Skoči na vsebino

Grand enduro Slovenija


Priporočene objave

Objavljeno

Dobre, lepe in zanimive ture. Upam, da tudi pixne in odpadke odnesete s seboj "v dolino" in jih ne pustite v naravi/kurišču.

Objavljeno

Dobre, lepe in zanimive ture. Upam, da tudi pixne in odpadke odnesete s seboj "v dolino" in jih ne pustite v naravi/kurišču.

to itak spuca akcija Očistimo Slovenijo :grim

Objavljeno

Ozzie nič bat. Za nami ostane samo pepel. Pikxne grejo v kurišče ravno zato, da skurimo preostanek tekoče vsebine za lažje transportiranje do prvega primernga odlagališča.

Objavljeno

Imam eno vprašanje za vas forumci, ali imate mogoče kakšne "handle bar riserje" odveč in jih želite prodati. Ker jaz bi ga rad povišal belanco na svojemu, da se bo dalo tudi stoje voziti.

Objavljeno (popravljeno)

Imam eno vprašanje za vas forumci, ali imate mogoče kakšne "handle bar riserje" odveč in jih želite prodati. Ker jaz bi ga rad povišal belanco na svojemu, da se bo dalo tudi stoje voziti.

Če ne boš dobil rabljene, so men se zdi tukaj najcenejši: http://www.mx-kermav...x?cat=18&page=1

Popravljeno . Popravil sayo
Objavljeno

Imam eno vprašanje za vas forumci, ali imate mogoče kakšne "handle bar riserje" odveč in jih želite prodati. Ker jaz bi ga rad povišal belanco na svojemu, da se bo dalo tudi stoje voziti.

Probi na THEF forumu, če se ne motim jih eden od članov dela (ali pa pozna nekoga ki jih), ko sem enkrat spraševal za poviške so mi ga priporočili, samo se potem nisem odločil (jih imam samo sem hotel višje, pa sem potem pogruntal da bi še višji poviški zatevali preveč dela) .

lp

Franc

Objavljeno

Kolikor sem jaz vozil F650GS, sem mi zdi da je ergonomija zelo neprijetna za stoječo vožnjo.

Verjetno boš imel težave z vožnjo v stoje kljub montaži poviškov.

Razen, če si res bolj nižje rasel človek.

Sicer pa na Off the Roadu tut dobiš poviške, sam ne vem, če pašejo direkt.

http://www.off-the-road.de/XT-660-Z-Tenere/handlebars-more/Handlebar-risers-for-22mm-Bars.html

Objavljeno

Mogoče vprašanje bolj spada v temo o kovčkih, ampak me zanima bolj vaše Grand enduro mnenje. Se mi zdi da je v tisti temi bolj v smeri kar je bolj lepo in ne računajo na to, da se bodo prevračali s kovčki.

Torej: stranska prtljaga: alu kovčki ali tekstilne torbe? Kakšne prednosti oz. slabosti po vaših izkušnjah?

Sam si predstavljam nekako tako:

alu kovčki:

+ večja prostornina

+ vodoneprepustnost

+ možnost zaklepa

- zelo visoka cena

- občutljivost na udarce (hitro dobi bunke, udrtine, praske)

- večja teža samih kovčkov

- velik prenos sil pri pacdu v sam okvir motorja preko nosilcev

tekstilne torbe:

- manjša prostornina

- premočijo

- nezmožnost naklepanja

+ 4 x nižja cena

- občusljivost na raztrganje ( + vendar lahko raztrgaš 4 torbe za to ceno)

+ lahke

- manjši prenos sil pri pacdu v sam okvir motorja preko nosilcev

Če imate drugačne izkušnje (jaz jih sploh nimam s stransimi kovčki/torbami) me prosim popravite. Lahko tut komentar zakaj ste se odločili za torbe oz. kovčke.

Objavljeno

Moje izkušnje.

Tekstilne torbe, čimprej sem se jih želel znebiti. Za pogosta daljša potovanja se mi zdijo neprimerne. Edina pozitivna stran je cena.

Lastim si Givi kovčke. Pred časom sem razmišljal o zamenjavi na aluminijaste, pa sem si premislil. Po srečanju s skalo na mangartski cesti je dobil samo nekaj prask. Občutek pa je bil, kot da ga bo odtrgalo.

