Skoči na vsebino

Ducati Multistrada MTS 1200 (2010)


ImenitnaPriložnost

Priporočene objave

Ob 19. 11. 2017 ob 10:42, perry pravi:

Nova MS 2018 ima quickshifter... Se bo to dalo inštalirati tudi na MY 2016?

Mislim da ima samo pikes peak serisko quickshifter, navadna mislim da ne. 

Sicer pa je  quickshifter za spotaše, da z njim lovijo stotinke na pisti, pa ne za turing motorje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 20/11/2017 at 10:20 PM, DUCATI_RIDER said:

Sicer pa je  quickshifter za spotaše, da z njim lovijo stotinke na pisti, pa ne za turing motorje. 

En dan bi se vozil z njim in bi razmišljal drugače. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, motolover pravi:

En dan bi se vozil z njim in bi razmišljal drugače. 

Sem ga probal na S1000XR in ne, hvala, dela odlično pri polnem pospeševanju, in zaviranju. Pri mestni vožnji in kakem kruzanju tam se pa ne obnese. (preveč grdo menjuje)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 minutes ago, DUCATI_RIDER said:

Sem ga probal na S1000XR in ne, hvala, dela odlično pri polnem pospeševanju, in zaviranju. Pri mestni vožnji in kakem kruzanju tam se pa ne obnese. (preveč grdo menjuje)

Po opisanem si navzgor prestavljal z minimalno gasa, takrat se uporablja sklopko. Očitno si ga peljal mnogo premalo, da bi ga dobro preizkusil. Ko sem šel na 200km vožnjo, sem se težko nazaj navadil, da je treba pred ovinkom stiskati sklopko pri prestavljanju navzdol. Tako lepo mehko to gre. Tudi kadar presedem iz GSa na HP4 moram nekaj časa misliti na prestavljanje navzdol s sklopko. Na dobro se hitro navadiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, motolover pravi:

Po opisanem si navzgor prestavljal z minimalno gasa, takrat se uporablja sklopko. Očitno si ga peljal mnogo premalo, da bi ga dobro preizkusil. Ko sem šel na 200km vožnjo, sem se težko nazaj navadil, da je treba pred ovinkom stiskati sklopko pri prestavljanju navzdol. Tako lepo mehko to gre. Tudi kadar presedem iz GSa na HP4 moram nekaj časa misliti na prestavljanje navzdol s sklopko. Na dobro se hitro navadiš.

Po mestu lahko kje prestavljaš pod polnim plinom? Ne moreš, v koloni tudi ne, in takrat ga ti zmedeš, on dela svojo, pa ti z gasom svojo, in to ne gre skup. Vrnem jaz motor, pride tam mehanik pa vpraša kak je bilo...pravim vse ok, samo po mestu ta quick... cuka in grobo prestavlja...in on reče..to ni za po mesti niti za počasno, umirjeno vožnjo ne.  To je samo za cestaka pa na pisto pa poln gas, tam dela kot more, v nasprotnem primeru zjebeš menjalnik. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo se sploh vozi po mestu? :)

3 minutes ago, DUCATI_RIDER said:

To je samo za cestaka pa na pisto pa poln gas, tam dela kot more, v nasprotnem primeru zjebeš menjalnik. 

To je rekel mehanik ali je to tvoj zaključek? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, motolover pravi:

Kdo se sploh vozi po mestu? :)

To je rekel mehanik ali je to tvoj zaključek? 

Tak ko sem napisal, to je izjava mehanika ki ve za kaj se gre. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, perry pravi:

Ne poznam nikogar, ki mu QS ne bi bil vsec - sploh pa na BMW Xr ali RR, ta je fenomenalen. Bi pa rekel, da je QS boljsi na 4-valjnikih

Sory malo slabo si prebral zadnje objave, jaz pravim da na športakih  se to obnese odlično, če bi se na turing motorjih dobro obnesel, bi ga GS-i že davno imeli serijsko, pa jih nimajo, oni že vedo zakaj. Enako je pri MTS, pikes peak ga ima, ki je namenjena bolj športni vožnji, ostale ga nimajo, oni že vedo zakaj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, DUCATI_RIDER said:

Tak ko sem napisal, to je izjava mehanika ki ve za kaj se gre. 

Očinto ne ve za kaj gre.

 

2 minutes ago, perry said:

Ne poznam nikogar, ki mu QS ne bi bil vsec - sploh pa na BMW Xr ali RR, ta je fenomenalen. Bi pa rekel, da je QS boljsi na 4-valjnikih

To drži, sploh če primerjaš z bokserjem, ki ima drugačno zasnovo menjalnika. 

1 minute ago, DUCATI_RIDER said:

Sory malo slabo si prebral zadnje objave, jaz pravim da na športakih  se to obnese odlično, če bi se na turing motorjih dobro obnesel, bi ga GS-i že davno imeli serijsko, pa jih nimajo, oni že vedo zakaj. Enako je pri MTS, pikes peak ga ima, ki je namenjena bolj športni vožnji, ostale ga nimajo, oni že vedo zakaj. 

