Skoči na vsebino

Ducati Multistrada MTS 1200 (2010)


ImenitnaPriložnost

Priporočene objave

Sam si uganil, gre za isti segment, ima malo manj konjičev (oba itak preveč, mts bistveno preveč) in to je to.

 

 

Snec, sm te lepo prosu de me ne zajebavaš. 

 

če se gremo preštevanje centov.....pa povejmo pošteno de ma tracer manj konj, zato manj zavor, zato manj okvirja in še manj vzmetenja. torej je občutno manj motorja kot Multistrada S (fijatovci ta S pošteno popoprajo. ni to samo spojlerček pa 12V vtičnica)

 

Racionalna izbira multistrada gotovo ni. Ampak to ne pomeni, da ni odličen izdelek vreden svojga denarja. in dve leti star motor za pol cene? C'mon.  

 

Pr meni gre naklonjenost znamkam

 

Kawasaki

Honda

 

 

Suzuki

 

Yamaha

 

 

 

 

 

 

Aprilia

 

Guzzi                      

 

 

 

 

 

 

 

 

Ducati BMW Harley     

 

Kar ne pomeni de so meni nevšečni slabii. samo všeč mi niso. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, verjetno en razpade v ovinku.

 

Pa kaj se mi sedaj menimo o dirkanju na stezi? al o normalnih civilnih motornih kolesih, s katerimi se vozi po cestah?

 

 

Snec, ko se jez polno naložen naslonim u ovink so ta poceni japonski grušti ala Hornet in Fazer pod hudim pritiskom. pa ni treba blaznet kot Kmet&Co. Ko se z žensko kotaliva prot dopustu je WP amortizer na zadnjem kolesu vredn bistveno več kot je stal....ko je treba vržt sidro se upgradani žlajfi izkažejo z veliko občutka in rezerve. Na MS maš use te komponente vrhunske. Dejansko marsičesa ne rabiš nikoli. 

 

Jez sm se s kemtom tud že objedal, da je TDM z mal dodelanmi fedri več kot dovolj motorja. Tracer tudi. MTS po videnem ne rabi nobene dodelave kar se voznosti tiče. In vse komponente majo ful rezerve.  

 

 

Ne vem. nek je debatni krožek, nek je podjebavanje. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, samo ne morem pa kupiti zgodbe, da se npr. s tracerko ne morem normalno voziti po cestah, praktično kamorkoli, tudi s prtljago in sopotnico.

 

To so pač neke nijanse in necivilni dodatki.

 

Saj ti v avtu tudi nimaš karbonskih diskov itd.

 

Za moje pojme sta primerljiva, povsem isti segment.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, samo ne morem pa kupiti zgodbe, da se npr. s tracerko ne morem normalno voziti po cestah, praktično kamorkoli, tudi s prtljago in sopotnico.

 

To so pač neke nijanse in necivilni dodatki.

 

Saj ti v avtu tudi nimaš karbonskih diskov itd.

 

Za moje pojme sta primerljiva, povsem isti segment.

 

 

Nobhen ni napisal de se ne da s tracerko dobro pelat. Trdijo da se z multistrudlom GSom in podobnimi kolosi dvakratne cene peljejo bolje. In ne vidim razloga da jim ne bi čist nič verjel. Sej vsega ne.

 

Jez z mojim fokusom l.2000 žvim čist OK je pa nov golf občutno bolši avto v vseh pogledih, razn začetne investicije. Pri Ducatiju vidim večji problem v servisih za 700€ kot v začetni investiciji ki je za to Kmetovo zadevo po moje zelo korektna cena. tri leta, cena na pol. Z vso možno potrebno in nepotrebno opremo...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, samo ne morem pa kupiti zgodbe, da se npr. s tracerko ne morem normalno voziti po cestah, praktično kamorkoli, tudi s prtljago in sopotnico.

To so pač neke nijanse in necivilni dodatki.

Saj ti v avtu tudi nimaš karbonskih diskov itd.

Za moje pojme sta primerljiva, povsem isti segment.

