Skoči na vsebino

Yamaha XT 1200 Z Super Tenere


xenon900

Priporočene objave

pred 3 urami, sam pravi:

Tisti, ki ste vozili oba motorja ali mi poveste prednosti XT 1200 pred GS 1200. V dilemi sem kaj naj kupim novejšo Yamaho ali dve leti starejšega GS.

Čisto osebno, bolje sem se počutil (bolje mi je sedla) na Yamahi, krajše ture, potovanja, tudi poligon sem bistveno lažje zvozil z Yamaho napram GSA, cel paket ( finančno, servis,...) mi je bolj odgovarjal. V kratkem zamenjam še kufre (BMW-ima bistveno boljše)- meni ni žal da sem se odločil za Yamaho.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, sam pravi:

Tisti, ki ste vozili oba motorja ali mi poveste prednosti XT 1200 pred GS 1200. V dilemi sem kaj naj kupim novejšo Yamaho ali dve leti starejšega GS.

Če imaš na voljo oba potem preizkusi. Sam sem bil v podobni dilemi, ker takrat ni bilo izbire, sem se lažje odločil. Ne bi pa sedaj nekomu svetoval, če bi sam imel izbiro, bi se morda drugače odločil....:smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, sam pravi:

Jaz bi rajši Yamaho , zelo dobro vzdrževano in ugoden denar jo prodaja forumaš Poggy ......kontaktiraj , prvi lastnik ,slo poreklo itd .......

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolje je sicer probat pa vidus, kaj ti bolje odgovarja. Jaz sem kupoval novo in seveda peljal oba testna. GS 1200 LC je malce bolj poskocen in okreten  ( minimalna razlika ), zato pa vec pije in vsaj zame ni tako udoben na dolgih turah ( ne maram prevec pokrcenih nog ). Ampak odlocil sem se za Yamaho predvsem zaradi bistveno ugodnejse cene motorja in servisa. Ko mi je prodajalec nejevoljno izdavil, da je povprecje servisov 300 EUR me je veselje minilo. Pri Yamahi placam ca 170 povprecno. Pomisli - rabljen motor, poceni servis se toliko pomembnejsi.

Pa se nekaj, moj frend ima GSa. Pa sem ga vprasal kaj misli. Pa mi je rekel, ja ce si ga res zelis pa pol ne bos lacen si ga kupi !

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, IZTOK pravi:

Najbolje je sicer probat pa vidus, kaj ti bolje odgovarja. Jaz sem kupoval novo in seveda peljal oba testna. GS 1200 LC je malce bolj poskocen in okreten  ( minimalna razlika ), zato pa vec pije in vsaj zame ni tako udoben na dolgih turah ( ne maram prevec pokrcenih nog ). Ampak odlocil sem se za Yamaho predvsem zaradi bistveno ugodnejse cene motorja in servisa. Ko mi je prodajalec nejevoljno izdavil, da je povprecje servisov 300 EUR me je veselje minilo. Pri Yamahi placam ca 170 povprecno. Pomisli - rabljen motor, poceni servis se toliko pomembnejsi.

Pa se nekaj, moj frend ima GSa. Pa sem ga vprasal kaj misli. Pa mi je rekel, ja ce si ga res zelis pa pol ne bos lacen si ga kupi !

V izbor je dal nazadnje starega oljnozračno hlajenega in ne LC ......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Cartman pravi:

Ps: a je res poprečn servis na bmfu 300€?!?1

Predlani je bil 203€, lani delan doma, samo material.

Zadnji za Yamaho TDM je bil 300€...kontrola in nastavljanje ventilov, zavorne ploščice...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz prve roke ne vem ker GSa nimam, kaj pa je vse štel v povprečno ceno servisa ko mi je ruknil 300 EUR pa ne vem, mogoče je vštel tudi gume? Nekaj pa sigurno drži, servis za avtomobile BMW stane več kot za npr. Forda in verjamem da velja isto pravilo tudi za motorje. Ampak drugače pa je GS super mašinca in rabljen bolje ohranja vrednost pa še lažje ga prodaš.

