Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Recommended Posts

franc

A pa Nuvi to sploh podpira?

Kakor se spomnim sem ravno zato kupil zumo-ta, ker moj nuvi 550 ni "uvažal" trackov.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 25 minutami, TTONE pravi:

mogoče je problem, ker je to starejši model nüvi 25..

Lahko da ima zadeva kako omejitev okoli 'dolžine' tracka oz števila točk, ki sestavljajo track. Probaj izvozit del Hr TET-a in naložit... recimo 1/4 tracka. Če bo tega prikazalo, pol pač razreži oba GPX-a na več manjših.

Share this post


Link to post
Share on other sites
miklavc
Ob 29. 8. 2019 ob 11:19, SF pravi:

Če koga zanima tovrstno druženje...

https://www.motori.hr/forum/index.php?topic=262850.0

Se vidimo spodaj ;) Jaz in Sascha iz avstrije bova prisotna z 950-kami neglede na vreme :)

 

Ob 5. 9. 2019 ob 13:27, TTONE pravi:

je deluje in imam naložene karte

mogoče je problem, ker je to starejši model nüvi 25..

Probaj raje v BaseCampu .gpx track spremenit v route (rutabilno sled), ker če se ne motim nuvi nima podpore za track-e. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec
Ob 3. 9. 2019 ob 23:21, SF pravi:

Kako pa naj to imenujemo? 

kolk m se je pa naredilo povprečno v 1 h ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
SF
pred 10 urami, stuhec pravi:

kolk m se je pa naredilo povprečno v 1 h ?

Ma tu ni bil problem v metraži, ampak v času... Po dveh urah ti je že eno uro teklo od jajc, pa nisi imel ideje, koliko ur te še loči od tega, da prideš do doline, kaj šele do mlačnega tuša...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker
pred eno uro, AJ pravi:

Prejšnjo nedeljo sva s kolegom odvozila del slovenske TET trase od Ajdovščine do Vipave. Nekaj utrinkov:

kar hitro sva prišla do kar zanimivega dela, sploh za velike krave (kvaliteta videa se je nekje precej zgubila):

Vidim, da sta tudi vidva na 1:20 najprej mislila levo, ker je bil pri snemanju tracka očitno slab sprejem GPS in je potegnjen kar naravnost v hrib.

No, jaz sem tudi vztrajal levo, čeprav sem se kar malo namatral, da sem uspel prevoziti tisti klanček na razcepu, saj je bilo takrat kar mastno. Da sem na napačni stezi sem ugotovil kakšnih 500m kasneje...:headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites
SF

Jutri štartam z avtom in prikolico na Enguro. Če kdo hoče, se mi lahko pridruži. Prostora je za max. dva motorja - odvisno od velikosti. Prostor se odda po sistemu "kdor prvi pride, prvi melje"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Mavti
      Zima in gospoda nič ne šenkata tak ,da ................
    • ciciban
      Kadar sem imel probleme z tresenjem, je bila vedno kombinacija nečesa. Recimo guma pri koncu življenske dobe in prenizek tlak. Ali pa tlak, pa geometrija. Jaz bi na tvojem mestu preveril še geometrijo. Po domače povedano, če so gume v špuri. Pa distančniki tam kjer morajo biti. To z centriranjem gume, pa zanimiva zgodba... So zmontiral in scentriral v nulo, pa je treslo ko hudič. Potem pa je kolo v roke dobil žal že pokojni lokalni vulkanizer. Scentriral čisto po filingu, kljub novi mašini v delavnici. Večkrat gumo snel dol in jo dal nazaj gor. Vmes kup kletvic, pa spet malo zavrtel... Vmes še mene peglal kako se to vozim, da so robovi še celi... Potem so letele še zračnice v koš pa čeprav inženir Hans ni nikoli predvidel schlauchlos  konfiguracije. V košu so končale vse uteži, ki so bile gor... Večkrat gumo samo napumpal in jo spet spustil.... Na koncu celo povedal na koliko jih naj pumpam, da bo v nulo (čisto druge cifre, kot je bilo napisano na nalepki od motorja). Da skrajšam. Šel ven rahlo zmeden. Na koncu nič treslo. Peljalo se je kot po tračnicah. Sedaj ko pomislim za nazaj. Zgolj moje ugibanje... Verjetno poleg masne uravnoteženosti igra precejšnjo vlogo lega pnevmatike na feltni. Če je zmontirano, da je malo "jajčasto" pa lahko tudi super dobra nova guma čudno trese. 
    • ligenjček
      js vidim vse  sam edino brokoli se mi ne dopade 
    • Akito
      ...kozice morajo v voku imet družbo...d'rgač so zanič...a ti sam brokoli vidiš poleg ....
    • Mavti
      Da, je Miklavž prinesel darila in to konkretno dozo sicer je bil verjetno že kar utrujen, ker ni nič lepo zložil na mizo kar me sploh ne moti
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!