jskrablin Objavljeno November 23, 2017 Opozori Objavljeno November 23, 2017 pred 3 minutami, spuzvica pravi: @biker87: ja to je bila prva ideja ampak kaj pa naj potem kupim?? Malo sem cakal na T7 breakthrough pa bo spet isti drek, 195kg suha vs 203kg kot jih ima africa. 701 je prevec enduro zame, se vedno si zelim malo vec udobja tudi po cesti. Novi motorji so vsi 10k plus se vsa dodatna oprema. Na Africo sem racunal 1k-1.5k vrect gor in bi se dalo nekaj naredit. Se vedno ne bo imela 150kg vsekakor ne... 640 Adventure? Sam tisto je verjetno še vedno preveč huligansko. Vedno bo kompromis v eno smer... Africa (ne nova, ne stara) pa nista lih rally mašine. pred 7 minutami, miklavc pravi: Imajo pa večji motorji nek svoj čar pri terenski vožnji ki jih noben drug motor ne ponuja poleg teže seveda Zaradi teže lahko kr povoziš marsikako oviro... dokler vzmetenju ne zmanjka hoda BIF in miklavc 2
miklavc Objavljeno November 24, 2017 Opozori Objavljeno November 24, 2017 pred 15 urami, jskrablin pravi: 640 Adventure? Sam tisto je verjetno še vedno preveč huligansko. Vedno bo kompromis v eno smer... Africa (ne nova, ne stara) pa nista lih rally mašine. Zaradi teže lahko kr povoziš marsikako oviro... dokler vzmetenju ne zmanjka hoda Al pa ga je treba pobrat Velike endure je itak treba vozit na moment, ker ni dobro če kje obtičiš v strmini
spuzvica Objavljeno November 24, 2017 Opozori Objavljeno November 24, 2017 2 minutes ago, miklavc said: Al pa ga je treba pobrat Velike endure je itak treba vozit na moment, ker ni dobro če kje obtičiš v strmini When in doubt, flat out! miklavc 1
Popularna objava gsxf750 Objavljeno November 24, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno November 24, 2017 motorja ne gresta več v kategorijo grand enduro (bolj v hard enduro (110 in 120kg) pa vseeno: ponovno vremensko lep petek in se je zgodila fura po Polhograjcih - s Katarine do Žirov in nazaj. 7ur, od tega 5 efektivnih, 150kmjev, višincev ? Idrijčani morajo imet pse na ketnah, da se ne skotalijo po bregih, tu pa ni nič boljše ;-) Zjutraj je skoraj zmrzovalo in sem nataknil trojne dolge ga.e in zimske rokavice. No te sem kmalu zamenjal za običajne, ker so izničile vsakršen občutek na krmilu. Poleg pa še novi škornji in zadnji feder in je bilo, kot da bi zamenjal motor. Preko kros škornjev (prej se uporabljal adventure usnjene, udobne a povsem brez mehanske zaščite gležnja) sem bil v začetku povsem brez občutka na tački menjalnika in zavore. Uf, katastrofa, po lepi in dolgi sezoni zdej pa vse narobe. No, čez nekaj ur je bilo malo bolje. razgledi so se začeli že nad Trnovcem: Kamniške in Osovnik Karavanke na karti ne vrisana pot konec poti 20171124_111043.mp4 Sv.Ožbolt, v daljavi nekje se skriva Triglav v daljavi Storžič, Kočna in Grintavc Pasja ravan Pasja ravan, vremenski radar ARSOa Potem sem pa samo še vozu ;-) Prekrasno preživet 24. november 2017 MiNa, igc1, jskrablin in 15 others 16 2
Popularna objava jskrablin Objavljeno November 25, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno November 25, 2017 Včeraj zjutraj me je zbudilo sonce... pa sem 690 po daljšem premoru peljal malo na sprehod. Smer nekam proti Primorski, najprej preko Barja (kjer sem za vsega skup par metrov zgrešil ćelaka v čredo srn, ki so se lih pred in za mano odločile skočit iz grmovja ), na Vrhniki nafilat kesl, pol pa preko Verda ob AC proti Logatcu. Peljal sem po sledi, ki jo je pripravil kolega... na žalost je takoj za Logatcem ratala čisto preveč asfaltna. Sam ajd, načrta itak ni bilo nobenega in sem se pelal naprej. Naprej od Planine nekam v klance mimo kupa gozdnih cest, ki jih bo enkrat treba raziskat. Nekje v širši okolici Nanosa sem se ustavil, odtočil in obrnil nazaj. Pred Logatcem zagledam znak za Marche na precej nepričakovanem mestu - odcepu za makedamsko cesto direkt v hosto in grem pogledat kaj je tam. Iz hoste pridem direkt za počivališčem Lom, takoj zraven je nadvoz za čez AC. Nadaljujem naprej v hosto in ob drugi strani AC nazaj