franc Objavljeno Julij 9, 2018 Opozori Objavljeno Julij 9, 2018 . Drugače pa za KTM-a je "obvezen" Loctite. Jaz sem "zalimal" čisto vse vijake (razen osi koles, pa vidim, da tudi to ne bi bila slaba ideja) in od takrat nimam nobenega problema z nenamernim odvijanjem vijakov. lp
Popularna objava Joker Objavljeno Avgust 6, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 6, 2018 Vsega je bilo: Od driftanja pri 100 na uro na speglanih makadamih, hard enduro odsekov, do krajšega asfaltnega transferja. Pa samo na črpalko sem šel... RobiRoberto, MiNa, Biker87 in 16 others 17 2
igc1 Objavljeno Avgust 8, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2018 Zdravo, drugo polovico avgusta jo bom nekam proti Srbiji mahnu, planiram bolj južni in vzhodni del srbskega TET odvozit. Kaj točno se bo iz tega izcimil in kolk od tega bom dejansko prevozil, še ne vem, ker sem bolj slab Garmin navigator, ampak nekam bom sigurno pršu ;-). Planiram bluzit kakšen teden +/- dan gor dol, točen termin odhoda še ni fiksiran... Če je kakšen kamerad pri volji, se lahko pridruži...
miklavc Objavljeno Avgust 16, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2018 Ob 8. 8. 2018 ob 18:39, igc1 pravi: Zdravo, drugo polovico avgusta jo bom nekam proti Srbiji mahnu, planiram bolj južni in vzhodni del srbskega TET odvozit. Kaj točno se bo iz tega izcimil in kolk od tega bom dejansko prevozil, še ne vem, ker sem bolj slab Garmin navigator, ampak nekam bom sigurno pršu ;-). Planiram bluzit kakšen teden +/- dan gor dol, točen termin odhoda še ni fiksiran... Če je kakšen kamerad pri volji, se lahko pridruži... Uživaj in ne pozabit uporabljat fotoaparat Jaz bi se ti z veseljem pridružil, ampak sem letos svoj moto dopust porabil za drug namen. Moj terenski doživljalj se bo za forumaše odvil tukaj, saj ne spada ravno v GES temo igc1 in CINDAPP 2
Popularna objava AJ Objavljeno Avgust 19, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 19, 2018 Nekaj utrinkov z včerašnje vožnje po Hrvaškem delu TET trase od Delnic do Karlobaga, cca 170km. Slikano z zidarskim telefonom, ne pričakovati preveč Začelo se je z gužvo na AC in menjavo žarnice ob 4:30 še pred Zagrebom: pri Delnicah se dobim s kolegom, hitro se ponudi tak razgled: po precej kilometrih lepe makedamske ceste, je linesman dodal lep opcijski krog za razvedritev in pa tik pred Karlobagom skupaj s povratkom domov čez Senj in preko Kapele naneslo dobrih 700km, that was a good day LP MiNa, Biker87, KyoKon in 15 others 18
Popularna objava Ni3ous Objavljeno Avgust 23, 2018 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 23, 2018 O pridno si vozil za en dan! Lepa. Tut js sem se začel spet malo vozit: bosa, FreeBird, dano33 in 23 others 26
Popularna objava igc1 Objavljeno September 2, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno September 2, 2018 Sem se včeraj vrnil z moto-dopusta, pa je čas, da napišem kratko reportažo. Planiral sem, da odvozim del srbskega TET, nekaj od tega mi je uspelo, nekaj pa ne, več pa v nadaljevanju... Ko sem se vozil skozi Bosno, me je premamilo lepo sončno vreme in makadami, ki so se vodili ob asfaltni cesti čez njihova višavja. Tako sem v Konjicu skrenil levo v hrib ob kanjonu Neretve. Še prej napolnim rezervoar in mal popričam z lokalnimi mačoti v bifeju, kje pa kako najbolje z motorjem v hrib. Sem jim rekel, da sem se lani vozil tu čez in da sva s kameradom @Dr.SPEED prespala.v vasi Grušča pri Omerju. Omerja so vsi poznali, prav zanimivo , so rekli onaj sjedi brko s TAMičem. Fante prosim naj ga obvezno pozdravju, ker nama je odstopil majhno sobico za prenočitev. sončno vreme in lepi razgledi iz ceste nad kanjonom Neretve Pogled z vidikovca na strmo pot