Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Za fighterje so pomoje idealni bandit 1200, gsxr 1100/750 (oba imata nekak isto zasnovo mašine), pol pa kaka firebladka, al pa starejši kawasaki Z.

Glede na povedano bi pomoje zate najbol prišel v poštev kak Bandit 1200-cevast okvir, velik navora, bullet proff mašina. Kar se barve mašine tiče nima neke veze, ker (razen če nimaš res sreče-tko kot jz :) ) jo bo potrebno barvat, kar pa tud ni nevem kako komplicirana zadeva-pucanje pa priprava, priprava in še enkrat priprava pol pa špric pa je.

Enojne nihajke znajo bit mal tricky-morš upoštevat širino, fi osi, dolžino nihajke, morš jo centrirat tko da se poklopi ketna in center-ampak se z nekaj distančniki rezanja pa struženja vse da. Ponavad se uporabljajo nijke od VFR 750-lahko namontiraš tud kako mal širšo avto feltno, seveda z motorsko gumo. So pa enojne nihajke kr drage...so že pogruntal prodajalci delov čemu služijo. Pred kakima dvema letoma mi je en ponuju cel zadn konc od VFR za 250E pa ga tepec nisem vzel..oh pač..

Rit-to misliš zavihano navzgor? tko kt pri mojmu na prvi strani tele teme? Take so men najbol všeč-nemški stil trance_30_punk.gif

Kar se diskov in feltn tiče-če boš vzela kakega bandita se ti splača menjat cel spredn konc-z USD vilcami in obdržiš feltno, diske itd. Zadaj pa spet struženje, distančniki pa montiraš feltno.. Splača se investirat predvsem v čeljusti pa master cilindre,

Kar se pa homologacije tiče je pa bol sranje. Imaš 2 instituciji LPP in RTI. Na LPP nočjo več homologirat motociklov na RTI so pa pripravljeni sodelovati ampak potrebuješ ustrezne papirje, pri čemur so zelo natančni. Vsi vgrajeni deli morajo imeti TUV-e ozirma podobna potrdila, kake predelave nosilcev npr. zadka ti morajo oni preračunat v njihovem laboratoriju-tu prijatelji odpadejo..tud če so strojniki..žal...Morš pa met še potrdilo varilca pa materiala (če ne predeluješ originala). tudi za svetlobna telesa potrebuješ TUVe samo E oznaka žal ni dovolj (to mene bremza pri homologaciji). Vse pa mora biti ugrajeno skladno z specifikacijami (npr.: TSV 308-je za svetlobna telesa. Tko da - homologirat predelavo, sploh če je mal bol svobodna-kot streetfighterji ponavad so, je v SLO izredno težko. Nočem te prestrašit ampak tega nikakor ne jemat preveč zlahka. Po drugi strani pa tud na tehničnih pa policaji ne težijo kej preveč-jst sem zdej vozu eno sezono z nehomologirano zadevo pa sem imel 0 problemov-trkam na les.

Tvoj plan je, če mene vprašaš super, preglej internet, dobro premisli kaj hočeš, kolk dnarja misliš dat, pa ne poslušat preveč drugi...V kritičnih trenutkih se pa obrni na internet pa E-bay!!

Par vrstic z moje strani... upam da se boš res lotila zadeve. Ker če se je boš verjamem da ti bo ratal ;)

Objavljeno

domči če kdo nebo mel težav z homologacojo si to ti :closedeyes:

veze pa to :whistle:

Objavljeno

trojan69, res ti hvala ze vse tele tvoje koristne nasvete... :notworthy: vem, da moram še dobro razmislit kaj pa kako. zaenkrat so samo neke osnovne slike v glavi.

Rit-to misliš zavihano navzgor? tko kt pri mojmu na prvi strani tele teme? Take so men najbol všeč-nemški stil trance_30_punk.gif

meni je tale ritka ful všeč... minimalisična, športna... se pa strinjam, nujno mora bit gor dvignjena :grim

outlaw.jpg

kaj praviš?

