ZABEC Objavljeno December 31, 2009 Opozori Objavljeno December 31, 2009 Lep pozdrav ! Sem malo bral zgodovino VTR 1000 SP-02 in je zelo dober motocikelj z dobrimi karakteristikami in tudi nedvomno bogato zgodovino. So pa tudi redki motocikli v Sloveniji, komaj vidiš kakega. No tudi cena je bila visoka in tudi rabljeni držijo ceno. No današnji litraši imajo več moči, pripomočkov glede vožnje in raznih izboljšav a vendar mislim, da se ta motor lahko postavlja po robu. Je sicer V2 agregat kar omogoča lahkotnost v ovinkih in izstrelitev iz ovinka. Skratka pa dosega velike končen hitrosti (300km/h) kar je za V2 motor zelo dobro. Ker 4 valni motocikli lažje dosegajo tako visoke končne hitrosti na ravninah. Skratka mislim da ta motor ni od muh, to je moje lsatno mnenje. Smatram, da bo čez nekja let dokaj iskan zbirateljski motocikel. Kaj pa vi mislite ? Lp Primož
Demon Objavljeno December 31, 2009 Opozori Objavljeno December 31, 2009 Lep pozdrav ! Sem malo bral zgodovino VTR 1000 SP-02 in je zelo dober motocikelj z dobrimi karakteristikami in tudi nedvomno bogato zgodovino. So pa tudi redki motocikli v Sloveniji, komaj vidiš kakega. No tudi cena je bila visoka in tudi rabljeni držijo ceno. No današnji litraši imajo več moči, pripomočkov glede vožnje in raznih izboljšav a vendar mislim, da se ta motor lahko postavlja po robu. Je sicer V2 agregat kar omogoča lahkotnost v ovinkih in izstrelitev iz ovinka. Skratka pa dosega velike končen hitrosti (300km/h) kar je za V2 motor zelo dobro. Ker 4 valni motocikli lažje dosegajo tako visoke končne hitrosti na ravninah. Skratka mislim da ta motor ni od muh, to je moje lsatno mnenje. Smatram, da bo čez nekja let dokaj iskan zbirateljski motocikel. Kaj pa vi mislite ? Lp Primož Hmmmmm, je zanimiv motor ja! Ena zelo lepa se prodaja v As-u, tako da "zbiratelji"... :naughty:
RVT Objavljeno December 31, 2009 Opozori Objavljeno December 31, 2009 (popravljeno) Lep pozdrav ! Sem malo bral zgodovino VTR 1000 SP-02 in je zelo dober motocikelj z dobrimi karakteristikami in tudi nedvomno bogato zgodovino. So pa tudi redki motocikli v Sloveniji, komaj vidiš kakega. No tudi cena je bila visoka in tudi rabljeni držijo ceno. No današnji litraši imajo več moči, pripomočkov glede vožnje in raznih izboljšav a vendar mislim, da se ta motor lahko postavlja po robu. Je sicer V2 agregat kar omogoča lahkotnost v ovinkih in izstrelitev iz ovinka. Skratka pa dosega velike končen hitrosti (300km/h) kar je za V2 motor zelo dobro. Ker 4 valni motocikli lažje dosegajo tako visoke končne hitrosti na ravninah. Skratka mislim da ta motor ni od muh, to je moje lastno mnenje. Smatram, da bo čez nekaj let dokaj iskan zbirateljski motocikel. Kaj pa vi mislite ? Lp Primož Da maš prou Popravljeno December 31, 2009. Popravil RVT MoTo G_P 1
Salieri Objavljeno Januar 1, 2010 Opozori Objavljeno Januar 1, 2010 bog, postavi eno tako v mojo garažo, pa obljubim, da nebom nikoli veš grešil casper7 1
rot Objavljeno Januar 1, 2010 Opozori Objavljeno Januar 1, 2010 Lep pozdrav ! Sem malo bral zgodovino VTR 1000 SP-02 in je zelo dober motocikelj z dobrimi karakteristikami in tudi nedvomno bogato zgodovino. So pa tudi redki motocikli v Sloveniji, komaj vidiš kakega. No tudi cena je bila visoka in tudi rabljeni držijo ceno. No današnji litraši imajo več moči, pripomočkov glede vožnje in raznih izboljšav a vendar mislim, da se ta motor lahko postavlja po robu. Je sicer V2 agregat kar omogoča lahkotnost v ovinkih in izstrelitev iz ovinka. Skratka pa dosega velike končen hitrosti (300km/h) kar je za V2 motor zelo dobro. Ker 4 valni motocikli lažje dosegajo tako visoke končne hitrosti na ravninah. Skratka mislim da ta motor ni od muh, to je moje lsatno mnenje. Smatram, da bo čez nekja let dokaj iskan zbirateljski motocikel. Kaj pa vi mislite ? Lp Primož Vse si lepo napisal, sam tale 3ookm/h je pa mal huda.
