Skoči na vsebino

Honda VTR 1000 SP 2


ZABEC

Priporočene objave

No takšna bi pa bila, če bi Ducati pa Honda sodelovala :P

post-8975-126253635575_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil RVT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni napačen, tukaj so na slikci odpravili veliko greško pri originalni obliki, zadnjo luč, ki jo je oblikoval nekdo ko se ga je oreng naseku :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni napačen, tukaj so na slikci odpravili veliko greško pri originalni obliki, zadnjo luč, ki jo je oblikoval nekdo ko se ga je oreng naseku :D

Res ima VTR SP zadaj grdo luč vendar to ni greška pri designu ampak nadaljevanje tradicije pri Hondinih superbike motorjih. RC30 in RC45 imata zadaj dve štirioglate lučke in kot njuna naslednjica jih je dobila tudi VTR SP vendar je takrat moda že "narekovala" špičast zadnji del in je bila to edina rešitev , da dobi sodoben zadek in obdrži tradicionalno luč. Na vztrajnostnih dirkah je bila Honda od zadaj prepoznavna ponoči prav po dveh štirioglatih lučkah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No to se ravno ne bi strinjal da je v2 za v penzijo, je pa res da na isti kubaturi nimajo kej praskat po moči proti 4 valnikom.

Pač imajo svoje čare te mašine, zato tudi imajo svoje privržence, tudi na tem forumu(z mano vred) in ker je meja kubikaže nekako določena z sbk prvenstvom in jim trenutno dovoljuje do 1200cc lahko dosegajo primerljive moči, kar je super za razvoj :).

Pa tudi če se bo čez čas zborilo 1.2l 4 valne mašine mislim, da dokler elektronika res ne doseže visokega nivoja za serijsko proizvodnjo bi bili taki motorji premočni za navadne motoriste, tako da upam da še nekaj časa ostane tako kot je in sta oba tabora lahko konkurenčna.

To da je aprilija naredila v4 ni nikakeršen pokazatelj ničesar, pač so imeli že zelo veliko razvoja za sabo za vstop v motogp, pa jim zaradi spremembe pravil ni ravno uspelo, stran pa tud niso mogli vršt mašine namreč firma je precej mala v primerjavi z japonskimi giganti in si ne morejo privoščit kar tako metat stran denar, je pa treba priznat da kljub temu da ni v2 jim je uspelo naredit kar dobro raketo.

VTR pa kar bo zadnja v2 od honde(zaenkrat) ker je bila namenjena samo enemu namenu, premagat ducatija v sbk prvenstvu kar jim je tudi uspelo, vrjetno bi se odločili za tak motor samo če ne bi njihova trenutna honda bila konkurenčna, kar pa je :)

Popravljeno . Popravil Dolenc™
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to bi dodal izven konteksta :)

To kaj je bolše je zgolj teoriziranje in šteje bol pri dirkanju na višjem nivoju, za običajne motoriste kot sem jst in vsi ostali sodelujoči v tej temi in seveda večina motosveta je čisto vseeno ker kar bo nad 100 konjev in kokertoliko spodoben motor bo vsekakor omejitev voznik in ne vozilo. Tako kot če kdo pogleda kak filmček od uporabnika Gorgh ko se je s staro zx7 vozil 1.35 na grobniku ali pa kdo z novim ktm rc8 in ga potem jaz prehitim na izhodu iz ovinka, k se pelem 1.50 :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eheeh jez mam hondo v2. Imam vtr. kar pa ne pomeni de je to zdej superduper stroj. honda pač. zelo solidna. ozek motor ima svoj čar. Vseeno. V2 je iz prodajnih palet odpadu povsod razn pr ducatiju. ker ni konkurenčen. kot taka je tudi sp2 dead end. razvoj ni šel naprej. njen čas je nepreklicno minil. vse to so DEJSTVA. zdej pa lahk navalite z 35 minusi.

@dolenc: Če govorimo o rekreativnem dirkanju, pa se mi zdi, da je še bolj očitno, kako so V2 popolnoma nekonkurenčni. SP2 se na juri niti med 10 ne pelje v razredu 750, enako je z 1198 v stock konkurenci. Tudi na svetovnem nivoju KTm ni koknurenčen, ducatija pa v špici drži strašanska tovarniška podpora.

Pri amaterjih je napredek tehnike precej očiten, izbira orožja (večinski dečlež majo CBR R1 GSX-R in ZX10R) pa nekako jasno pokaže kaj je konkurenčno in kaj ne.le redki se vozijo med 10 z motorji starejšimi od 2006. zelo me zanima kako bosta v 2010 in 2011 zastopana RSV4 in BMW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No bom se svoje mnenje podal... :whistle:

Za na dirkališče mi je jasno, da je stroj povozil čas, je pa se vedno med prvimi na mojem spisku dirkalnih motorjev,

saj na stezo ne grem zaradi konkurencnosti ampak izključno zaradi svojih uzitkov.