navzgor na planoto pod Bjelašnico Na vrhu lepi razgledi čez planoto in pogorja okoli Bjelašnice. Čez planoto se spuščam na drugo stran, da se priključim nekje gl. cesti Sarajevo - Goražde Vmes naletim še na spomenik mednacionalni vojni, ki je harala pred par desetletji Začuda je kar velik del motorja še v tanku, glava motorja sicer manjka, blok je še cel, očitno domačini niso mogli odstranit in prodat na odpadu, Mašina je kar komadina, V10 ;-), verjetno kar trpežna ruska tehnika. Prespim v enem kampu tam nekje od Goražda naprej ob Drini, so mel enga takega fletnega cucka, 6 tedensko jazbečarko Taro se nadaljuje... RobiRoberto, NX650, Kugelschreiber in 25 others 25 3
Popularna objava igc1 Objavljeno September 4, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno September 4, 2018 Po makadamskem introju malo za svoj gušt v Bosni sem jo pičil ob Drini proti severu skozi Vlasenico in nato desno proti Bajini Bašti v Srbiji. Sicer sem s tem že malo odstopal od plana, ki sem si ga zadal, ampak vedno če grem sam jo zgleda mal zabluzim, ker očitno časovni pritisk, ki ga imaš v službi, na dopustu podzavestno mal popusti, in si rečeš, če ne bom dons tam pa tam, bom pa pač jutr, saj sem ja na dopustu. Tisto švabsko planiranje za ne vem kolk dni naprej pa kaj vse moram pogledat, pa kje bom spal, pa kdaj bom jedu, mi na dopustu res ne diši... Se zapeljem v Bajino Bašto, je bila ravno nedelja, vse več ali manj zaprt, zato skočim do sela Peručac, kjer izvira kao najkrajša evtopska reka, dolga 365m. Tu prespim, vreme se je kar konkretno sfižilo, to je bilo takrat, ko je v SLO hribih zapadel sneg in je zgleda hladna fronta udarla še po Balkanu. V ponedeljek zjutraj hočem nabavit v Bašti še en zemljevid Srbije, tako, za mal boljšo orientacijo, u turističkom uredu, niso imel nič, sam enega takega bolj prospekt varianta, je rekla gospodična, pitajte u knjižari, tam itak tud niso imel nič..Ni mi ostalo drugega, da poleg zemljevida Juge, ki sem ga imel s seboj, še tist prospekt v tank torbo vtaknem in šibnem gor v breg v NP Tara. Gor je že fajn megleno, temperatura pade na 9C, dežuje. Sem si rekel, evo ista scena kot lani s Hajoktejnom in Miklavcem pa še par kameradi po TET Hrvaška, ko nas je pral vsak dan. Se vtirim v TET orbito, en tak giro okoli NP Tara, vidljivost nikakršna, čeprav track tera na neke vidikovce, za videt ni nič, ker je cel NP Tara en sam velik oblak Poti tu gor so bili taki solidni makadami, oz lepe lepe gozdne poti vmes nekaj asfalta, vse mokro ampak bolj na izi za prevozit. Največ dela sem imel s čiščenjem vizirja, ker se je megla nabirala na njem. Potem mi je počas dojadilo tist vizir čistit in sem dal cross očala na čelado in je bilo precej boljš, vsaj nisem pol poti z eno roko vozil. Pot se spusti do jezera Zaovine Pot pelje po cestnih odsekih do Mokre gore se nadaljuje po gozdnih poteh, tereni so zahtevnejši, Mokra gora je res mokra, na gori megla, poti pa premočene. Škoda, ker je bilo vse v megli. Sem čutil, da se mi v želodcu ena žurka začenja, ne najboljši obet za nadaljejvanje...narava je zahtevala svoje, sem moral kakšne pol ure kasneje že mal počepnit za grmovje. Upal sem, da bo po počepu malo lažje, pa ni ravno za dolgo zaleglo :-) Napredovanje zaradi mokrih traktorskih poti tud ni blo ravno najhitrejše. Nekje po koncu teh grebenov se je pot strmo spustila navzdol, postala razdrta od dežja, globoko prepredena s kanali, ki jih je naredila voda. Nisem se ravno hotel ujeti v past, da ne bi mogel nadaljevati oziroma se vrniti nazaj, če bi bilo potrebno... grem peš pogledat, kaj sledi, nič obetajočega, precej podrt trek od dežja. S težko kravo in z žurko v črevesju se po takem enostavno nisem upal spustit