Moja Super Tenerejka je še v garanciji in na pooblaščenih servisih sem doslej plačal slednje:

1000 Km 135 EUR

10000 Km 175 EUR

20000 Km 220 EUR

Vmesno zategovanje špic na vsakih 5000 Km pa stane eno kavico za mojstra:D

s tem da ji privoščim Motul 7100, pa da menjam oljni filter in olje v kardanskem sklopu na 10000 namesto na 20000 kot predpisuje Yamaha sama. Zavorne obloge, ki sem jih sam nabavil pa so stale ca 110 EUR za zadaj in spredaj, samo jih še ni bilo treba menjat:OK: Čiščenje zavor in menjava zavornega olja je stala 10 EUR z izvedbo v lastni režiji. Letos na koncu sezone pri ca 30000 km sledi še menjava olja v vilicah in menjava hladilne tekočine, tudi v lastni režiji.

By the way, kje bi dobil nastavek za držanje hidravličnega vložka ( orodje ) v vilicah Kayaba? Če jih hočeš razstavit moraš držat s tem nastavkom kontra, ko odteguješ vijak na dnu vilic. Park Tools ga sicer prodaja ampak je za vilice od Super Tenerejke prekratek :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, IZTOK pravi:

Iz prve roke ne vem ker GSa nimam, kaj pa je vse štel v povprečno ceno servisa ko mi je ruknil 300 EUR pa ne vem, mogoče je vštel tudi gume? Nekaj pa sigurno drži, servis za avtomobile BMW stane več kot za npr. Forda in verjamem da velja isto pravilo tudi za motorje. Ampak drugače pa je GS super mašinca in rabljen bolje ohranja vrednost pa še lažje ga prodaš.

Moja Super Tenerejka je še v garanciji in na pooblaščenih servisih sem doslej plačal slednje:

1000 Km 135 EUR

10000 Km 175 EUR

20000 Km 220 EUR

Vmesno zategovanje špic na vsakih 5000 Km pa stane eno kavico za mojstra:D

s tem da ji privoščim Motul 7100, pa da menjam oljni filter in olje v kardanskem sklopu na 10000 namesto na 20000 kot predpisuje Yamaha sama. Zavorne obloge, ki sem jih sam nabavil pa so stale ca 110 EUR za zadaj in spredaj, samo jih še ni bilo treba menjat:OK: Čiščenje zavor in menjava zavornega olja je stala 10 EUR z izvedbo v lastni režiji. Letos na koncu sezone pri ca 30000 km sledi še menjava olja v vilicah in menjava hladilne tekočine, tudi v lastni režiji.

By the way, kje bi dobil nastavek za držanje hidravličnega vložka ( orodje ) v vilicah Kayaba? Če jih hočeš razstavit moraš držat s tem nastavkom kontra, ko odteguješ vijak na dnu vilic. Park Tools ga sicer prodaja ampak je za vilice od Super Tenerejke prekratek :slap:

Za menjavo olja boš razstavljal vilce.....oki sicer mi ga konkreten motor ni jasno ampak..zliješ ven naliješ nekaj svežega malo prepumpaš zliješ ven in naliješ po spec.....

Drugače pa mislim da gre tu običajno za inbus nastavek,zberi vse podalške pri znancih od malih gedor pa gre... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem imel lansko leto podobno dilemo…GS ali Tenere. Pred tem sem testno peljal 2013 GS in bil navdušen predvsem nad nizkim težiščem. Za tak motor se je peljal presenetljivo lahko (prej sem vozil samo 600ccm). In ker je bil potem GS finančno zelo na robu mojih zmogljivosti sem med sejmom v Veroni videl novo Tenerejko… pogledam doma na netu, prodajale sta se dve rabljeni, obe v isti barvi, obe z malo km…nič si rečem, grem probat. Po tistih par km se mi je zdel motor super. Je pa res, da je na mestu kar konkretno težek. Ko pa se enkrat premika je pa zelo lahkoten. Se mu pa pozna malo višje težišče, predvsem na mestu. Res je da 2012 Tenere nima tempomata in drugih igračk, ki jih ima GS (vzmetenje je potrebno nastaviti ročno, ni gretja ročk…) ampak za manj denarja sem dobil enako dober motor. Če boš kupil Tenere ti priporočam da kupiš še podaljšan vizir, ker tovarniški je slab in samo buči okrog čelade…

 

p.s. če si res želiš GS-a in bi bil rad eden izmed tistih k na cesti ne pozdravljajo prav radi (tako sem opazil v prejšnji sezoni, ampak to ne drži za vse vznike, potem si ga kupi). Lahko pa za manjši denar dobiš enako dober motor, samo pač nima tega famoznega imena »GS«

 

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 hours ago, Wakasaki said:

Za menjavo olja boš razstavljal vilce.....oki sicer mi ga konkreten motor ni jasno ampak..zliješ ven naliješ nekaj svežega malo prepumpaš zliješ ven in naliješ po spec.....