Guest kala Objavljeno Januar 1, 2010 Opozori Objavljeno Januar 1, 2010 Da maš prou lep motor maš rad bi info kje dobit akrapote ali kake druge rore za VTR SP-2 ??
Guest kala Objavljeno Januar 1, 2010 Opozori Objavljeno Januar 1, 2010 še ena sam rori rabijo drugi casper7 in P182 2
Cartman Objavljeno Januar 1, 2010 Opozori Objavljeno Januar 1, 2010 lep motor maš rad bi info kje dobit akrapote ali kake druge rore za VTR SP-2 ?? ebay.it jih je poln. Tile se prodajajo že dalj lasa, žal pa na mojo 1oooF ne pašejo
RVT Objavljeno Januar 2, 2010 Opozori Objavljeno Januar 2, 2010 Ja VTR SP-1 in SP-2 res rabta druge auspuhe, ker so serijski težki k svinc in fejst zaprti. K rore zamenaš (že slip-on) je razlika občutna tako v moči kot v okretnosti motorja.
Dolenc™ Objavljeno Januar 2, 2010 Opozori Objavljeno Januar 2, 2010 Ubistvu je ta motor dober sam zato ker je V2 honda Da bi bil pa kaj več, pač takrat je bil tekmec aprilije rsv in pa ducatija 916(in nadalnih), seveda dober motor, da bi pa zdej delal legendo iz tega ... (dobri so še zmeraj vsi 3je, ki sem jih omenil in se lahko kosajo tudi z kakšnim novejšim motorčkom)
AiroH Objavljeno Januar 2, 2010 Opozori Objavljeno Januar 2, 2010 evola še neki bolšega sem najdu za naše bombnike, "RC51 Jardine 2:1 Full Exhaust Header System" Edino kar nevem je keri lonci bi štimali gor na tole. Tak pa naj bi bil sound z enim loncem ( odprt )
AiroH Objavljeno Januar 2, 2010 Opozori Objavljeno Januar 2, 2010 Lep pozdrav ! Sem malo bral zgodovino VTR 1000 SP-02 in je zelo dober motocikelj z dobrimi karakteristikami in tudi nedvomno bogato zgodovino. So pa tudi redki motocikli v Sloveniji, komaj vidiš kakega. No tudi cena je bila visoka in tudi rabljeni držijo ceno. No današnji litraši imajo več moči, pripomočkov glede vožnje in raznih izboljšav a vendar mislim, da se ta motor lahko postavlja po robu. Je sicer V2 agregat kar omogoča lahkotnost v ovinkih in izstrelitev iz ovinka. Skratka pa dosega velike končen hitrosti (300km/h) kar je za V2 motor zelo dobro. Ker 4 valni motocikli lažje dosegajo tako visoke končne hitrosti na ravninah. Skratka mislim da ta motor ni od muh, to je moje lsatno mnenje. Smatram, da bo čez nekja let dokaj iskan zbirateljski motocikel. Kaj pa vi mislite ? Lp Primož Kočna ni niti podrazno 300km/h , jst sem naredu 270, bi se dalo prit do 280 ali celo 290 z športnimi avspuhi, predelave itd. Res je da lepo gre v ovnike ampak hitre ovinke levo desno občutiš njeno težo, iz ovinka fanj ustreli ampak to je to, vsi ostali 4 cilindraši bojo na ravini sam mimo šli. Všeč mi je pri tem motorju ker ima močne sprednje zavore + moč zaviranja z motorjem. Drža je tudi bol "old school" dokaj bol naprej si, dodam še da je motor zlo trd na cesti zaradi serijskih trdih amortizerjev. Vsekakor RC51 se ne more dajat proti današnjimi litraši, motor je bil v svojih časih najbolši V-Twin in je bil edini V-Twin športak ki jih je kdaj honda naredila, eskluzivno za SBK. Lepo se pelje, se nič ne kvari razen če ga seveda zanemarjate, ima lep zvok, odličen navor do 8.000 RPM, močne zavore, lep izgled za tiste čase. Ehehe verjetno večina tole že ve, k sem napisa zgoraj
Salieri Objavljeno Januar 2, 2010 Opozori Objavljeno Januar 2, 2010 Sicer sp-01, samo lepa slikica...
