Skoči na vsebino

Ducati Multistrada MTS 1200 (2010)


Priporočene objave

Objavljeno

Rad imam Ducatije, nimam pa problema priznati, da so nekatere stvari slabe pri njih. Idealnega motorja se nisem vozil...

Objavljeno
pred 9 urami, DUCATI_RIDER pravi:

Treba tudi  samo zgradbo motorjev poznat. Še nobeden sport-turing. oz. potovalni enduro kot jim pravimo ni narejen zato da bi ti z njim ležal v ovinku kot 93, ali pa 46 da nebo kdo užaljen.  Že zaradi položaja stopalk ki so precej spuščene z vidika udobja kot pri sport motorju oz cestaku.  Tak da če si kdo kopuje MTS, ali pa XR-ja  zato da bo polagal ovinke kot oni v GP-ju se je zmotil.  Pol treba kupit panigaleja ali pa s1000RR npr...

Prav . Hvala za inštrukcije .

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Kolega z več kot 20-letnimi motorističnimi izkušnjami ima novo MTS 1200 in po par tisoč prevoženih km ima občutek, da motor wobble-a, tj. da ga zvija ali kako se to reče po slovensko. Skratka, pri višjih hitrostih ter pri dinamični vožnji se motor zvija do te mere, da mora popustiti plin. Drugi prijatelj ima prav tako novega XR-a, ki pa teh težav nima in je v primerjavi z MTS dosti boljši za dinamično vožnjo po mnenju obeh (motorja sta zamenjaje vozila in ju primerjala). Zanima me, če je morda kdo imel podobne težave in kako ste jih rešili? Meni osebno pride na misel tršanje vzmetenja, blažilnik balance, mogoče kako vpetje motorja v okvir... Naj pa opozorim, da vprašanje ni mišljeno kot debata med BMW in Ducati, pač prijatleja resno skrbi kako bi porihtal motor, da bi se lahko vozil brez strahu. Na AS-u mu niso znali pomagati (očitno je to že sindrom pri njih). Hvala za odgovore!

Objavljeno
pred 11 minutami, 4janic pravi:

Kolega z več kot 20-letnimi motorističnimi izkušnjami ima novo MTS 1200 in po par tisoč prevoženih km ima občutek, da motor wobble-a, tj. da ga zvija ali kako se to reče po slovensko. Skratka, pri višjih hitrostih ter pri dinamični vožnji se motor zvija do te mere, da mora popustiti plin. Drugi prijatelj ima prav tako novega XR-a, ki pa teh težav nima in je v primerjavi z MTS dosti boljši za dinamično vožnjo po mnenju obeh (motorja sta zamenjaje vozila in ju primerjala). Zanima me, če je morda kdo imel podobne težave in kako ste jih rešili? Meni osebno pride na misel tršanje vzmetenja, blažilnik balance, mogoče kako vpetje motorja v okvir... Naj pa opozorim, da vprašanje ni mišljeno kot debata med BMW in Ducati, pač prijatleja resno skrbi kako bi porihtal motor, da bi se lahko vozil brez strahu. Na AS-u mu niso znali pomagati (očitno je to že sindrom pri njih). Hvala za odgovore!

o tako imenovanem "woblanju" se je v temi MT09Tracer ogromno pisalo. 

Mislim, da smo celo izzumili toplo vodo. Naj si mal prebere, poigra z nastavitvami, poskuša sam priti do rešitve.

Objavljeno

Jaz zvijanje in wobblanje razumem različno. Zvijanje je običajno termin, ki ga uporabljajo dirkači in se nanaša na okvir pri velikih torzijskih obremenitvah. "Wobblanje" se je pojavilo za označevanje neprijetnega tresenja, običajno krmila, pri večjih hitrostih. Vsaj jaz sem tako razumel, potem sem nehal sledit debatam. Lahko da se motim.

Če se zvija, bo najlažje zamenjati motocikel. Če wobbla, se bo morda rešilo z drugimi gumami, utežmi na balanci, nastavitvijo amortizerjev, itd... Pri Tracerju so o tem diplomirali, menda.

Objavljeno
6 minutes ago, DAMI34 said:

o tako imenovanem "woblanju" se je v temi MT09Tracer ogromno pisalo. 

Mislim, da smo celo izzumili toplo vodo. Naj si mal prebere, poigra z nastavitvami, poskuša sam priti do rešitve.

Može link do razprave please :)?