Seveda sta. Samo s to razliko da je nekomu tracer vrh glave ali cisto dovolj. Drug bi pa rad mel boljsi filing in ima raje boljsi/drazji motor. Ker pac motorizem vsak dozivlja po svoje je zato vec razlicnih izdelkov. In vsak izdelek najde svojega kupca. Za tako ali drugacno ceno. Jaz naprimer ne bi nikoli kupil mts 1200 za tak denar. Pa ne zaradi tega ker ne bi bil tolk vreden ampak ker mi ta motor ne potegne. Tko tut ne bi trenutno niti enga japonca kupu. Edino suzuki drz400e bi bil nekaj kar bi mel. Sicer se je pa vse zacel s tem al je kmetova mts vredna nakupa. Je ampak ne po tej ceni. Sploh ce vemo v kakih oziroma kolkih rokah je bla pred kmetovimi. In te stvari nekdo ki tele teme ne bo prebral in bo kupil ta motor ne bo vedel. In to ni prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh ce vemo v kakih oziroma kolkih rokah je bla pred kmetovimi. In te stvari nekdo ki tele teme ne bo prebral in bo kupil ta motor ne bo vedel. In to ni prav.

"Adriatic Mototours" ???

Popravljeno . Popravil Fazer03
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda sta. Samo s to razliko da je nekomu tracer vrh glave ali cisto dovolj. Drug bi pa rad mel boljsi filing in ima raje boljsi/drazji motor. Ker pac motorizem vsak dozivlja po svoje je zato vec razlicnih izdelkov. In vsak izdelek najde svojega kupca. Za tako ali drugacno ceno. Jaz naprimer ne bi nikoli kupil mts 1200 za tak denar. Pa ne zaradi tega ker ne bi bil tolk vreden ampak ker mi ta motor ne potegne. Tko tut ne bi trenutno niti enga japonca kupu. Edino suzuki drz400e bi bil nekaj kar bi mel. Sicer se je pa vse zacel s tem al je kmetova mts vredna nakupa. Je ampak ne po tej ceni. Sploh ce vemo v kakih oziroma kolkih rokah je bla pred kmetovimi. In te stvari nekdo ki tele teme ne bo prebral in bo kupil ta motor ne bo vedel. In to ni prav.

Za kakšen denar pa bi ti takšen motor kupil ? Zastonj bi bil v fredu a ne? Pojdi si jih pogledat na Moto.it če boš kakšnega ceneje oziroma tako opremljenega najdu,tist Italijanski iz uvoza bi bil v redu,ko ne veš niti ali je servidsiran primerno niti kdo in kako ga je vozil.......dej ne seri še ti Biker ko snecer ,ki so za njega primerljivi MTS in Tracer pa še sedu ni na nobenem .......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, samo ne morem pa kupiti zgodbe, da se npr. s tracerko ne morem normalno voziti po cestah, praktično kamorkoli, tudi s prtljago in sopotnico.

 

To so pač neke nijanse in necivilni dodatki.

 

Saj ti v avtu tudi nimaš karbonskih diskov itd.

 

Za moje pojme sta primerljiva, povsem isti segment.

Ah sej ne morem da ne bi :P Sej to je problem ko nimaš pojma!!! Tracer z mano in ženo in kovčki je praktično nevozen ,ker je vzmetenje preslabotno. Naredil sem z njim cca 1000km in imel vzmetenje zategnjeno do konca da je blo v redu,boh ne daj še zadaj ženo in kovčki . Pa nehaj pametovat že enkrat v zadevah o katerih  nimaš pojma razen iz rervij in interneta,trol!

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za kakšen denar pa bi ti takšen motor kupil ? Zastonj bi bil v fredu a ne? Pojdi si jih pogledat na Moto.it če boš kakšnega ceneje oziroma tako opremljenega najdu,tist Italijanski iz uvoza bi bil v redu,ko ne veš niti ali je servidsiran primerno niti kdo in kako ga je vozil.......dej ne seri še ti Biker ko snecer ,ki so za njega primerljivi MTS in Tracer pa še sedu ni na nobenem .......