Guest kala Objavljeno Januar 2, 2010 Opozori Objavljeno Januar 2, 2010 (popravljeno) Kaj pa ta speedtest ? ta pa na SP1 Popravljeno Januar 2, 2010. Popravil kala
Dolenc™ Objavljeno Januar 2, 2010 Opozori Objavljeno Januar 2, 2010 Vrjetno ima druge zobnike gor pa števec laže al ma pa števc čuden. Te starejši dvovalniki so se gibali okoli 270kmh kot so že prej omenil. Verjetno s predelavami dobiš še kako malenkost več ampak kej dosti pa tud ne , pa še to hitrost so dosegali po zaslugi dobre aerodinamike, ne pa konjev.
RVT Objavljeno Januar 2, 2010 Opozori Objavljeno Januar 2, 2010 No jest vozim SP-2 že 6 sezon in lahko rečem, da je motor v vseh segmentih zelo dober ( zavore, agregat, pozicija voznika..) in vsega dovolj. Edina stvar, ki res lahko rečem, da je odlična je stabilnost in smer motorja v samem zavoju in to me res fascinira. Za po cesti je sposobna držat tempo z zelo hitrimi za dirkaliče pa ji fali kakšen konj in kakšna kila manj vendar za amaterja še vedno dovolj nudi. Jest je trenutno ne zamenjam za noben motor pa sm jih že kar nekaj probal. Edini dost podoben motor ji je Aprilija Mille. grepavl in Miha27 2
Demon Objavljeno Januar 3, 2010 Opozori Objavljeno Januar 3, 2010 Kakšna pa je razlika med VTR SP 01 in VTR SP 02?
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 3, 2010 Opozori Objavljeno Januar 3, 2010 Kakšna pa je razlika med VTR SP 01 in VTR SP 02? Google, Wiki ... itd. Honda had taken the lessons learned in the SP-1's first season, producing the SP-2 for 2002. A stronger, more rigid frame and swingarm were identical to the WSB race bike parts and a host of engine modifications boosted peak power by 3 kW (4bhp) and cut weight by 5 kg (11lb). Factory specifications for road going SP-2s (sourced from Honda) were 133bhp with a top speed of 170mph. The factory racing edition RC51 was said to put out 185bhp or more. malakai, halls, hilton in 6 others 3 6
sesir Objavljeno Januar 3, 2010 Opozori Objavljeno Januar 3, 2010 Kakšna pa je razlika med VTR SP 01 in VTR SP 02? No razlika med SP 1in SP 2: VTR SP-1 in SP-2 sta različna motocikla . Imata različne vilice spredaj ( sp-2 zlate, sp-1 rjavkaste) in tudi v notranjosti sta popolnoma različne (imel oboje razstavljene zato iz prve roke informacija ). Imata različen okvir motorja, ki je na oko isti vendar ko snameš oklepe vidiš da imata različno nameščena "ušesa" za vpetje agregata zato agregat od SP-1 ne paše v okvir SP-2 in seveda po logiki tut obratno ne. Imata različne zadnje nihajke. SP-2 ima daljšo in ima že nihajka "vboklino" da se lahko spelje racing izpuh pod sedež (kot je imel edwards) in ni zgrajena iz štirioglatih profilov kot pri SP-1. Različna imata tudi platišča saj so pri SP-1 šestkraka pri SP-2 pa petkraka in tudi lažja. Malo je spremenjen tudi vbrizg goriva in elektronika. Ko snameš oklepe je drugačen tudi zadnji del okvirja. V sami vožnji med SP-1 in SP-2 ni bistvene razlike le da je mogoče SP-1 malenkost bolj toga in v rokah deluje malo težja. V vožnji je Honda SP tako po videzu, moči kot voznih lastnostih zelo primerljiv z Aprilijo RSV Mille, medtem ko je Ducati 1098 lažji za vozit in mnogo močnejši od SP in Mille vendar tudi