proti Lj. Tale trasa je precej bolj razgibana kot ona na drugi strani AC in polna enih odcepov in križišč. Na koncu pridem na izhodiščno točko na Verdu in nazaj preko Vrhnike in Barja v Lj. Ene tri urce bluzenja, čisto ok za 'grem se malo pelat'. p.s. Do sedaj mi je uspelo precej dobro stestirat Michelin T-63, ki jo vozim spredaj. Guma ni hudo agresivna, globina oz višina profila tudi ni lih enduro standard (ene 8mm nova), sam drži pa presenetljivo dobro na večini podlag. Prav hudega blata se z njo ne bi šal, ostalo pa b.p. Zadnja E-09 lih tako, večino podlag prenaša super. Jo pa LC4 zelo zdeluje na trdih podlagah, dvomim da bo vidla 2k km... oz max tam nekje. Je pa tudi res da po neasfaltnih površinah vozim iz ovinka skoraj vedno vsaj malo na počez tako da je verjetno to za pričakovati hladov, RobiRoberto, pik1 in 10 others 13
miklavc Objavljeno November 28, 2017 Opozori Objavljeno November 28, 2017 Enduraši na EXC/690/701, če koga zanima imam naprodaj HDB Rally Lite Pro navigacijski stolp zaradi prekrižanih načrtov (beri: razbit avto :'( )
Roman AT Objavljeno November 28, 2017 Opozori Objavljeno November 28, 2017 Ob 23. 11. 2017 ob 21:06, spuzvica pravi: @biker87: ja to je bila prva ideja ampak kaj pa naj potem kupim?? Malo sem cakal na T7 breakthrough pa bo spet isti drek, 195kg suha vs 203kg kot jih ima africa. 701 je prevec enduro zame, se vedno si zelim malo vec udobja tudi po cesti. Novi motorji so vsi 10k plus se vsa dodatna oprema. Na Africo sem racunal 1k-1.5k vrect gor in bi se dalo nekaj naredit. Se vedno ne bo imela 150kg vsekakor ne... @spuzvica žal ne bo šlo na dol s težo. Mam novo Africo 2017 in sem gledam kako se razne na pol profi ekipe matrajo z zmanjševanjem teže. Denarja imajo glih prav ampak niso kaj bistvenega zmanjšali težo. Govori se, da bo celo ena ali dve AT na Dakarju 2018 vozile ... oskubljeni motorji do nezavesti ampak še vedno rabijo razne dodatke ... Zato pa Hondina tovarniška ekipa sploh ne razmišlja o takem podvigu, da bi tekmovali z Africo ... Ja minila so tista stara pota slavja in zmag ... danes je ostalo ime in zajetnih 230 kg + dodatna oprema. Za Africo ostaja potem najbolj hard varianta zelo slab makadam ... o slabših terenih bi se dalo razpravljati ampak ne na daljše proge kot pri teh 180 in nižjih kategornikih kar se teže tiče. BIF 1
motolover Objavljeno November 28, 2017 Opozori Objavljeno November 28, 2017 13 minutes ago, Roman AT said: Govori se, da bo celo ena ali dve AT na Dakarju 2018 vozile ... oskubljeni motorji do nezavesti ampak še vedno rabijo razne dodatke ... Zato pa Hondina tovarniška ekipa sploh ne razmišlja o takem podvigu, da bi tekmovali z Africo ... Najbrž si pozabil na podatek, da dirkajo s 450 ccm motorji. igc1 in Roman AT 1 1
Roman AT Objavljeno November 28, 2017 Opozori Objavljeno November 28, 2017 (popravljeno) pred 13 minutami, motolover pravi: Najbrž si pozabil na podatek, da dirkajo s 450 ccm motorji. Ne nisem na to pozabil. Naj bi imeli neko odprto kategorijo. Vsaj govorilo se je tako. Definitivno so v uradnem tekmovalnem seznanu vse 450. Popravljeno November 29, 2017. Popravil Roman AT
spuzvica Objavljeno November 29, 2017 Opozori Objavljeno November 29, 2017 @Roman AT Ne me narobe razumet, sej s tem motorjem se da marsikam splezat, sploh ce bi clovek res dobr znal pelat masino. Ampak ce hocem pa popoldne skocit mal na brezpotja, pa morda se kako pionirsko pot najt, si pa sam ne upam, saj ko se ti hudic zlozi po hribu dol je potem juhu to dvignit nazaj. Verjetno ce zelim ta problem naslovit je 701 res edini pravi odgovor... Ocitno ne preostane kot zapet prikolico pa iskat https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=252717692 Pa rally kit gor in mal zascite in brap brap! Roman AT in igc1 2
motolover Objavljeno November 29, 2017 Opozori Objavljeno November 29, 2017 7 hours ago, Roman AT said: Naj bi imeli neko odprto kategorijo. Vsaj govorilo se je tako. Nisem vedel. Saj včasih so vozili z večjimi in težjimi in je šlo.