Nc ne serjem..samo pravim da ce so ze eni privat prodajalci barabe, se to nekomu kot je Axel o katerem poslusamo same lepe stvari ne bi smelo zgoditi. Bi moral bit fer ne pa prodajat motor kot super duper najboljsi kot nov. Ampak to je samo moje misljenje in ne leti nate. Ti si vse o motorju najbrz povedal preden si ga dal v racun..
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nc ne serjem..samo pravim da ce so ze eni privat prodajalci barabe, se to nekomu kot je Axel o katerem poslusamo same lepe stvari ne bi smelo zgoditi. Bi moral bit fer ne pa prodajat motor kot super duper najboljsi kot nov. Ampak to je samo moje misljenje in ne leti nate. Ti si vse o motorju najbrz povedal preden si ga dal v racun..

In prav tako da Axel številko mojo in povem vse o motorju .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vi se zajebavate, moj kolega ki je pa pred kratkim kupu to dučejevo kolarnico, sicer odlično ohranjeno, z mal kilometri od 1 slo lastnika, je pa v dveh mesecih mel opravka z raskodiranim ključem, ker je več kot 5 minut menjal baterijo, z zablokirano zadnjo zavoro in vijolčnim diskom po menjavi zavorne tekočine na servisu in z očitno dezinformacijo, da menjava jermenov pride 200€, kar ga pri 24000 km čaka... Sam se pa upravičeno sprašujem kje so tiste "vrhunske" komponente, tega motorja, ki mi je vizualno izredno všeč, da ob taki nabavni ceni pri vsakem servisu še pol motorja zamenjaš... Za primerjavo... er-6 je imel vzdrževanje res zastonj.... na xjr je svečka koštala smešne 3 €... na vulkanu se po servisni knjigi niti ventili ne štelajo, res pa menjava zadnje gume traja 2 ure... In vse to z workshop manuelom opraviš v domači garaži v družbi klubskega "doktorja" ter nekaj pirov. Vsak kulturen motor z "vrhunskimi" komponentami po mojem ne rabi drugega kot nov filter, olje in svečke torej max 100€ vsakih cca 10000 km. Kmeta torej razumem... tudi sam bi motor, ki bi mi z rednim servisom odžrl 7 dnevno potovanje, takoj prodal. čudi me pa, da ob vsej pameti, ki jo premore, dovoli, da mu motorje šraufajo "monterji rezervnih delov" na servisih, namesto mehaniki, bajkerji, z dušo in znanjem... Servisno knjigo imam tudi potrjeno in račune vseh potrebnih servisnih delov shranjene... In tudi sam delam 16 - 17000 na leto...

za bruhat! ...20 k€ za "vrhunske komponente"... in ker je to motor za "dolgo" kupiš v obliki rezervnih delov v 10 letih še enega!

in Ducati podira prodajne rekorde! ...zdej pa bodmo tukej pametni?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vi se zajebavate, moj kolega ki je pa pred kratkim kupu to dučejevo kolarnico, sicer odlično ohranjeno, z mal kilometri od 1 slo lastnika, je pa v dveh mesecih mel opravka z raskodiranim ključem, ker je več kot 5 minut menjal baterijo, z zablokirano zadnjo zavoro in vijolčnim diskom po menjavi zavorne tekočine na servisu in z očitno dezinformacijo, da menjava jermenov pride 200€, kar ga pri 24000 km čaka... Sam se pa upravičeno sprašujem kje so tiste "vrhunske" komponente, tega motorja, ki mi je vizualno izredno všeč, da ob taki nabavni ceni pri vsakem servisu še pol motorja zamenjaš... Za primerjavo... er-6 je imel vzdrževanje res zastonj.... na xjr je svečka koštala smešne 3 €... na vulkanu se po servisni knjigi niti ventili ne štelajo, res pa menjava zadnje gume traja 2 ure... In vse to z workshop manuelom opraviš v domači garaži v družbi klubskega "doktorja" ter nekaj pirov. Vsak kulturen motor z "vrhunskimi" komponentami po mojem ne rabi drugega kot nov filter, olje in svečke torej max 100€ vsakih cca 10000 km. Kmeta torej razumem... tudi sam bi motor, ki bi mi z rednim servisom odžrl 7 dnevno potovanje, takoj prodal. čudi me pa, da ob vsej pameti, ki jo premore, dovoli, da mu motorje šraufajo "monterji rezervnih delov" na servisih, namesto mehaniki, bajkerji, z dušo in znanjem... Servisno knjigo imam tudi potrjeno in račune vseh potrebnih servisnih delov shranjene... In tudi sam delam 16 - 17000 na leto...

za bruhat! ...20 k€ za "vrhunske komponente"... in ker je to motor za "dolgo" kupiš v obliki rezervnih delov v 10 letih še enega!

in Ducati podira prodajne rekorde! ...zdej pa bodmo tukej pametni?