dol, ker si nisem predstavljal, kako se bom skopal is kanalov, če pade motor not... Obrnem motor, dokler sem imel še nekaj moči in možnost to izvest in preden mi uide še kaj v hlače. Nič, grem nazaj kar precej kilometrov po poti do prvega asfalta. Vidim da je Zlatibor blizu, moral sem najti eno sobo, da se poskusim mal k seb spravit. Najdem sobo za prespat, pijem cocacolo, da potamani bacile in počisti lajtngo. Nisem bil dober, še sel naslednji dan čmurim tam, hodim na skret, pijem šljivo Klekovačo in kolo, tole bo pa zelo kratek izletek, razmišljam.... Tkole ošvohnjen še za burek nimam, ne pa da se bom še s tole težko kravco vrestlal po teh hribih.... Someone12, DAMI34, NX650 in 18 others 20 1
Popularna objava igc1 Objavljeno September 5, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno September 5, 2018 Odglumim gljivo ob kokakoli, župci in šljivi še cel dan v sobici tam na Zlatiboru, da se mal k sebi spravim in da vidim, ali bom naslednji dan še za akcijo, ali bom rikverc proti domu udaril. Pride naslednje jutro, se je tak lep sončen dan prebujal, naložim robo na mopi, se usedem gor in štartam, da vidim, ali sem še za stvar, ali mi je proljiev preveč moči za preganjat po tistih šumah pobral. Izgleda, da je sončno jutro prebudilo telešček iz štandgasa, sem se kar sposobnega za nadaljevanje počutil zato krenem dalje. Obrnem itak še zmeraj lahko, če ne bom dovolj pri močeh, Se peljem dol proti jugu Srbije po nekih traktorskih poteh, vse nekam 3D ukrivljeno, pot na na ven visi pa v 180 stopinj ovink, na sliki zgleda vse skupaj izi, v resnici me je pa ornk zmetal, da sem do vrha prilezel Vmes so bili tudi lepi hitri odseki, ki jih je bilo pravi užitek prevozit Teh kažipotov tudi Đems Bond ne bi razvozal Po asfaltu mimo Priboja, ovekovečim znamenito fabriko FAP, nisem prav zihr, če tole sploh še funkcionira Tam nekje nižje od Priboja se spet priključim TET tracku, zadeve zgledajo obetajoče, tamle čez hrib je že Črna gora Kmalu se je kolovoz začel spreminjati, hitrost padati, pot je postajala vse bolj prepredena s kanali, ki jih je pustilo zadnje dežeje Kje si medo, da mi boš pomagal motor obrnt? Sem ga moral ker sam, ker tale džungla je postajala praktično neprevozna (vsaj zame). Mi ni preostalo drugega, kot, da sem sam zmotal kravco za 180 stopinj in vesel 100 na uro, da se ni kaj zapletlo, počasi odbrenčal na mal lažji teren :-) Do večera sem želel priti na Kopaonik, kjer imam prjatla Gorana, šefa enega fajn hotela Kraljevi čardaci. Sva bila dogovorjena, da se naslednji dan zjutraj dobiva na kavi. Ni mi preostalo drugega, kot da stisnem gas po asfaltu in se nekako ob 8h zvečer utrujen narišem gor. V glavnem tale srbski linesman je naredil konkretno težko progo, klobuk dol Ni3ousu in fantom , da so tole po državah strasirali, srbski track je dolg čez 2k km in sploh ni easy.... Se nadaljuje... MiNa, NX650, Biker87 in 21 others 21 3
jskrablin Objavljeno September 6, 2018 Opozori Objavljeno September 6, 2018 Bom zgleda za naslednjo sezono moral revidirati odločitev o prodaji 690 in si omislit kakega DR-Zja. Tole zgleda predobro da bi sam potopise bral miklavc 1
igc1 Objavljeno September 6, 2018 Opozori Objavljeno September 6, 2018 pred 4 urami, jskrablin pravi: Bom zgleda za naslednjo sezono moral revidirati odločitev o prodaji 690 in si omislit kakega DR-Zja. Tole zgleda predobro da bi sam potopise bral Ja, enocilindrci bi bli v za na srbski TET sigurno boljša izbira, da ima mopi vsaj enih 50 kg manj kot moja kravca... določeni odseki niso ravno vzdrževani oz so precej zapuščeni, ker se vozi verjetno samo kakšen domorodec parkrat na let s kakšnim traktorjem tam čez, za njih pa razne od dežja erodirani kolovozi