Objavljeno
pred 10 urami, DAMI34 pravi:

o tako imenovanem "woblanju" se je v temi MT09Tracer ogromno pisalo. 

Mislim, da smo celo izzumili toplo vodo. Naj si mal prebere, poigra z nastavitvami, poskuša sam priti do rešitve.

Prvič "čujem" zato, 35000 km je za mano, in motor gre ko raketa miren in natančen čez ovinke da dol padeš.  Res je da pri zlo dinamični vožnji treba dat v sport program da ga utrdi, pri klasičnem vzmetenju pa ga nastavit glede na težo.  Bil sem zraven ko je prišel en gospod na tesno vožnjo in ga je grajal,  kasneje se je vrnil in so mu vzmetenje nastavili, in ko se spet vrnil, je samo rekel to je to peljal, se je odlično. Tako da sigurno treba vzmetenje si nastavit, če ne pa se pripelji kaj okoli pa bom ga jaz šel probat.

Objavljeno (popravljeno)
pred 13 urami, 4janic pravi:

Zanima me, če je morda kdo imel podobne težave in kako ste jih rešili? Meni osebno pride na misel tršanje vzmetenja, blažilnik balance, mogoče kako vpetje motorja v okvir...

Prvo probajte zatisniti to rumeno reč s slike

5948436e079d6_cannottodisterzo.jpg.dc9c279a3ffa4f7b8dea79f62e7bcc3c.jpg

Pa naj ponastavi nastavitve vzmetenja..

Popravljeno . Popravil 3nity
Objavljeno
pred 11 urami, DUCATI_RIDER pravi:

Prvič "čujem" zato, 35000 km je za mano, in motor gre ko raketa miren in natančen čez ovinke da dol padeš.  Res je da pri zlo dinamični vožnji treba dat v sport program da ga utrdi, pri klasičnem vzmetenju pa ga nastavit glede na težo.  Bil sem zraven ko je prišel en gospod na tesno vožnjo in ga je grajal,  kasneje se je vrnil in so mu vzmetenje nastavili, in ko se spet vrnil, je samo rekel to je to peljal, se je odlično. Tako da sigurno treba vzmetenje si nastavit, če ne pa se pripelji kaj okoli pa bom ga jaz šel probat.

se strinjam, ampak odgovoril si meni, jaz nimam problemov z woblanjem :D

 

Objavljeno (popravljeno)
On 19. 6. 2017 at 10:46 AM, 4janic said:

Kolega z več kot 20-letnimi motorističnimi izkušnjami ima novo MTS 1200 in po par tisoč prevoženih km ima občutek, da motor wobble-a, tj. da ga zvija ali kako se to reče po slovensko. Skratka, pri višjih hitrostih ter pri dinamični vožnji se motor zvija do te mere, da mora popustiti plin. Drugi prijatelj ima prav tako novega XR-a, ki pa teh težav nima in je v primerjavi z MTS dosti boljši za dinamično vožnjo po mnenju obeh (motorja sta zamenjaje vozila in ju primerjala). Zanima me, če je morda kdo imel podobne težave in kako ste jih rešili? Meni osebno pride na misel tršanje vzmetenja, blažilnik balance, mogoče kako vpetje motorja v okvir... Naj pa opozorim, da vprašanje ni mišljeno kot debata med BMW in Ducati, pač prijatleja resno skrbi kako bi porihtal motor, da bi se lahko vozil brez strahu. Na AS-u mu niso znali pomagati (očitno je to že sindrom pri njih). Hvala za odgovore!

ja, Multistrada pri večjih hitrostih ni zelo stabilen motor, ampak precej občutljiv na vrtinčenje zraka. Do neke mere vpliva na to vzmetenje, v glavnem pa je enostavno tako skonstruiran. Nima pa to nobene veze z zvijanjem ali pd... To je moje mnenje, torej mnenje lastnika Multistrade

Popravljeno . Popravil perry
slovnica...
Objavljeno

Zgleda so motorji, ki so na nek način potovalni supermoti\endure,(pokončna drža) podvrženi woblanju pri visokih hitrostih. Moje mnenje je, da je večkrat kriv voznik za ta pojav, kot pa motor.

Poskusi  držati belanco na lahno, ne se vlečt zanjo, ali jo močno stiskat. Sploh med prestavljanjem. Če ne pali, potem je na vrsti vzmetenje...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

za 250km/h res niso, ker so visoki, ker imajo daljši hod vzmetenja, slabšo aerodinamiko itd itd...

vendar ni vsako tresenje tudi woblanje. Nemirnost motorja pri visoki hitrosti ni nujno woblanje, ko se moped kar naenkrat nevarno strese.