@hilton.... naj se ti besede pozlatijo :)

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Domina, pa sej mas v vasih koncih, al tam okul nekje, dva profesionalca, ki bi ti znala orng pomagat.. Sicer za predelavo choperjev, ampk idej pa zihr ne manjka.. Airbrush se pa tud ve, kam se da delat.. Veselo na delo..

Objavljeno (popravljeno)

domina, vsaka čast če se lotiš takšnega projekta, in z veseljem ti pri čem priskočim na pomoč :notworthy: :yea2:

@trojan69; katere usd vilce bi šle na bandita?? In kaj je s tem potrebno menjat? Verjetno komplet sprednji del? Križe, felgo, zavorne čeljusti...??

Samo potem bi se res mogel lotit še zadnjega dela :blush: :blush:

btw, če kdo potrebuje airbrush naj me kontaktira na ZS, mu pošljem nekaj slik od prijateljevih izdelkov :OK:

Popravljeno . Popravil spidybaw
Objavljeno (popravljeno)

Dost se daje vilce od GSXR 1100/750/1000 pa pomoje tud zgodnejših letnikov hayabus. Najlažje je manjat komplet sprednji del od dotičnega motorja-vilice, spodnji, zgornji križi, feltne, diski, čeljusti. V tem primeru samo postružiš os, da paše v geštel pa je. Dost simpl zadeva...

Mam pa še jst eno vprašanje-kje hudiča bi dobil papirje (npr.: TUV) za svetlobna telesa?? V Nemčiji, Avstriji jih ne rabijo in jih posledično ne dajejo zraven luči, žmigavcev...

Glede homologacije pa ja...tko kot pri vseh stvareh v tej naši državici gre tud to najlažje po vezah...jst jih žal nimam-je kdo ki jih ma pa lahk kako pomaga? :)

P.S.-lahko bi naredili kak streetfighter meeting. Na metelkovi se lahko zmenm-pomoje tele naše mašince kr pašejo v tako nekonvencionalno okolje

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Za kaj točno pa potrebuješ TUV?? Poskusi poiskati kakšne podobne luči kjer je zraven tuv, in nekako uredit zadevo... Al pa morda si sposodit/kupit neke poceni luči isto s tuv certifikatom in s tistimi lučmi potem homologirat, potem pa daš druge gor...

Jaz sem bil pa prepričan da je dovolj še sam E na steklih od luči... :?

Objavljeno

Za kaj točno pa potrebuješ TUV?? Poskusi poiskati kakšne podobne luči kjer je zraven tuv, in nekako uredit zadevo... Al pa morda si sposodit/kupit neke poceni luči isto s tuv certifikatom in s tistimi lučmi potem homologirat, potem pa daš druge gor...

Jaz sem bil pa prepričan da je dovolj še sam E na steklih od luči... :?

Ja sej to sem mislu narest ampak je tko, da ne dobiš smernikov pa luči z TUV certifikati (papirčkom), ker jih po večini v EU ne rabijo. Sem pregledal cel nemški pa angleški e-bay pa pri vsakih žmigavcih piše da ne rabiš TUV papirja ker je E oznaka. No v TC motoshopu majo žmigavce od Rizome z TUV-om ampak so zlo dragi, poleg tega pa še vedno rabim za luči. Bom poskusu pisat v Louis, kjer sem kupil večino svetlobnih teles, če lahko pošljhejo TUV-e.

Pa še opozorilo vsem-Kupujte dele, ki imajo TUV, brez njih bo težka z homologoacijo. Pa raj kot na LPP se obrnite na RTI-zlo prjazni pa dejansko hočjo pomagat.

Objavljeno

Malo izven teme, pa vseeno... Bo šlo na street fighterja :)

Če ima slučajno kdo posodo za olje (sklopka) naj mi prosim pove... Na ebayu so sicer za par evrov, ampak drugje kot iz Hong Konga jih nisem našel, s tam pa lahko traja tudi kakšen mesec... Jaz bi pa nujno rabil čimprej :?

