Biker87 Objavljeno Julij 6, 2019 Opozori Objavljeno Julij 6, 2019 Tako misliš, ker se mimo Ravbarkomande voziš bolj pogosto kot čez Theth
HyperJack Objavljeno Julij 16, 2019 Opozori Objavljeno Julij 16, 2019 Sva iskala gobe....ni blo gob, samo svinjarija, ki jo puščajo begunci... DAMI34, jskrablin, Someone12 in 4 others 7
sayo Objavljeno Julij 16, 2019 Opozori Objavljeno Julij 16, 2019 pred 3 urami, HyperJack pravi: Sva iskala gobe....ni blo gob, samo svinjarija, ki jo puščajo begunci... A prideš tuki do kakšnega razgleda ???
Popularna objava igc1 Objavljeno Julij 16, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 16, 2019 (popravljeno) V 2. polovici junija sem si vzel nekaj dopusta, planiral sem odvozit Bolgarski TET, ali pa vsaj del tega, ostalo pa prosto po izbiri, kakor pač bo, se bom lepo sproti odločal, saj smo ja na zasluženem dopustu, Iz SLO preko Hrvaške motoriram po asfaltu, nadaljujem skozi Bosno, vidim na karti, da je blizu neka banja Vručica, najdem eno sobo in grem mal naokrog... Topličke so kar polne, Bosanci se radi banjajo, tam na ene vhodu piše, da voda zdravi kardiovaskularne bolesti, pa me ni še nič tam okrog srca stiskal, tako, da sem ta akcijo pustil zdravja bolj potrebnim ?. Nadaljujem v smeri proti Bolgariji, seveda moram še Srbijo prečkat, obrnem enih 400 km po lokalnih cestah BiH in Srbije, se mal razgledujem po karti, kje bi prespal in evo, najdem Brestovačko Banjo. Navigacija me kar sama naviža na čez ene makadame in kolovoze, kljub temu, da so makadamske poti v Garminu na off ?. Super, si mislim, odlična uvertura za v Bolgarijo ?. Garmin naviža v pravi kanjon,.. ...mimo rudnika premoga Jelovac... ...kolovoz se nadaljuje več km preko nekakšnega srbskega barja ...naprej po gozdovih in na koncu spet na asfalt do Brestovačke Banje. Pozicija malih toplic super, v naravi sredi šume. Parkiram mopi na dvorišču. Preberem v prospektu, da so se zadevo kot počitniško rezidenco po Rimljanih uporabljali še Obrenovići in Karađorđevići... Zjutraj šele razumem, zakaj je bil tak spokojen mir, da me je bilo zvečer ob prihodu kar mal strah... očitno so bili predstavniki Desus glavni gostje ? Po zajtrku pa nadaljevanje proti Bolgariji... Popravljeno Julij 16, 2019. Popravil igc1 Quest, Mavti, Joker in 16 others 19
jskrablin Objavljeno Julij 17, 2019 Opozori Objavljeno Julij 17, 2019 pred 18 urami, HyperJack pravi: Sva iskala gobe....ni blo gob, samo svinjarija, ki jo puščajo begunci... A je veliko takega terena raziskanega? Tole zgleda bolj zabavno kot trenutni TET na vašem koncu... bi prišel spet enkrat v goste
HyperJack Objavljeno Julij 17, 2019 Opozori Objavljeno Julij 17, 2019 pred 24 minutami, jskrablin pravi: A je veliko takega terena raziskanega? Tole zgleda bolj zabavno kot trenutni TET na vašem koncu... bi prišel spet enkrat v goste Veliko takega terena je bolj neraziskanega kot raziskanega. Roman je kar čarovnik kar se tiče navigacije. Se je blo treba kr fajn fizično pomatrat. Še danes čutim katere mišice sem moral vse aktivirat . Ampak prav v tem je bil čar, da se voziš po poteh, kjer človeška noga že dolgo ni stopila (razen od beguncev). Je pa edina večja ovira ogromno na novo podrtega drevja, ki ga je povzročilo vreme prejšnji teden. Ampak če sem jaz zvozil ta teren, bi bil za bolj izkušene prou lepo igranje :). MiNa 1
