perry Objavljeno November 23, 2017 Deli Objavljeno November 23, 2017 59 minutes ago, DUCATI_RIDER said: tanova 2018 tut nima luknje več, že od 2016 naprej so jo odpravili , navora pa še več kak še bo to cotalo gume Bom probal, mogoce jo pa menjam Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DUCATI_RIDER Objavljeno November 25, 2017 Deli Objavljeno November 25, 2017 Ob 23. 11. 2017 ob 21:21, perry pravi: Bom probal, mogoce jo pa menjam jaz tudi, drugo leto če ne zgubim preveč. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DUCATI_RIDER Objavljeno Maj 28, 2018 Deli Objavljeno Maj 28, 2018 Da malo zbudim še to temo. A je kodo šel sprobat to novo MTS 1260? jaz sem si jo sposodil v asu za eno dopoldan. Meni osebno pozicija bolj odgovarja na tej prejšnji, nova je malo daljša, oz belanca je malce bolj naprej in nižja, motor je res še večja petarda, qichshifter pa se lepo izkaže da ni to ta turing motor najboljša rešitev. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
AleksG Objavljeno Februar 10, 2019 Deli Objavljeno Februar 10, 2019 Živjo, eno vprašanje za tiste, ki ste poleg Multistrade vozili tudi kakšnega starejšega ducatija. Pred nekaj leti sem si lastil Monstra 620, motor je precej zaviral, kot se seveda za Ducatija spodobi. Zanima me koliko motornega zaviranja ima motor "Testastretta 11°" v primerjavi s starejšimi ducatiji? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Februar 11, 2019 Deli Objavljeno Februar 11, 2019 pred 9 urami, AleksG pravi: Živjo, eno vprašanje za tiste, ki ste poleg Multistrade vozili tudi kakšnega starejšega ducatija. Pred nekaj leti sem si lastil Monstra 620, motor je precej zaviral, kot se seveda za Ducatija spodobi. Zanima me koliko motornega zaviranja ima motor "Testastretta 11°" v primerjavi s starejšimi ducatiji? Imajo protizdrsno sklopko in ni več brutalnega pojemka , ko prestavljaš na dol . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
T Objavljeno Marec 4, 2019 Deli Objavljeno Marec 4, 2019 Sem si privoščil MTS 1200 Letnik 2015 Hja... (itk je nism sprobu prej) kar presenecen no priznam, da nisem pricakoval taksne elegance od Ducatija Predvsem mislim na agregat, ki je precej elasticen (če primerjam z 1098S...) Za probat bo treba kako daljšo furo sam izgleda obetavna Quest, Joker, dlicen in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
T Objavljeno Marec 11, 2019 Deli Objavljeno Marec 11, 2019 Am... aje ze kdo menjal pozicijsko luc za LED (belo) menjal bi tudi glavne H11 ampak tist mi je jasno... na MTS 2015+ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ducared Objavljeno Julij 11, 2019 Deli Objavljeno Julij 11, 2019 Za vse ki imate tezave z zadnjo zavoro. Koncno nekdno nasel neko boljso resitev in testiral na 4 multistradah. Prav tako resitev za vse monsterje. Prilagam video. Resitev je v olju CASTROL SRF (ja je drazje kar cca. 70€/l). To olje ima vecje "mokro" vrelisce kot ostala navadna olja. Baje je rezervoar za olje preblizu izpusnega sistema.. Itd, kar povzroci da se olje pregreva in vsrka prevec vlage in umazanije. Jaz preiskusil in zadeva mi deluje tudi po 1mesecu. Prej luftal zadnjo zavoro skoraj vsak teden. ?? Link bajkr88 in mladench 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MPeco Objavljeno Februar 20, 2020 Deli Objavljeno Februar 20, 2020 Živjo, Zanima me če kdo prodaja Multistrado 1200 z ABS in ni na avto.netu (do približno 9.500€), hvala. ? mladench 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
