Nearrain Objavljeno Junij 21, 2017 Opozori Objavljeno Junij 21, 2017 (popravljeno) Moderatorski smetar.... ALO ce ze brises, brisi vse govno . . . pa ne bit spet prevec ljubosumen Popravljeno Junij 21, 2017. Popravil Nearrain sesir 1
DAMI34 Objavljeno Junij 21, 2017 Opozori Objavljeno Junij 21, 2017 pred 2 minutami, Nearrain pravi: Moderatorski smetar.... ALO ce ze brises, brisi vse govno . . . pa ne bit spet prevec ljubosumen brišem karkoli hočem, sploh se mi ni potrebno pred nikomur zagovarjat Drugače pa, načeloma puščam mnenja o motorjih in opremi, čeprav se z njimi ne strinjam in ali so zmotna. To sem ti napisal samo zato, da boš vedel in te ne bo bolelo, ko bom spet brisal
sesir Objavljeno Junij 21, 2017 Opozori Objavljeno Junij 21, 2017 pred 2 minutami, Nearrain pravi: Moderatorski smetar.... ALO ce ze brises, brisi vse govno . . . pa ne bit spet prevec ljubosumen Ah...no ko on napisal da ni bil serijski zmagovalec piks peak. A kmetov naj bi bil na polno predelan a prešvoh pa ok.... Nearrain 1
DAMI34 Objavljeno Junij 21, 2017 Opozori Objavljeno Junij 21, 2017 pred 3 minutami, sesir pravi: Ah...no ko on napisal da ni bil serijski zmagovalec piks peak. A kmetov naj bi bil na polno predelan a prešvoh pa ok.... ne ni bil serijski, ker sem gledal video in tip lepo pove, kaj vse je uredil. Daleč od tega, da bi kaj imel čez MTS, ampak s serijskim ni bil zmagovalec, kar je normalno. Drugo je pa tudi teža voznika, tip ki je zmagal na pikes peak ma kakih 60-70kg, kmet pa 100-105, že tu je razlika. Poleg tega sem komentiral tisto kar sem iskusil, da ga s programiranjem nisem mogel nastaviti, da ne bi šlajsal (v dvoje) po tleh. Isti problem, meni zelo kul mašina a total neuporabna za ovinke, pa tako rad bi ga gnal je DIAVEL. (in to pri mojih 85kg) Kmet2 1
sesir Objavljeno Junij 21, 2017 Opozori Objavljeno Junij 21, 2017 (popravljeno) pred 6 minutami, DAMI34 pravi: ne ni bil serijski, ker sem gledal video in tip lepo pove, kaj vse je uredil. Daleč od tega, da bi kaj imel čez MTS, ampak s serijskim ni bil zmagovalec, kar je normalno. Drugo je pa tudi teža voznika, tip ki je zmagal na pikes peak ma kakih 60-70kg, kmet pa 100-105, že tu je razlika. Poleg tega sem komentiral tisto kar sem iskusil, da ga s programiranjem nisem mogel nastaviti, da ne bi šlajsal (v dvoje) po tleh. Isti problem, meni zelo kul mašina a total neuporabna za ovinke, pa tako rad bi ga gnal je DIAVEL. (in to pri mojih 85kg) Že skozi zgodovino...noben ducati ni bil seriski "uporaben" je pa vedno bil diamant,ki ga je nujno predelat...Diamant pa nikoli ni poceni predelovat...Zakaj diamant?Ker je imel za moje pojme največji potencial....Smo pa tu pol s ceno pri nekajkratniku "primerljivega" japonca... Diavel je po mojem mnenju uporaben in to zelo!Kot Harley....za poziranje... Popravljeno Junij 21, 2017. Popravil sesir
sesir Objavljeno Junij 21, 2017 Opozori Objavljeno Junij 21, 2017 Pardon....ko kupiš ducati je nebrušen diamant gsxf750 1
