni homologirano lahko zahteva dodatne nastavitve vbrizga. Sicer dvomim v 12 konjev ker lonec je homologiran, pridobiš zgolj na krivinah, največ ker ni vgrajenega katalizatorja.

Bil sem tudi v kontaktu z OTR pa mi je priporočal Power Commander V in  dvokanalni Autotune. Na straneh proizvajalca so za snet parametri za XT 1200 Z in DB04 motorjem ter Arrow full sistemom. Še bolje pa je individualno programiranje na dinamometru. Jaz osebno ne bom nameščal Power Commander-ja če motor sam po sebi korigira vbrizg goriva glede na nov izpuh ker je tole drag hec. Ampak izpuh pa bi, ker tale serijski je res težek in daje zvok povsem brez karakterja. Poggy bi bil toliko prijazen in kaj napisal na tole temo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Jure pravi:

Aaa, vem da je bil tam včasih parkiran en BMW, to je pa tudi vse. Ne vem čigav je oz niti ne vem kdo tam živi.

Ker primera ne poznam ne morem karkoli debatirat. Seveda pa na sodišču ni nikoli nič 100%. Vedno se lahko zgodi, da propadeš pri dokazovanju svojega. Žal so temu nemalokrat vzrok nesposobni odvetniki, ki zamudijo pri pravočasnem navajanju dejstev / predlaganju dokazov. Oziroma uspeš, pa se zatakne pri izvršbi, ker je baraba vse svoje premoženje poskril in uradno nič nima.

Ampak velikokrat pa k sreči tudi rata in je pravici zadoščeno (četudi je splošno prepričanje javnosti drugačno - poroča, dramatizira in polemizira se o zajebih sodišča, ne o postopkih ki so bili izpeljani korektno in uspešno).

Ko en sodnik zajebe, so vsi sodniki isti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Borutt pravi:

Ko en sodnik zajebe, so vsi sodniki isti. 

Ne razumem čisto tega zapisa.. Namiguješ, da potem drugi sodniki ščitijo sodnika, ki je zajebal? Ali zgolj to, da se spremeni percepcija človeka, ki ga je en sodnik zajebal in posledično le-ta (in tudi ostali) zaradi tega ne zaupa/jo nobenemu več?

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Jure pravi:

Kolega, ga je že malo "drmal" :)

Odgovor prodajalca je sledeči:

tenere.jpg

Ali gre res za komisijsko prodajo ali ne naj presodi vsak sam :)

Je pa strogo pravno gledano tudi s.p. fizična oseba, če smo že pri tem...

slamnati lastnik brez službe in premoženja? poznano iz sveta avtomobilov .. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno je hotel z besedilom v sms sporočilu sum nategovanja iz sebe prevalit na neko osebo, ki sploh ne obstaja. Zdaj bo počakal, da se prah poleže in bo motor spet v prodaji, v komisijski , ko bajagi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 hours ago, IZTOK said:

Bil sem tudi v kontaktu z OTR pa mi je priporočal Power Commander V in  dvokanalni Autotune. Na straneh proizvajalca so za snet parametri za XT 1200 Z in DB04 motorjem ter Arrow full sistemom. Še bolje pa je individualno programiranje na dinamometru. Jaz osebno ne bom nameščal Power Commander-ja če motor sam po sebi korigira vbrizg goriva glede na nov izpuh ker je tole drag hec. Ampak izpuh pa bi, ker tale serijski je res težek in daje zvok povsem brez karakterja. Poggy bi bil toliko prijazen in kaj napisal na tole temo?

 

moje izkušnje z powercommander in avtotune so porazne, predvsem kar se odzivnega časa tiče.

računalnik vezan na računalnik, jebiga, občutno se pozna!

ne glede za kakšno konfiguracijo se odločiš ti priporočam da najdeš programerja, ki ti bo glede na konfiguracijo sflešal tvoj originalni ECU...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

30 minutes ago, ELO said:

 

moje izkušnje z powercommander in avtotune so porazne, predvsem kar se odzivnega časa tiče.

računalnik vezan na računalnik, jebiga, občutno se pozna!

ne glede za kakšno konfiguracijo se odločiš ti priporočam da najdeš programerja, ki ti bo glede na konfiguracijo sflešal tvoj originalni ECU...

 

 

to si na vmaxu delal? kako misliš, odzivni čas? obrneš gas in mal počaka?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če power commanderju dodaš modul autotune, tuning ni potreben!
Po določenem številu km autotune kreira mapo, ki je prilagojena dotičnemu motorju in stilu vožnje.