niso problem, za take kljukce, kot sem jaz, je pa to lahko že velika težava. Pa fajn je tud, če je kakšen kamerad al pa 2 še zraven, potem se že prerineš z dodatno pomočjo skozi kakšne jebe, kjer se sam morda ne. Poleg tega sem jaz veliko tracka izpustil, ker se mi je že mal mudil, in sem se na določenih mestih pač zopet vključeval, domnevam pa, da zna biti takih "relativno neprevoznih" delov več, če sem že jaz 2x na mino naletu. Mogoče sem imel pa tud smolo, tako kot delno z vremenom in proljevom A si lahk tolk prjazn, pa mi zbrišeš tiste fotke, ki so od teksta "se nadaljuje" naprej, ker mi je zmetal not še tiste, ki sem jih želel danes še mal pokomentirat v zadnji post. Hvala! miklavc 1
jskrablin Objavljeno September 6, 2018 Opozori Objavljeno September 6, 2018 pred 28 minutami, igc1 pravi: A si lahk tolk prjazn, pa mi zbrišeš tiste fotke, ki so od teksta "se nadaljuje" naprej, ker mi je zmetal not še tiste, ki sem jih želel danes še mal pokomentirat v zadnji post. Sem uredil, upam da pravilno igc1 1
Popularna objava igc1 Objavljeno September 6, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno September 6, 2018 Sklenem, da zadnji dan preživim v srbskem gostoljubju na Kopaoniku. Tajming in načrti, da pridem tja do bolgarske meje so šli že z izvenplanskim bluzenjem šez planine po Bosni in kasneje z enim dnevom prisilnega postanka na Zlatiboru, v hlače... Sklenem, da prevozim še giro čez Kopaonik. Vozim sicer v nasprotni smeri, kot je predvideno ker sem moral v dolino tankat, potem sem pa nazajgrede kmalu krenil na makedam. Že pri startu po nekaj 100m vožnje me na enem ovinku ustavi policija. Jao, zdajle mi bo policaj sigurno eno kazen zaradi usranih oznak na motorju nabil. Odakle si - iz Slovenije - gde krečeš - mal čez Kopaonik... Nekaj hod policaj okrog motorja in mi je frajer še mal tablco očistil, očitno je preverjal, če sem res iz SLO :-)) Težil zaradi tablice ni nič, mal popričamo in pravi polako i sretan put, Prav prijazen možakar :-) Kopaonik je kar konkretna gora, se po tistih poteh oz smučarskih progah, ko ni snega na njih, lahko kar konkretno navoziš Vmes naletiš še na kakšen Blatni dol pa prletiš na vrh na slabih 2000m nad morjem Če bi rad kdo poleti šminkiral na smučah , so ravnokar odprli poletno smučarsko progo naredim enih 45km po kopaoniških kolovozih in zakjučim z motoriranjem. Popoldan se prepustim užitkom v hotelski restavraciji na Kraljevih čardacih Na poti domov: svi putevi vode u Titograd. Vedel, sem, da nekaj ni čist up to date na kažipotu v Srbiji,čez kako sekundo mi je šele prebil, da je to zdaj Podgorica :-) To je blo to, se prebijem iz Kopaonika po asfaltu do Vogošča, naslednji dan pa po dežju čez Bosno še do doma. Dobro je blo, mal mi je zmanjkal časa za še kaj več makedama, bo pač ostalo več za kdaj drugič... celjan89, miklavc, Ni3ous in 25 others 25 3
Janezs Objavljeno Oktober 2, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2018 (popravljeno) Kdo ve če pride to tudi v slovenijo? Po predstavitvi sodeč je honda zadela v terno. Lp Popravljeno Oktober 2, 2018. Popravil Janezs igc1 1
miklavc Objavljeno Oktober 2, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2018 (popravljeno) pred 2 urami, Janezs pravi: Kdo ve če pride to tudi v slovenijo? Po predstavitvi sodeč je honda zadela v terno. Lp Vse to kar ma tale 2019 honda, je imel KTM že pri RFS mašinci( - ajnšpric) tam v letu 2000, dodelano pa v 2006/2007, tako da japonci zamujajo vsaj desetletje Popravljeno Oktober 2, 2018. Popravil miklavc
Buschi Objavljeno Oktober 2, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2018 Zdej še pa morjo sam rally verzijo tega nardit, pa mam sanjski motor...kjub temu, da ni od Y...
