Skoči na vsebino

Yamaha FZ 8


Priporočene objave

Objavljeno

Od začetka avgusta sem tudi sam ponosni lastnik fz8 50th edition z ABSsom. Za mano je cca 3000km in moram priznat, da sem z motorjem do sedaj izredno zadovoljen. V primerjavi s FZ6 je bistveno manj šaltanja, pozna pa se tudi pri vožnji v dvoje, kjer se teža sopotnika praktično ne pozna. Toliko za enkrat, ob priliki naložim še kakšne fotke, lpa

Objavljeno

"Sosed" čestitke.

PS: se je pa le še eden "okorajžil" in kupil "samo" 800 kubikov. Saj je pri nas splošno razširjeno mnenje, da pod jurja kubikov in 150+ KM sploh ni nič.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

če na križih znižaš za 30mm, a ni potem možnosti da se pri močnejšem zaviranju oz posedanju prednjega dela semeringi zabijejo v križ???

Objavljeno

če na križih znižaš za 30mm, a ni potem možnosti da se pri močnejšem zaviranju oz posedanju prednjega dela semeringi zabijejo v križ???

Pri USD bolj težko :OK: .

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pobje, če koga zanima imam popolnoma nove ročice zavore in sklopke za FZ1, FZ8,...v rdeče črni barvi. Če koga karkoli zanima -> ZS LP

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

če kdo razmišlja o nakupu FZ8N z ABS-om  in bi rad kupil nekaj skrbno dodelanega in preverjenega.

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7556652

 

nameščena dodatna oprema in cene:

akrapovič full system carbon: 1440eur

GIPro gear indicator: 125EUR

LED smerokazi: 98eur

ogledala: 120eur

crash padi: 50eur

nastavljive ročke: 180eur

ročke: 49eur

uteži krmila: 24eur

nosilec zadnje tablice: 46eur

LED osvetlitev tablice: 27eur

pokrov sedeža sopotnika: 199eur

set za znižanje (voznica višine 165cm): 70 eur

nastavki za dvig na stojalo: 20eur

 

dodatno nameščene opreme za skupaj 2.448 EUR

Popravljeno . Popravil ELO
Objavljeno

 

 

Odlično ohranjen motor, garantirano najboljši nakup FZ8 v Sloveniji. Boljši celo od novega. Preverite s klicem na objavljen telefon.

 

:smoke:

 

Za takšno pa že raje novega, dodatno opremo si vsak po svojih željah montira :) tam 6-7 bo prava cena.

Objavljeno

snecer

daj, ne klobasaj neumnosti...

 

seveda, iščemo kupca (ali kupovalko), ki mu bo motor s to konfiguracijo vizualno všeč in ki bo cenil določena dejstva...

izpostavljam recimo to, da je bilo olje zamenjano prvič pri 300km, nato pri 1000km, sedaj pa ima notri tretje olje, nalito pred pričetkom sezone 2013.

tudi vtekanje agregata in ostalih sklopov motorja je potekalo na način, na katerega bi bili avtorji literature s strojne fakultete več kot ponosni... tisti ki poznajo mene in ta motor že vedo o čem govorim.

tudi ostala dejstva držijo!

 

se pa strinjam da ta (konkretno naš) motor ni za nekoga, ki mu ni do akrapoviča, indikatorja prestav, ABS-a, ter ostalih lepotno-funkcionalnih dodatkov in dodelav.

oprema je itak ali originalna ali namenska za ta motor, tako da se kakšne revolucije glede dodatne opreme ni treba bati in kupec ob nakupu novega motorja nima tako širokega nabora dodatkov kot pri goldwingu.

 

tudi za nekoga, ki bi si želel FZ8 pa in mu je pač vseeno če je motor zakrpan, s prevrtenimi kilometri, sumljive zgodovine in podobno ta motor enostavno ni primeren nakup... je dosti predrag...

ta motor je za nekoga, ki ni tako bogat da bi lahko kupoval poceni zadeve...