Teh pa na SP ne manjka, je garaški stroj, z 600RR se je peljat kot z biciklom v primerjavi z njo :yea1:

Ko sm se iz Vfr 800 presedel na SP-02 je bil občutek kot bi se iz motorja vsedu na cegu in peljal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ljudje ponavadi na veliko pisarijo in klobasajo o dušah. Kake duše neki. Karakter, to sprejmem :) In ja, vse električne naprave delajo na dušo oz. na siv dim. In ko le-ta iz njih uide, naprave ponavadi crknejo :D

Popravljeno . Popravil RenoRaines
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...razen pri ceni.

Pod zbirateljsko kategorijo spadajo zame motocikli, ki s časom dobijo na vrednosti, kar pa za VTRko dvomim da se bo zgodilo. BMW K1, Yamaha GTS 1000, KTM Duke prva serija so vsi po vrsti izjemni, a kljub temu bi težko jih uvrstil med zbirateljske motocikle, prej ljubiteljske.

Nedolgo nazaj sem našel v USA Harleyev VR1000 za 20.000$, kar pa bi bil po mojem že dobra naložba, saj je bil izdelan v izjemno majhni seriji.

Najprej morajo dotičen motor nehat izdelovat, pol mora minit par let, da še tistih nekaj "zgine" v garaže pol se pa počasi začne kazat prava slika, ker motor začnejo ljudje iskat za v svojo zbirko. Vsaj tko gre proces "dozorevanja" zbirateljskih motorjev. Nekateri ne dozorijo nikoli in tud za VTR SP ni rečen da bo sam o tem modelu je še prezgodaj za govort ker si še lansko leto dubu lahko novo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa je dobra info. Nisem vedel, da še do lani bila nova dobavljiva VTR. Kolko pa je bila cena nove ?

Ker v Sloveniji so zelo redki. Jaz sem voznik VFR 800 2009. Samo me ta motor mika kot "second", tako za malo si dat duška.

Pa smatram, da bi ta motor lahko bil čez nekja let 10let motor, ki ima zgodovino in dosežke.

Lp Primož

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej morajo dotičen motor nehat izdelovat, pol mora minit par let, da še tistih nekaj "zgine" v garaže pol se pa počasi začne kazat prava slika, ker motor začnejo ljudje iskat za v svojo zbirko. Vsaj tko gre proces "dozorevanja" zbirateljskih motorjev. Nekateri ne dozorijo nikoli in tud za VTR SP ni rečen da bo sam o tem modelu je še prezgodaj za govort ker si še lansko leto dubu lahko novo.

Lep pozdrav !

Videl sem, da vi imaste VTR samo predelno malo za dirkanje. Me zanima končna moč sedaj ? ker original ima 133-135 konjev ?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa je dobra info. Nisem vedel, da še do lani bila nova dobavljiva VTR. Kolko pa je bila cena nove ?

AS Domžale, uvoznik za Hondo, bi imel te podatke zagotovo ... imajo pa tudi vsaj eno zelo lepo ohranjeno naprodaj, sem videl zadnjič, ko sem šel tanovo VFR firbcat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lastnik tiste črne v AS-u je bil forumaš Fajro, tko da kontaktiraj njega mogoče ;)

@danci1973: vsak ma svoj pogled na to, zame je minus :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav !

Videl sem, da vi imaste VTR samo predelno malo za dirkanje. Me zanima končna moč sedaj ? ker original ima 133-135 konjev ?

Hvala

Jest mam spredaj drug lovilec zraka, ki ima 200% večji pretok kot originalen, in vzeto ven loputo, ki uravnava dotok zraka. Imam drug Airbox, ki ima namesto serijskih 7 litrov prostornine 21 litrov. Imam komplet Akrapovič evolution in Powercommander PC III r. Serijska ima na zadnjem kolesu okoli 123 konj z komplet akrapovičem okoli 129, moja pa naj bi imela tam okoli 135-137 na zandjem kolesu. Imam tudi ožjo racing verigo DID ERV3 520 in spremenjeno zobniško razmerje. Za znižanje težišča sem prestavil tudi akumulator na najnižjo možno točko. Imam tudi krajši gas (HRC)...pa še nekaj skrivnosti ;)

post-8975-126270062353_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 leto pozneje...

Zdravo kolegi!

Zanima me ali kdo pozna motor na tem linku http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=5091818

Motor je s primorskega konca.

Hvala za odgovore!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ah ne morem prilepiti linka

Popravljeno . Popravil CAPIROMZY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo kolegi!

Zanima me ali kdo pozna motor na tem linku http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=5091818

Motor je s primorskega konca.

Hvala za odgovore!

Od forumaša Airoh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!