Skoči na vsebino

Ducati Multistrada MTS 1200 (2010)


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Moderatorski smetar.... ALO

ce ze brises, brisi vse govno . . . pa ne bit spet prevec ljubosumen   

:smoke:

 

 

Popravljeno . Popravil Nearrain
Objavljeno
pred 2 minutami, Nearrain pravi:

Moderatorski smetar.... ALO

ce ze brises, brisi vse govno . . . pa ne bit spet prevec ljubosumen   

:smoke:

 

 

brišem karkoli hočem, sploh se mi ni potrebno pred nikomur zagovarjat :D

Drugače pa, načeloma puščam mnenja o motorjih in opremi, čeprav se z njimi ne strinjam in ali so zmotna. To sem ti napisal samo zato, da boš vedel in te ne bo bolelo, ko bom spet brisal :ras:

Objavljeno
pred 2 minutami, Nearrain pravi:

Moderatorski smetar.... ALO

ce ze brises, brisi vse govno . . . pa ne bit spet prevec ljubosumen   

:smoke:

 

 

Ah...no ko on napisal da ni bil serijski zmagovalec piks peak.  A kmetov naj bi bil na polno predelan a prešvoh pa ok....

Objavljeno
pred 3 minutami, sesir pravi:

Ah...no ko on napisal da ni bil serijski zmagovalec piks peak.  A kmetov naj bi bil na polno predelan a prešvoh pa ok....

ne ni bil serijski, ker sem gledal video in tip lepo pove, kaj vse je uredil. Daleč od tega, da bi kaj imel čez MTS, ampak s serijskim ni bil zmagovalec, kar je normalno.

Drugo je pa tudi teža voznika, tip ki je zmagal na pikes peak ma kakih 60-70kg, kmet pa 100-105, že tu je razlika. Poleg tega sem komentiral tisto kar sem iskusil, da ga s programiranjem nisem mogel nastaviti, da ne bi šlajsal (v dvoje) po tleh.

Isti problem, meni zelo kul mašina a total neuporabna za ovinke, pa tako rad bi ga gnal je DIAVEL. (in to pri mojih 85kg)

Objavljeno (popravljeno)
pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

ne ni bil serijski, ker sem gledal video in tip lepo pove, kaj vse je uredil. Daleč od tega, da bi kaj imel čez MTS, ampak s serijskim ni bil zmagovalec, kar je normalno.

Drugo je pa tudi teža voznika, tip ki je zmagal na pikes peak ma kakih 60-70kg, kmet pa 100-105, že tu je razlika. Poleg tega sem komentiral tisto kar sem iskusil, da ga s programiranjem nisem mogel nastaviti, da ne bi šlajsal (v dvoje) po tleh.

Isti problem, meni zelo kul mašina a total neuporabna za ovinke, pa tako rad bi ga gnal je DIAVEL. (in to pri mojih 85kg)

Že skozi zgodovino...noben ducati ni bil seriski "uporaben" je pa vedno bil diamant,ki ga je nujno predelat...Diamant pa nikoli ni poceni predelovat...Zakaj diamant?Ker je imel za moje pojme največji potencial....Smo pa tu pol s ceno pri nekajkratniku "primerljivega" japonca...

Diavel je po mojem mnenju uporaben in to zelo!Kot Harley....za poziranje...:smoke:

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Pardon....ko kupiš ducati je nebrušen diamant

Objavljeno
pred 8 urami, sesir pravi:

Ah...no ko on napisal da ni bil serijski zmagovalec piks peak.  A kmetov naj bi bil na polno predelan a prešvoh pa ok....

oprosti, ampak tebe je zelooo težko brati, kar opažam že nekaj časa...bi se lahko bolj potrudil in uporabljal boljšo slovenščino, da te razumemo vsi...hvala...