Če ima kdo doma naj prosim javi.

LP Jan

Objavljeno

@trojan69 daj malo bolj točno povej česa ne moreš homologirat? luči ali še česa drugega?

Objavljeno

@spidibaw-kakšno posodo to misliš?

@domina-pri meni so trenutno največji problem luči, potem pa zadnji del (tukaj rabiš certifikat varilca in preračune laboratorija), za razne nosilce maske itd upam da ne bodo težil. Za druge stvari imam TUVe. Brez teh ni šans homologirat.

Objavljeno

gsxr z martekovim okvirjem

Objavljeno

Dober, le sprednjo masko bi jaz spremenil...

trojan: rabim posodo za hidravlično olje za sklopko... Mislim da bolj kot ne vse pašejo povsod.

Ker le še to manjka, da bi bil motor na cesti :BUA:

post-27021-0-91619500-1300721463_thumb.jpg

Objavljeno

aha poglej mal po ebay.de pa ebay.co.uk 100% se mora najt kej. Pa še mal prekliči servise, morjo met. A si menjal master cilindre? Ker kolker vem majo na banditu te posodice inkorporirane skupaj z cilindrom?

Objavljeno

Ja res je, bandit ima original to vse v enem kosu, jaz pa imam za sklopko začasno drug master cilinder gor..

Ebay ima robe dovolj, vendar vse kar je za nizko ceno je iz Hong Konga, kjer pa lahko traja tudi do meseca, preden pošljejo.

Sem zdej dobil eno posodico, sicer za zadnjo zavoro, vendar za silo da naredim tehničnega in homologacijo (blokada) bo vredu...

Potem pride pa itak original master cilinder gor.

LP Jan

Objavljeno (popravljeno)

Ja res je, bandit ima original to vse v enem kosu, jaz pa imam za sklopko začasno drug master cilinder gor..

Ebay ima robe dovolj, vendar vse kar je za nizko ceno je iz Hong Konga, kjer pa lahko traja tudi do meseca, preden pošljejo.

Sem zdej dobil eno posodico, sicer za zadnjo zavoro, vendar za silo da naredim tehničnega in homologacijo (blokada) bo vredu...

Potem pride pa itak original master cilinder gor.

LP Jan

V Louisu majo: http://www.louis.de/...tnr_gr=10006063 Drugač pa dej zadnjo pa bo za silo :).

Popravljeno . Popravil trojan69
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo, tole je ratal :D Za enkrat samo tale slikca, pride čez vikend več... Čaka jo še nekaj sprememb, npr, števec, pa desno ogledalo pride še gor ko dobim nosilec, pa še nekaj malenkosti :OK:

post-27021-0-49054500-1302193465_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pridejo še slikce, čakam da dobim kabel od fotoaparata :grim

Drugače pa trenutno sameva v garaži, čakam da mi pošljejo homologacijo da ga grem lahko registrirat...

:010:wub:

Objavljeno

Pridejo še slikce, čakam da dobim kabel od fotoaparata :grim

Drugače pa trenutno sameva v garaži, čakam da mi pošljejo homologacijo da ga grem lahko registrirat...

:010:wub:

Kaj si pa homologiral, kje pa kako?

Objavljeno

Blokado 25kw :headbang::slap::BUA:

Homologiral sem na LPP, brez kakršnih koli komplikaciji, le pri plačilu bi me kmal neki trofl.... 72€... Banda pokvarjena, za 3 minute dela... Pogledal je TUV in potrdilo o vgradnji, slikal motor, me vprašal če se blokada kje vidi, ugotovil da se ne in to je blo to...

Objavljeno

Še en jebokevn fighter :)

Objavljeno

Tale mi pa ni všeč... Par detajlov ima sicer dobrih, kot celota pa mi ni všeč.

Btw slikce pridejo danes menda.. :D

Objavljeno

Lepo-še plac za šotorko ma trance_40_thumbup.gif. A maš v načrtu še kej z zadkom narest?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!