Skoči na vsebino

Grand enduro Slovenija


Ni3ous

Priporočene objave

pred 6 minutami, Ni3ous pravi:

Velik si  prevozu z njo. Pa še niti ni čist gola. Kater model Dunlop  maš to?

Ogromno ja. Toughest guma do zdej. Edin MC23 je zdržala več, ob tem da je na terenu slaba.

Model je d908, sicer ne RR, ampak kopija d952 legalna za cesto. Ni pa več dobavljiva na žalost, tko da mislim da bom nataknil d952 pa gas.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Geomax Enduro je svoje oddelala na GEM17.

952 gre jutr gor in v soboto na Benduro7. Naj se izkaže.

Ob nakupu so mi v SM Moto rekli, da jo uporabljajo krosisti za treninge zaradi vzdržljivosti in cene in za uporabo po vseh terenih. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, gsxf750 pravi:

Geomax Enduro je svoje oddelala na GEM17.

952 gre jutr gor in v soboto na Benduro7. Naj se izkaže.

Ob nakupu so mi v SM Moto rekli, da jo uporabljajo krosisti za treninge zaradi vzdržljivosti in cene in za uporabo po vseh terenih. 

Uživaj spodaj, tudi ostali ki greste! Ful mi je žal, da ga bom letos tudi zamudil :cry: Ne pozabit slikat ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, motolover said:

Kamero dvigni, da se bo kaj videlo!

Kamera vmes zadane ob veje in jo povesi ali dvigne. Vmes pa samo v ogledalu preverim, če je še gor. V drugi polovici posnetka je bolje, ali? Pri hribu navzgor se pa itak manj neba vidi in kot vedno, kamera ne prikaže strmine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, imaging pravi:

Kamera vmes zadane ob veje in jo povesi ali dvigne. Vmes pa samo v ogledalu preverim, če je še gor. V drugi polovici posnetka je bolje, ali? Pri hribu navzgor se pa itak manj neba vidi in kot vedno, kamera ne prikaže strmine.

Strmine, ja. Sej so nam že v šoli povedali da je madžarska sama ravnina... Boš enkrat pokazal kje si hribe tam našel! ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest se pa vozim po bosni s bsanci.... same ravnine.

kukr da so panonsko nižino dol povlekli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni mi jasno kje majo na madžarskem hribe :D 

Niti mi ni jasno kje za hudiča je v bosni ravnina :D 

Brane vem pa da imajo bosanci dobro rakijo, lahko da ti je potem postalo vse ravno! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah vaše šole so predaleč, da bi učitelji to vedeli. Najvišji hrib v občini je ležeči policaj in celo dva sta! Tako da je za nas prekmurce vsak vzpon na še tako majhen hribček dosežek :) Lepo je vam ko imate vse v okolici. Ta moja potka je pa pravi Magadan za panonsko ravnino. Robster vabljen, ti razkažem naše gore.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer vem, da je tale tema bolj namenjena slikam in opisim poti, bi pa zastavil eno splošno enduro vprašanje:

je kateri delal sam doma šus plato? Je tukaj kaj več znanosti kot pa 5mm debel aluminij?

Namreč po prebiranju teme o grand enduro mitingu in problemih enega izmed udeležencev si nekako ne upam nazaj med skale...

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem jo izdelal sam ja. 

Najprej iz kartona. Nato iz pleha.

06032011.jpg

 

Nato iz 4 mm aluminija

img3591.jpg

img3618.jpg

 

Lahko daš tudi 5 mm, ne bo škodilo, vendar vidim da 4 mm odnese dovolj. Pri hudem udarcu pa boš ukrivil 4 ali 5 mm plato. 