HyperJack Objavljeno Julij 17, 2019 Opozori Objavljeno Julij 17, 2019 Eno vprašanje, katero navigacijo priporočate poleg klasične...rabim nekaj takega, da pokaže tud kakšno kozjo potko. Mogoče smešno vprašanje, ali to pomeni, da mora imeti TOPO navigacijo? Hvala
MitcH' Objavljeno Julij 17, 2019 Opozori Objavljeno Julij 17, 2019 pred 18 minutami, HyperJack pravi: Eno vprašanje, katero navigacijo priporočate poleg klasične...rabim nekaj takega, da pokaže tud kakšno kozjo potko. Mogoče smešno vprašanje, ali to pomeni, da mora imeti TOPO navigacijo? Hvala OsmAnd na telefonu ti kar nekaj pokaže HyperJack 1
jskrablin Objavljeno Julij 17, 2019 Opozori Objavljeno Julij 17, 2019 pred eno uro, MitcH' pravi: OsmAnd na telefonu ti kar nekaj pokaže Garminove topo mape (pri nas pride v poštev Adria Topo) pokažejo še več. Sam je treba z rezervo jemati.... marsikaj vrisanega je narava vzela nazaj, marsičesa pa tudi ni vrisanega. @HyperJack če pod klasično navigacijo razumeš cestno navigacijo... tisto je bolj bogo za off uporabljat. Sam uporabljam Garmin Oregon z Adria Topo, gruntam pa da bom počasi šal na kako Montano, ki je malo večja. Še ena izmed opcij (nisem še čisto ziher kaj bi) pa je vzeti OsmAnd ali podobno v kombinaciji s kakim za zunanjo rabo namenjenim telefonom in obstoječ Oregon uporabljati kot backup. Tisto zna biti malo bolj fleksibilna opcija, se še kak roadbook app gor da
Popularna objava igc1 Objavljeno Julij 17, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 17, 2019 (popravljeno) Enkrat dopoldan pridem čez Bregovo v Bolgarijo, tankam benz, kupim še eno karto Bolgarije, da ne bom preveč zalutal. Kontaktiram tudi bolgarskega linesmana Sabina. Ni mi dal glih spodbudnih navodil, tole mi je napisal in ponudil raje eno rezervno opcijo namesto uradnega TET Hello Igor, In perfect weather conditions the road is easy. However every day is raining over here and there may be mud in places. Also this winter a heavy storm broke thousands of trees and many roads in western Rodopi mountains are not passable. I have checked one month ago a nice track from Bansko to Ivailovgrad that I can provide if it’s your direction. Regards, Sabin Nič, vseeno rečem, probat ni greh, saj ta del je še relativno ravninski Začne se kar lepo,od mehke podlage 3D preoblikovani asfalti ...in lepi kolovozi ...ki se zgubljajo v daljavi ob zanimivem jezeru Nasmeha do ušes in idiličnih kolovozov je bilo kmal konec. Navigacija kaže, da jo moram direkt čez pšenico užgat. Hmhm, ni mi bilo všeč vseskup, verjetno se je track od trasiranja že spremenil, tam kjer je bil pred leti kolovoz je očitno direktor zadruge ukazal posejat pšenico. Pšenice nikad kraja, grem po eni zvoženi traktorski špuri skoz pšenico, da ne delam škode in upam, da me ne bo kje kakšen kmet lovil pa kakega mednarodnega incidenta sprožu?. Nekaj sem bluzil v krogu, nobenga pametnega obvoza... Nekak se le zmotam z neugodne situacije, nakar se začne gozd, ki je v nasprotju s suhimi polji in travniki res moker. Je kar držal, kar je Sabin napisal, da je dež dost namočil. Skozi orng zaraščene kolovoze se je bilo treba wrestlat z vejami in motorjem in še spolzko podlago. Parkrat sem bil že na meji, da se bom zložu, pa je še šlo ravno še skoz, ampak napredovanje je res blo bolj slow moušn. Ni se mi dal niti fotkat, ker sem bil samo vesel, da sem se ven skopal. Par fotk, kjer je šlo kar fajn Neke silne kilometraže nisem naredil, me je vožnja preko tiste pšenic čist dezorientirala, piko na i je dodala še vožnja po globokih blatnih traktorskih kolesnicah, ki me je fizično dobro razsula. Prespim v enem manjšem mestecu, je bil kot edina prenočitvena opcija en tak samski dom za 7,5€ na noč, ampak se ga bil vesel v tistem trenutku 100 na uro Popravljeno Julij 17, 2019. Popravil igc1 Biker87, Ni3ous, ofc in 15 others 17 1