manj stabilen od teh dveh: F model je napram tem neprimerljiv, ker motocikel ni namenjen ekstremu in dirkališču. F model je lažji, mehkejši in okretnejši za vožnjo kot SP in tudi sama pozicija voznika na F modelu je dosti manj športna in neutrujajoča. F model ima tudi 1000 kubični dvovaljni agregat, ki pa nima skoraj nič skupnega z agregatom z modela SP-1,SP-2. Agregat pri F modelu je šibkejši vendar v spodnjem režimu delovanja dosti bolj brutalen kot v modelu SP. Agregat pri modelu SP vleče zvezno od začetka pa vse do omejevalca medtem ko F v spodnjem režimu delovanja "ruva" vendar mu kmalu zmanjka moči v zgornjem režimu delovanja napram SP. F model je tudi "znan" po večji porabi goriva ... no lohk bi še nalagal ampak.... UGLAVNEM TKO K SE HONDA SP PELE ČEZ OVINEK SE JIH ZELO MAL MOTORJEV IN TIST K JO JE PELJAL VE KAJ GOVORIM :naughty: ImenitnaPriložnost, exclan, macak333 in 1 other 3 1
ZABEC Objavljeno Januar 3, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Januar 3, 2010 Lep pozdrav ! Vidim da se vas je veliko odzvalo na to temo. Me vseli. Sem že motorist od malih nog in na začetku so mi bile pomembne kot vsakemu začetniku samo končne hitrosti. Se še spomnim ko sem bil majhen, od motora do motora sem hodil in gledal na števec ter odštel -20 ker naj bi vedno bilo 20km/h večna na števcu. Vendar sedaj me zanimajo vedno bolj vse karakteristike zmogljivosti in seveda tudi vozne lastnosti. Ker sem pristaš predvsem tega, da če znaš moč motorja 100% prenesti na "asfalt" in izkoristit potencijale, potem si dober. Ta motocikelj me je fasciniral z to harmonijo vseh potencijalov. Razumem, da za 100% ekstremneže serisko ni noben adrenalin. Zraven tega so pri Hondi z tem agregatom V2, ki ni bil nikoli pradnji konj Honde premagali tarkrat Ducati, kateri slovi po V2 agregatih. V tako kratkem času dovršili ta agregat, to jim treba priznat. Lp Primož
RHonda Objavljeno Januar 3, 2010 Opozori Objavljeno Januar 3, 2010 Se moje mnenje. Motor je bil superbike naslednik honde rvf750, ki je imela sicer super agregat (zmaga v AMA prvenstvu 1999, 190 konj v zadnji konfiguraciji), vendar slabo skonstruiran okvir in previsoko postavljen agregat (to pise v neki hondini knjigi- na amazon.com je predogled). Po uspehih ducatija in Fogartya je tudi honda skonstruirala V-twin in to vec kot uspesno. Prehitela tudi ducati, da o recimo neuspelem suzukiju TL ne govorimo. Pomembno dejstvo pa je, da so takrat stirivaljniki imeli 750ccm, kar je bila lazja naloga za 2v, kot so recimo danes 1000ccm. Moci so bile leta 2000 recimo pri vseh motorjih okrog 160 konj (mislim da na kolesu), s tem da 2v te konje doseze vsaj 5000obr. prej in precej vec debelega navora. +Manjsa masa, ozji motor... Zato se mi zdi krivicno, ko danes primerjate vtr z tisocaki, ki imajo za sabo 10 let vec razvoja in recimo 50 konj vec. Bolj vmestna primerjava bi bila recimo razred 600, ki dosega performanse nekdanjih 750, proti katerim se je "brusila" vtr-ka. Meni je skoda, da ni dostojnega hondinega naslednika V-motorjev, najsi bi to bil recimo rvt1200 ali pa recimo rvf1000. Imajo cbr, ki pa ni in ne bo tapravi ekskluziven maloserijski superbiker, ceprav sploh ni slab motor.