Pri lažjem padcu sem pokrivil nosilce za kovčke, kovčkom razen nekaj odrgnin ni bilo nič. Celi, lepo so se zapirali, nosilce sem ravnal s štukom. Pri padcu je cel motor padel na kovčke, tega aluminij sigurno ne bi preživel. Mojim zamerim, da ko so napolnjeni niso vodotesni, ker malo regnejo.

Scarabeo

Objavljeno

Torej: stranska prtljaga: alu kovčki ali tekstilne torbe? Kakšne prednosti oz. slabosti po vaših izkušnjah?

...

Pri torbah kot slabost upoštevaj še:

-niso varne pred tatovi (tako vsebina, kot sama torba)

-na večini motorjev se jih ne da vpeti enakomerno na obeh straneh, temveč visijo postrani kot napol prazne vreče.

-po dolgem času vremenskih vplivov (dež in sonce) zbledijo, se scufajo in tudi kakšna zadrga rada odstopi.

Torej so kovčki vsekakor boljša izbira, če ti le denarnica dopušča.

Objavljeno

Mogoče vprašanje bolj spada v temo o kovčkih, ampak me zanima bolj vaše Grand enduro mnenje. Se mi zdi da je v tisti temi bolj v smeri kar je bolj lepo in ne računajo na to, da se bodo prevračali s kovčki.

Torej: stranska prtljaga: alu kovčki ali tekstilne torbe? Kakšne prednosti oz. slabosti po vaših izkušnjah?

Sam si predstavljam nekako tako:

alu kovčki:

+ večja prostornina

+ vodoneprepustnost

+ možnost zaklepa

- zelo visoka cena

- občutljivost na udarce (hitro dobi bunke, udrtine, praske)

- večja teža samih kovčkov

- velik prenos sil pri pacdu v sam okvir motorja preko nosilcev

tekstilne torbe:

- manjša prostornina

- premočijo

- nezmožnost naklepanja

+ 4 x nižja cena

- občusljivost na raztrganje ( + vendar lahko raztrgaš 4 torbe za to ceno)

+ lahke

- manjši prenos sil pri pacdu v sam okvir motorja preko nosilcev

Če imate drugačne izkušnje (jaz jih sploh nimam s stransimi kovčki/torbami) me prosim popravite. Lahko tut komentar zakaj ste se odločili za torbe oz. kovčke.

Dokler se da dobiti Alposove kufre so le ti bistveno cenejši od kakršnih koli dejansko uporabnih mehkih torb.

Če se misliš vozit po terenu potem kufri definitivno odpadejo, s kufri si preširok, zatikaš se za grmovje, skale, škarpe..., pri padcu se skrivijo (kakšen lažji padec prestanejo le z lepotnimi napakami), polni ali prazni so enako golomazni, in že prazni ti dodajo cca 10 kg.

Kvalitetne torbe niso prav nič cenejše, vse ostalo pa je neuporabno (puščajo, se trgajo, so nepraktične... ) .

Vsebina v torbah ni zaščitena ne pred padci (če je notri kaj lomljivega se bo polomilo), ne pred lopovi.

Alu kufri ne prenašajo kaj dosti sil na okvir, ker se prej sami deformirajo (so pa vseeno bistveno "močnejši" kot torbe) .

Vsaj zame je tako: Potovanje (alsvalt in kakšen lažji makadam) kufri, vse kar "diši" po terenu pa torba (in to ne stranska) in teža mora biti pod 20kg.

To deluje za mene (preizkušeno) , za koga drugega je verjetno drugače.

lp

Franc

Objavljeno

Tudi sam sem bil letos v podobni dilemi alu kovčki ali torbe. Na koncu sem se odločil za torbe predvsem zaradi cene: nosilci za alu kovčke 220€, kovčki od 150€->(če gledaš alpos okrog 60€ na kovček + pritrdilni sistem givi/sw-motech/touratech) med tem ko sem dobil torbe za 30€ (nove še zapakirane z bolhe) nosilci pa home made, toliko da se torbe ne dotikajo izpuha. Pa osebno mi na motorju izgledajo lepše torbe kot kovčki.

img3225.jpg

Nosilci:

img3219.jpgimg3218.jpgimg3221.jpg

Vse kar se še potrebuje je trak ali gumi da se torbo zategne na nosilec da ne skače gor in dol ko se voziš čez ležeče policaje ali kje po terenu.