Objavljeno
Ob 20. 6. 2017 ob 8:40, DAMI34 pravi:

se strinjam, ampak odgovoril si meni, jaz nimam problemov z woblanjem :D

 

jaz tut ne ok sory :)

 

Objavljeno (popravljeno)
Ob 20. 6. 2017 ob 14:52, perry pravi:

ja, Multistrada pri večjih hitrostih ni zelo stabilen motor, ampak precej občutljiv na vrtinčenje zraka. Do neke mere vpliva na to vzmetenje, v glavnem pa je enostavno tako skonstruiran. Nima pa to nobene veze z zvijanjem ali pd... To je moje mnenje, torej mnenje lastnika Multistrade

Saj pa Multistrada niti ni narejena za velike hitrosti, to je sport-turing motor, ne sportak kot je panigale npr. MTS je miren in meni stabilen motor tam do 170 km/h z vsemi tremi polnimi kovčki,  pa do 200km/h brez njih, vse kaj je več postane nemiren, kljub temu da mu zategnem vzmetenje na polno. Zakaj je tako pa sem že malo nazaj piso....to je moje mnenje....da se razumemo .

Popravljeno . Popravil DUCATI_RIDER
Objavljeno
15 minutes ago, DUCATI_RIDER said:

Saj pa Multistrada niti ni narejena za velike hitrosti, to je sport-turing motor, ne sportak kot je panigale npr. MTS je miren in meni stabilen motor tam do 170 km/h z vsemi tremi polnimi kovčki,  pa do 200km/h brez njih, vse kaj je več postane nemiren, kljub temu da mu zategnem vzmetenje na polno. Zakaj je tako pa sem že malo nazaj piso....to je moje mnenje....da se razumemo .

če ni narejen za velike hitrosti, potem ne vem, zakaj so mu dali 16o konjev. Za touring ne rabiš več kot 100-120

Objavljeno
pred 52 minutami, perry pravi:

če ni narejen za velike hitrosti, potem ne vem, zakaj so mu dali 16o konjev. Za touring ne rabiš več kot 100-120

Za to da do 200 skoči ko srnica...a rabiš kdaj hitrosti čez 200?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 22 urami, DAMI34 pravi:

Za to da do 200 skoči ko srnica...a rabiš kdaj hitrosti čez 200?

Točno tako, pospeški so več kot končna hitrost. No vsaj meni :) 

Objavljeno

Za pospeske bi lahko skrajsali prestavna razmerja, kot jih ima npr. BMW XR, ki MS pusti dalec zadaj pri pospeskih. Imam MS, vozil XR, vem. 

Objavljeno

Ta graf navora bi komot predstavljal tudi nacionalni karakter Nemcev in Italijanov. :)

Objavljeno
pred 12 urami, 3nity pravi:

tq.jpg.218c726afdb8a5e6c13d6e2a2d03d22b.jpg hp.jpg.aa44f981bbdd44a8c2393837632735b4.jpg

potem menjaj prvi verižnik, če bi rabil več.

 

Objavljeno

To so male razlike ki pri sport-turing motorju res ne pomenijo nič, to razliko bi opazil le na pisti, za na katero pa itak oba motorja nista, tak da res ne vem v čem ti je poanta tu primerjat moči, pospeške itd... ker je  pri obeh  moči več kot dovolj.  

Če si pa res taki heroj da se pelješ vsaj 10km čez kak prelaz, in tam koristiš vseh 160km pol ti pa res vsaka čast, ker jaz še ga nisem srečal, pa sem ogromno na cesti ;) 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 21. 6. 2017 ob 14:11, sesir pravi:

Že skozi zgodovino...noben ducati ni bil seriski "uporaben" je pa vedno bil diamant,ki ga je nujno predelat...Diamant pa nikoli ni poceni predelovat...Zakaj diamant?Ker je imel za moje pojme največji potencial....Smo pa tu pol s ceno pri nekajkratniku "primerljivega" japonca...

Diavel je po mojem mnenju uporaben in to zelo!Kot Harley....za poziranje...:smoke:

khm, khm z harleyem ga pa spet ne morš primerjat. Res da ima medosno razdaljo dolgo kot ponedeljek in npr. na Mariji reki vse brusi po tleh, nazadnje sem še auspuh ampak za normalne regionalne ceste je motor raketa. Mam prijatelja k ma lepo zbirko sportakov pa ni da bi me moral čakati...