Objavljeno

GS, GSA, XR ne trese in ne vobla tudi pri hitrostih nad 200 kmh. Vsi nasteti imajo daljsi hod vzmetenja in arodinamiko bolj u k. kot ne.

PS: XR zal ima pretesero vibracijo aggregata v krmilo

Objavljeno

GS, GSA, XR imajo vrhunsko vzmetenje, ki namesto voznika opravi njegovo delo, oziroma kompenzira napake-recimo. Debata je sicer o Ducatiju MS. Ampak se lahko bere, da se ta famozni pojav pojavlja na več modelih in proizvajalcih motociklov. Sej smo brali tud v temi KTM, Kawasaki Versys 1000, Tracer....

Moje mnenje po skoraj doktoriranju iz tega je, da je za ta pojav v večini kriv voznik. Tud danes sem preizkusil to. Če se vlečeš za belanco motor wobla. Če belanco držiš nalahno, da motor naredi svoje je vse OK.

Objavljeno

Je stala letos MTS-ka zraven na P.

Je nanesla debata na problem podvozja še posebno za vožnjo v dvoje (verzija brez elektro nastavljanja, SACHS-ova vzmetna noga zadaj). Smo pomerli posed (SAG). Prevelik. Zategnili do konca in je bilo komaj dovolj samo za "pilota". Je komentiral pilot, da je kar nekaj debate na netu na to temo. In že išče zamenjavo. Precej visoko ceno je bilo slišat (1000+ ojrou). Pa skoraj nov motor!

Očitno so ga tovarniško zopet brcnili mimo, vsaj za kupca.

 

Objavljeno
pred 1 uro, gsxf750 pravi:

Je stala letos MTS-ka zraven na P.

Je nanesla debata na problem podvozja še posebno za vožnjo v dvoje (verzija brez elektro nastavljanja, SACHS-ova vzmetna noga zadaj). Smo pomerli posed (SAG). Prevelik. Zategnili do konca in je bilo komaj dovolj samo za "pilota". Je komentiral pilot, da je kar nekaj debate na netu na to temo. In že išče zamenjavo. Precej visoko ceno je bilo slišat (1000+ ojrou). Pa skoraj nov motor!

Očitno so ga tovarniško zopet brcnili mimo, vsaj za kupca.

 

identičen problem smo imeli na Kmetovi MTS, vse sprogramirali do konca, pa je bilo vseeno prešvoh.

pred 2 urami, Nearrain pravi:

GS, GSA, XR ne trese in ne vobla tudi pri hitrostih nad 200 kmh. Vsi nasteti imajo daljsi hod vzmetenja in arodinamiko bolj u k. kot ne.

PS: XR zal ima pretesero vibracijo aggregata v krmilo

1. pisal sem o hitrosti 250km/h. Vsi našteti nimajo za burek proti mirnosti kakega S1000rr ali zx10r, ali GSXr...v glavnem proti pravemu litrskemu športaku.

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

identičen problem smo imeli na Kmetovi MTS, vse sprogramirali do konca, pa je bilo vseeno prešvoh.

1. pisal sem o hitrosti 250km/h. Vsi našteti nimajo za burek proti mirnosti kakega S1000rr ali zx10r, ali GSXr...v glavnem proti pravemu litrskemu športaku.

Ni MTS rekord peks peak ??Ker pol...:yawn:

Objavljeno
pred 5 urami, skalar36 pravi:

Zgleda so motorji, ki so na nek način potovalni supermoti\endure,(pokončna drža) podvrženi woblanju pri visokih hitrostih. Moje mnenje je, da je večkrat kriv voznik za ta pojav, kot pa motor.

Poskusi  držati belanco na lahno, ne se vlečt zanjo, ali jo močno stiskat. Sploh med prestavljanjem. Če ne pali, potem je na vrsti vzmetenje...

Lahko so tudi gume. Al pa prtljaga. Al pa kombinacija obojega. Meni je zadnjič na transferju pri ene 120 km/h 690 začel woblat oz opletat z balanco. Sumim kombinacijo nekaj tovora zadaj (kjer je že kesl in posledično je motor spredaj lahek, ko daš na polno po gasu pa še malo lažji), za mojo težo + težo prtljage prešvoh zadnji feder (zadaj se občutno bolj poseda kot takrat ko prtljage gor ni) in sprednje gume, ki je cestno legalna agresivna offroad varianta, Mitas C-21. Ko sem motor nabavil so ble gor original Metzeler Enduro 3 in je brez extra obtežitve in je šal mirno 140+. Se pa tudi tako čuti da je sprednji del zelo občutljiv na odklon iz smeri... tako da sama zasnova definitivno igra vlogo.