Roman AT Objavljeno November 29, 2017 Opozori Objavljeno November 29, 2017 pred 4 urami, spuzvica pravi: @Roman AT Ne me narobe razumet, sej s tem motorjem se da marsikam splezat, sploh ce bi clovek res dobr znal pelat masino. Ampak ce hocem pa popoldne skocit mal na brezpotja, pa morda se kako pionirsko pot najt, si pa sam ne upam, saj ko se ti hudic zlozi po hribu dol je potem juhu to dvignit nazaj. Verjetno ce zelim ta problem naslovit je 701 res edini pravi odgovor... Ocitno ne preostane kot zapet prikolico pa iskat https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=252717692 Pa rally kit gor in mal zascite in brap brap! Roko na srce ... mene je tud strah ...
Roman AT Objavljeno November 29, 2017 Opozori Objavljeno November 29, 2017 pred 1 uro, motolover pravi: Nisem vedel. Saj včasih so vozili z večjimi in težjimi in je šlo. Tud letos jih ne bo zraven ... nočejo potrditi to opcijo ... jim pa ostane kakšen drug rally ... mal sm zašel iz teme ... sorry ...
BIF Objavljeno November 29, 2017 Opozori Objavljeno November 29, 2017 (popravljeno) Roko na srce...Dakar je postal samo še šov za bogate. Lahko si dober voznik, ampak ne premoreš buđeta za prijavo...kaj šele pot in vse kar sodi zraven....umirajoč šov na stari slavi. To je veliko bolj človeška varinata....in kolikor spremljam zadevo, se veliko ekip (amaterskih in tudi že profesionalnih) obrača v to smer...pa še bližje je...dosegljivo praktično vsakomur, ki mu je to izziv. Ravno dovolj drago, da ni glih vsakega lokalnega pezdeta tam...in dovolj ugodno, da se kakšna resna amaterska ekipa spravi zraven. http://www.tuareg-rallye.eu/en/ Popravljeno November 29, 2017. Popravil BIF Quest in Roman AT 2
Dimen Objavljeno November 29, 2017 Opozori Objavljeno November 29, 2017 7 hours ago, spuzvica said: @Roman AT Ne me narobe razumet, sej s tem motorjem se da marsikam splezat, sploh ce bi clovek res dobr znal pelat masino. Ampak ce hocem pa popoldne skocit mal na brezpotja, pa morda se kako pionirsko pot najt, si pa sam ne upam, saj ko se ti hudic zlozi po hribu dol je potem juhu to dvignit nazaj. Verjetno ce zelim ta problem naslovit je 701 res edini pravi odgovor... Ocitno ne preostane kot zapet prikolico pa iskat https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=252717692 Pa rally kit gor in mal zascite in brap brap! Pomoje je edina rešitev dva motorja. Enga za popoldanske podvige po hosti in drugega za TET in daljše adventure fure. Ne predstavljam si odpelat s huso 700-1000km transferja do lokacije in potem 2000kkm ture in nazaj transfer. Husa ni temu že v osnovi namenjena! Valda se da, tut na konc sveta in nazaj. Samo za kakšno ceno???? V resnici na daljših turah ne vozmo velik harda. Bolj se hard dogaja na domačem terenu, ki ga poznaš (SLO in recimo HR). Težava je v naših glavah. Radi bi en motor za vse podvige. Ne gre!!!!!! fazerčk, Roman AT, BIF in 1 other 4
franc Objavljeno November 29, 2017 Opozori Objavljeno November 29, 2017 Če je pod "husa" mišljena 701, zakaj pa ne? Bolj je problem "hard vožnje" na neki oddaljeni lokaciji, možnost okvare (loma) , kar pri hard vožnji ni nič posebnega in imaš potem delo/stroške, da vse skupaj spraviš domov. Drži, da je vse v naših glavah. Meni ni do nekih problemov v kakšni vukojebini, drugi se požvižgajo na to in vsi imamo "prav" (vsak odgovarja sam zase in ve kaj mu odgovarja) . lp Roman AT, igc1, hajoktejn in 1 other 4