Kaj ma vse boljše od Harleya je pa nepomembno. In ja je pozerski, nč narobe s tem. :ras:

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno
pred 5 urami, Spasky pravi:

khm, khm z harleyem ga pa spet ne morš primerjat. Res da ima medosno razdaljo dolgo kot ponedeljek in npr. na Mariji reki vse brusi po tleh, nazadnje sem še auspuh ampak za normalne regionalne ceste je motor raketa. Mam prijatelja k ma lepo zbirko sportakov pa ni da bi me moral čakati...

Kaj ma vse boljše od Harleya je pa nepomembno. In ja je pozerski, nč narobe s tem. :ras:

Tudi mene ni nobeden čakal ,sem pa trpel ,saj sem vajen potovalnih endur , kjer lahko z ušesom drajsaš po tleh :P Nazadnje sem ga položil ,da sem zvil in zbrusil prestavno ročico , motor bi dal , motor bi šel , fantastična ciklistika ,zavore tops sam v ovink ko ga položiš pač zapenja in konec ,vsaj meni , ne rabi biti marija reka ,tudi regionalna ,samo da tam prideš do tega mora biti hitrost bistveno večja ;)

Žena še zdaj joka za njim ,bil ji je najboljši motor za vozit do zdaj ,sam sem pa komaj čakal ,da se ga znebim , prav tako MTS , ki ji očitam isto in pohvalim prav tako isto , oba imata super tudi že serijsko vzmetenje.

Vse ima boljše kot Harley ,dizajnerski presežek za Harley :)

Objavljeno

Ducati za MS rabi samo čas. Z leti se bo ta motor samo izboljseval, tako kot BMW GS. Bistvo je da izboljsujejo obstojece komponente in odpravljajo težave, ki jih z motorjem imajo lastniki. Vazno samo, da Ducati ne bo delal pri naslednjem modelu revolucije, ampak samo evolucijo...

Objavljeno
On 6/30/2017 at 4:52 PM, DUCATI_RIDER said:

To so male razlike ki pri sport-turing motorju res ne pomenijo nič, to razliko bi opazil le na pisti, za na katero pa itak oba motorja nista, tak da res ne vem v čem ti je poanta tu primerjat moči, pospeške itd... ker je  pri obeh  moči več kot dovolj. 

ehm... ...splosna uglajenost, uporabnost, linearnost (ki je pri ducatiju ni)?

...ker jaz na Falcu popizdevam ko mi pri 6k rpm motor vlece prakticno slabse kot 1000 rpm nizje, in ga moram nagnat se prestavo nize, ce hocem bolj konkretno brco v rit - ampak od tam sem pa ze kar prehitro na blokadi...

Objavljeno

MSi najbolj zamerim luknjo med 5500 in 6000 obrati... Je moteča.

Objavljeno
pred eno uro, Kmet2 pravi:

Tudi mene ni nobeden čakal ,sem pa trpel ,saj sem vajen potovalnih endur , kjer lahko z ušesom drajsaš po tleh :P Nazadnje sem ga položil ,da sem zvil in zbrusil prestavno ročico , motor bi dal , motor bi šel , fantastična ciklistika ,zavore tops sam v ovink ko ga položiš pač zapenja in konec ,vsaj meni , ne rabi biti marija reka ,tudi regionalna ,samo da tam prideš do tega mora biti hitrost bistveno večja ;)

Žena še zdaj joka za njim ,bil ji je najboljši motor za vozit do zdaj ,sam sem pa komaj čakal ,da se ga znebim , prav tako MTS , ki ji očitam isto in pohvalim prav tako isto , oba imata super tudi že serijsko vzmetenje.

Vse ima boljše kot Harley ,dizajnerski presežek za Harley :)

Vem o čem govoriš, nekaj da tudi nastavitev amortizerjev, dvig ročic ter footpegov in posameznikova teža. :)

Sej zato si pa kupujem drugi motor, ki bo nadomestil "manjko" Diavela.

  • 2 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!