P182 Objavljeno Januar 3, 2010 Opozori Objavljeno Januar 3, 2010 (popravljeno) @rhonda L.99' je prvenstvo osvojil mladin s suzukijem, honda je prvenstvo osvojila l.95' z duhamelom v sedlu in l.98' z bostromom( brez ene same zmage), z sp02 pa se je l.02' na prestol povzpel hayden drgugače pa je sp02 zame špica motor, legenda in eden zadnjih hondinih sbk specialk primerjat ga s sodobnimi 1000aki nima smisla ker so sedaj drugi časi, tehnologija je zelo napredovala km-ji so se povzpeli v višave, v svojem času pa se je lahko z večino povsem enakovredno kosala in sedaj po skoraj 10ih letih je po oblikovni strani še vedno ni načel zob časa, še vedno je sexy Popravljeno Januar 3, 2010. Popravil P182
Cartman Objavljeno Januar 3, 2010 Opozori Objavljeno Januar 3, 2010 Se moje mnenje. Motor je bil superbike naslednik honde rvf750, ki je imela sicer super agregat (zmaga v AMA prvenstvu 1999, 190 konj v zadnji konfiguraciji), vendar slabo skonstruiran okvir in previsoko postavljen agregat (to pise v neki hondini knjigi- na amazon.com je predogled). Po uspehih ducatija in Fogartya je tudi honda skonstruirala V-twin in to vec kot uspesno. Prehitela tudi ducati, da o recimo neuspelem suzukiju TL ne govorimo. Pomembno dejstvo pa je, da so takrat stirivaljniki imeli 750ccm, kar je bila lazja naloga za 2v, kot so recimo danes 1000ccm. Moci so bile leta 2000 recimo pri vseh motorjih okrog 160 konj (mislim da na kolesu), s tem da 2v te konje doseze vsaj 5000obr. prej in precej vec debelega navora. +Manjsa masa, ozji motor... Zato se mi zdi krivicno, ko danes primerjate vtr z tisocaki, ki imajo za sabo 10 let vec razvoja in recimo 50 konj vec. Bolj vmestna primerjava bi bila recimo razred 600, ki dosega performanse nekdanjih 750, proti katerim se je "brusila" vtr-ka. Meni je skoda, da ni dostojnega hondinega naslednika V-motorjev, najsi bi to bil recimo rvt1200 ali pa recimo rvf1000. Imajo cbr, ki pa ni in ne bo tapravi ekskluziven maloserijski superbiker, ceprav sploh ni slab motor. zakaj se s tem obremenjuješ? to je kvečjemu minus. VTR je bil narejen ker preverjen močan in okreten CBR 900 ni smel tekmovat.
RVT Objavljeno Januar 3, 2010 Opozori Objavljeno Januar 3, 2010 Ubistvu je ta motor dober sam zato ker je V2 honda Da bi bil pa kaj več, pač takrat je bil tekmec aprilije rsv in pa ducatija 916(in nadalnih), seveda dober motor, da bi pa zdej delal legendo iz tega ... (dobri so še zmeraj vsi 3je, ki sem jih omenil in se lahko kosajo tudi z kakšnim novejšim motorčkom) Imel sem tudi Ducatija 916 (996) in žal je blo res pol tako
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se