Ni3ous Objavljeno Julij 18, 2019 Avtor Opozori Objavljeno Julij 18, 2019 (popravljeno) 18 hours ago, HyperJack said: Eno vprašanje, katero navigacijo priporočate poleg klasične...rabim nekaj takega, da pokaže tud kakšno kozjo potko. Mogoče smešno vprašanje, ali to pomeni, da mora imeti TOPO navigacijo? Hvala Zdravo, jaz sem sprobal že malo morje navigacij, tudi telefon in vse te primerjave... Eno je da ne razumem zakaj ljudje toliko stavijo (ne mislim zaradi omembe le te iz strani jskrablina, ampak vidim tako splošno na TET-u) na Montano. Je dražja, omogoča nekaj več funkcij ko prčkaš po njej ali pa doma za mizo, vendar v praksi, za navigiranje (za to kar je dejansko namenjena) je Garmin Zumo 390 ali 395 bolj učinkovita naprava in vse dodatne marketinške funkcije ki jih navajajo za Montano sploh niso pomembne ali uporabne. 395 ima GPS bolj natančen in bolj odziven. V praksi to pomeni da med vožnjo po kolovozih in vlakah ali pa makadamih hitreje ugotovi v katero smer si obrnjen in hitreje ugotovi katera od npr 3 potk v približno isto smer je prava. Zaradi tega je navigiranje bolj tekoče in z manj napakami-manj obračanja, ker si po 50 metrih ugotovil, da si zavil na napačno potko. Ne trdim da kdor meni drugače nima prav. Take so moje izkušnje iz prakse in samo povem svojo izkušnjo, če se kdo kaj nauči iz nje pa toliko bolje zanj. 395 Ima večji zaslon, bolj pregledno 396 je pol ceneje Louis ima pogosto akcije in jaz imam že ta tretjega 39x ki sem ga nabavil v Louisu z vsemi moto priklopi ( nosilec za motor in polnjenje za motor, kar sicer stane dodatnih 80-100€ če kupiš posebej) Kar se kart tiče pa je Adria Topo Pro v3 najbolj podrobna. Navigiranje prek telefona je poceni rešitev, deluje v večini primerih, vendar je kup nepraktičnih stvari in ko rabiš resno navigacijo, tlf ni dovolj, poleg tega mu včasih zmanjka kart, ko si v kaki globeli. Popravljeno Julij 18, 2019. Popravil Ni3ous Dimen, igc1, Joker in 4 others 5 2
jskrablin Objavljeno Julij 18, 2019 Opozori Objavljeno Julij 18, 2019 V mojem primeru je glavni razlog za izbiro Oregona predvsem vsestranska raba... vsake tolko pride v poštev tudi za kako peš varianto v 'neznano', za na bicikl al pa hard enduro - naprava je res kompaktna. Za te primere ne rabim navigacije, ki bi me vodila naokoli - je track al pa zgolj ideja smeri več kot dovolj. Na spodobnih baterijah komot zdrži cel dan in še kaj poleg (če seveda ni ekran vseskozi vklopljen - v tem primeru ga kr hitro mrkne). Adria Topo ima spodobno detaljne mape, lahko pa tudi kak OSM gor dam če lih hočem. Pa stvar je kr solidno odporna na padce, udarce, prah in vodo. Stestirano na hard enduro izletih, kjer je recimo kolegu lih precej večji Zumo (oz nekaj v tem smislu) več kot enkrat odfrčal v maline. Nosilec za Oregon/Montana je majhen in precej odporen kos platike in ob resnejšem prekucu na glavo se prej potrgajo vezice, ki ga držijo na balanci kot pa poškoduje nosiIec ali odpade GPS. Ima pa ta problem (oziroma ga ima uporabnik ) da večkrat narobe ocenim kam je treba zavit, pol pa kmal sledi obračanje. Montana se mi zdi dobra izbira za večji motor ker ima večji ekran, deluje pa po istem pricipu kot Oregon. Pa SD kartico za Adria Topo sam not vržem in je to to. Telefone gledam predvsem za to, ker lahko gor več aplikacij ganjaš, kot že omenjen roadbook app recimo. Za malo eksperimentirat z raznimi načini navigacije. Za backup pa vsekakor namenska naprava... to poznam in vem da deluje. HyperJack in igc1 1 1