Bo pa šal na prilagoditev vzmetenja. Druge v resnici ni, če hočeš imeti motor nastavljen ustrezno lastni teži in stilu vožnje.

Objavljeno

Zanimivo , vsi vse vejo , nobeden pa si ni lastil motorja iz naslova teme .................vzmetenje , še enkrat ni bilo na MTS popolnoma nič "švoh" za mene je bilo celo odlično pa nisem imel 2 motorjev v življenju , kot pametovalci . Ko si MTS nastavil na sport , je v ovinke šla kot po tračnicah , brez kakšnega zvijanja itd . Njen največji problem je v sami konstrukciji ,saj je narejena da ne prenaša globokih nagibov in elektronsko vzmetenje Ohlins na MTS je dobro ,odlično ,sem bil veliko manj zadovoljen z vzmetenjem na GSA2012 .......

Tudi pri visokih hitrostih z ženo , kovčki ,naložen ali pa sam , motor ni woblal,se zvijal itd ..........pa ne bom zdej sanjal kako ga nastavit , vsak si naj ga nastavi ,da mu ga ne zvija :P

Objavljeno
6 minutes ago, Kmet2 said:

Zanimivo , vsi vse vejo , nobeden pa si ni lastil motorja iz naslova teme .................vzmetenje , še enkrat ni bilo na MTS popolnoma nič "švoh" za mene je bilo celo odlično pa nisem imel 2 motorjev v življenju , kot pametovalci . Ko si MTS nastavil na sport , je v ovinke šla kot po tračnicah , brez kakšnega zvijanja itd . Njen največji problem je v sami konstrukciji ,saj je narejena da ne prenaša globokih nagibov in elektronsko vzmetenje Ohlins na MTS je dobro ,odlično ,sem bil veliko manj zadovoljen z vzmetenjem na GSA2012 .......

Tudi pri visokih hitrostih z ženo , kovčki ,naložen ali pa sam , motor ni woblal,se zvijal itd ..........pa ne bom zdej sanjal kako ga nastavit , vsak si naj ga nastavi ,da mu ga ne zvija :P

Mimogrede . . . 

Z MTS sem naredil par tisoc kilometro, z GSA-ji pa blizu 100 tisoc,, ali pa morda celo kaksnega vec . Velika vecina jih je bila LC.

BTW: po Jadranki sem te z lahkoto sledil z GSA kravico, kljub superiorni ciklistiki tvoje lastniske MTS. 

Objavljeno
pred 1 minuto, Nearrain pravi:

Mimogrede . . . 

Z MTS sem naredil par tisoc kilometro, z GSA-ji pa blizu 100 tisoc,, ali pa morda celo kaksnega vec . Velika vecina jih je bila LC.

BTW: po Jadranki sem te z lahkoto sledil z GSA kravico, kljub superiorni ciklistiki tvoje lastniske MTS. 

Kje si se ti najdel ....................vidim ,da tolče po egu .......samo za tebe .........

Z MTS sem naredil cca 20kkm, z GSA l 2012  sem poudaril , ker sem zasledil ,da ti je v tvoji vnemi da me diskreditiraš ,bil spregledan podatek saj, je LC velik korak naprej tako v vzmetenju kot še marsikje ! Primerjal sem ista letnika  ,da ti ne nalimam še kakšne sorodne primerjave , o vlakih pa to ..........................

BTW: se ve da si najboljši ,še svojega voznega pasa se držiš ko mi slediš pa boš zmagu :D  ......3.2.1..........pričakujem seveda odgovor v tvojem stilu , žaljiv in podcenjujoč ....hvala že v naprej .......

Objavljeno
pred 10 urami, sesir pravi:

Ni MTS rekord peks peak ??Ker pol...:yawn:

jp, iz trgovine so ga vzel pa hajdi na pikes peak :P

 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno

Pilot MTSke si je lastil prvo stezo (aka Dyno) za testiranje in optimiranje motorjev/avtov in je bil "kuhan in pečen" na Grobniku, zdej se gre pa turista v dvoje. Auspuh si je sam naredu. Profesionalno in lepo, da ne bo pomote.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!