Na motorju imam zgolj powercommander in ne zaznavam, da bi bil odzivni čas problem. Prej nasprotno, motor je veliko bolj odziven!

Tuning ECU-ja je dobra ideja. Na off-the-road.de ponujajo rešitev = http://www.off-the-road.de/en/XT-1200Z/ECU-restriction-removal/

Cena se mi zdi ok, če je vse res kar obljubljajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, motolover pravi:

Screen%20Shot%202016-11-02%20at%2015.25.

Tule je še Print Screen italijanskega oglasa ( tudi telefonska številka prodajalca je gor) če bo kakšen potencialni kupec hotel še bolj resno preverjat pravo identiteto oz. kilometre...

Yamaha XT 1200Z v Italiji.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Dimen pravi:

Tuning ECU-ja je dobra ideja. Na off-the-road.de ponujajo rešitev = http://www.off-the-road.de/en/XT-1200Z/ECU-restriction-removal/

Cena se mi zdi ok, če je vse res kar obljubljajo.

 

Kolikor jaz razberem iz tega linka derestrikcija prinese kontrolo nad loputami, katero sedaj ne krmili več računalnik, ampak se odpirajo glede na dodan plin, tako kot primarne lopute. Če kdo ne ve, throttle body ima ponavadi dva kompleta loput. Ene so vezane neposredno na pletenico plina (ali ride by wire elektroniko najbrž?), druge pa računalnik odpira glede na naloženo mapo. Ob določenih vrtljajih torej ti s polno odprtim gasom na polno odpreš primarne lopute, kar pa ti ne pomaga veliko, če ti ECU sekundarne še vedno drži zaprte. In to naj bi ta derestrikcija popravila.

Verjamem, da se pozna, sem pa malo skeptičen, da se pozna toliko kot navajajo. Ali pač?

Moj skepticizem namreč izvira iz dejstva, da me je na moji FZ1 zafrkaval servo motor, ki krmili sekundarne lopute. Za čas, ko sem čakal nadomestni throttle body iz Ebaya sem sekundarne lopute enostavno pošraufal stran. Torej isti efekt, kot če bi jih sprogramiral, da se odpirajo skladno s primarnimi loputami. In iskreno, razen nekoliko slabšega delovanja pri hladnem motorju in nizkih vrtljajih, kjer so lopute dejansko smiselne, pri srednjih in višjih vrtljajih ob polno odprtem plinu nisem zaznalnekih pridobitev.

Vem, da FZ1 ni isti motor kot Tenere 1200.. Pa tudi povsem odstranjene lopute pri delno odprtem plinu najbrž nimajo istega efekta kakor reprogramirane. Ampak če govorimo o full power, torej polno odprt plin - posledično polno odprte primarne lopute (in sodeč po tej predelavi sedaj tudi sekundarne) nekih velikih pridobitev pri meni ni bilo čutit.

Seveda je možnost, da pri tej derestrikciji naredijo še kaj drugega, poleg krmiljenja loput in se tisto pozna. Ampak kolikor sem nahitro preletel link je povdarek prav na krmiljenju sekundarnih loput. In če je to vse kar je, precej dvomim da pridobiš 20hp oz 25Nm samo zaradi tega..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah, pomoje se ne splača. Konjev je dosti. Kolikokrat pa jo pelješ z odprtim plinom na maks. Mene pri teh modifikacijah prepriča zgolj navor v nižjih obratih, ko si na terenu. Slednje se na moji xt660z-ki resno pozna, ker gre za podhranjen prazgodovinski agregat.

Pa tole z oglasom se rahlo pretirava. Dokler se nateg ne zgodi ni kaznivega dejanja. Vi bi pa modela kr v keho porinil? Pač narediš obvoz. Takih in podobnih oglasov je malo morje zato vedno tvegaš pri nakupu rabljenega motorja. U bistvu pa za ta motor ni neke bistvene razlike ali ima 40k ali 80k.

Popravljeno . Popravil Dimen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, siks pravi:

oglas na AN je umaknjen...in ga nisem videl...kdo pa je prodajalec? pravna oseba? znan? zjebat ga je treba, če je res goljufija...in glede na umik oglasa bi rekel da je...

no, to sem eno stran nazaj napisal, če so kilometri prirejeni, bo kmal izginil z neta :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Dimen said:

Če power commanderju dodaš modul autotune, tuning ni potreben!
Po določenem številu km autotune kreira mapo, ki je prilagojena dotičnemu motorju in stilu vožnje.

Na motorju imam zgolj powercommander in ne zaznavam, da bi bil odzivni čas problem. Prej nasprotno, motor je veliko bolj odziven!

