Skoči na vsebino

Grand enduro Slovenija


Ni3ous

Priporočene objave

norci :)

jz sm svojega tudi že parkrat podobno kot na tehle slikah prekucnil, ampk kot je rekel Ni3ous, škoda je minimalna, sem ter tja odrgninca ali praska, ter zvil sem ročko sklopke.

sem se tudi sam bal kako bo, če ga bom slučajno dobil na tla.. pa je blo enkrat... dvakrat... trikrat... škode pa praktično nobene, ker pač ni blo nobene hude hitrosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne pozabit na vzratna ogledala, če hočeš na teren kupi preklopna.

Tudi jaz nisem ravno navdušen nad padanjem in zato raje ne izivam usode (preveč) . Do sedaj mi je uspelo razbiti ogledalo (pri edinem padcu z brzino, pri kakšnih 30-40 km/h sem zapeljal na led, motor je "poletel" zarožljalo je ko vrag, me je kar stisnilo pri srcu, na koncu pa se je vse skupaj končalo z razbitim ogledalom in par praskami na levi zaščiti ročk in toplotni zaščiti izpuha) , Pri "afnanju" na parkirišču sem se zvrnil praktično na mestu in je odletela ročka sklopke (nesrečni splet okoliščin, ker tako slabe ročke pa tudi niso) , če se rineš skozi kakšno "goščavo" zna odletet kakšen smernik, meni je na polenu, ki je ležal na poti, uspelo prekriviti tačko za zavoro (iz preventive sem kupil novo, ampak stara še vedno služi namenu) problem je da imam plastično zaščito motorja in nimam kam pripeti varovalne žice (snake wire) da bi jo pripel na blok motorja se pa ne upam (raje kupim novo tačko, kot varim blok... ) .

Bolj pomembno je verjetno, da zaščitiš sebe. Tudi jaz sem začel bolj na izi, z "allround" opremo in jo na srečo odnesel brez resnih posledic (par modric in bolečo nogo) . Z dobro opremo jo pri večini padcev odneseš brez posledic. Oprema je nadležna (da jo navlečem nase in se "spakiram" porabim kar kakšnih 10 min, no ja tukaj sem "picajzlast" ampak raje porabim par minut več kot pa da me celo furo kaj tišči in žuli) ampak ko jo rabiš odtehta sitnosti.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprašujem zato ker sem včeraj tudi sam prvič prekucnil motor na terenu :blush: :blush: Kombinacija neprimernih gum, mokrega terena, korenin in prenizke hitrosti za takšen podvig.

imag0286.jpgimag0287.jpg

Slike so malo slabše ker so bile slikane s telefonom.

Ko pa je človek poln adrenalina je pa vse lažje narediti, tudi pobrati motor ki visi z belanco navzdol :ninja:

imag0289.jpg

Moj največji straj je bil da sem kaj poškodoval ali uničil, ampak na srečo nisem :OK: .

Prva zadeva ki jo moram narediti je zamenjati gume, trenutno imam gor Metzeler Tourance razmišljam da bi zamenjal z Enduro 3 Sahara. Kakšno mnenje? Katere gume uporabljate ostali?

Lp!

P.S.: Upam da se vam lahko kdaj pridružim na kakšni vožnji :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huda pustolovščina v Tuniziji! lepe fotke, verjamem da je to nepozabno doživetje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prva zadeva ki jo moram narediti je zamenjati gume, trenutno imam gor Metzeler Tourance razmišljam da bi zamenjal z Enduro 3 Sahara. Kakšno mnenje? Katere gume uporabljate ostali?

Lp!

Sahara ni neka prav hudo terenska guma, gre lepo po makadamu in kakšnih suhih terenih, za kaj več pa ni. TKC80 je boljša (saj zame) pecej "dalj" prideš z njimi, v blatu se pa ne obnese ravno najbolje (ampak bistveno bolje kot sahara). Po alsvaltu ne grejo TKC-ji nič slabše kot sahara. To dvoje sem do sedaj preizkusil, za kakšno drugo ti bodo povedali drugi.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni3ous, dobro ga gonite. Kapo dol. Ko pride enkrat menih spet k meni, bi se lahko dobili pri Miškolinu in kako rekli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Whiskey glede na to da sva praktično soseda, res čudno da se še nisva srečala, tko da ko se kaj zbirate kar poklič in pridem zraven, da kako rečemo.

Miklavc glede na slike ki si jih objavu, ocenjujem da te teren zanima, če boš vozil 50/50 potem komot vzameš Mitas E09 za spredaj in zadaj.

Zdržijo dovolj km, ok se obnese po asfaltu in čist fajn tut po terenu po makadamu ali bolj po mehkem.

Pa še verjetno cenovno najugodnejši komplet je to.

Ti kar nabavi gume čimprej, pa razišči svoj koroški teren, da sestaviš material za eno dobro furo in pridemo poleti na izlet na koroško.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem razmišljal o e-09 ampak nevem kako se kaj obnesejo na asfaltu. Imam letos v planu turo na Großglockner pa še nekaj gorskih prelazov. So pa e-09 res najcenejši komplet (našel za okrog 110€ brez montaže). Sem pa tudi gledal Heidenau K60(katera se mi zelo dopade, glej sliko) in Mitas e-07.

k60neuhinten1zo9.jpg

Lp!

Popravljeno . Popravil miklavc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tele K60 je zelo hvalil znanec (dec se pelje hudičevo dobro in glede na motor Triuph scrambler, po takih terenih, da jih ne obvlada tudi marsikdo na pravi enduri). Torej po njegovih zagotovilih drži dobro na makadamu, nima nekih resnejših problemov na mehkem (v kar sicer jaz dvomim) in se držijo dobro na alsvaltu tako mokrem kot suhem, ob tem pa so tudi izredno trpežne. To so pač "izkušnje" iz druge roke.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem razmišljal o e-09 ampak nevem kako se kaj obnesejo na asfaltu. Imam letos v planu turo na Großglockner pa še nekaj gorskih prelazov. So pa e-09 res najcenejši komplet (našel za okrog 110€ brez montaže). Sem pa tudi gledal Heidenau K60(katera se mi zelo dopade, glej sliko) in Mitas e-07.

