Skoči na vsebino

Grand enduro Slovenija


Ni3ous

Priporočene objave

Do Do douza ne preav velikokrat. V drugem delu potovanja, ki sledi, ko se zaganjamo čez sipine pa.... nismo šteli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK:

Dobra! Fajn opis in dober načrt.

Pobiranje - nič narobe, saj tam itak vsi pobirajo ali pa ven kopljejo - sploh ni treba okrog gledat, če je kdo videl. Lušt je lušt, pa še zebe ne.

Aja finta, ki mi jo je Claudio pokazal - če se sam ven vlečeš, ga zvrneš na bok, luknjo zasuješ, potem pa pobereš - in gre. (Ene trikrat, pol si pa itak crknjen)

rrrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK:

Dobra! Fajn opis in dober načrt.

Pobiranje - nič narobe, saj tam itak vsi pobirajo ali pa ven kopljejo - sploh ni treba okrog gledat, če je kdo videl. Lušt je lušt, pa še zebe ne.

Aja finta, ki mi jo je Claudio pokazal - če se sam ven vlečeš, ga zvrneš na bok, luknjo zasuješ, potem pa pobereš - in gre. (Ene trikrat, pol si pa itak crknjen)

rrrr

Glede prevračanja na bok... drži, ampak ko je motor pregloboko, ga tudi 2 skupaj več ne prevrneta na bok, toliko ga ta težak pesek skup tišči.

Včasih je preprosto treba odkopat, jebiga.

Kdo kaj spremlja report na ADV? Zgodba je do sedaj prišla že malo dlje.

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=770676

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo kaj spremlja report na ADV?

Seveda in kot vsak zanimiv RR na ADV tudi ta prepočasi napreduje :grim

nekaj mi ni jasno: kako je voziti s poškodovanim gležnjem stoje po sipinah ter kako hudo je bila poškodovana rama od kamenjanja šolarjev - sploh glede na to da oba poškodovana še naprej rineta v puščavo? še dobro da ste imeli podporo DS :OK:

še nekaj: a ste italijanske kolege zapustili za ta zadnji podvig (Ksar Ghilane-El Mida-Timbaine-Douz)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z italijani smo se tu ločili, sem v bistvu pozabil omeniti.

S poškodovanim gležnjem je bila jeba, vsak dan na protibolečinskih/protivnetnih tabletah, ter vsako jutro sem povijal samolepljivo bandažo okoli gležnja, ki deluje potem napol kot nek gips. Potem ko smo se vrnili domov, sem šel na slikanje v KC, pa ni nič zlomljeno, šepam pa še vedno ko kak kripelj, čisto okrevanje bo še trajalo če sodim po napredku do sedaj.

Petrova rama pa je bila po parih dneh že precej bolje, vsaj jamral ni nič, bo sam povedal, če je blo kej drugač.

Kar se pa tiče nadaljevanja kljub poškodbam....Ko si tam sredi vsega in trajekt v naprej rezerviran in plačan čez teden ali 14 dni, druge ni kot nadaljevati ali pa ležati in čakat trajekt, čakanje nas ni interesiralo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no sedaj pa je zaplet na vrhu: mačkasti zakopani sredi puščave in skoraj brez vode in bencina - upam da bo nadaljevanje kmalu

sicer je lahko biti pameten iz pisarne, ampak zakaj niste zakurili kosa gume ali plastike, da bi dobili črn dim, da bi vas DS videl?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razumem kaj misliš...

še sam ko gledam te slike in filmčke, si mislim marsikaj, vendar na slikah je vedno vse videti enostavneje, vsak klanec manjši, vsaka sipina trša....

V realnosti je pa ponavadi težje.

Kar se ognja tiče sem potem nabral dovolj vejevja, dračja in napol posušene trave, da je ornk zagorelo in tut steber dima se je naredil, tko da je postal dim bolje viden tudi od daleč.

Kak kos plastike iz motorja ali kak kos opreme zakurit ni tako enostavno se odločit. Vedno verjameš, da zadeva še ni tako resna, da bi se odločil za toliko drastične ukrepe kot je vržt na ogenj motoristično jakno, čelado itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole branje z vsako fotko bolj zanimivo ratuje - dobro ti uspeva folk na špičkah prstkov držat.

Lej, mi ne potegne, kaj bi še lahko naredil, ko se s klapo v pesek zabiješ, kamion se pa stran pelje :hmm:

Ne nas matrat, daj naprej ... roll on!

rrrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal res nisem imel časa, ali pa sem prišel v hišo zvečer zmatran...

Tale je pa od danes

file0089.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tisti ki ste kaj spremljali report veste, da sem si poškodoval nogo prvi dan vožnje po Tuniziji.

Zdej se mal bolj zavedam pomena kakovostne zaščite nog in kako pomembni so primerni škornji, glede na to kar počnemo.

Zato sem danes kupil najboljše kar ponuja trg v tem segmentu.

Sem pa ravno ujel prihod nove pošiljke z novo grafiko/barvno paleto in se morm mal dodatno pobahat, ker sem dobil ta prve. :)

Imajo pa zdej celo popuste, verjetno za reklamo novih modelov.

20% razlike pri tej ceni ni tko mal.

sidi.png

Če so dovolj dobre za Stanovnika in druge ase po raznih svetovnih relijih, bodo dovolj dobre tut zame.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Supermoto verzija je SRS, oz je dual, ker se menja podplat in so potem uporabne tako za supermoto kot za cross.

Moje so TA izvedba, ki so sicer popolnoma enake, le da se ne menja podplata, ker jih rabim samo za enduro/cross.