BIF Objavljeno November 29, 2017 Opozori Objavljeno November 29, 2017 pred 22 minutami, Dimen pravi: Pomoje je edina rešitev dva motorja. Enga za popoldanske podvige po hosti in drugega za TET in daljše adventure fure. Ne predstavljam si odpelat s huso 700-1000km transferja do lokacije in potem 2000kkm ture in nazaj transfer. Husa ni temu že v osnovi namenjena! Valda se da, tut na konc sveta in nazaj. Samo za kakšno ceno???? V resnici na daljših turah ne vozmo velik harda. Bolj se hard dogaja na domačem terenu, ki ga poznaš (SLO in recimo HR). Težava je v naših glavah. Radi bi en motor za vse podvige. Ne gre!!!!!! To je edini realen komentar...se popolnoma strinjam. Problem je v naših glavah...proizvajalci pa to dobro vedo, zato nam ponujajo neke wannabe proizvode ki obljubjajo vožnjo v vseh pogojih na vseh terenih. Kakšna pa je resnica pa vsi vemo....velike "endure" na cestnih gumah....za kozlat... Ampak ker večina nima pojma kako se vozijo popoldanski podvigi....se kupujejo krave z enduro plastiko...v glavi (ampak res samo tam) pa občutek da imaš all in one... Roman AT in fazerčk 2
Dimen Objavljeno November 29, 2017 Opozori Objavljeno November 29, 2017 (popravljeno) 1 hour ago, franc said: Bolj je problem "hard vožnje" na neki oddaljeni lokaciji, možnost okvare (loma) , kar pri hard vožnji ni nič posebnega in imaš potem delo/stroške, da vse skupaj spraviš domov. Ma ni noben problem. To je dejstvo kar si zapisal in zato pravim, da je hard na turi prej po sili razmer kot namen. Proizvajalci niso nič krivi. Oni postrežejo kar trg želi. Ne da se pa očitno narest adventure/turing motor pod 190kg. Popravljeno November 29, 2017. Popravil Dimen BIF in fazerčk 2
Popularna objava miklavc Objavljeno November 29, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno November 29, 2017 pred 1 uro, Dimen pravi: Pomoje je edina rešitev dva motorja. Enga za popoldanske podvige po hosti in drugega za TET in daljše adventure fure. Ne predstavljam si odpelat s huso 700-1000km transferja do lokacije in potem 2000kkm ture in nazaj transfer. Husa ni temu že v osnovi namenjena! Valda se da, tut na konc sveta in nazaj. Samo za kakšno ceno???? V resnici na daljših turah ne vozmo velik harda. Bolj se hard dogaja na domačem terenu, ki ga poznaš (SLO in recimo HR). Težava je v naših glavah. Radi bi en motor za vse podvige. Ne gre!!!!!! Dva motorja nista edina rešitev... Sta pa super rešitev za več problemov na enkrat bosa, pik1, DXR16 in 11 others 12 1 1
spuzvica Objavljeno November 29, 2017 Opozori Objavljeno November 29, 2017 (popravljeno) Jaz vseeno mislim, da je prostor za en tak motor, ki ga lahko peljes na dolge ture, obenem pa se zaneses sam nase, da ce se zakomplicira, se bos nekako zmotal ven. Seveda ce gres nekam sam, ne delas takih pizdarij kot v soncno nedeljo popoldne s kolegom u hosti, 10km od doma... Tole je zanimiv primer: Tale husa z rally kitom, pa morda nekim udobnejsim zicem je mikavna. Popravljeno November 29, 2017. Popravil spuzvica jskrablin, igc1, BIF in 1 other 4
gsxf750 Objavljeno November 29, 2017 Opozori Objavljeno November 29, 2017 ena od rešitev jskrablin, pik1, igc1 in 3 others 6
BIF Objavljeno November 29, 2017 Opozori Objavljeno November 29, 2017 Ja...dejstvo je da govorimo o zadevi, ki NIKOLI ne bo doživela epiloga za vse....žal. Mislim, da je "rešitev" v nas samih...razčistit, kaj želimo in zmoremo in poiskat opcije, da se temu najbolj približamo. Pa naj bosta to dva, eden ali trije motorji....univerzalca pač ni...kompromisi so neizbežni. bosa, miklavc, Roman AT in 2 others 5