Popularna objava Ni3ous Objavljeno Julij 18, 2019 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 18, 2019 (popravljeno) Z Hyperjackom sva ga res mal drobila po obkolpju ta vikend. Iskanje novih poti v tem delu Slovenije me je spomnilo zakaj se tako poredko ganjamo tam okoli. Tereni so precej zaprti in strmi. Ali je asvalt ali pa stma vlaka, ki je po možnosti že preraščena. Nadpovprečno veliko poti se po mapah ne ujema z dejanskim stanjem. Ne vem če sem se že kdaj po kakih trekih v enem dnevu toliko vrtel in obračal ampak nekako sva uspela priti vseeno kar daleč. Plan je bil najti nove poti ob južni meji, tako naju je Kolpa spremljala večino poti, kadar nisva bila v kaki gošči. Stanje ob Kolpi je danes videti žalostno. Če primerjam idilo izpred let, ko smo hodili na 3 dnevne robinzonske spuste po Kolpi in uživali v neokrnjeni naravi in "divjini", je danes stanje povsem drugačno. Visoke 5 metrske ograje z rezili na vrhu te spremljajo celo pot ob Kolpi. Edino kjer so kampi je prekinjena, sicer pa kot da bi se vozil ob kakem koncentracijskem taborišču. Turizem mora biti tudi kar prizadet. Pred leti si srečal polno kombijev s kanuji/rafti, ko so turiste vozili na spuste, sedaj tega ni več videti, kdo si pa sploh želi spusta ob žici. Tudi po gozdovih dobi človek malo srhljiv občutek, migrantje namreč puščajo za sabo cunje, obutev in spalke... Kljub vsemu sva imela super dan s prijetno vožnjo in našla sva nekaj zanimivih odsekov, nekaj tehničnih in tudi kar nekaj lepih razgledov. Spanje ob Kolpi, v kampu, sicer najpogosteje fašeš žico za razgled Tole je blo za dobro jutro takoj malo za zbudit Marsikje sva opravljala družbeno koristno delo in čistila pot: Tle je toliko gozdov, da se splača ustavit na vsaki jasi in jo uživat, ker jih vseeno ni na pretek Spominska hiša kočevskega John Wayna Jase pri Kačjem Potoku Sem in tja kaj zabavnega, kjer pa je blo malo bolj zapleteno pa tko al tko ponavadi ni cajta slikat Malo naprej od tu sva naletela na vojaško območje, kjer smo že enkrat bežali, zato sva tokrat raje pravočasno obrnila Je blo lepo tle in se ni blo težko dvakrat skos pelat. Ob Čabranki za spremembo ni bilo visokih ograj, pa se je blo prav lepo ustavit in malo poslikat Super fura in super družba @HyperJack, da o super motorjih sploh ne govorim Popravljeno Julij 18, 2019. Popravil Ni3ous skalar36, miklavc, VS800 in 19 others 22
franc Objavljeno Julij 18, 2019 Opozori Objavljeno Julij 18, 2019 Enih 10 let nazaj sem imel podobno (bolj soft) idejo, samo mi je pri Črnem potoku "zmanjkalo" ceste. Po mojem "znanju"(iz leta 91-92) bi morala biti pot, ker so jo policaji uporabljali za kontrolo, samo so do takrat očitno zamenjali doktrino in se lotili bolj globinske kontrole. lp
HyperJack Objavljeno Julij 18, 2019 Opozori Objavljeno Julij 18, 2019 pred 5 urami, Ni3ous pravi: Zdravo, jaz sem sprobal že malo morje navigacij, tudi telefon in vse te primerjave... 395 Ima večji zaslon, bolj pregledno 396 je pol ceneje Kar se kart tiče pa je Adria Topo Pro v3 najbolj podrobna. Če prav razumem je Zumo 395 klasična navigacija na katero se potem kupi in dodatno namesti Adria Topo Pro v3? Hvala