Drugače pa mislim da gre tu običajno za inbus nastavek,zberi vse podalške pri znancih od malih gedor pa gre... 

Sicer se da menjat olje brez razstavljanja ampak samo menjava olja ni pravilen servis. Je treba usedline spucat, pa protiprasno tesnilo ocistit in namazat, pa puse na obrabo preverit.. Ce ze delam delam prav.

Vijak je imbus, od znotraj pa potrebijes specialno orodje za kontra drzat ko zategujes na predpisan moment.

Popravljeno . Popravil IZTOK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, IZTOK pravi:

Tako je, bom pomagal brisat:mad:

Vsaj z moralno podporo...

Tudi jaz, držimo se teme.

Tenerejka je super moped, za konkurečno ceno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, IZTOK pravi:

Sicer se da menjat olje brez razstavljanja ampak samo menjava olja ni pravilen servis. Je treba usedline spucat, pa protiprasno tesnilo ocistit in namazat, pa puse na obrabo preverit.. Ce ze delam delam prav.

Vijak je imbus, od znotraj pa potrebijes specialno orodje za kontra drzat ko zategujes na predpisan moment.

Sorry my bad.....se strinjam, če že rihtaš pol najbolje da potanko.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 2. 2. 2017 ob 21:04, IZTOK pravi:

Iz prve roke ne vem ker GSa nimam, kaj pa je vse štel v povprečno ceno servisa ko mi je ruknil 300 EUR pa ne vem, mogoče je vštel tudi gume? Nekaj pa sigurno drži, servis za avtomobile BMW stane več kot za npr. Forda in verjamem da velja isto pravilo tudi za motorje. Ampak drugače pa je GS super mašinca in rabljen bolje ohranja vrednost pa še lažje ga prodaš.

Moja Super Tenerejka je še v garanciji in na pooblaščenih servisih sem doslej plačal slednje:

1000 Km 135 EUR

10000 Km 175 EUR

20000 Km 220 EUR

Vmesno zategovanje špic na vsakih 5000 Km pa stane eno kavico za mojstra:D

s tem da ji privoščim Motul 7100, pa da menjam oljni filter in olje v kardanskem sklopu na 10000 namesto na 20000 kot predpisuje Yamaha sama. Zavorne obloge, ki sem jih sam nabavil pa so stale ca 110 EUR za zadaj in spredaj, samo jih še ni bilo treba menjat:OK: Čiščenje zavor in menjava zavornega olja je stala 10 EUR z izvedbo v lastni režiji. Letos na koncu sezone pri ca 30000 km sledi še menjava olja v vilicah in menjava hladilne tekočine, tudi v lastni režiji.

By the way, kje bi dobil nastavek za držanje hidravličnega vložka ( orodje ) v vilicah Kayaba? Če jih hočeš razstavit moraš držat s tem nastavkom kontra, ko odteguješ vijak na dnu vilic. Park Tools ga sicer prodaja ampak je za vilice od Super Tenerejke prekratek :slap:

Predlagam ti tudi menjavo vzmeti v vilicah, naredi kar razliko... se bolje bi bilo pa menjati celo kartuso vilic  Öhlins ali pa vsaj kompresijske in rebound ventile Andreani. Prav tako bi bilo dobro menjati tudi zadnji amortizer

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob Thursday, February 02, 2017 ob 21:04, IZTOK pravi:

 

By the way, kje bi dobil nastavek za držanje hidravličnega vložka ( orodje ) v vilicah Kayaba? Če jih hočeš razstavit moraš držat s tem nastavkom kontra, ko odteguješ vijak na dnu vilic. Park Tools ga sicer prodaja ampak je za vilice od Super Tenerejke prekratek :slap:

Js odprem teleskope brez tega orodja. S kompresorsko pištolo in imbusom od zunaj gre brez držanja kontra z orodjem od znotraj.  Enako velja za sestavljanje. Vendar previdno in z občutkom ker pištola ima lahko hitro preveč momentne moči. Na tak način delajo pogosto tut serviserji ker nimajo tega namenskega orodja za vse vrste vilic. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, Ni3ous said:

Js odprem teleskope brez tega orodja. S kompresorsko pištolo in imbusom od zunaj gre brez držanja kontra z orodjem od znotraj.  Enako velja za sestavljanje. Vendar previdno in z občutkom ker pištola ima lahko hitro preveč momentne moči. Na tak način delajo pogosto tut serviserji ker nimajo tega namenskega orodja za vse vrste vilic. 