 

p.s.:

njen predhodni motor smo prodali naslednji dan, ko smo ga dostavili v salon. pa je bil cenovno povsem enako pozicioniran kot ta. tisti, ki ga je kupil je že vedel zakaj...

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

FZ8 smo prodali... brez dodatne opreme...

 

če koga zanima, prodamo kompleten Akrapovič izpuh; karbonski slip-on ter komplet krivine.

izpuh ima narejenih slabih 3.000km, brez kakršnekoli poškodbe, brezhiben.

"po žensko" voženo, tako da se krivine še obarvati niso uspele.. :)

 

cel komplet za 800 EUR!

 

type;item;size;550;name;$$A_AA3BAC2C_wsh

Objavljeno (popravljeno)

6.900 EUR, brez opreme.

no ja, določene zadeve sem pustil gor. npr. led žmigavce, gear indicator, uteži krmila, nosilec zadnje tablice z osvetlitvijo,...

Popravljeno . Popravil ELO
Objavljeno

Ja, cajti so se "rahlo" spremenili, cena novega pa je tudi vidim 6.999, najbrž brez abs + polna garancija. Si tak dobro dobil.

 

Glede dodatne opreme pa sem ti že napisal, premami kupca, da sploh kupi in če je oprema stock ali slična, gre lažje skozi. A moraš prodajat kot da je brez opreme (cena).

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Prodaja kdo, oziroma ima namen prodat v kratkem FZ8 Fazer? Naj mi pošlje na ZS.

Lp

Objavljeno

Sem se konec leta nekaj poigraval s to mislijo, ampak ko realno premislim in vidim, da ji ne manjka nič, da je za solo turizem moči dovolj in pri tem sploh ni požrešna, da so gume še za eno sezono in da so po trgovinah še letniki 2013 po relativno ugodni ceni (7300 €) in da za novo (ali bolje rečeno prenovljeno)  VFR 800 zahtevajo na AS-u nenormalno velik kupček €€€ sem se prenehal ukvarjati z mislijo o menjavi.

Tebi pa želim dober nakup. :yea1:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Sem se konec leta nekaj poigraval s to mislijo, ampak ko realno premislim in vidim, da ji ne manjka nič, da je za solo turizem moči dovolj in pri tem sploh ni požrešna, da so gume še za eno sezono in da so po trgovinah še letniki 2013 po relativno ugodni ceni (7300 €) in da za novo (ali bolje rečeno prenovljeno)  VFR 800 zahtevajo na AS-u nenormalno velik kupček €€€ sem se prenehal ukvarjati z mislijo o menjavi.

Tebi pa želim dober nakup. :yea1:

 

Ne kupujem jaz(imam FZ1), ampak iščem za kolega.

Lp

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kupujem, ne vem še kaj, je pa fazer8 v ožjem krogu...Je kdo peljal sopotnico na tem motorčku? Bi ji bilo mučno se peljati cca.500km zadaj na sedežu?

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

Je kdo pri menjavi zobnikov in ketne posegel po zobu manj na sprednjem zobniku ?

(imam 28k km in bi blo treba pocasi menjat)

Pravtako me zanima ali obstaja kaka altermativa original sportnemu nosilcu tablice od yamahe da se da homologirat (od yamahe je nov 120evrov)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo,

 

 

je kdo od lastnikov fz8 prej imel fz6? Imam trenutno 6-ko naked variante, pa se nagibam letos k zamenjavi, pa

bi rad mnenja iz prve roke.