Joker Objavljeno Julij 18, 2019 Opozori Objavljeno Julij 18, 2019 Tvoj Navigator 5 bo povsem v redu. Inštaliraj topo karte in to je to. HyperJack in MiNa 1 1
Popularna objava igc1 Objavljeno Julij 18, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 18, 2019 Ponoč premlevam tist stavk, ki ga je linesman Sabin napisal "Also this winter a heavy storm broke thousands of trees and many roads in western Rodopi mountains are not passable" in si mislim, to bo itak mišn imposibl zame, sploh, ker je tornado pozim šume podiral. Čak Norrisu pa tud ne sežem do kolen, da bi tiste podrte smrekce s poti zmetal. Mal sem bil jezen sam nase, zakaj nisem 2 tedna prej kontaktiral linesmena in bi se lahko glede na razmere v BG za kakšen manj razturen TET odločil. Del TET še odpeljem, vodi mimo neke jame, kjer me vabijo na ogled Vasi ob meji so precej zapuščene, več ali manj samo še starejše ljudi vidiš okoli hiš, mladina je zgleda že spokala drugam. Pri tejle hiši naredim en foto šuting in upam, da glede na opasna opozorila, ki so krasila pročelje, ne bo z nasprotne smeri priletel kakšen šuting v obliki šiber ali kugle... Ampak zgleda, da se me je lastnik usmilu in me pustil živet še teh nekej petkov ? nedaleč naprej naletim na novo dilemo, a grem back to the future ali forward to the past? Ko so se mi na vročem bolgarskem soncu že mal možgani kisal, se ustavim pred eno vaško štacuno na pir. Razglabljamo, kera frizura je najbolj primerna za to vročino, a je to Bundesliga, ali ježek ali ćelo?. Fantoma častim še en pir, ker dan bo še dolg, sta si ga že mal ulita lepo na izi vzela in imela v planu še ene 4 škatlice cigaret za skadit. Po popitem pirčku, ki te ravno prav zmehča, da so vse odločitve lažje, se odločim, da grem kot plan B po ex YU smučiščih pogledat. Priletim v Srbijo nekje okrog Zaječarja, nadaljujem proti jugu in zaključim dan na Stari planini. skalar36, kp-kp, BIF in 19 others 20 2
Ni3ous Objavljeno Julij 19, 2019 Avtor Opozori Objavljeno Julij 19, 2019 18 hours ago, HyperJack said: Če prav razumem je Zumo 395 klasična navigacija na katero se potem kupi in dodatno namesti Adria Topo Pro v3? Hvala Te karte lahko naložiš tudi na svojega BMWjevega. Ja se lahko naloži dodatno, res je. HyperJack 1
Snečer Objavljeno Julij 19, 2019 Opozori Objavljeno Julij 19, 2019 http://garmin.opentopomap.org/ Da bi bila Adriatopo bolj podrobna? daleč od tega, prej obratno (mimogrede, zunaj je Adriatopo pro v4), jaz bolj ali manj uporabljam OSM (ki so povsem brezplačne. Pri OSM zemljevidu je potrebno vedeti, da ga pomaga(m)jo delati tudi uporabniki in je v trenutku s popravki in novimi stezami na voljo takoj...tega adriatopo nima, popravke izdajo na par let. OSM ima prav tako izohipse (posebna datoteka). Za "offroad" je pomembno, da lahko nalagaš tracke/sledi, torej da si doma narišeš sled ali uporabiš prijateljevo itd. tu se razni zumoti ne morejo primerjati z oregon/montanami. Pri tracku potem ni prav nobenih napak, ker te vodi na m natančno, kakor si pač narisal, tako pelje. Tako bi lahko nekdo z lahkoto vrisal slovenski TET v OSM zemljevide oziroma dodal manjkajoče poti ipd. Da bi imel zumo bolj natančne gps? tudi to ne bo držalo, Oregon/Montana podpirata tako ruski kot ameriški sistem in še waas/egnos, lociranje je precizno, prav zaradi tega, da delujeta tudi pod krošnjami in še kje. Mimogrede: Poleg tega Oregon/Montana podpirata tudi napajanje na navadne baterija. Sedaj sem testiral Energizer Ultimate Lithium. To je premium zadeva, boljših AA baterij (žal niso polnilne) ni na trgu, poleg tega, da so izjemno lahke, tudi neverjetno držijo. 3 dni polnega navigiranja brez težav. MiNa, igc1, Joker in 1 other 4
