Skoči na vsebino

Ducati Multistrada MTS 1200 (2010)


ImenitnaPriložnost

Priporočene objave

pred 12 urami, Gušter pravi:

Vse ok, razen velikega racuna za servis :)

Če greš na pooblaščeni servis potem ja, ker so ure dela  zlo drage. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, symdriver pravi:

Če greš na pooblaščeni servis potem ja, ker so ure dela  zlo drage. 

 

Pelješ Urbančiču ,pol ceneje ,samo sam veliko menjam motorje in imam rad pošztimano zgodovino ,prav zaradi pacientov ,bodočih kupcev. Če pa bi imel motor 10 let potem bi razmislil o tem da delam servise sam .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Kmet2 pravi:

Pelješ Urbančiču ,pol ceneje ,samo sam veliko menjam motorje in imam rad pošztimano zgodovino ,prav zaradi pacientov ,bodočih kupcev. Če pa bi imel motor 10 let potem bi razmislil o tem da delam servise sam .

Tut jaz sem že na štajerskem našel baje kar dobrega mehanika ki dela Ducatije in naredi ta veliki servis pol ceneje z original deli.

Kaj se pa tiče teh original servisov pa je tak...tut sam sem bil  mehanik in vem kaj vse se je  delalo v delavnicah.... težko mi bo bilo kdo delo kaj na motorju če me ne bo zraven...mislim da meni ne, in to bilo  kje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vseh nategov ne moreš nikoli izključiti. Če si mehanik te nategne mesar, če si huhar te taksist,.. 

Pri prodaji računi in servisna nekaj pomenijo. Če si šparal pri tem, izgubiš potem pri prodaji ali pa sploh ne prodaš, če je na trgu podoben motor, ki to ima, kupec je pa samo en. Potem prodajaš eno leto več, cena pa pada. Ti pa medtem zamudiš tisti krasen motor od prijatelja, ki bi ga kupil, če bi prodal svojega. becca.gif

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Evo ker obljuba dela dolg se tokrat javim,  da vam malo opišem moje prve kilometre na novi MULTISTRADI. Danes pravkar narejen prvi servis na 1000 km, fantje v asu so zlo prijazni in ustrežljivi ob zmerni ceni za servis. Glede motorja pa zaenkrat same pohvale, gre zelo lepo, vožnja je res pravi užitek, elektronika dela odlično, da se ga vozit zelo umirjeno in elegantno z zelo malo porabo (cca 5l/ 100km) in seveda tudi zlo agresivno. Tam poraba jasno tut naraste. Drža, udobje in vetrna zaščita same pohvale (vozil sem se pri +3eh stopinjah in s pravimi oblačili brez problema) prožnost in navor motorja odlično, (daš v 5. prestavo in se pelješ skoraj kje hočeš) zvok...brez besed...kaki akrapovič (kaj te je to :):) )  kaj se tiče ciklistike...motor je res prava igračka po ovinkih, skratka zelo lahko vodljiv (točno tako kot je povedal na testu) 

Skratka zaenkrat sem z njim zelo zadovoljen, upam da bo tako tudi vnaprej če pa bo kaj negativnega pa tut javim  (nisem nekdo ki samo svojo hvali da se razumemo).

 

Pa srečno in predvsem varno vožnjo vsem!!!!!!!!!!!!!!!  

Popravljeno . Popravil symdriver
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

pred 2 urami, ferek pravi:

Kolega ima danes Multistrado na servisu 24000 Km. Ker je poznal zgodbe o dragem vzdrževanju je pred odločitvijo zahteval predračun. Na "uradnem" bi ga zadeva stala okroglih 1000 €! ...po telefonu jim je prijazno pojasnil, da ne kupuje motorja ampak bi rad samo servis ter ga odpeljal k Yogiju. O ceni bo poročal, mislim pa, da je dobil ponudbo za dele cca 350 €, torej lahko računa na skoraj polovico manjši strošek... Pa ne govorimo o domačih mojstrih pod vaškimi kozolci...

Tukaj si verjetno imel v mislih ves material za servis pri teh km-jih; predvidevam, da se ne menja nekih resnih zadev v agregatu - ali pač  :whistle: ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Fazer03 pravi:

 

Tukaj si verjetno imel v mislih ves material za servis pri teh km-jih; predvidevam, da se ne menja nekih resnih zadev v agregatu - ali pač  :whistle: ....

760€ veliki servis na AS-domžale  brez resnih menjav v agregatu :) pač kar spada pod veliki servis, se mi zdi da je celo račun v tej temi od mojega servisa, ker cena se mi zdi zelo pretirana!!! Sem imel veliko različnih motorjev samo to pri Ducatiju je prava kraja!! Že sam motor ni vreden pol qurca hladne vode , stane pa kod da je superduper, pol te pa dobesedno kradejo še na servisu ..........enkrat Ducati nikoli več Ducati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 3. 6. 2016 at 14:49, Fazer03 pravi:

 

Tukaj si verjetno imel v mislih ves material za servis pri teh km-jih; predvidevam, da se ne menja nekih resnih zadev v agregatu - ali pač  :whistle: ....