Tukaj je spet zanka,motorje ponavadi kupim nove in če jih ne servisiraš na uradnih servisih ti ob morebitnih napakah ne priznajo garancije,tako to je! Sem pa prvič dal za veliki servis 759€ :kva1:  bogato in oderuško za motor ki naj bi bil tops med motorji :BUA:

MTS ni bila več v garanciji ,ampak pomisli da bi to doma šraufal vaški dohtar,ja pol bi bila pa to nepremičnina saj ga ne bi prodal edino če bi nastavil ceno kot za rabljenega Versysa :P

Tako da pamet ima pri vsem tem bolj malo :)

 

Kar se tiče prodajnih rekordov moraš pa pogledat na stvar iz pravega zornega kota B) če je Ducati prodal v SLO(karikiram)20 motorjev v 2014 in naslednje leto 40 je to za neko našo populistično moto revijo kajpak že rekordna prodaja -_-

 

In ja moram dodat da MTS ima vrhunsko vzmetenje,zavore,platišča itd a je cel motor konstrukcijsko zgrešen(moje mnenje).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...no.. pa smo se utirili v zdrave "vode", debate...

 

Moj prijatelj, ki je presedlal iz zzr 1400 na MTS resnično uživa...Kar se živahnosti tiče mts po njegovih besedah "poseka" zzr... pa saj o tem sem že pisal... Žal pa njegova sopotnica nit najmanj, oziroma naj bi se na ZZR vozila občutno bolje - prostora je imela res več in manj je cukalo rukalo in treslo..

 

Meni mts izgleda res top motor... Ko ga bom pa verjetno zelo kmalu sprobal pa skoraj verjamem da ne bom razočaran...

 

Prodaja pa raste menda tudi v ZDA... 

 

Presenetil me je tudi GS, ampak v drugem smislu... Kot najbolje prodajan motor, mi resnično ne potegne s čim prepriča kupce... Mene je samo z lahkotnostjo in vzmetenjem, pa porabo ma majhno... Ampak evo... ostaja kralj!

 

O versysu 650 pa ne bom tu debatiral...  Morda je nova 1000ka tem motorjem celo blizu... vsaj kar se tiče stroja, zanesljivosti, stroškov, jih pa morda celo prekaša... Res pa na papirju nima vgrajenih vrhunskih komponent... bi se pa verjetno ob racionalnem nakupu v tem rangu tudi sam zanj odločil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katero pa je probal tvoj prijatelj  ,novo 2015 ali to o kateri tema teče?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MTS . . . kar nekaj sem se prevozil z njimi (s predzanjim in zadnjim modelom) in lahko na kratko recem  . . .  moras jo res imet rad, da lahko ignoriras vse mimobrce na tem motorju.

 

Nekdo je omenil vzmetenje . . . res je vrhunsko, samo v praksi se ta krik tehnike ne izkaze najbolje, ker so muke jezeve nastavit zadevo.

Zavore ...hmmm  prve so povprecno solidne, tako na starem modelu, kakor na novem , ampak zadnja, zadnja je uzas. Verjetno ni MTS lastnika, kateri ne bi garancije uveljavljal zaradi zadnje zavore. Ravno tako keyless na prejsnem modelu. 

Intiutivnost informacij na armaturi, stikal, nastavitvenih menijev je pojem, katerega pomena proizvajalec ne pozna. Povprecen uporabnik bi verjetno prej malo generalno na Enterprise-u naredil preden bi osvojil MTS umetno iteligenco. 

To, da vse ruzi po tleh pri povprecnem nagibu v ovinku ni potrebno omenjat.

 

Skratka Moras si jo res zelet in jo imeti nato Zelo rad   :smoke:

Popravljeno . Popravil Nearrain
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MTS . . . kar nekaj sem se prevozil z njimi (s predzanjim in zadnjim modelom) in lahko na kratko recem  . . .  moras jo res imet rad, da lahko ignoriras vse mimobrce na tem motorju.

