Janez66 Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 Nova FZ1 ni dosti dražja (2000€) pa je popolnoma drug motor - se dobi 1 let stara za ta denar, takrat pa že človek malo pomisli, mar ne? ajd Nova FZ1 bo kar 3000 dražja, cena za 2010 je 11000 EUR. Res pa je da je popolnoma drug motor. Japonci letos močno dvigujejo cene, R1 je 14600 EUR!
hilton Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 Nova FZ1 bo kar 3000 dražja, cena za 2010 je 11000 EUR. Res pa je da je popolnoma drug motor. Japonci letos močno dvigujejo cene, R1 je 14600 EUR! japonci so ze v sredini leta 2009 ugotovili da niso vec v recesiji, tako da v letu 2010 lahko pričakujemo znaten dvig cen japonskih izdelkov, proizvodov anja37 1
ZdenkoK Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 Takole naj bi izgledala...več slik tukajle xyznanixyz 1
Fazer03 Objavljeno Januar 27, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Januar 27, 2010 (popravljeno) Uradno: Popravljeno Januar 27, 2010. Popravil Fazer03
NejcN Objavljeno Januar 27, 2010 Opozori Objavljeno Januar 27, 2010 Eh kar malce razočaran. Popolnoma vse isto kot FZ1, z drugo masko in spet nekim grdim auspuhom(hvala bogu za akrapoviča in ostale). Recesija dela svoje..... hilton in Pervy 1 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 27, 2010 Opozori Objavljeno Januar 27, 2010 Eh kar malce razočaran. Popolnoma vse isto kot FZ1, z drugo masko in spet nekim grdim auspuhom(hvala bogu za akrapoviča in ostale). Recesija dela svoje..... Grda rajngla ,a ? dukemb, Pervy, dotem in 4 others 4 3
kreksimon Objavljeno Januar 27, 2010 Opozori Objavljeno Januar 27, 2010 Uradno: Ja no js sm tud mislu da bo mal bolše zgledala. Pervy 1
NejcN Objavljeno Januar 27, 2010 Opozori Objavljeno Januar 27, 2010 Eh sej izgled v živo z kšnim akrapovičem bo hud! V to ne dvomim. Nova sprednja luč je meni osebno lepša od diamantne na FZ1n. Razočaran sem bil samo nad pomanjkanjem novosti, po drugi strani pa zakaj bi nekaj spreminjal, če že zdaj izgleda/deluje/se pelje SUPER? Motor R1 nikoli ni razočaral(čeprav downgradean) tako da vsi ki nameravajo kupt FZ8 roko 1
Fazer03 Objavljeno Januar 27, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Januar 27, 2010 No ja no, saj še kar izgleda .... Gregc 1
hilton Objavljeno Januar 27, 2010 Opozori Objavljeno Januar 27, 2010 Eh kar malce razočaran. Popolnoma vse isto kot FZ1, z drugo masko in spet nekim grdim auspuhom(hvala bogu za akrapoviča in ostale). Recesija dela svoje..... če bi spremljal malce gospodarstvo bi ugotovil, da so japonci ze nekaj časa niso v recesiji.......... v tem primeru bos moral krivca za to kje drugje iskat roko, anja37, NejcN in 1 other 1 3
Fazer03 Objavljeno Februar 25, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 Fazer 8: (uradno) Gregc 1
Fazer03 Objavljeno Marec 3, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 Potrdili še ime modela: Yamaha precisa: il nome corretto è “Fazer8” Gregc 1
Fazer03 Objavljeno Marec 11, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 Severna soseščina je že dobila cene za osmico: neu FZ8-N: 9.999 neu FZ8-N ABS: 10.799 neu FZ8-S: 10.199 neu FZ8-S ABS: 10.999 In če sedaj malo špekuliram in poskušam uganit naše cene glede na razmerje FZ1 (ABS) pri nas (12000€) in pri sosedih (15000€): dobim "faktor" 0.8 in pridem pri FZ8-S na cca 8.200 kar za moj pojem še ni taka kriza. LP PS: pokazali pa jim jo bodo na sejmu v Celovcu med 15. in 18. aprilom. http://www.1000ps.at/veranstaltungen-2347830-Yamaha_Premieren Gregc 1
