Fazer03 Objavljeno September 9, 2010 Avtor Opozori Objavljeno September 9, 2010 Položaj sedenja je nekoliko bolj "na roke" (podobno kot Z 750 ali pa Honda CB 1000 R) kot pri moji (ko sem se vrnil, sem probal sedenje v trgovini še na Fazer-ju in če me občutek ni preveral, je vseeno ta malo bolj "turistična" kot pa naked; tudi po trditvi prodajalca je krmilo tu za spoznanje - 1-2cm - višje) ; No sem ob prebiranju testa tudi našel neko vrsto potrditve: Nadalje, Yamahini su mehaničari sve upravljače na modelu FZ8 pomaknuli više prema naprijed no na modelu fazer te tako načinili osjetnu razliku u voznosti tih dvaju motocikala. Primjerice, na „bikini“ modelu je težište više naprijed pa je vozač aktivniji, brži te ima izraženiji osjećaj za prednji kraj. Na fazeru se pak sjedi uspravnije, što rezultira nešto usporenijom agilnošću, ali i većom opuštenošću. Sve je u konačnici zapravo stvar osobnog ukusa pa će tako i podešenosti varirati. http://www.motorevija.com.hr/test/yamaha-fz8-i-fazer-800-osmasi?page=1 LP
Fazer03 Objavljeno September 22, 2010 Avtor Opozori Objavljeno September 22, 2010 (popravljeno) Preverjam kako napreduje Givi s svojimi dodatki za FZ8 in pridem do nosilca za zadnji kovček: jebem.i kam so ga pa počili?!?! V drugo nadstropje? Ne znam si razložit čemu takšna razdalja od luči do plošče za kovček; za primerjavo nalepim še rešitev pri CB 1000, kjer izgleda mnogo boljše. PS1: tudi sprednja šipa ala turing je nekam nesorazmerna s celim motorjem PS2: ... in prosim ne nabijat v tej smeri, da naked in top case ne gresta skupaj: to že vem dolgo, ampak če rabiš, potem pač rabiš plac za robo. Popravljeno September 22, 2010. Popravil Fazer03 Kor13 1
suhi Objavljeno September 22, 2010 Opozori Objavljeno September 22, 2010 Grozno visoko ja, na moji FZ1 (naked) je zadeva precej precej lepše speljana - pojma nimam kaj jim je, tisto poštarsko vetrobransko steklo je pa tudi obup. Morda poglej še k SW-Motech, morda so pa oni kako drugače izvedli nosilce, večinoma so kar uspešni. ajd krava in maco47 1 1
Fazer03 Objavljeno Februar 16, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Februar 16, 2011 (popravljeno) (Samo) na fracoski trg pride letos FZ8R: http://www.motosblog.fr/post/4339/exclusivite-motosblog-la-yamaha-fz8r-existe Popravljeno Februar 16, 2011. Popravil Fazer03 roko in suhi 1 1
Fazer03 Objavljeno Februar 28, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 No takole pa izgleda cela R-ka:
Fazer03 Objavljeno April 6, 2011 Avtor Opozori Objavljeno April 6, 2011 (popravljeno) No, pa je doma. LP (sedaj se bom pa lahko preselil v temo "Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2011" ) Popravljeno April 6, 2011. Popravil Fazer03 Buzdovan, ZdenkoK in a79 3
WSurfer Objavljeno April 6, 2011 Opozori Objavljeno April 6, 2011 Čestitke veliko srečnih km! To je tista Fazer8 ki je bila v BS-u razstavljena?
Fazer03 Objavljeno April 7, 2011 Avtor Opozori Objavljeno April 7, 2011 Moja je prišla iz Delte in sem jo kupil na Elisi. Hvala za dobre želje. LP
Fazer03 Objavljeno Maj 2, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Maj 2, 2011 No pa sva "preživela" (me & Fazer8) prvo skupno malo daljše vandranje in se je nabralo ravno prav kilometrov za prvi servis. Sitko 1
Samorai Objavljeno Maj 3, 2011 Opozori Objavljeno Maj 3, 2011 Čestitke veliko srečnih km! To je tista Fazer8 ki je bila v BS-u razstavljena? Tisto v BSu je pa moj kolega teden nazaj kupil, zelooo všečen motor!