 

Nekdo je omenil vzmetenje . . . res je vrhunsko, samo v praksi se ta krik tehnike ne izkaze najbolje, ker so muke jezeve nastavit zadevo.

Zavore ...hmmm  prve so povprecno solidne, tako na starem modelu, kakor na novem , ampak zadnja, zadnja je uzas. Verjetno ni MTS lastnika, kateri ne bi garancije uveljavljal zaradi zadnje zavore. Ravno tako keyless na prejsnem modelu. 

Intiutivnost informacij na armaturi, stikal, nastavitvenih menijev je pojem, katerega pomena proizvajalec ne pozna. Povprecen uporabnik bi verjetno prej malo generalno na Enterprise-u naredil preden bi osvojil MTS umetno iteligenco. 

To, da vse ruzi po tleh pri povprecnem nagibu v ovinku ni potrebno omenjat.

 

Skratka Moras si jo res zelet in jo imeti nato Zelo rad   :smoke:

 

Ja, verjetno res polizdelek.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MTS . . . kar nekaj sem se prevozil z njimi (s predzanjim in zadnjim modelom) in lahko na kratko recem  . . .  moras jo res imet rad, da lahko ignoriras vse mimobrce na tem motorju.

 

Nekdo je omenil vzmetenje . . . res je vrhunsko, samo v praksi se ta krik tehnike ne izkaze najbolje, ker so muke jezeve nastavit zadevo.

Zavore ...hmmm  prve so povprecno solidne, tako na starem modelu, kakor na novem , ampak zadnja, zadnja je uzas. Verjetno ni MTS lastnika, kateri ne bi garancije uveljavljal zaradi zadnje zavore. Ravno tako keyless na prejsnem modelu. 

Intiutivnost informacij na armaturi, stikal, nastavitvenih menijev je pojem, katerega pomena proizvajalec ne pozna. Povprecen uporabnik bi verjetno prej malo generalno na Enterprise-u naredil preden bi osvojil MTS umetno iteligenco. 

To, da vse ruzi po tleh pri povprecnem nagibu v ovinku ni potrebno omenjat.

 

Skratka Moras si jo res zelet in jo imeti nato Zelo rad   :smoke:

Kratko in jedrnato vse povedano  :OK:

 

Kmet2:

 

mi lahko prosim poveš, kje si kupil te nalepke za na feltno? :OK:

Urbančič-Tomačevo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet2 si že uspel testirat 2015 ? če si kako je z cukanjem ? Po testih naj bi ga odpravili z DVT ( variabilnimi odmičnimi)  ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet2 si že uspel testirat 2015 ? če si kako je z cukanjem ? Po testih naj bi ga odpravili z DVT ( variabilnimi odmičnimi)  ? 

Sem kar Nearrainu na besedo vrjel ko jo je utekaval ,nimam želje po testu ....... :grrr jaz sem zaključil z italijani  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je kupil mislim da letnik 11, torej prejšnji model... ampak verzijo z "vsem možnim" torej "ta drago" varianto, od prvega lastnika, s katerim sta se že prej poznala... In RES je nad motorjem sicer navdušen... Ga je pa čisto resno "punudil" našemu "doktorju" naj se en teden z njim vozi in "naštudira" vse pizdarije in "naštela" vse kar se da, ker se njemu s tem ne da zajebavat... Bremzo in žareč zadnji disk smo popravli kar na furi z odzračenjem... s tisto menjavo baterije v ključu so bile pa večje pizdarije ampak se je asistenci tudi ognal... Zanimivo, da mu po telefonu na ducatiju niso znali pomagat drugače kot z nasvetom naj kliče asistenco in pripelje motor v LJ.  Serviser pri Y v Velenju pa mu je znal povedat kaj naredit in je rešil preko telefona. 

 

Res je , človek na MTS uživa, ampak poglbljal se pa v njega ne bo...

 

Sem pa vesel da sem bikerja presenetil pozitivno... sam ne vem s čim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaka podobnost med testnimi vozniki v spodnjem videu in fotko nizje je zgolj nakljucje   :smoke:

 

https://youtu.be/QZZxQ87QrsQ

 

 

post-478-0-46130000-1434097400_thumb.jpg

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!