Tuning ECU-ja je dobra ideja. Na off-the-road.de ponujajo rešitev = http://www.off-the-road.de/en/XT-1200Z/ECU-restriction-removal/

Cena se mi zdi ok, če je vse res kar obljubljajo.

Jaz bi se v bistvu rad izognil tuningu ECU-ja ali nameščanju raznih Piggy back sistemov kot so Power Commander itd. Meni Tenerejka povsem ustreza in z tuningom tudi iz nje ne narediš športaka. Prav zato me zanima, kako se je tovarniška nastavitev ECU-ja obnesla z Arrow full izpuhom, ker, če kupim izpuh pa potem ugotovim, da motor ne deluje več optimalno mi ne preostane več drugo kot reševanje problema. Sem pisal Italijanom pa od njih ni odziva:mad:

Of The Road ponuje ECU flash za varianto DB01, to je Tenerejka do 2014, ki je res bila preveč omejena. Razen tega tuning ni optimiziran na Arow full izpuh in ne bi rešil problema, če bi nastal. Ravno tile so mi priporočili Power Commander če bi naletel na težave.

Jaz pa sem še vedno skeptičen ker Power Comander deluje kot close loop in nima vhodov za lambda sonde. Torej naložiš parametre, ki so bili testirani na dinamometru v npr Nevadi in nato odpotuješ v Dolomite pa ti Power Comander ni sposoben korigirati vbrizga glede na dejanske vrednosti O2. Tudi mi ni jasno kako naj nek modul kot je Autotune sam naloži optimalne parametre? Lahko sicer meri vrednost O2 ne ve pa kakšen je rezultat na zadnjem kolesu! Torej lahko edino skuša držati vrednosti v nekem območju, ki bi naj bile ustrezne. Moje mnenje je da originalen ECU tole bolje opravlja in če že moraš kaj ponastavit je bolj poiskat mojstra, ki tole obvlada in pomerit na dinamometru ter ustrezno korigirati. Samo zame je to no go ker je motor v garanciji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Dimen pravi:

 Takih in podobnih oglasov je malo morje zato vedno tvegaš pri nakupu rabljenega motorja. U bistvu pa za ta motor ni neke bistvene razlike ali ima 40k ali 80k.

Ma ja, maš čist prou. Ni neke bistvene razlike...

Ko bo en tip npr. prek oglasa iskal 40 let staro frendico, pa se mu bo ponudila 80 letnica, si bo tudi mislu, da ne more bit neke bistvene razlike. Pa bo takoj zagrabu, še predno mu bo tastara povedala o skritih adutih v rokavu...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

40 minutes ago, Dimen said:

 

Pa tole z oglasom se rahlo pretirava...

Tocno tak odnos je razlog, da tem modelom posel se vedno laufa.

Popravljeno . Popravil dlicen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti res misliš, da mu laufa? Če bi mu, ne bi naredu napake. Valda vsak ve, da gledamo tudi čez mejo. Tok o profesionalnosti dotičnega možakarja. S tem gumpcem ne bo nič, vsaj dolgoročno!

Pa kr prek sms-sa se zanimate za motor. Kr ošpice dobim, k na podlagi oglasa dobivam take in drugačne ponudbe in povpraševanja preko sms-ja. Če vas tolk zlo moti zadeva, pol ga osebno pokličite in ga seznanite z dejstvi al pa naj že nekdo zaboga pokliče policijo. 

Popravljeno . Popravil Dimen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Dimen pravi:

Pa kr prek sms-sa se zanimate za motor. Kr ošpice dobim, k na podlagi oglasa dobivam take in drugačne ponudbe in povpraševanja preko sms-ja. Če vas tolk zlo moti zadeva, pol ga osebno pokličite in ga seznanite z dejstvi al pa naj že nekdo zaboga pokliče policijo. 

Ko sem prodajal svoj zadnji motor, so me tudi klicarili razni gumpci. Eden je rekel, da mi takoj pošlje 100€ are, razliko pa "enkrat pozneje, ker trenutno nima časa prit po motor". Pod pogojem, da takoj umaknem oglas z a-neta...

Če bi nek prodajalec v oglasu pošteno povedal, motor je iz Italije, da ima 80kkm, redno vzdrževan...bi ga z odkritim in poštenim odnosom tudi slej ko prej pri nas prodal. In tudi nekaj zaslužil pri tem. Ne pa da taki biznismeni lažejo in so grabežljivi. Z eno samo preprodajo bi kar solidno mesečno plačo radi pobasali...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!