Biker87 Objavljeno Oktober 3, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2018 Ali se pa sprijazniš z dejstvom da z 1 motorjem ne prideš čez, ane @Joker Joker 1
Janezs Objavljeno Oktober 3, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2018 pred 9 urami, miklavc pravi: Vse to kar ma tale 2019 honda, je imel KTM že pri RFS mašinci( - ajnšpric) tam v letu 2000, dodelano pa v 2006/2007, tako da japonci zamujajo vsaj desetletje Na koliko pa ma RFS mašinca servisne intervale?
miklavc Objavljeno Oktober 3, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2018 (popravljeno) pred 14 urami, Janezs pravi: Na koliko pa ma RFS mašinca servisne intervale? Odvisno kolk in kako jo voziš, tekmovalno po vsaki tekmi/etapi, hobi enduro 15-20h, TET EU 1500-2000km kamot. Moja ima trenutno na sebi cirka 10.000km pa je dala skozi 3x Croatia rally z mano letos Bosnia rally in pa nekaj cross country treningov pa kaj več ko pregleda ventilov še na mašini ni bilo delano. Doma imam pripravljen 525 cilinder za predelavo iz 450, pa se mi zdi škoda brkljat po mašini. Vedi da tale CRF450L ima še vedno v sebi motorcross mašino od CRF450R katero so malo zadušili z drugačno obliko odmične gredi, težjo glavno gredjo in drugačno mapo na ECU-ju. Še vedno pa je to mašina z velikim batom in kratkim hodom (visoka eksplozivnost in visoki obrati) ter 6- stopenjskim menjalnikom s kratkimi prestavami (close-ratio). Po podatkih ki pa krožijo po netu za servise na Hondi pa so 600milj za menjavo olja in pregled ventilov pa na 1200milj, nič kaj daljši kot so predpisani pri KTM-u. Saj nimam kaj proti novi Hondi, sem jo podrobno preveril ker sem dolgo iskal XR650R in se mi Honda nasploh zelo dopade, ampak ves ta pomp okrog nje se mi zdi pretiran glede na to kaj ponuja ter da Japonci močno zaostajajo za KTM/Husquarno v tem segmentu in se bo mogla kar fejst dokazat. Popravljeno Oktober 3, 2018. Popravil miklavc Tipkarska ;) Nearrain, igc1, Ni3ous in 1 other 2 2
jskrablin Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 Ob 2. 10. 2018 ob 19:32, Janezs pravi: Po predstavitvi sodeč je honda zadela v terno. Prej sfalili na polno. Zadeva je v osnovi MX motor z lučmi in nekoliko daljšim servisnim intervalom. To ni 250L z večjo prostornino in 10kkm menjavo olja. To je na MX osnovi narejen hard enduro. Lahko nabaviš EXC-ja 450/500, dodaš oljni hladilnik (večja količina olja se bo počasneje 'utrudila') in si na boljšem... s tem da bo ene par kil lažji v vsakem primeru. Al pa si omisliš Shercota v tej prostornini, dodaš oljni hladilnik, gratis pa dobiš zanesljiv elektro štarter in 200W stator (KTM ~90W)... na kar lahko obesiš še nekaj extra razsvetljave, navigacije in še česa Na splošno pa so ti servisni intervali malo tako-tako. Obstaja 500 EXC z 90k+ kilometri na števcu, rednimi menjavami olja in menjanim batom, ki je šal okoli sveta in so ga pred časom meli na servisu pri Selesu. Mašino ubijajo obrati in slabo vzdrževanje. Dokler tega ne vrtiš skoz v 3 p.m. (in enduro motorje tipa 450+ kubikov je res težko nonstop vrteti na polno ker letijo ko fuknjeni) se da narediti precej lepo število kilometrov preden je potrebno kako resno vzdrževanje. Seveda pri tem mislim na hobby voznike. Oni tazaresni vozijo precej drugače. Joker, igc1 in Janezs 3
franc Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 Dvomim, da bo kdaj "videla" evropo. V ameriki jo (kakor vem) že sedaj prodajajo (verjetno je samo malo posodobljena) . Pa še vprašanje cene je. XR650R je v evropi dražji (saj bil je ko sem se jaz zanimal) od Ktm690 ali Huske 701. lp
Janezs Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 pred eno uro, jskrablin pravi: Prej sfalili na polno. Zadeva je v osnovi MX motor z lučmi in nekoliko daljšim servisnim intervalom. To ni 250L z večjo prostornino in 10kkm menjavo olja. To je na MX osnovi narejen hard enduro. Lahko nabaviš EXC-ja 450/500, dodaš oljni hladilnik (večja količina olja se bo počasneje 'utrudila') in si na boljšem... s tem da bo ene par kil lažji v vsakem primeru. Al pa si omisliš Shercota v tej prostornini, dodaš oljni hladilnik, gratis pa dobiš zanesljiv elektro štarter in 200W stator (KTM ~90W)... na kar lahko obesiš še nekaj extra razsvetljave, navigacije in še česa Na splošno pa so ti servisni intervali malo tako-tako. Obstaja 500 EXC z 90k+ kilometri na števcu, rednimi menjavami olja in menjanim batom, ki je šal okoli sveta in so ga pred časom meli na servisu pri Selesu. Mašino ubijajo obrati in slabo vzdrževanje. Dokler tega ne vrtiš skoz v 3 p.m. (in enduro motorje tipa 450+ kubikov je res težko nonstop vrteti na polno ker letijo ko fuknjeni) se da narediti precej lepo število kilometrov preden je potrebno kako resno vzdrževanje. Seveda pri tem mislim na hobby voznike. Oni tazaresni vozijo precej drugače. Jaz sem razumel, da ima daljše servisne intervale, vsaj tako so hoteli predstaviti. Očitno sem narobe razumel.