Aja pa še to, kovčki visijo še kar daleč zadaj za osjo kolesa kar naj bi zelo vplivalo na vozne lastnosi motorja(prebral v knjigi: Adventure Riding Techniques) medtem ko so torbe v enaki liniji kot os oz. včasi celo pred osjo (odvisno od motocikla).

Lp!

Objavljeno

alu kovčki:

+ večja prostornina

+ vodoneprepustnost

+ možnost zaklepa

- zelo visoka cena

- občutljivost na udarce (hitro dobi bunke, udrtine, praske)

- večja teža samih kovčkov

- velik prenos sil pri pacdu v sam okvir motorja preko nosilcev

tekstilne torbe:

- manjša prostornina

- premočijo

- nezmožnost naklepanja

+ 4 x nižja cena

- občusljivost na raztrganje ( + vendar lahko raztrgaš 4 torbe za to ceno)

+ lahke

- manjši prenos sil pri pacdu v sam okvir motorja preko nosilcev

Če imate drugačne izkušnje (jaz jih sploh nimam s stransimi kovčki/torbami) me prosim popravite. Lahko tut komentar zakaj ste se odločili za torbe oz. kovčke.

Sama izbira je predvsem dvisna od tega kje in kako se voziš. Nekdo ki vozi asfalt in sem ter tja malo lepšega makadama, verjetno vidi prednost v kufrih.

Ko pa greš na resen teren, brezpotja, med drevesa itd z motorjem ki je tudi malo resnejša endura z špriklam in ne glih tourer z litimi feltnami, potem imajo tu definitvno prednost mehke torbe v različnih oblikah.

Da ostaneš čimbolj ozek in da pri bočnih padcih ne poškoduješ ničesar, je odlična izbira Dry Bag. To jaz največ uporabljam.

Velika prednost je v manjši teži in boljšem težišču. To je na terenu precej pomembno. Poleg tega lahko v enem Dry Bag-u ki ga namestiš na sopotniški sedež spakiraš za 1 teden robe(če ne greš ravno kampirat je precej na komot), če si spakiran za en teden, pa si praktično tudi za 2 ali 3, ker le vmes kak kos oblačila opereš.

Dry bag je zakon kar se tega tiče. Teža skoraj nič, cena nizka, volumni kakršni hočeš. Ne premoči in sploh ni nobene težave.Kar se pa tiče zaklepanja je pa tko da tut plastik ali alu kufri niso nevem kako odporni proti kraji. Ključavnica je bolj za psiho, in če bo kdo hotel kaj odnest, ti lahko to naredi ne glede na to ali imaš mehke torbe ali kufre z žabco.

Kar se tiče Dry bagov je tole top roba, dobiš pa v Louisu za drobiž dovolj kakovostne, pa če treba bi vsako leto menjal, če se predre.

http://www.wolfmanluggage.com/Expedition/11index.html

Če bi hotel bočne torbe za zadaj ali spredaj in greš na teren kjer malo večja širina (še vedno manj kot kufri) ni ovira, je pa tole res odlična rešitev:

http://www.wolfmanluggage.com/Expedition/expd_dry_saddle_bags.html

Lahko manjše namestiš tut na tank in preneseš nekaj teže iz zadaj bolj naprej:

Te iste torbe lahko po uporabiš kot dry bag na sopotniškem sedežu ali pa kot bočne torbe zadaj.

Vse v enem.

Zopet volumni kakršni hočeš, vodonepropusti, lahko jih zakleneš, cena tam tam s kufi, neobčutljivo na udarce, nizka teža.

Dejansko ne vidim slabosti.

Lahko se zmenimo tudi za en group buy, če je tako in pršparamo na poštnini.

Moja izkušnja je taka, da glede na teren kjer se vouimo je definitivno prva izbira mehke torbe, in če ne rabim preveč placa se spakiram če je le možno le v 40 litrski Dry Bag ki ga namestim na sopotniški sedež.