spuzvica Objavljeno November 29, 2017 Opozori Objavljeno November 29, 2017 Seveda, kontekst vsakega posameznika je drugacen. Jaz recimo nimam dovolj casa za 2 motorja, niti placa za prikolico. Oboje sta krasni opciji. Posledicno tudi v enduru nisem tako dober, mi je pa celotna cestno/offroad kombinacija silno pri srcu. Vazno mi je da sem suveren tudi ce "zagusti" BIF in bosa 2
franc Objavljeno November 29, 2017 Opozori Objavljeno November 29, 2017 pred eno uro, Dimen pravi: Proizvajalci niso nič krivi. Oni postrežejo kar trg želi. Ne da se pa očitno narest adventure/turing motor pod 190kg. Seveda se ga da narediti, samo na tržišču ni (dovolj) povpraševanja. Cena bi bila na nivoju GS-a, Super tenere, Ktm1290... Takrat pa ga potem noben več ne kupi, ker vsi stremijo po nečem več... S slabšanjem komponent (za znižanje cene) pa se zvišuje teža in izgublja uporabnost. Vsak naslednji model je močnejši in težji... (in dejansko manj uporaben) . Realno bi bil motor z nekimi 400 ccm in 40 km in dobro opremo (vzmetenje, zavore... ) , čisto dovolj. Samo kdo bi kupil tak motor? Uporabnost gor ali dol, dejansko ni nič posebnega (še hvalit se ne moreš z njim) . lp fazerčk, Roman AT, igc1 in 1 other 4
jskrablin Objavljeno November 29, 2017 Opozori Objavljeno November 29, 2017 pred 3 urami, Dimen pravi: Pomoje je edina rešitev dva motorja. Enga za popoldanske podvige po hosti in drugega za TET in daljše adventure fure. Ne predstavljam si odpelat s huso 700-1000km transferja do lokacije in potem 2000kkm ture in nazaj transfer. Husa ni temu že v osnovi namenjena! Zakaj ne? Eni so s 690 okoli sveta prilezli. Se splača prebrat prvi post, kjer je opis vseh posegov na 690. Rabil je dva, ker so mu enega ukradli. Dve utrgane babe pa sta leta 1934 s 600 kubičnim čudesom tedanje tehnike prefurale kr celo Afriko. Priporočam v branje, leposlovno sicer knjiga ni bogve kaj, je pa vseeno dober potopis iz enih čisto drugih časov. Še ena 'zmešana baba' pa se je iz Avstralije na Nizozemsko pripeljala z Yamaho XT250. Mopedu za preganjanje kur po avstralskih farmah. TET raje navijam na 690 kot na čem večjem. Transfer po cesti? Komot, 90 km/h+ noben problem sploh s kakim kao rally vetrobranom spredaj. Prehitro itak nočeš navijati ker enduro gume ne marajo pregrevanja na asfaltu. Servisni interval? 10k km, ni problem. Prtljaga? Ni problem če nimaš lih potrebe pol bajte s sabo furat. Edin potencialen problem je relativno švoh doseg, max 200 km pri moji vožnji. Se pač extra kesl gor zmontira. Al pa extra kantica z bencinom. Osebno imam dva motorja zgolj za to, ker tam kjer se vozim z 200 je tud 690 prevelik in pretežek. Pa cross country in MX proge niso lih za 690. Če odmislim svojo hard enduro kvazi kariero bi samo 690 čisto zadostoval. Večino trening terena na Verdu lahko odpeljem s 690... lih preko večjih hlodov in gum ga pa ne bi metal. S tem sem že opletal naokoli, pa še malo bom. Kako si izkušeni ADV vozniki predstavljajo ultimativen ADV motor - http://www.sibirskyextreme.com/2013/08/bike-selection-101/ O dejanskih dolgoprogaških izkušnjah s 701 pa lahko @Nearrain kaj napiše. Je letos nabral par tisoč km s tem motorjem, tudi TET Albanija in po cesti domov. Naš problem je da preveč mislimo, googlamo in teoretiziramo. Na kobilico pa gasa, ostalo se pa sproti reši. gsxf750, miklavc, igc1 in 5 others 7 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se