GS ga ima že nekaj let. Serijsko ;) 

In tudi ostali BMW touring motorji ga imajo: RT, GT, GTL, ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, motolover pravi:

Očinto ne ve za kaj gre.

 

To drži, sploh če primerjaš z bokserjem, ki ima drugačno zasnovo menjalnika. 

Dobro pustimo zaj ta quickshifter, to je druga tema, quickshifter DA ali NE. Tema je MTS!

MTS je sedaj nova 2018, oblika ostala enaka, drug je agregat ki je vgrajen od XDIAVELA. Ima 2 konja manj, in precej več navora. S tem so zakrpali tisto "luknjo" ki naj bi bila tam med 5000-6000 vrt/min To bi že naj  odpravli  pri 2016 letnikih, kjer so vgradili večji zračni filter, in se naj nebi več čutilo te "luknje" (čeprav je moje mnenje da motor gre več kot dovolj z ali brez te "luknje")

Tut displej naj bi bil malo večji ful led tehnologijo, z še več funkcijami kolk sem pač dobil informacij.

pred 1 minuto, DinDiin pravi:

Ga  pac nimas,  ce ti  ne  sede. Js  vem,  da  bi  ga  na  GSu  prec mel. :D

bi ga imel ja, samo tam pri 25000 km bi si menjallnik v vrečki neso iz fure ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ga imam na mono cilindru pa pride super prav pri prehitevanju od tretje prestave naprej in max pospeševanju. 
Pri zmernem pospeševanju ali za mestno vožnjo QS ni primeren. Krajše prestave ima motor manj bo škrtalo.

Se mi pa zdi, da prestave lepše tečejo, ker mi QS vsakič odvzame plin, tudi ko uporabljam sklopko. 
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, Dimen said:

Se mi pa zdi, da prestave lepše tečejo, ker mi QS vsakič odvzame plin, tudi ko uporabljam sklopko. 

Pri prestavljanju navzdol daje še vmesni gas. 

 

Verjetno ima tudi Multi dober QS, tisti, ki ga ima seveda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DinDiin pravi:

Ce  si  brez  obcutka,  ga  lahko verjetno  tut pr  10k neses  v  vrecki ....:D 

To je res ja, al pa še prej. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, DUCATI_RIDER pravi:

To je res ja, al pa še prej. :D

Kviki na vodno hlajenem GS je odlična zadeva in lepo prestavlja in to zelo lepo tudi pri nepolnem gasu , prav tako fantastično prestavlja navzdol . Ko bi spet kupil bavarca bi to bil obvezen kos opreme .

Tako , kot si napisal za MTS je isto pri mojem KTM, povedal mehanik , ki že desetletje in več vijači jodlarje (poblaščen).

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, motolover pravi:

Kdo se sploh vozi po mestu? :)

To je rekel mehanik ali je to tvoj zaključek? 

jaz sem ga razumel, da mu je mehanik pojasnil vzrok nepričakovanega delovanja QS v mestu, ker je forumaš mislil, da je kaj narobe, da QS ne deluje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, DUCATI_RIDER said:

Dobro pustimo zaj ta quickshifter, to je druga tema, quickshifter DA ali NE. Tema je MTS!

MTS je sedaj nova 2018, oblika ostala enaka, drug je agregat ki je vgrajen od XDIAVELA. Ima 2 konja manj, in precej več navora. S tem so zakrpali tisto "luknjo" ki naj bi bila tam med 5000-6000 vrt/min To bi že naj  odpravli  pri 2016 letnikih, kjer so vgradili večji zračni filter, in se naj nebi več čutilo te "luknje" (čeprav je moje mnenje da motor gre več kot dovolj z ali brez te "luknje")

Tut displej naj bi bil malo večji ful led tehnologijo, z še več funkcijami kolk sem pač dobil informacij.

bi ga imel ja, samo tam pri 25000 km bi si menjallnik v vrečki neso iz fure ;) 

MY 2016 ima še kar tisto luknjo med 5000-6000 vrt/min, tako da res ne vem, kakšna je bila na prejšnjih modelih. Motor gre dobro, tu ni dvoma, ampak luknja je moteča

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, perry pravi:

MY 2016 ima še kar tisto luknjo med 5000-6000 vrt/min, tako da res ne vem, kakšna je bila na prejšnjih modelih. Motor gre dobro, tu ni dvoma, ampak luknja je moteča

Sem peljal novo in je proti stari polikana,tako,da si misli kako je bilo na stari,mel 2012 letnik.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Kmet2 said:

Sem peljal novo in je proti stari polikana,tako,da si misli kako je bilo na stari,mel 2012 letnik.......

Namen imam kupit še KTM Sd 1290, pa bom primerjal tega dvovaljnika z MS...

MS za ture, KTM pa ovinke

Kolikor mi je znano KTM nima lukenj...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, perry pravi:

Namen imam kupit še KTM Sd 1290, pa bom primerjal tega dvovaljnika z MS...

MS za ture, KTM pa ovinke

Kolikor mi je znano KTM nima lukenj...

 

tanova 2018 tut nima luknje več, že od 2016 naprej  so jo odpravili , navora pa še več :D kak še bo to cotalo gume :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!