Ni3ous Objavljeno Oktober 8, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 8, 2018 On 9/6/2018 at 10:25 PM, igc1 said: Sklenem, da zadnji dan preživim v srbskem gostoljubju na Kopaoniku. Tajming in načrti, da pridem tja do bolgarske meje so šli že z izvenplanskim bluzenjem šez planine po Bosni in kasneje z enim dnevom prisilnega postanka na Zlatiboru, v hlače... Sklenem, da prevozim še giro čez Kopaonik. Vozim sicer v nasprotni smeri, kot je predvideno ker sem moral v dolino tankat, potem sem pa nazajgrede kmalu krenil na makedam. Že pri startu po nekaj 100m vožnje me na enem ovinku ustavi policija. Jao, zdajle mi bo policaj sigurno eno kazen zaradi usranih oznak na motorju nabil. Odakle si - iz Slovenije - gde krečeš - mal čez Kopaonik... Nekaj hod policaj okrog motorja in mi je frajer še mal tablco očistil, očitno je preverjal, če sem res iz SLO :-)) Težil zaradi tablice ni nič, mal popričamo in pravi polako i sretan put, Prav prijazen možakar :-) Kopaonik je kar konkretna gora, se po tistih poteh oz smučarskih progah, ko ni snega na njih, lahko kar konkretno navoziš Vmes naletiš še na kakšen Blatni dol pa prletiš na vrh na slabih 2000m nad morjem Če bi rad kdo poleti šminkiral na smučah , so ravnokar odprli poletno smučarsko progo naredim enih 45km po kopaoniških kolovozih in zakjučim z motoriranjem. Popoldan se prepustim užitkom v hotelski restavraciji na Kraljevih čardacih Na poti domov: svi putevi vode u Titograd. Vedel, sem, da nekaj ni čist up to date na kažipotu v Srbiji,čez kako sekundo mi je šele prebil, da je to zdaj Podgorica :-) To je blo to, se prebijem iz Kopaonika po asfaltu do Vogošča, naslednji dan pa po dežju čez Bosno še do doma. Dobro je blo, mal mi je zmanjkal časa za še kaj več makedama, bo pač ostalo več za kdaj drugič... Super reportaža. Malo z zamudo ampak sem z veseljem prebral in seveda užival tudi v slikah. Lepe trase si najdu, super planinske poti in vse. Hvala za trud vložen v reportažo! Ahh ta balkan, kakšna sreča da ga imamo tako blizu. Offroad meka in materiala zlepa ne bo zmanjkalo za vozit. ofc, Someone12, Dimen in 1 other 4
Popularna objava Biker87 Objavljeno Oktober 14, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno Oktober 14, 2018 Časa je žal čedalje manj, zato sem včeraj izkoristil in naredil kombinacijo GEM Hard/ - TET SI/HR. Štart ob 7:00 od doma, 8:00 z začetka GEM tracka. Zaradi megle se je rosilo in vlažilo vse. V šumi k sreči ni tako gosta kot preko LJ. Verjetno je jesen najlepši čas za vožnjo v naravi, vreme nasploh pa je bilo fantastično. Južneje kot greš, bolj zanimiv postaja track, lepši so razgledi. Zanimivo močan veter ob vetrnicah. V Senju sem zaključil okrog 15h, in po jadranki 70km/h nazaj do Delnic kjer me je dvignu kombi. Janezs, DAMI34, MiNa in 18 others 19 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se