Tule si več poglej:

http://www.bscenter.si/default.asp?pid=modul_it&mid=sl&wid=3159&detailID=11177&ime=Motoristi%C4%8Dni_cross_%C5%A1kornji_SIDI_CROSSFIRE_SRS

Tule pa še en test z opisom škornja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tisti ki ste kaj spremljali report veste, da sem si poškodoval nogo prvi dan vožnje po Tuniziji.

Zdej se mal bolj zavedam pomena kakovostne zaščite nog in kako pomembni so primerni škornji, glede na to kar počnemo.

Zato sem danes kupil najboljše kar ponuja trg v tem segmentu.

Sem pa ravno ujel prihod nove pošiljke z novo grafiko/barvno paleto in se morm mal dodatno pobahat, ker sem dobil ta prve. :)

Imajo pa zdej celo popuste, verjetno za reklamo novih modelov.

20% razlike pri tej ceni ni tko mal.

sidi.png

Če so dovolj dobre za Stanovnika in druge ase po raznih svetovnih relijih, bodo dovolj dobre tut zame.

Saj so tudi tole enduro škornji, samo da so SRS.

Jaz imam star model (flexforce) in sem več kot zadovoljen.

Dobra odločitev (sploh glede na to kako in kje se voziš). Občasno malo preveri vijake na zaščitah, če kam "vsekaš" se lahko zrahljajo in jih lahko potem izgubiš ( imajo pa rezervne dele na zalogi) .

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hoj franc, se že kaj voziš?

Meni se zdi kar dobra prednost, da se lahko zamenja vse dele na škornjih, ki se lahko obrabijo ali poškodujejo. Tko da res fajn, tudi občutek je taprav v njih, edino po asfaltu se je treba navadit hodit, zarad železne kapce spredaj. Sicer so pa za vozit narejene in ne za po asfaltu hodit :P tko da to ni važn.

Ste že potegnil motorje iz zimskega formalina?

Dejmo se kaj zmenit in kako furo narest, vreme je že perajt za nas. Mal dežja je pa tut blo, da se ne bo preveč kadilo.

Kaj interesentov za kako popoldansko okrog LJ?

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem se zadnič vozil januarja, potem pa ni bilo ali vremena ali pa časa (malo sem smučal, potem sem imel opraviti z vinogradom... ) . Bom počasi začel (moram najprej malo potrenirati, da ne zaostajam preveč) .

Jaz sem na mojih škornjih (potem ko sem, po udarcu v skalo, izgubil vijak, ki drži skupaj zgornji del), vijake namazal z Loctitom in zaenkrat je vse na mestu.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok da malo ubijem firbec ki me matra :blush: Kolko krat ste na terenu že padli, ali položili motor, ter kakšna je bila kaj škoda? Največji strah ki ga imam pri vožnji po terenu je da bom padel in razbil motor zato se vozim večinoma po makedamskih cetah in ne zavijam z njih na bol tehnično zahtevni teren. Sicer po slovenskih gozdovih je veliko vresja v podrasti tako da motor nekako ne pade preveč na trdo če primerjamo z asfaltom. Kakšne slikovni material tudi nebi bil kaj slabega če ga slučajno imate in ga boste priložili :ninja:

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če prelistaš tole temo, bo našel velik slikovnega materiala, tudi od padcev.

V gozdu so padci (pri tehnični vožnji je skoraj boljši izraz, da se prekucneš, ker ni brzine) blagi in tla niso problem (razen če so zelo kamnita), bolj je problem, da se prsloniš na kak drevo, da te ne stisne vmes.

Motorji pa zdržijo, in ni škode, razen kake površinske praske ali hitro in poceni rešljivih reči.

V najslabšem primeru odleti ročka za sklopko ali prednjo bremzo, ali pa se zvije stopalka zadnje zavore.,, morda odleti še tačka motorja.

Ampak ročke se da zaščititi z zaščito na krmilu, zadnjo zavoro pa s "snake wire", ki deluje kot sidro in drži stopalko na mestu, da je ob stiku z oviro ne ukrivi nazaj.

Snake wire:

dsc01532.jpg

Pa kaki bočni cevasti ščitniki tut znajo prav pridet če imaš težak motor in manj robustno izdelavo bočnih plastik. Tule nič škode na motorju:

photo0699.jpg

Nič škode:

enduro-crna-gora-2011-16.jpg

Nič škode:

photo0595.jpg

Zvit nosilec tablice, ki se je poravnal bp.

photo0591.jpg

Nič škode:

img0100.jpg

Nič škode, ampak so take ob drevo nevarne:

img4929.jpg

Odlomljena ena stranska tačka (štendr), to se zrihta na endvatri brez stroška:

padec-po-tleh-oba.jpg

Brez škode zaril v blato ko podmornica, le pucanja blo mal več

img4063.jpg

Pr teh novih lahkih motorjih pa tko al tko vse zdrži, tko da brez škode tut tle

img1347.jpg

Zvita tablica:

picture-217.jpg

Zvit drevo, motorju nič

picture-118.jpg

Brez škode

picture-287.jpg

Brez škode

picture-324.jpg

Tole je bil visokohitrostni padec po spolzkem zapuščenem tunelu, k sreči je odletela le vzmet na stranskem stojalu, sicer drugo ok.

picture-342.jpg

Malenkost predrta gumijasta vodna cev, ampak sanirano v 5 minutah, ter normalno nadaljevanje vožnje.

picture-425.jpg

Brez škode

picture-513.jpg

Prodam motor, vožen samo ljubiteljsko :P

.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!