djexxtreme Objavljeno Februar 23, 2020 Deli Objavljeno Februar 23, 2020 Koliko sploh ti motorji zdrzijo se pravi glavne komponente glavna gred, lezaji, bati, itd? Ima mogoce kdo kaksno multistrado da ima prevozenih prek 100.000km in da je na njej se prvi motor brez menjave dotičnih glavnih stvari? Kajti ko malo gledam po italijanskih ali nemških straneh praktično ni multistrade da bi imela preko 100.000km kar bi za 10 let star touring motor ze katera morala imeti vsaj v primerjavi z gsi ko ima ze skoraj vsak drug toliko kilometrov. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marincspeedshop Objavljeno Maj 16, 2020 Deli Objavljeno Maj 16, 2020 Ima kdo strojno opremo za reset servisa na multistrada 1200 2013? Saj veeem bom mogu pelat na AS...? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kr3mn1 Objavljeno Maj 20, 2020 Deli Objavljeno Maj 20, 2020 Ob 16. 5. 2020 ob 14:48, marincspeedshop pravi: Ima kdo strojno opremo za reset servisa na multistrada 1200 2013? Saj veeem bom mogu pelat na AS...? Ob 23. 2. 2020 ob 16:47, djexxtreme pravi: Koliko sploh ti motorji zdrzijo se pravi glavne komponente glavna gred, lezaji, bati, itd? Ima mogoce kdo kaksno multistrado da ima prevozenih prek 100.000km in da je na njej se prvi motor brez menjave dotičnih glavnih stvari? Kajti ko malo gledam po italijanskih ali nemških straneh praktično ni multistrade da bi imela preko 100.000km kar bi za 10 let star touring motor ze katera morala imeti vsaj v primerjavi z gsi ko ima ze skoraj vsak drug toliko kilometrov. moja ima 107.000, tadruga pa 75.000. delajo kot urice. mladench 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
djexxtreme Objavljeno Maj 20, 2020 Deli Objavljeno Maj 20, 2020 pred 4 urami, kr3mn1 pravi: moja ima 107.000, tadruga pa 75.000. delajo kot urice. No to je dober podatek, pa še na nobeni od teh dveh nisi imel kakšnih težav z samim agregatom? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jevi Objavljeno Avgust 28, 2020 Deli Objavljeno Avgust 28, 2020 Trenutno sem brez motorja in ga iščem Oko sem vrgel tudi na MTS 1200, morda tukaj kdo, ki bi jo prodal? Iščem nekje od 2015 letnika naprej. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
speedfighttuning Objavljeno Junij 15, 2021 Deli Objavljeno Junij 15, 2021 Včeraj sem kolegu na letnik 2013 zmontiral quickshifter od Healtecha Vgradnja je potekala brez težav, po prvi testni vožnji pa zaenkrat deluje odlično mladench 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mladench Objavljeno Junij 15, 2021 Deli Objavljeno Junij 15, 2021 a ti to v dnevni šraufaš? pa še ducatija Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
speedfighttuning Objavljeno Junij 15, 2021 Deli Objavljeno Junij 15, 2021 pred 12 minutami, mladench pravi: a ti to v dnevni šraufaš? pa še ducatija To je kar v garaži preproga potleh, sej veš da pod Ducatijem more bit obvezno preproga, da vsako kapljico olja sproti vpije, da ni videt da pušča mladench 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Roger G. Jagger Objavljeno Junij 15, 2021 Deli Objavljeno Junij 15, 2021 Ne vem, zakaj ste pol motorja razstavili......meni je UBM zmontiral Healtech QS dosti bolj elegantno......! Je pa tako, da zadeva QS dela odlično....pa še vse se nastavlja preko aplikacije...... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
speedfighttuning Objavljeno Junij 15, 2021 Deli Objavljeno Junij 15, 2021 pred 26 minutami, Roger G. Jagger pravi: Ne vem, zakaj ste pol motorja razstavili......meni je UBM zmontiral Healtech QS dosti bolj elegantno......! Je pa tako, da zadeva QS dela odlično....pa še vse se nastavlja preko aplikacije...... Je odvisno od modela ali QS prekinja vžig ali vbrizg goriva. Pri temu gre za verzijo, ki prekinja vbrizg goriva, zato je treba razstavit pol motorja, da prideš do injektorjev Verzija, ki prekinja vžig je pa zelo enostavno in hitro zmontirana ja Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se