Fazer03 Objavljeno Marec 12, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 To je to. FZ8 e FAZER 8 sono state progettate e realizzate intorno al nuovo motore da 779 cc in grado di erogare 106,2 CV a 10.000 g/min con una coppia massima di 82,0 Nm a 8.000 g/min. Il propulsore offre un mix perfettamente dosato tra la potenza di una cilindrata elevata ed il controllo di una media, con una spinta costante in tutto l’arco d’erogazione. Il nuovo motore, insieme al telaio pressofuso in alluminio e al forcellone ed all’interasse compatto, offrono una guida ricca di emozioni, con cambi di direzione rapidissimi ed una tenuta ottima in ogni in ogni situazione. La gemella semicarenata FAZER 8 esplora invece le sensazioni del touring sportivo, in tutte le condizioni di guida. Naturalmente le prestazioni sono all’altezza di una di una super street, con l’aggiunta di una superiore protezione aerodinamica. E i prezzi? 8.190 euro f.c. per portarsi a casa la FZ8, 8.690 euro f.c. invece per la Fazer 8. http://www.motoblog.it/post/23362/yamaha-fz8-e-fazer-8-2010-dati-e-foto-ufficiali
simon Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 Hm, ravno veliko več kot pa FZ& pa tole ni: 8 konj več pri 2000 obratih manj, pa 20 Nm. Hm, ravno veliko več kot pa FZ& pa tole ni: 8 konj več pri 2000 obratih manj, pa 20 Nm. FZ6
Fazer03 Objavljeno Marec 12, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 Teh. podatki: FAZER 8 - 2010 MOTORE Tipo 4 cilindri, 4 tempi, DOHC con 16 valvole Raffreddamento a liquido Cilindrata 779 cc Alesaggio x corsa 68 x 53,6 mm Rapporto di compressione 12,0:1 Potenza massima 78,1 kW (106,2 cv) a 10.000 giri/min Coppia massima 82,0 Nm (8,4 kgm) a 8.000 giri/min Lubrificazione Carter umido Alimentazione Iniezione elettronica Frizione Dischi multipli in bagno d’olio Accensione TCI (digitale) Avviamento Elettrico Cambio 6 marce Trasmissione Catena autolubrificante Rapporto primario 1,512(65/43) Rapporto finale 2,875(46/16) Rapporto 1a marcia 2,692(35/13) Rapporto 2a marcia 2,063(33/16) Rapporto 3a marcia 1,762(37/21) Rapporto 4a marcia 1,522(35/23) Rapporto 5a marcia 1,350(27/20) Rapporto 6a marcia 1,208(29/24) CICLISTICA Telaio A diamante in alluminio pressofuso Sospensione anteriore Forcella steli rovesciati da 43 mm Ø Escursione 130 mm Sospensione posteriore Monocross, con leveraggi progressivi Escursione ruota 130 mm Inclinazione cannotto 25° Avancorsa 109 mm Freno anteriore Due dischi da 310 mm Ø, con pinze a 4 pistoncini Freno post. Disco da 267 mm Ø Pneumatico anteriore Radiale da 120/70 ZR17 M/C (58W) Pneumatico posteriore Radiale da 180/55 ZR17M/C (73W) DIMENSIONI Lunghezza 2.140 mm Larghezza 770 mm Altezza 1.225 mm Altezza sella 815 mm Interasse 1.460 mm Distanza minima dal suolo 140 mm Peso in ordine di marcia 215 kg Capacità serbatoio 17 litri Quantità olio motore 3,8 litri musaschi64, thumper in Gregc 1 2
musaschi64 Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 (popravljeno) Jo kr kurc gleda, tok enga ropotanja po pa tola ven pride.Bo kr moja fz6 še letos uredu drug let pa kvečjemu na fz1(z mislimi pri Multistradi1200) Popravljeno Marec 12, 2010. Popravil musaschi64 dukemb, suhi, malakai in 1 other 2 2
Fazer03 Objavljeno Marec 12, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 Hm, ravno veliko več kot pa FZ 6 pa tole ni: 8 konj več pri 2000 obratih manj, pa 20 Nm. Ja pa saj ni vse v KM. Marketingarji bodo to predstavili takole: FZ6 / FZ8 : "Pri 2000 obr. manj smo ji povečali moč za 8% in prav tako pri 2000 obt. manj ima sedaj 30% navora več". Pa še res je. In verjetno temu primerno so sedaj tudi grafi moči in navora bolj "popeglani" . musaschi64 in flero 1 1
simon Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 Ja pa saj ni vse v KM. Marketingarji bodo to predstavili takole: FZ6 / FZ8 : "Pri 2000 obr. manj smo ji povečali moč za 8% in prav tako pri 2000 obt. manj ima sedaj 30% navora več". Pa še res je. In verjetno temu primerno so sedaj tudi grafi moči in navora bolj "popeglani" . Registracija bo pa za teh 6 KM tud lepša. Mislim, da bo FZ1 precej boljša izbira v tem segmentu.