Sem že naročil tole orodje in če se bo izkazalo za prekratko bom podaljšal s kosom jeklene cevi in zvarom. Na Ebay-u je en prodal rabljenega za 18 USD, pa 15 poštnine:OK:

Saj odvit ni problem s pištolo, da pa potrgam navoj ko zavijam pa bog ne daj - bi bil drag hec. Kot si rekel, nekateri serviserji delajo po domače računajo pa bogato. Mene bo vso potrebno orodje stalo pol cene servisa v delavnici. Na Tenerejki je treba spredaj vso plastiko odstranit da sploh prideš do vijakov, ki vilo držijo v spodnjem mostu. Za obe vili servisirat je po mojem treba vsaj 6 ur, če delaš kot je treba, tako da bi samo delo stalo 200 EUR. Do sedaj sem vse vilice sam servisiral. Pač kupiš enkrat orodje in ostane pri bajti. Kompresor za vzmet, pa nastavek za puše in tesnila nabijat je tako za vse enak.

Popravljeno . Popravil IZTOK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, poggy said:

Predlagam ti tudi menjavo vzmeti v vilicah, naredi kar razliko... se bolje bi bilo pa menjati celo kartuso vilic  Öhlins ali pa vsaj kompresijske in rebound ventile Andreani. Prav tako bi bilo dobro menjati tudi zadnji amortizer

Meni se vzmetenje na XT 1200 Z sploh ne zdi slabo. Se da lepo nastavit, je dovolj trdo in lepo pobira neravnine na cesti. Tudi v hitrih ovinkih ni problemov pri pospeševanju in pri zaviranje je posed zmeren. Je pa treba pravilno nastavit. Že da je Ohlins boljši a ni potrebe, tole kar si navedel je vsaj tam od 500 do 2000 EUR, odvisno kaj vse menjaš... Če pa bi imel MT 09 pa bi tole prvo naredil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem malo pogledal,

za vilice hidravlični vložki in vzmeti Ohlins FKA 106 - 1300 EUR

amortizer Ohlins STX 46 Adventure z ekspanzijsko komoro in nastavljanjem napetosti vzmeti - 1100 EUR

Za ta denar potem raje izberem kak drug motor, ki že ima Ohlinsa. Pa da ne bo pomote, Na Husqvarni 610 sem imel vilice in blažilnik od Ohlinsa in je prva liga, samo moraš že z motorjem kupit, ker drugače te olupijo do golega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo na svoji Super Tenerejki kak slip on? Jaz razmisljam o njem, ne, da bo glasno, samo malo karakterja bi ji dal, ker tale serijski izpuh je prava beda. Oko sem vrgel na Arrow lonec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem na moji dobil Mass-a in je se vedno gor. Definitivno doda nekaj karakterja, se vec ga je dodalo pa preprogramiranje ECU-ja :D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katero izvedbo motorja pa imas? DP01, ki se je proizvajal do 2013 ali DP04, ki se proizvaja od 2013 naprej?

Popravljeno . Popravil IZTOK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za DP01 je ECU flash smiseln, za novejso DP04 pa ne, ker so ze tovarnisko progeamirani brez tistih omejitev. Sicer obstajajo ponudniki, ki dodatno odstranijo omejitev moci v 1-3 prestavi, pa omejitev vrtljajev, odstranijo motorno zavoro... Na sami maksimalni moci pa nic ne naredijo, ker bi tak motor ne bi vec bil legalen za cesto. Ob prvem tehnicnem bi pogrnil.

Moj motor je se v garanciji in tole ne pride v postev. Ce ze potem kvecjemu decat kolektor, pa se to je potem nelegalno na cesti. Nima smisla za tiste 3-4 konje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!