Ni3ous Objavljeno Julij 19, 2019 Avtor Opozori Objavljeno Julij 19, 2019 Zdravo, no saj možno da je kaka karta še bolj podrobna, je pa V3 topo že zelo dobra in ima vrisano vsako pasjo vlako. Ok, preverim kako je z V4, upam da nudi še več oz da je visanih manj vlak, ki več ne obstajajo. Na Zumota 39x lahko isto nalagam treke kot na Montano ali Oregona, ne vidim pomanjkljivosti v praksi. V čem se naj ne bi mogli primerjati? Glede natančnosti, kot pravim: probal dve Montane in obe počasnejše, zakaj ne vem, ali ima v teoriji boljši GPS tudi ne vem, govorim le iz prakse. Zumo mi še nikoli ni falil natančnosti pa naj bo globoka šuma ali pa največje brezno kar sem jih vozil, GPS mi je vsakič delal bp. Ponavljam, pišem iz prakse in glede na moje potrebe je Zumo dovolj dober in me ne prepriča 2 kratnik za montano, ki ima celo manjši zaslon. Se pa zavedam da imajo različni GPS-i različne prednosti in mora vsak pri sebi ugotovit kaj potrebuje in kaj mu je povsem zadosti. Npr meni napajanje na AA baterije res nič ne pomeni, ker imam Zumota izrecno za na motor. Če rabim osebno za peš, potem uporabim aplikacijo ala LOCUS MAP PRO in OSM karte ja. Oregon je za moj okus in moj način vožnje premajhen zaslon in ni jasno in enostavno vidno, kar pomeni da je treba bolje pogledati na GPS med vožnjo in pogled traja dlje, zato je treba pa že včasih malo upočasniti, sicer je nevarno. Tu govorim res o mojem stilu vožnje stoje po kakih dinamičnih makadamih in je za nemoteno dinamiko pomemben dober pogled na GPS in da je ta tudi na pravem mestu-dovolj visoko in naprej da se le s pogledom ošvrkne na zaslon, brez da bi sklanjal glavo proti krmilu in odvračal pogled iz ceste. igc1 1
Popularna objava igc1 Objavljeno Julij 19, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 19, 2019 (popravljeno) Na Stari planini prespim v enem majšem penzijonu, tiste škrbine zadaj so Babin zub, kamor se radi vzprnjajo plezalci, ki sem jih srečal na zajtrku. S prostim očesom se je videlo, da je v hribu v daljavi urezana neka cestica v pobočje. Pravijo, fantje v brunarici na smučišču, pa to ti je Midžor, najviši vrh Srbije. In si rečem vsaj to odpelji, če si že Bolgarije bolj malo. Grem po kolovozu in polno otovorjen, na največjem vzponu poknem po tleh. Trma mi ni dala miru, sklenem, da motor olajšam odvečne prtljage, ki me ovira, pustim jo pri luštni natakarici v brunarici in ponovno gasa gor. V 2. poskusu mi uspe prevozit strmi odsek, potem je pot lažja...Tu je bila nekdaj karavla, zdaj samo še nekaj ruševin Mal je pa treba tud peš, v parih minutah sem na vrhu, res je bilo samo 200 m za prehodit, razgledi z 2169m visokega Miđorja so bili fenomenalni Ker je začelo že kapljati, jaz pa brez opreme na motorju, se hitro postrgam nazaj na varno, navesim opremo nazaj na motor, prevedrimo ploho z ostalimi pohodniki ob Zaječarskem pivu Ko preneha deževati, nadaljujem po blatnih drsalnicah v ponovno od sonca pregrete nižave proti Pirotu in še dlje proti jugu... Tigar Pirot dela