suhi Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 Registracija bo pa za teh 6 KM tud lepša. Mislim, da bo FZ1 precej boljša izbira v tem segmentu. Je pa 3000€ razlike, kar pa ni ravno zanemarljivo. Se mi zdi da bo kr prodajni hit, če le ne bo cena preodločilen dejavnik, ne vem... ajd maco47 in Gregc 1 1
MARE 65 Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 Še nekaj originalne dodatne opreme. 2011-Yamaha-FZ8-N-accsheet-EU-EN.pdf
Fazer03 Objavljeno Marec 14, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 14, 2010 Kakor berem komentarje na prvi strani MS pri predstavitvi, je večina pisočih kar razočarana. Jaz pa priznam, da meni takole na "prvo žogo" kar "sede". Če jo primerjam z mojo letnika 07 je pridobila: USD vilice, bolj konkretno zadnjo vilico, nov motor z več moči in več navora, izpuh ob strani (kar pomeni cenejši Akrapo ali Leo, saj je enojni); debato o moči in navoru pa vidim takole: sedaj ima rdeče polje pri 11500, dosedanja pa mislim da na 14000 - večina se je pritoževala nad pomanjkanjem navora spodaj in na sredini in "da je kam šla", si jo moral tiščat v visoke obrate; "osmica" bo imela sedaj očitno več navora tako v cifri kot tudi razpored bo drugačen: jaz pričakujem posledično malo manj dela z menjalnikom (pa me to sedaj ni nič motilo). In jaz Fazer8 gledam kot zamenjavo za FZ6 in ne kot na nek nov "podrazred" oziroma tržno nišo. flero 1
thumper Objavljeno Marec 14, 2010 Opozori Objavljeno Marec 14, 2010 mogoče bo kdo rekel da se vtikam .. z znižanjem obratov največje moči in zvišanjem navora za 30% !!!!! pri razmerju kg/km v prid fz6 1,88 proti fz8 2,03... 185kg teže proti 215kg fz8 ... kljub temu zna imeti fz8 pri marsikaterem bolj umirjenem vozniku manjšo porabo kot fz6 prav zaradi večjega ( ogromno) navora in posledično večji radij ... nezanemarljivo pri voznikih , ki si želijo bolj prijaznega turnega motorja z malo več vetra... z znižanjem obratov se zna podaljšat tudi življenska doba olja in posledično servisni interval ... maco47, dukemb in Dadi 2 1
Fazer03 Objavljeno Marec 18, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 Delta team je objavil cene: FZ8: 8.490 EUR (z DDV) FZ8 (ABS): 9.190 EUR (z DDV) Fazer 8: 8.990 EUR (z DDV) Fazer 8 (ABS): 9.690 EUR (z DDV) LP Gregc 1
suhi Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 predrago, žal (sicer pa zagotovo povsem spodoben motorček) ajd maco47, Gregc in rdeci_vragec 2 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se