DAMI34 Objavljeno Maj 3, 2011 Opozori Objavljeno Maj 3, 2011 (popravljeno) 1. Kakšno imate kaj porabo goriva? Predvsem me zanima razlika v primerjavi z fz1, kajti cena je skoraj enaka med eno in drugo? 2. Ali je zadnji amortizer nastavljiv v kompletu, ali samo vzmet? Hvala za odgovore Popravljeno Maj 3, 2011. Popravil DAMI34
Fazer03 Objavljeno Maj 23, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Maj 23, 2011 1. ... 2. ... Poraba: poobčutku (pri mojem stilu vožnje) tam med 4,5 in 5,0 l/100km. Amortizacija: ja, menda se nastavlja le vzmet (ker se vozim sam, mi je tovarniška nastavitev kar OK). Prvi servis na 1500 km je tudi opravljen in skupaj je na števcu sedaj 2500 km - zaenkrat vse dela BP. LP malakai in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno Maj 23, 2011 Opozori Objavljeno Maj 23, 2011 Poraba: poobčutku (pri mojem stilu vožnje) tam med 4,5 in 5,0 l/100km. Amortizacija: ja, menda se nastavlja le vzmet (ker se vozim sam, mi je tovarniška nastavitev kar OK). Prvi servis na 1500 km je tudi opravljen in skupaj je na števcu sedaj 2500 km - zaenkrat vse dela BP. LP Hvala za info.......poraba je kar nizka, kot se mi je zdelo........sicer imaš sedaj manjšo, ker ga še upeljuješ, kake pol litra bo še šla gor. Ampak še vedno je dovolj skromna.
TOMCAT Objavljeno Maj 28, 2011 Opozori Objavljeno Maj 28, 2011 (popravljeno) / Popravljeno Maj 28, 2011. Popravil TOMCAT
Ninč Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 nagec je čist huuuuuud mislim da bo to moj naslednji... po ERiku, nekega lepega dne :grim
Fazer03 Objavljeno Avgust 4, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 4, 2011 Mare 65: A si z osmico zadovoljen glede navora in ostale tehnike vožnje? Jaz bi tudi raje 8 kot 1. Ja sedaj imam z njo cca 5000 km in motor je za moj pojem in moja pričakovnja čisto ok. Pozna se seveda, da je v primerjavi s FZ6 cca 30% več navora in tudi vzemetenje v primerjavi je na osmici nekoliko trše; ročica sklopke je mehkejša, le v gume, ki so prva vgradnja (Bridgestone) nimam ne vem kakšnega zaupanja.
Fazer03 Objavljeno December 11, 2011 Avtor Opozori Objavljeno December 11, 2011 Španski SHAD je napravil zanimivo zadevo za namestitev in pritrditev za zadnji kovček: http://www.shad.es/en/shad-usa/products/fittings/yamaha/fazer-fz8/c12mar2mod425/ http://www.shad.es/descargas/shad2357.pdf
Fazer03 Objavljeno Februar 24, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Februar 24, 2012 (popravljeno) Barve 2012: Fazer 8 Popravljeno Februar 24, 2012. Popravil Fazer03 RobiRoberto 1
Fazer03 Objavljeno Februar 24, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Februar 24, 2012 Pa še nagec 2012: RobiRoberto 1
pohajač Objavljeno Marec 27, 2012 Opozori Objavljeno Marec 27, 2012 (popravljeno) Evo...pa smo jo oblekli...več slik pa na spletni strani Popravljeno Marec 27, 2012. Popravil pohajač
Shinobi70 Objavljeno Maj 4, 2012 Opozori Objavljeno Maj 4, 2012 A se je kdo že kaj pozabaval s kakšnim aftermarket vzmetenjem na FZ8?
Fazer03 Objavljeno Maj 6, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 Moja je še kar taka kot je prišla pred 10 000 km iz trgovine. Edino kar sem pozimi storil je bilo znižanje Givi-jeve plošče za zadnji kovček za cca 45 mm. Nekaj sem pozimi še pošiljal e-maile okoli raznim trgovcem za izpušni lonec (MIVV, Remus, Arrow ... ) pa sem se na koncu še okoli tega premislil.
ELO Objavljeno Maj 18, 2012 Opozori Objavljeno Maj 18, 2012 od danes imamo doma fz8n, z abs-om... ravno končal z zadnjimi led smerniki, nosilcem tablice, popoldan pa sem namontiral nastavljive ročke zavore in sklopke. ker se bo z njim vozila dečwa čakam na lustracingov kit za znižanje zadnjega dela za -30mm, spredaj bo znižan na križih. prav tako čakam še na pokrov za sopotnikov sedež ter akrapovičev kompleten kit... aja, pa indikator prestav... luštkan je, ni kaj...
ELO Objavljeno Maj 19, 2012 Opozori Objavljeno Maj 19, 2012 za fz8n z abs bi potreboval lokacijo žice ali konektorja s signalom hitrosti, na katerega lahko priključim indikator prestav. mogoče kdo ve? ima mogoče kdo service manual za omenjen motor? imam le service manual za model brez abs-a, pa si z njim nimam kaj pomagat... l.p.
ELO Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 gear indikator nameščen. "switched" + sem priklopil na zadnjo pozicijsko luč, signal vrtljajev direktno na "pickup-coil", signal hitrosti pa na ustrezno žičko ECU-ja. tudi manual sem dobil oziroma vsaj tisti del, ki sem ga rabil... motor je sedaj znižan za 30mm. http://www.motosvet.com/album/images/2012/680/20120605083029_2012-06-0119-16-36-2012-06-01-264.jpg http://www.motosvet.com/album/images/2012/680/20120605083033_2012-06-0120-42-32-2012-06-01-265.jpg malakai 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se