To kar se je zgodilo na Elefantki je posledica več faktorjev.  V skupni endurašev je bil to edini motor brez predelav oz. najmanj primeren za to, kar smo tisti dan počeli.  S tem mislim v tem primeru da ni imel povišanega motorja in je bil odmik od tal najmanjši v skupini. Vozili smo zahteven teren pri višjih hitrostih in če te ritem tempa zanese in malo pozabiš na omejitve svojega motorja, si lahko preko neke dotične ovire prehiter. In tam kjer je kolega z Africo, kolega z Transalpo,  3 je z Tenerejko in eden z KTM 690R bp odvozil preko skale, je bilo to "pogubno" za Elefantko. Moral bi upočasniti in previdno iti preko. Po drugi strani pa ima elefantka šus plato narejeno bolj za izgled kot pa za dejansko opravljanje funkcije, saj je material debel le kakih 1,5 mm in je poleg tega da je pretanek tudi nekam precej mehak. Dodatno ima elefantka še nekako neposrečeno oz. neprimerno za offroad nameščen oljni filter ki je direkt pod motorjem in je dokaj ranljiv in ko zapneš se  lahko pri tem motorju hitro zgodi, kar se je zgodilo, ker je motor  tudi precej nizek za endurco ali dejansko enduro vožnjo po zahtevnem terenu. Odvisno kak motor imaš ampak izgleda da ima elefantka od vseh endur še najbolj neposrečeno " podvozje" za enduriranje od vseh meni znanih endur. Vendar bi se tudi tukaj  pri tem  motorju to dalo rešit  enostavno z dodatno 3-4 mm plato privarjeno spodaj na original alu šus plato. Če bi še malo povišal motor bi bil pa že zelo enakovreden za resno enduriranje. 

Ne vem s kakim motorjem voziš enduro ampak z zmerno vožnjo je strah odveč in greš lahko se vozit. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče samo ideja okrog šus-plat.

Ko sem še vozil štirikolesnik, je bila šus plata obvezna za vožnje po terenu. Seveda smo običajno vsi uporabljali aluminij. Osebno sem imel montirano šus plato iz t.i letalskega aluminija 4mm. Šus plata je sicer opravljala svojo funkcijo a je imela eno veliko slabost. Ob prehajanju preko skal in nenadnih udarcih se je rada zvila. In potem je nemalo kdaj sledila demontaža, "klepanje" in montaža....kar je pri štirikolesniku ne-malo dela.

Ko sem kupil nov štirikolesnik in sem imel za seboj že leta izkušenj, sem šus-plato izdelal sam iz 10mm HDPE materiala. Je izjemno žilav material, odporen na vse mogoče oblike agresivnega delovanja in njegove top lastnosti: Oblikuješ ga z vbodno žago, s pištolo na vroč zrak ga zagreješ poljubno upogneš in počakaš da se ohladi in krivine ostanejo takšne kot želiš...poleg tega ga ni potrebno "klepati", ker se vsled žilavosti nikoli ne zvije in ostane v prvotnem položaju (ima t.i. spomin). In pa (predvsem pomembno za hard off-road-erje)...ker je "masten" material preko skale zdrsne in se ne zatika kot aluminij...seveda pa odpade tudi nadležno "tolčenje", ki se na aluminiju sliši kot, da bi z dvema pokrovkama skupaj tolkel , ko udarjaš po skalah in kamenju. Poleg naštetega sem si po želji oblikoval še luknje za odtoke, da sem lahko dobro opral tudi prostor med šus-plato in ostalim delom motorja, kjer rada ostaja svinjarija (blato, pesek, kamenje). In nenazadnje material je poceni. Plata 1000x2000mm je 100 eur....za primerjavo....set kompletne zaščite podvozja za BRP-ja je stal 1.200eur (iz aluminija). Ta material zdaj že uporabljajo boljši proizvajalci štirikolesnikov in SSV-jev serijsko....so očitno prišli do enakih spoznanj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za vzpodbudne besede, sam...jaz je ne morem narediti tako zakrivljene, ker so mašina,  2T pumpa in plastika magneta takoj nad ruštom, torej bi morala bit samo ravna.

 

APRILIA-ETX-125-1682_2.jpg

 

Aprilia-ETX-copy.jpg

 

Sej ne, da sem nek hud enduraš, v bistvu sploh ne, me pa včasih kje v kakšni hosti zanese med skale...sam za ziher.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po spodnji sliki sodeč, naredim plato iz HDPE v 1/2 ure z montažo vred...garantirano lahko cel motor z vso težo nabijaš na vse mogoče skale.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BIF odlično si naštudiral tole z HDPE v vseh aspektih! 