Moje izkušnje.

Tekstilne torbe, čimprej sem se jih želel znebiti. Za pogosta daljša potovanja se mi zdijo neprimerne. Edina pozitivna stran je cena.

Lastim si Givi kovčke. Pred časom sem razmišljal o zamenjavi na aluminijaste, pa sem si premislil. Po srečanju s skalo na mangartski cesti je dobil samo nekaj prask. Občutek pa je bil, kot da ga bo odtrgalo.

Pri lažjem padcu sem pokrivil nosilce za kovčke, kovčkom razen nekaj odrgnin ni bilo nič. Celi, lepo so se zapirali, nosilce sem ravnal s štukom. Pri padcu je cel motor padel na kovčke, tega aluminij sigurno ne bi preživel. Mojim zamerim, da ko so napolnjeni niso vodotesni, ker malo regnejo.

Scarabeo

Scarabeo če se voziš z štromom, je jasno da ti je boljša izbira trdi kufri. Na terenu kjer se dobro znajde štrom, težišče in teža kufrov ne prideta toliko do izraza in so seveda bolj praktični trdi kufri.

Pri torbah kot slabost upoštevaj še:

-niso varne pred tatovi (tako vsebina, kot sama torba)

-na večini motorjev se jih ne da vpeti enakomerno na obeh straneh, temveč visijo postrani kot napol prazne vreče.

-po dolgem času vremenskih vplivov (dež in sonce) zbledijo, se scufajo in tudi kakšna zadrga rada odstopi.

Torej so kovčki vsekakor boljša izbira, če ti le denarnica dopušča.

-Nobena prtljaga ni varna na motorju, če pride napačen mimo.

-Neenakomerno vpenjanje in beden izgled naredijo tisti ki so slabi praktiki in se ne znajo dobr spakirat, pa da bi še solidno zgledal. Pravilno oprtnae mehke torbe ne opletajo.

-Luisov crap od torb res ne more zdržat offroada, ampak le sezono ali 2 asfalta. Dobre torbe ala Wolfmann, ipd zdržijo in niso slabe kakovosti.

Francov nasvet je tudi podoben kot moj, ker se tudi fura po terenu in ga jepraksa na terenu verjetno to naučila.

Objavljeno

Hvala vsem za odgovore! Vsak pogled je dobrodošel. Tako pač lažje izluščiš ven, kaj dejansko potrebuješ.

Če bi hotel bočne torbe za zadaj ali spredaj in greš na teren kjer malo večja širina (še vedno manj kot kufri) ni ovira, je pa tole res odlična rešitev:

http://www.wolfmanlu...addle_bags.html

Ne boš verjel, natanko tole sem si ogledoval včeraj zvečer, le da sem poiskal trgovca v evropi, da se izognem carini. Roba res izgleda vrhunska.

Kufre sem odmislil, se mi zdi to boljša rešitev zame. Bom pa zdaj pač moral mejčken prišparat, da si nabavim tele reči.

http://www.windingroads.co.uk/shop/section.php/28/1/expedition-range

Mogoče mi kaj prinese kak Miklavž... :kva2:

Objavljeno

Ladies and Gentlemen:

After 24 years:

This year: 2013

!!!! Honda HRC on Dakar !!!!

Objavljeno

Skoda ker je Dakar postal tekma vzdržljivosti motokrossa.

Temu tudi primerni motorji samo do 450ccm.

Ni cudno da HRC ni bilo 24 let sej je nazadnje zmagovala z NXR750, 850...

Vseeno pa hvala bogu, da so nazaj...

Objavljeno

Cool!

Tole bi moralo met okol 60-70 konjev, če bi koštal do 9000€, bi me fejst zasrbelo:

sinistro1.png

To je rally specijalka, podobna izvedba KTM je mislim okoli 16 jurčkov

Objavljeno

Dober zgledajo te coyote torbe, samo jaz bi verjetno takoj vse potrgal

Objavljeno

Tele torbe (coyote, wolfman) so dobre in kolikor sem imel priložnost videti tudi presenetljivo odporne (ne strgajo se kar tako) . Ampak 400€ (me kar stisne pri srcu) , je pa meni vseeno preveč.

lp

Franc

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!