Lp!

Jaz sem pred nekaj leti vozil s temi Heidenaukami, zdaj imam pa Mitas e-09. Kar se tiče vožnje po asvaltu so Heidenau nekoliko boljše - manj vibrirajo in boljše držijo linijo skozi ovinke. So pa zato v primerjavi z Mitas malo slabše na terenu, predvsem v blatu. Verjetno je še najboljše, da razmisliš koliko se boš vozil po asvaltu in koliko po terenu. Kot je rekel že Ni3ous, če bo to okoli 50/50, je boljša Mitas, če bo več asvalta pa bi bil morda boljši Heidenau. Sicer pa imata oba modela kar dolgo življensko dobo in z obema se da zabavat tako po asvaltu kot po terenu. :grim

V primeru, da finance to dopuščajo pa lahko razmisliš o nakupu dveh parov gum - enega bolj cestnega za take daljše ture po asvaltu in enega bolj terenskega, potem pa pač menjaš na cestne pred daljšimi turami po asvaltu. Pri meni se ta varianta zaenkrat še najbolje obnese, saj ni treba delati kompromisov pri izbiri gum...

Kar se tiče popoldanske ture okrog LJ - Kdaj bi pa to naj okvirno bilo? Že nekaj časa spremljam to temo in bi se vam rad pridružil, pa do zdaj nikoli ni zneslo. :glare:

No pa za konec še par slikic iz štajerskih koncev:

p3271672.th.jpg

p3271674.th.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V primeru, da finance to dopuščajo pa lahko razmisliš o nakupu dveh parov gum - enega bolj cestnega za take daljše ture po asvaltu in enega bolj terenskega, potem pa pač menjaš na cestne pred daljšimi turami po asvaltu. Pri meni se ta varianta zaenkrat še najbolje obnese, saj ni treba delati kompromisov pri izbiri gum...

Tudi o tem sem razmišljal saj je na avto.neto en kle za dele, bi nabavil še en komplet platišč in namontiral cestne gume, ampak študentski proračun tega nažalost ne dopušča :cry: :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najmanj moteče za pohodnike je, če se zaženeš v teren tik pred dežjem ali takoj po dežju, ko pohodnikov ni.

Tole je pa ta vikend poganjalo adrenalin po naših žilah:

http://www.youtube.com/watch?v=-aKTG6as2s8

file0135.jpg

file0130.jpg

file0137.jpg

Vedrenje pod mostom

file0123.jpg

file0139.jpg

file0143.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=DUr52sorzfE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Prejšni teden sem se potepal na Goričkem pri starih starših in sem si malo privoščil tamkajšne gozdove, ampak mi jih je malo zagodel dež ker je razmočil zemljo (sama ilovica). Ker sem bil sam se nisem veliko slikaj je pa nastala ena slika za spomin :yea1:

imag0305.jpg

Dobil sem tudi nove gume, Heidenau K60 pri Kleklu. Z gumami sem zadovoljen, z delom servisa pa ne(3h da zamenjajo 2 gumi :wallbash: , delala sta pa 2 stara okrog 18-20 let).

Lp!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kdo išče nekaj pravega za po terenu, pravi dual sport motor...

Sem na tole natel in šel en krog z njim, prava igračka, zelo okretno, pa še vedno ok za po asfaltu.

Predvsem se slinim zaradi odličnega vzmetenja, ki ga ima ta motor.

lc4-640.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glih zaradi take uživancije zdaj dajem na stran,da si omislim enga starga 1100gs,ga obujem v kramparce pa da vidm,al se bom prvo jaz zlomu al on....

Nočem ti soliti pameti ampak se mi zdi nespameten nakup 1100tke za na teren - če hočeš uživat si raje kupi enega lahkega eno cilindraša, kot jih imajo ti fantje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nočem ti soliti pameti ampak se mi zdi nespameten nakup 1100tke za na teren - če hočeš uživat si raje kupi enega lahkega eno cilindraša, kot jih imajo ti fantje.

Ma sej vem,sam mislim da bi se dalo tud z to kravo lepo pelat......problem je sam to vlečt iz blata če kje zaglibiš,pa pobirat.....
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kdo išče nekaj pravega za po terenu, pravi dual sport motor...

Sem na tole natel in šel en krog z njim, prava igračka, zelo okretno, pa še vedno ok za po asfaltu.

Predvsem se slinim zaradi odličnega vzmetenja, ki ga ima ta motor.

lc4-640.jpg

Čisto istega prodajajo ,če greš iz obvoznice izvoz Jarše potem pa prot Šmartnem ene 2-3km naprej na levi strani,sam ne vem kako se reče prodajalni,ma Akrapota gor,lepo ohranjen....če koga zanima.....
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto istega prodajajo ,če greš iz obvoznice izvoz Jarše potem pa prot Šmartnem ene 2-3km naprej na levi strani,sam ne vem kako se reče prodajalni,ma Akrapota gor,lepo ohranjen....če koga zanima.....

Pa saj ta slika je iz tam, BS center

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj ta slika je iz tam, BS center

Nisem prepoznal ozadja,sem delu tam,pa sem ga nahitr pregledal,jebemtiš,da bi mel kej viška,se mi tud dopade :OK:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobr ste, da ste se spravl s turance gumami čez reko.

Moje niso ble tourance :-D

Conti%20Trail%20Attack.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!