Buschi za tvoj otor ne rabiš nič posebej predelovat. Spodaj imaš iz geštela narejene cevne sanke ki odbije glavnino. Motor imaš lahek in ne udari toliko in se škoda ne dela. Po drugi strani imaš pa tudi velik odmik od tal in redkeje zapneš, oz. ponesreči bolj težko, ker mora bit že res velika skala in jo ne spregledaš.  Če pa že hočeš nekaj naredit, pa bo dovolj samo ravna plata spodaj, kar je simpl za izdelat. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem šel na hiter krog v hosto pa ostal notri dobri dve uri. 
S knofarko (npr. tkc 80) zadaj bi bilo vse lažje a mnogo manj zabavno :-)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

35 minutes ago, Dimen said:

Sem šel na hiter krog v hosto pa ostal notri dobri dve uri. 
S knofarko (npr. tkc 80) zadaj bi bilo vse lažje a mnogo manj zabavno :-)

 

@Dimen Si mi unicu moralo, jaz sem ravnokar te gume gor dal. Racunam na suho vreme v Bosni pol!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tkc80 v blatu ni nič boljša. Tkc80 je bolj cestna guma, ki se solidno obnese na ne preveč zahtevnem terenu, blato pa ni "njeno" področje.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja vem, jih imam, niso za po blatu (prevelike kocke, premalo "reže" ) . Oprijem, v blatu ali kakšnih travnatih "bregih" , slab.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo, temu jaz recem fitnes. No na mojem posnetu kjer sem po blatu obracal niti z Mitas ef-07 ni slo samo tak. Sicer ze obrabljena ampak tam blato ne vsebuje niti kamencka.

V blatu nobena 50/50 guma ne blesti, pa ne vprasat kako vem. Been there, done that.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, imaging pravi:

V blatu nobena 50/50 guma ne blesti, pa ne vprasat kako vem. Been there, done that.

V blatu nobena guma ne blesti. So pa take, ki te spravijo skoz za razliko od onih, ki te spravijo na nos.

Letos na otvoritvi sezone v Taru smo meli iz sobote na nedeljo dež. Posledično se je ona rdeča zemlja spremenila v ... lepljivo in drsljivo blato. Na EXC-ju spredaj C-19, zadaj EF-07, obe skoraj čisto novi. Pa naša skupina je bila prva zjutraj na enduro krogu. Na prvem kolovozu je šlo počez na gasu, počez brez gasa, z bremzami si pa ni bilo kaj za pomagati. Če kolovoz ne bi mel band od prejšnjega dneva, bi ene parkrat pikiral v maline. Na sicer ravni podlagi. Drug del proge skozi grmovje po kamenju in blatu je bil pa tudi garanje z rednim pobiranjem motorjev in voznikov iz grmovja. Pa zaščito rok in ročko od sklopke sem vmes malo polomil in pokrajšal :D 

Podobna scena na dirki v Žireh - en del bronze proge je bil kr strm spust po mokri podlagi in koreninah. S svojim (ne)znanjem terenske vožnje sem lahko kontroliral hitrost kot sem si jo izbral na vrhu, ustavit pa se nekak ni dalo (razen mogoče s pikiranjem na glavo in kotaljenje do ustavitve :D ). Kombinacija gum ista, je pa zadnja že kr pretepena. Tako da hrib, blato, kamenje in par korenin na 50/50 gumah in ~ 200 kilskem motorju... ne bo šlo. Pogojno kratki ne preveč strmi vzponi, pod katerimi si lahko nabereš dovolj hitrosti, da se pol samo zapelješ prek. Ko se pa to enkrat ustavi... pa je fitnes. Dol pa isto... težek motor na spolzki podlagi in neprimerih gumah se ne bo ustavil zlahka. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ga srat pobje. Vse se da, če se hoče :D

Dunlop D952, s kontroliranim ročnim abs ;) nobene hude drame, navzdol. 

Sem pa prepričan da ni3ous s kakršnimimoli gumami pride marskikam, kjer ostali z dobrimi gumami prej rečemo: " dost je ".

20160716_164532.thumb.jpg.505e402d178e7b56f3dafa0832d86088.jpg20160716_164528.thumb.jpg.7ae6d20f286dfd389b12cb3f8dc12f52.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!