 

 

lp

Objavljeno

Evo primerjava laika: imel sem FZ 6 Fazer in potem FZ 6 Fazer S2 (vsako po tri-štiri sezone) sedaj sem pa na 8 Fazerci (2012) : če vzameš, da motor spada v segment sport/turing  je potem na osmici položaj za krmilom bolj sport, 6-ka pa je bolj v duhu turinga. Hočem povedat, da je po mojem spominu na 6-ici manj teže na rokah; tudi sedež na 6-ki je za sopotnika boljši, saj je na osmici bolj nagnjen naprej ... ker pa je sedaj izpuh pri strani in ne pod sedežem, ni več nadležnega dodatnega gretja v veliki vročini. Osmica je tudi po mojem videnju boljša v podvozju in agilnosti v vožnji - zaradi več navora je tudi dosti manj dela z menjalnikom. Če te še kaj posebej zanima pa napiši.

 

PS: ti se kar nagni in nabavi ...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Evo primerjava laika: imel sem FZ 6 Fazer in potem FZ 6 Fazer S2 (vsako po tri-štiri sezone) sedaj sem pa na 8 Fazerci (2012) : če vzameš, da motor spada v segment sport/turing  je potem na osmici položaj za krmilom bolj sport, 6-ka pa je bolj v duhu turinga. Hočem povedat, da je po mojem spominu na 6-ici manj teže na rokah; tudi sedež na 6-ki je za sopotnika boljši, saj je na osmici bolj nagnjen naprej ... ker pa je sedaj izpuh pri strani in ne pod sedežem, ni več nadležnega dodatnega gretja v veliki vročini. Osmica je tudi po mojem videnju boljša v podvozju in agilnosti v vožnji - zaradi več navora je tudi dosti manj dela z menjalnikom. Če te še kaj posebej zanima pa napiši.

 

PS: ti se kar nagni in nabavi ...

 

Sem pa že mislil, da si se za Yamahco Tracer ogrel. .)

Objavljeno

Evo primerjava laika: imel sem FZ 6 Fazer in potem FZ 6 Fazer S2 (vsako po tri-štiri sezone) sedaj sem pa na 8 Fazerci (2012) : če vzameš, da motor spada v segment sport/turing  je potem na osmici položaj za krmilom bolj sport, 6-ka pa je bolj v duhu turinga. Hočem povedat, da je po mojem spominu na 6-ici manj teže na rokah; tudi sedež na 6-ki je za sopotnika boljši, saj je na osmici bolj nagnjen naprej ... ker pa je sedaj izpuh pri strani in ne pod sedežem, ni več nadležnega dodatnega gretja v veliki vročini. Osmica je tudi po mojem videnju boljša v podvozju in agilnosti v vožnji - zaradi več navora je tudi dosti manj dela z menjalnikom. Če te še kaj posebej zanima pa napiši.

 

PS: ti se kar nagni in nabavi ...

:) Kratko in jedrnato.:)  Sicer je fazerka moj drugi  motor, pa me seveda zanima kako se obnesejo še ostali- več ali manj se s partnerko voziva skupaj, tudi s tega vidika me zanima kaj bi bilo najbolje vzeti, ker je 6-ko kar potrebno matrati ;)

Objavljeno

Sem pa že mislil, da si se za Yamahco Tracer ogrel. .)

 

Ma ne ... bom tukaj napisal ker v temo o Tracerju ne upam: tolk mi je nikakva, da še napisat ne morm in ne znam. Verjamem testom, da je trivalnik ok, da se pelje ok, da ima elektronska pomagala je za pozdravit, ampak (vem da se o (ne)lepoti ne razpravlja) za moje oči je kr nekaj.

 

PS: v soboto grem na AS-a in probat crossrunerja pa da vidim kako se to pelje ....

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Živio

 

Ravnokar se odločam med nakupom tracer ali fazer , vem da sta si to različna motorja. zaradi udobja bi imel rajši tracerja glede vsega ostalega pa  fazer-ko

Če bi me kdo potolažil in mi rekel , da za mojo boljšo prtljagico nebi bilo preveč naporno se prevažat z njo po Grčiji, bi bil zelo vesel.

 

Če pa fazer-ka ni za takšne podvige, pa mi kar napišite, vi lastniki

Hvala za odgovore

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!