zgleda še vedno kot nekdaj s punom snagom Po asfaltu do Vlasinskega jezera, spanje, malo v Bolgarijo, da sem lahko prišel nazaj v Makedonijo, prevozil razbeljeno Makedonijo iz vzhoda na zahod do Tetova in po klancu gor na prijetno hladno prostrano Popovo Šapko Najdem en hotelček, notr že zanimiva internešnl družba - mladega oskrbnika, turista Čeha z ženo in otrokom, ki je bil tu kot mulc in je hotel te konce ponovno obiskati, dveh Južnotirolcev in enega Štajerca, ki je bil vodja del in so zaganjali ravno novo 6 sedežnico... Popravljeno Julij 19, 2019. Popravil igc1 Gonca, Mavti, miklavc in 17 others 18 2
Snečer Objavljeno Julij 20, 2019 Opozori Objavljeno Julij 20, 2019 pred 11 urami, Ni3ous pravi: Zdravo, no saj možno da je kaka karta še bolj podrobna, je pa V3 topo že zelo dobra in ima vrisano vsako pasjo vlako. Ok, preverim kako je z V4, upam da nudi še več oz da je visanih manj vlak, ki več ne obstajajo. Na Zumota 39x lahko isto nalagam treke kot na Montano ali Oregona, ne vidim pomanjkljivosti v praksi. V čem se naj ne bi mogli primerjati? Glede natančnosti, kot pravim: probal dve Montane in obe počasnejše, zakaj ne vem, ali ima v teoriji boljši GPS tudi ne vem, govorim le iz prakse. Zumo mi še nikoli ni falil natančnosti pa naj bo globoka šuma ali pa največje brezno kar sem jih vozil, GPS mi je vsakič delal bp. Ponavljam, pišem iz prakse in glede na moje potrebe je Zumo dovolj dober in me ne prepriča 2 kratnik za montano, ki ima celo manjši zaslon. Se pa zavedam da imajo različni GPS-i različne prednosti in mora vsak pri sebi ugotovit kaj potrebuje in kaj mu je povsem zadosti. Npr meni napajanje na AA baterije res nič ne pomeni, ker imam Zumota izrecno za na motor. Če rabim osebno za peš, potem uporabim aplikacijo ala LOCUS MAP PRO in OSM karte ja. Oregon je za moj okus in moj način vožnje premajhen zaslon in ni jasno in enostavno vidno, kar pomeni da je treba bolje pogledati na GPS med vožnjo in pogled traja dlje, zato je treba pa že včasih malo upočasniti, sicer je nevarno. Tu govorim res o mojem stilu vožnje stoje po kakih dinamičnih makadamih in je za nemoteno dinamiko pomemben dober pogled na GPS in da je ta tudi na pravem mestu-dovolj visoko in naprej da se le s pogledom ošvrkne na zaslon, brez da bi sklanjal glavo proti krmilu in odvračal pogled iz ceste. Montana je zastarela v primerjavi z Oregonom, še vedno je v starem ohišju, pa kar velik in težek kos je. Potrebuje 3AA baterije oz litijevo oem. Imaš neke argumente, a odebeljeni del je za enduro malo smešen res pa je da si pisal o lastnem stilu, ki pa verjetno precej odstopa od normalne vožnje in navigiranja. Meni pač zumoti ne sedeijo, vse to kar sem imel doma na mizah, so težki veliki cigli, počasno delovanje, lepljiv ekran itd. A bi se lahko navadil, vendar ni potrebe V glavnem OSM zemljevidi ne zaostajajo nikjer več in so v prednosti napram komercialnim. Če boš pa kje "našel" adriatopo v4 pa jo "posreduje" v test. Adriatopo pro v3 je izšla pred dobrimi tremi leti, pomeni da so podatki še starejši, OSM ima dnevno nove podatke. Sedaj so izdali V4, večina podatkov se itak nanaša na cestno omrežje, ki se spreminja, za pohodnika in "enduraša" je v3 še čisto ok. MiNa in igc1 2
Ni3ous Objavljeno Julij 20, 2019 Avtor Opozori Objavljeno Julij 20, 2019 Vse ok. Vsak opise svoje izkusnje in mnenje. Jaz povem svoje z veseljem predvsem da komu olajšam pravo izbiro. Na posamezniku pa je da zna razbrat iz razlicnih mnenj kaj rabi sam in ustrezno nabavi, brez nepotrebnih stroškov. MiNa, Snečer in igc1 3