siks Objavljeno Junij 21, 2017 Opozori Objavljeno Junij 21, 2017 pred 8 urami, sesir pravi: Ah...no ko on napisal da ni bil serijski zmagovalec piks peak. A kmetov naj bi bil na polno predelan a prešvoh pa ok.... oprosti, ampak tebe je zelooo težko brati, kar opažam že nekaj časa...bi se lahko bolj potrudil in uporabljal boljšo slovenščino, da te razumemo vsi...hvala... igc1, maxxa, DAMI34 in 1 other 4
DUCATI_RIDER Objavljeno Junij 28, 2017 Opozori Objavljeno Junij 28, 2017 Ob 20. 6. 2017 ob 8:40, DAMI34 pravi: se strinjam, ampak odgovoril si meni, jaz nimam problemov z woblanjem jaz tut ne ok sory DAMI34 1
DUCATI_RIDER Objavljeno Junij 28, 2017 Opozori Objavljeno Junij 28, 2017 (popravljeno) Ob 20. 6. 2017 ob 14:52, perry pravi: ja, Multistrada pri večjih hitrostih ni zelo stabilen motor, ampak precej občutljiv na vrtinčenje zraka. Do neke mere vpliva na to vzmetenje, v glavnem pa je enostavno tako skonstruiran. Nima pa to nobene veze z zvijanjem ali pd... To je moje mnenje, torej mnenje lastnika Multistrade Saj pa Multistrada niti ni narejena za velike hitrosti, to je sport-turing motor, ne sportak kot je panigale npr. MTS je miren in meni stabilen motor tam do 170 km/h z vsemi tremi polnimi kovčki, pa do 200km/h brez njih, vse kaj je več postane nemiren, kljub temu da mu zategnem vzmetenje na polno. Zakaj je tako pa sem že malo nazaj piso....to je moje mnenje....da se razumemo . Popravljeno Junij 28, 2017. Popravil DUCATI_RIDER DAMI34 1
perry Objavljeno Junij 28, 2017 Opozori Objavljeno Junij 28, 2017 15 minutes ago, DUCATI_RIDER said: Saj pa Multistrada niti ni narejena za velike hitrosti, to je sport-turing motor, ne sportak kot je panigale npr. MTS je miren in meni stabilen motor tam do 170 km/h z vsemi tremi polnimi kovčki, pa do 200km/h brez njih, vse kaj je več postane nemiren, kljub temu da mu zategnem vzmetenje na polno. Zakaj je tako pa sem že malo nazaj piso....to je moje mnenje....da se razumemo . če ni narejen za velike hitrosti, potem ne vem, zakaj so mu dali 16o konjev. Za touring ne rabiš več kot 100-120
DAMI34 Objavljeno Junij 28, 2017 Opozori Objavljeno Junij 28, 2017 pred 52 minutami, perry pravi: če ni narejen za velike hitrosti, potem ne vem, zakaj so mu dali 16o konjev. Za touring ne rabiš več kot 100-120 Za to da do 200 skoči ko srnica...a rabiš kdaj hitrosti čez 200? GoBobi in Kmet2 2
DUCATI_RIDER Objavljeno Junij 29, 2017 Opozori Objavljeno Junij 29, 2017 pred 22 urami, DAMI34 pravi: Za to da do 200 skoči ko srnica...a rabiš kdaj hitrosti čez 200? Točno tako, pospeški so več kot končna hitrost. No vsaj meni GoBobi, Kmet2, DAMI34 in 1 other 4
perry Objavljeno Junij 29, 2017 Opozori Objavljeno Junij 29, 2017 Za pospeske bi lahko skrajsali prestavna razmerja, kot jih ima npr. BMW XR, ki MS pusti dalec zadaj pri pospeskih. Imam MS, vozil XR, vem.
3nity Objavljeno Junij 29, 2017 Opozori Objavljeno Junij 29, 2017 (popravljeno) Popravljeno Junij 29, 2017. Popravil 3nity dlicen in Kmet2 2
dlicen Objavljeno Junij 30, 2017 Opozori Objavljeno Junij 30, 2017 Ta graf navora bi komot predstavljal tudi nacionalni karakter Nemcev in Italijanov. DAMI34, 3nity, Zok in 3 others 1 5
DAMI34 Objavljeno Junij 30, 2017 Opozori Objavljeno Junij 30, 2017 pred 12 urami, 3nity pravi: potem menjaj prvi verižnik, če bi rabil več.