Reden DESMO SERVIS po servisni knjigi na As Domžale... torej menjava svečk, olja, filtrov jermenov v mašini... in zgolj za primerjavo, kar mi je že takoj v oči padlo... Že sam oljni filter je 2x dražji od vseh oljnih filtrov tega sveta... Je pa očitno res dosti dela, ker motor je že 2 dni na "konkurenčnem servisu" za pol manj denarjev....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6/3/2016 at 10:26 PM, Kmet2 said:

760€ veliki servis na AS-domžale  brez resnih menjav v agregatu :) pač kar spada pod veliki servis, se mi zdi da je celo račun v tej temi od mojega servisa, ker cena se mi zdi zelo pretirana!!! Sem imel veliko različnih motorjev samo to pri Ducatiju je prava kraja!! Že sam motor ni vreden pol qurca hladne vode , stane pa kod da je superduper, pol te pa dobesedno kradejo še na servisu ..........enkrat Ducati nikoli več Ducati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ne bluzi... Po vseh testih (čeprav spet, odvisno od posameznika...) se MTS bolje uvrsti pred tvojim 'šrotom', tako da ne posplošuj svoje mnenje. Nekomu je to, nekomu drugo, jaz sem že imel Ducati pa še ga bom verjetno imel...lahko pa tudi da bo naslednji GS (odličen motor), ali pa KTMa - ga še nisem peljal, sem samo teste bral;) trenutno me pa nič drugega ne zanima, sem zelo zadovoljen.

Cenovno se pa strinjam, drago k ps. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, ofc pravi:

Ne bluzi... Po vseh testih (čeprav spet, odvisno od posameznika...) se MTS bolje uvrsti pred tvojim 'šrotom', tako da ne posplošuj svoje mnenje. Nekomu je to, nekomu drugo, jaz sem že imel Ducati pa še ga bom verjetno imel...lahko pa tudi da bo naslednji GS (odličen motor), ali pa KTMa - ga še nisem peljal, sem samo teste bral;) trenutno me pa nič drugega ne zanima, sem zelo zadovoljen.

Cenovno se pa strinjam, drago k ps. 

Mnenje je moje osebno in stojim za njim in imaš tudi večkrat opisano zakaj in lahko mi daš tudi tvojo pa ti zbrusim centralca,stransko stojalo in stolčem krivine in boš potem videl zakaj imam osebno mnenje tako kot ga imam ...ŠROT z veliko in če te to prizadene vzami Bolimekurac 500mg in če ne pomaga si pomisli da tud mene boli kurac kaj si ti misliš o KTM ker ga vozim samo za to ker mi je trenutno to najboljša opcija...čez čas je lahko tudi Versys :cool:

Kar se pa tiče testov jim kar vrjemi pa še grafke mal poglej, sam ocenim motor po moji vožnji z njim in ne vrjamem lih vsakemu butcu od novinarja kaj in kako je z modelom ker je to vse marketing in posel ter da novinarji že dolgo ne poročajo objektivno toda bolj kapitalistično naravnano !!!

Vrjetno so ocenili da je po off terenu boljša MTS od KTM  :lol1:ja papir vse prenese :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No zdej pa globoko vdihni pa si se enkrat preberi kaj sem napisal.

Boli mene k...kaj si ti mislis, brat se nauci, jaz nikjer nisem popljuval KTMa, ceprav je slabsi po testih, to ni nujno, da bi bil 'slabsi' tudi meni! MTS je 'slabsa' v primerjavi z GS, pa meni bolj odgovarja. Pa mi je cist jasno zakaj. Vsakemu svoje. 

Verjetno ta off teren, ki se ga gres, bi se ga lahko tudi z MTS ;)

Konec debate. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Vdih ...izdih....vdih...izdih .....aha ful bolje ...hvala Dr. Ofc

No isti nasvet ti dam,preberi kaj sem napisal! Nikjer nisem napisal da si popljuval KTM  samo da me boli k....kaj si misliš, to pa zato ker si omenil da je na testih bila MTS bolje ocenjena kot KTM .....bo šlo , mogoče tudi ti vdih...izdih....:P

Kar se tiče terenov sem jaz bolj zelenec kot kaj drugega sem pa za razliko od tebe vozil oba in to ne par 100km temveč nad 10kkm tako da nekako lahko ocenim (osebno) kaj si mislim! 10cm robnik je bil dost da sem nasedel na krivine. In z teboj kamor hočeš v kombinaciji MTS-KTM  na teren ...resno kamor si zamisliš , pa ti pokažem kaj se grem in kaj mislim;)

In konec debate, ki se sploh ne bi začela če me nebi citiral v smislu " kaj bluziš" ........jaz znam in argumentiram svoj post ti pa se obešaš na teste in papir:OK:

P.S. sem pa vesel da si najdel svoj sanjski motor....jaz ga še iščem :D

Upam da mi več ne repliciraš , ker se mi ne da prepucavat,tih pa tudi ne morem bit :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojojoj eni res pretiravate kot vidim. Glede servisov je tak, pelješ škodo na servis, te stane 30eu ura del, pelješ audija v isto delavnico in stane 70eu ura dela.. DUCATI je pač DUCATI, ni to "škoda" da se razumemo.