Snečer Objavljeno Julij 20, 2019 Opozori Objavljeno Julij 20, 2019 pred 1 uro, Ni3ous pravi: Vse ok. Vsak opise svoje izkusnje in mnenje. Jaz povem svoje z veseljem predvsem da komu olajšam pravo izbiro. Na posamezniku pa je da zna razbrat iz razlicnih mnenj kaj rabi sam in ustrezno nabavi, brez nepotrebnih stroškov. jaz bolj vidim, da je bolj težava v sami uporabi materiala in SWja je pa zanimivo, da Garmin ne naredi nekega pravega "enduro" modela
Popularna objava igc1 Objavljeno Julij 21, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 21, 2019 (popravljeno) Na Popovi Šapki najdem v tem penzijonu ravno prava modela, oskrbnika, ki sta mi dala taprav nasvet, kako se izogniti asfaltu. Rešila sta me tudi z bencinom, opazim, da imam skoraj prazen rezervoar., mi zjutraj natankata iz ene vojaške kante polno, tako, da sem preskrbljen, če bom ravno kje zabluzil. Ker imata za fjakanje po planini tudi ene Yamahine 125 kubične endurce, me Ilija, eden od dveh pospremi nekaj km čez pašnike do štarta. te drugače mountbikerske poti. Pot res zadetek v polno, taprava za 200kg kravco, da mal zadiha . Dela poti ni v navigaciji, itak sta fanta rekla, da samo pravo i neka ne skretam u levo, ampak samo pravo. Ampak v resnici je zmeraj mal drugač, ker je polno nekih skretanj levo desno, pa te skoz mal skrbi a si še na pravi špuri Tam nekje po 2/3 poti po kažipotu ugotovim, da sem še vedno na pravi poti Ko se tam nekje pred Mavrovim vrnem na asfalt, nadaljujem za Debar in v Albanijo, Že v S. Makedoniji me začne mal dež pregnjat, v Albaniji tudi dežuje, bolj grem proti severu, bolj pada. Razmočen rdeči prah s stranskih cest naredi na cesti pravo drsalnico, nekje zagledam eno Zimmer frei opcijo, nadaljujem naprej, vendar glede na razmere na cesti temo na nebu in na odgovor domačinov, da naprej po cesti ni kaj pametnega za prespat, se vrnem nazaj. Albanci vedno presenetijo s kakšno inovacijo in ne komplicirajo, kjer ni potrebno ? Zjutraj pozajtrku nadaljujem proti NP Valbona, Google maps kaže, da gre tam cesta čez in lahko pridem v Plav v Črni gori. Domačini v restavraciji v Valboni me prepričujejo, da to ni uraden mejni prehod, gre pa kolovoz čez. Jaz vztrajam, da bi šel pogledat, Albanec je bil prijazen in je poklical še policista in ta mu je kao rekel, da ni problema, da oni me puštajo v Črno goro, ampak, da naj se javim v Plav na policiji... Gremo pogledat, če tale pot iz Valbone v Plav funkcionira, s to bližnjico bi kar nekaj km prišparal na poti do naslednjega smučišča, kjer sem že večkrat bil, Kopaonika. Uletim na mejo do mejnega kamna,, pot v Al je bila še lep kolovoz, v Črno goro pa se je spuščala samo komaj vidna sled kolesnic v travi po strmem travniku navzdol in nato nekam v šumo... Pa še to me je začel matrat, a bodo Črnogorci v Plavu imel razumevanje za dopustniška raziskovanja enga mudela iz Slovenije, ki se vozi čez nelegalne mejne prehode... Ja adrenalin mi je po začetnem navdušenju tu gor na meji padel nekam pod sobno temperaturo, mal sem se usral, da ne bi kakšen brko na policiji v Plavu svojega poslnstva preveč zares vzel in me osumnjao, da tovorim kakšno prepovedano robo ? Popravljeno Julij 21, 2019. Popravil igc1 Dr.SPEED, AJ, KyoKon in 21 others 22 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se