DUCATI_RIDER Objavljeno Junij 30, 2017 Opozori Objavljeno Junij 30, 2017 To so male razlike ki pri sport-turing motorju res ne pomenijo nič, to razliko bi opazil le na pisti, za na katero pa itak oba motorja nista, tak da res ne vem v čem ti je poanta tu primerjat moči, pospeške itd... ker je pri obeh moči več kot dovolj. Če si pa res taki heroj da se pelješ vsaj 10km čez kak prelaz, in tam koristiš vseh 160km pol ti pa res vsaka čast, ker jaz še ga nisem srečal, pa sem ogromno na cesti igc1 in vuk76 2
Spasky Objavljeno Julij 3, 2017 Opozori Objavljeno Julij 3, 2017 Ob 21. 6. 2017 ob 14:11, sesir pravi: Že skozi zgodovino...noben ducati ni bil seriski "uporaben" je pa vedno bil diamant,ki ga je nujno predelat...Diamant pa nikoli ni poceni predelovat...Zakaj diamant?Ker je imel za moje pojme največji potencial....Smo pa tu pol s ceno pri nekajkratniku "primerljivega" japonca... Diavel je po mojem mnenju uporaben in to zelo!Kot Harley....za poziranje... khm, khm z harleyem ga pa spet ne morš primerjat. Res da ima medosno razdaljo dolgo kot ponedeljek in npr. na Mariji reki vse brusi po tleh, nazadnje sem še auspuh ampak za normalne regionalne ceste je motor raketa. Mam prijatelja k ma lepo zbirko sportakov pa ni da bi me moral čakati... Kaj ma vse boljše od Harleya je pa nepomembno. In ja je pozerski, nč narobe s tem. DAMI34, sesir in monsterogi 2 1
3nity Objavljeno Julij 3, 2017 Opozori Objavljeno Julij 3, 2017 Vpoklic 2016 in 2017 letnikov (št.šasij od ZDMAA03AAGB010850 do ZDMAA03AAHB021085) motorradonline.de
Kmet2 Objavljeno Julij 3, 2017 Opozori Objavljeno Julij 3, 2017 pred 5 urami, Spasky pravi: khm, khm z harleyem ga pa spet ne morš primerjat. Res da ima medosno razdaljo dolgo kot ponedeljek in npr. na Mariji reki vse brusi po tleh, nazadnje sem še auspuh ampak za normalne regionalne ceste je motor raketa. Mam prijatelja k ma lepo zbirko sportakov pa ni da bi me moral čakati... Kaj ma vse boljše od Harleya je pa nepomembno. In ja je pozerski, nč narobe s tem. Tudi mene ni nobeden čakal ,sem pa trpel ,saj sem vajen potovalnih endur , kjer lahko z ušesom drajsaš po tleh Nazadnje sem ga položil ,da sem zvil in zbrusil prestavno ročico , motor bi dal , motor bi šel , fantastična ciklistika ,zavore tops sam v ovink ko ga položiš pač zapenja in konec ,vsaj meni , ne rabi biti marija reka ,tudi regionalna ,samo da tam prideš do tega mora biti hitrost bistveno večja Žena še zdaj joka za njim ,bil ji je najboljši motor za vozit do zdaj ,sam sem pa komaj čakal ,da se ga znebim , prav tako MTS , ki ji očitam isto in pohvalim prav tako isto , oba imata super tudi že serijsko vzmetenje. Vse ima boljše kot Harley ,dizajnerski presežek za Harley Spasky 1
perry Objavljeno Julij 3, 2017 Opozori Objavljeno Julij 3, 2017 Ducati za MS rabi samo čas. Z leti se bo ta motor samo izboljseval, tako kot BMW GS. Bistvo je da izboljsujejo obstojece komponente in odpravljajo težave, ki jih z motorjem imajo lastniki. Vazno samo, da Ducati ne bo delal pri naslednjem modelu revolucije, ampak samo evolucijo...
Zok Objavljeno Julij 3, 2017 Opozori Objavljeno Julij 3, 2017 On 6/30/2017 at 4:52 PM, DUCATI_RIDER said: To so male razlike ki pri sport-turing motorju res ne pomenijo nič, to razliko bi opazil le na pisti, za na katero pa itak oba motorja nista, tak da res ne vem v čem ti je poanta tu primerjat moči, pospeške itd... ker je pri obeh moči več kot dovolj. ehm... ...splosna uglajenost, uporabnost, linearnost (ki je pri ducatiju ni)? ...ker jaz na Falcu popizdevam ko mi pri 6k rpm motor vlece prakticno slabse kot 1000 rpm nizje, in ga moram nagnat se prestavo nize, ce hocem bolj konkretno brco v rit - ampak od tam sem pa ze kar prehitro na blokadi...
perry Objavljeno Julij 3, 2017 Opozori Objavljeno Julij 3, 2017 MSi najbolj zamerim luknjo med 5500 in 6000 obrati... Je moteča.
Spasky Objavljeno Julij 3, 2017 Opozori Objavljeno Julij 3, 2017 pred eno uro, Kmet2 pravi: Tudi mene ni nobeden čakal ,sem pa trpel ,saj sem vajen potovalnih endur , kjer lahko z ušesom drajsaš po tleh Nazadnje sem ga položil ,da sem zvil in zbrusil prestavno ročico , motor bi dal , motor bi šel , fantastična ciklistika ,zavore tops sam v ovink ko ga položiš pač zapenja in konec ,vsaj meni , ne rabi biti marija reka ,tudi regionalna ,samo da tam prideš do tega mora biti hitrost bistveno večja Žena še zdaj joka za njim ,bil ji je najboljši motor za vozit do zdaj ,sam sem pa komaj čakal ,da se ga znebim , prav tako MTS , ki ji očitam isto in pohvalim prav tako isto , oba imata super tudi že serijsko vzmetenje. Vse ima boljše kot Harley ,dizajnerski presežek za Harley Vem o čem govoriš, nekaj da tudi nastavitev amortizerjev, dvig ročic ter footpegov in posameznikova teža. Sej zato si pa kupujem drugi motor, ki bo nadomestil "manjko" Diavela. Kmet2 1
perry Objavljeno Julij 14, 2017 Opozori Objavljeno Julij 14, 2017 Proda kdo stranske kufre za MS 2016?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se