Jaz sem se zanimal že vse glede servisov vnaprej. Redni servisi me stanejo zmerno ceno, servis na 24000 je pa dražji ker se pač menjajo jermeni, in je malo več dela s tem. menja se še olje v vilicah, če si divjak komplet zavore, in če si orng divjak še komplet verižni set in še kaj..valda da to nanese na ceno prib.700eu samo maš pa nadalnih 24000 spet mir jebi ga...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DUCATI_RIDER pravi:

Ojojoj eni res pretiravate kot vidim. Glede servisov je tak, pelješ škodo na servis, te stane 30eu ura del, pelješ audija v isto delavnico in stane 70eu ura dela.. DUCATI je pač DUCATI, ni to "škoda" da se razumemo.

Jaz sem se zanimal že vse glede servisov vnaprej. Redni servisi me stanejo zmerno ceno, servis na 24000 je pa dražji ker se pač menjajo jermeni, in je malo več dela s tem. menja se še olje v vilicah, če si divjak komplet zavore, in če si orng divjak še komplet verižni set in še kaj..valda da to nanese na ceno prib.700eu samo maš pa nadalnih 24000 spet mir jebi ga...

Redni servis na 48kkm (veliki) brez bilokakšnega dodatnega materiala temveč po knjigici kaj naj bi se naredilo 761€ .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Kmet2 pravi:

Redni servis na 48kkm (veliki) brez bilokakšnega dodatnega materiala temveč po knjigici kaj naj bi se naredilo 761€ .

to mislim večji servis. Je pa res da glede na to da ima servisni interval na 14000km moreš z pri kaki konkurenčni znamki nardit že enega vmes.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DUCATI_RIDER pravi:

to mislim večji servis. Je pa res da glede na to da ima servisni interval na 14000km moreš z pri kaki konkurenčni znamki nardit že enega vmes.

Servisni interval na motorju katerega je naslov ta tema je 12kkm! Veliki 24,48.....

Če pa že omenjaš konkurenčno znamko je na mojem servisni interval na 15kkm ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Servisni interval na motorju katerega je naslov ta tema je 12kkm! Veliki 24,48.....

Če pa že omenjaš konkurenčno znamko je na mojem servisni interval na 15kkm ;)

Je bil ja mogoče. Na tanovi je na 15000 ali eno leto. Samo jaz ga bom delo prej, ker na olju pa res  ne bom šparal. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, DUCATI_RIDER pravi:

Je bil ja mogoče. Na tanovi je na 15000 ali eno leto. Samo jaz ga bom delo prej, ker na olju pa res  ne bom šparal. 

...tu se ne govori o šparanju na olju... ampak o res nenormalnem zaračunavanju servisa... Mislim da noben novejši motor konkurenčne ali nekonkurenčne znamke ne zahteva več servisa prej kot pri 10 - 12000... Če ti pa lastnina znamke (ker je pač Ducati) upraviči strošek tako dragega servisa, dam pa pred tabo "kapo dol", če si s tem potolažen... Ali pa morda ta denar z lahkoto zaslužiš...  Kot sem napisal, MTS imamo "v klubu"... predračun pri ASu 1000 €... če seštejem skupaj vse servise, na posameznem motorju, ki sem ga lastil tja do 60000 in četudi sem delal servise bolj pogosto, na tako ceno nikakor pri nobenem nisem prišel...  Priznam pa da mi je MTS vizualno in po občutku sedenja, detajlih, zvoku res ODLIČEN MOTOR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, ferek pravi:

...tu se ne govori o šparanju na olju... ampak o res nenormalnem zaračunavanju servisa... Mislim da noben novejši motor konkurenčne ali nekonkurenčne znamke ne zahteva več servisa prej kot pri 10 - 12000... Če ti pa lastnina znamke (ker je pač Ducati) upraviči strošek tako dragega servisa, dam pa pred tabo "kapo dol", če si s tem potolažen... Ali pa morda ta denar z lahkoto zaslužiš...  Kot sem napisal, MTS imamo "v klubu"... predračun pri ASu 1000 €... če seštejem skupaj vse servise, na posameznem motorju, ki sem ga lastil tja do 60000 in četudi sem delal servise bolj pogosto, na tako ceno nikakor pri nobenem nisem prišel...  Priznam pa da mi je MTS vizualno in po občutku sedenja, detajlih, zvoku res ODLIČEN MOTOR.

jah kaj ti naj rečem..vse ima svojo ceno. Je pa res da če bi še bil kaki drugi pooblaščeni servis DUCATI v slo. bi sigurno imeli nižje cene. Ampak sedaj ker so edini si jasno privoščijo svojo ceno. Od  tebe pa odvisno vzemi ali pusti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Meni se ne zdi pretirana luknja tam vmes, kar lepo konstantno vleče, pol pa se ji zmeša ja :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!