Ervin93 Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 (popravljeno) Grem jutri... ne boš sam. Te bo ene par 125k "oviral" če si med tahitrimi. Popravljeno Avgust 25, 2010. Popravil yourfriend11
marko55 Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 kratek filmček z sobotnega Marofa:D A ti misliš da si na MotoGP ali kaj? Tako na silo prehitevat in uletavat na Marofu... In kaj bi se zgodilo, če prehitevani nebi popustil? A misliš da hodimo na Marof dirkat eden proti drugemu in se zbijat po tleh? Če nisi toliko hitrejši da bi lahko gladko prehitel, pa zapelji enkrat čez box pa pejt na pisto ko je bolj prazno. Vreme za tale vikend bolj slabo kaže. Je imel (ima) kdo namen it dol? :grim Če bo le vreme... SharpNinja, MihaJ, LRR in 3 others 5 1
hilton Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 A ti misliš da si na MotoGP ali kaj? Tako na silo prehitevat in uletavat na Marofu... In kaj bi se zgodilo, če prehitevani nebi popustil? A misliš da hodimo na Marof dirkat eden proti drugemu in se zbijat po tleh? Če nisi toliko hitrejši da bi lahko gladko prehitel, pa zapelji enkrat čez box pa pejt na pisto ko je bolj prazno. :grim Če bo le vreme... saj ga bo eden za uhe prej ko slej :closedeyes: samo pač da se ne bo pol čudil zakaj se je pa tole zgodilo marko55 saj veš mladost je norost :closedeyes: domina 1
biker77 Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 A ti misliš da si na MotoGP ali kaj? Tako na silo prehitevat in uletavat na Marofu... In kaj bi se zgodilo, če prehitevani nebi popustil? A misliš da hodimo na Marof dirkat eden proti drugemu in se zbijat po tleh? Če nisi toliko hitrejši da bi lahko gladko prehitel, pa zapelji enkrat čez box pa pejt na pisto ko je bolj prazno. ne vem no, tut prehitet je treba kdaj.. vsakič pač ni čist čisto.. v tem primeru se strinjam da je bilo zlo na silo in predvsem prepozno.. treba se je pred ovinkom zraven pripeljat in prehitevanega zbremzat..tko da te vidi..potem mislim da ni "sporno" BIZIXXX, exe`FZS, Jure in 2 others 4 1
MihaJ Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 Lej hudirja, sploh nisem prej porajtal, dokler nisem prebral. Še posebej se opazi ravno tam ko prehiteva na knap. Aja fant, pa težo bo treba na zunanjo nogo dat, da ne bo tkole zadnje gume spodmikalo. Drugače pa čeden motor. domina 1
biker77 Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 Aja fant, pa težo bo treba na zunanjo nogo dat, da ne bo tkole zadnje gume spodmikalo. tole me še zmer zanima kako se to naredi pa noben ne zna razložit da bi jest razumu.. se pravi se presedeš na sedežu, zunanjo taco pa k tlom tišiš? in to maš čas delat ko ga na polno tišiš? BIZIXXX in AJ 1 1
krava Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 tole me še zmer zanima kako se to naredi pa noben ne zna razložit da bi jest razumu.. x2 :grim
Petroladdict Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 Fant, daje gasa za 1:16+nekje. Glede na to da ima najbolj primeren motor za to pisto to še ni tako zelo zelo hitro. Napihvat kolk gre kdo hitr res ni treba, k slej ko prej pride nesreča zarad prevelikega ega, sicer pa fanta ne poznam tko da ne vem kolk mu to kej pumpa ego. Vsak naj se vozi po svojih sposobnostih ne po sposobnostih ega:) pa bo vse ql in tud takih prehitevanj ne bo. Drgač pa fajn motorček porihtan, sploh tale izdelek od izpuha mi je všeč.
biker77 Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 Fant, daje gasa za 1:16+nekje. Glede na to da ima najbolj primeren motor za to pisto to še ni tako zelo zelo hitro. Napihvat kolk gre kdo hitr res ni treba, k slej ko prej pride nesreča zarad prevelikega ega, sicer pa fanta ne poznam tko da ne vem kolk mu to kej pumpa ego. Vsak naj se vozi po svojih sposobnostih ne po sposobnostih ega:) pa bo vse ql in tud takih prehitevanj ne bo. Drgač pa fajn motorček porihtan, sploh tale izdelek od izpuha mi je všeč. jest se s tem ne strinjam BIZIXXX 1
krava Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 (popravljeno) Petroladdict...Glede 'ogrožanjainin'& ego..da,se bodo že naučili na lastnih napakah,ker 'nasveti' so v takih primerih največkrat gluhi..tudi tebi se je/je bil in še je zagotovo vedno,ko si na pisti,ni to slaščičarna s porcelanom pa naj se gre za 'šport ali kar tako' :grrr ja,asspuh rox! :beer1 edit; res je,ni hiter glede na nix obiskov,bo pa,v to ne dvomi!!! :grim Popravljeno Avgust 25, 2010. Popravil krava alenn46 1
MihaJ Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 Hja, rad pogledam vsak tak material, še sploh če so nam ''znani'' obrazi ali piloti gor. Pa dec lepo pelje, vsaj za moje oči. Sam pospeševanje videa je pa mal lovska... tole me še zmer zanima kako se to naredi pa noben ne zna razložit da bi jest razumu.. se pravi se presedeš na sedežu, zunanjo taco pa k tlom tišiš? in to maš čas delat ko ga na polno tišiš? Zelo težko, jaz sem se težko navadil. Je pa na Marofu to težje delat, ker je treba motor toliko premetavat, da človek nima časa mislit na take stvari. Pa to vsak nagonsko dela, pol pa ''je zadi kr guma spustila...''. Če obremenjuješ motor na notranji strani, ga dejansko spodrivaš izpod sebe. Ne rečem, da sem zaradi tega kaj hitrejši, je pa na pospeševanju boljši občutek. Imaš pa potem veliko veče teže na stegnu, ki je na sedežu. Pa tisti oprijemki na tanku pridejo zelo prav. Lahko bi kakšen bolj izkušen še napisal, sej so tuki gor fantje k res letijo ane... domina 1
Jure Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 tole me še zmer zanima kako se to naredi pa noben ne zna razložit da bi jest razumu.. se pravi se presedeš na sedežu, zunanjo taco pa k tlom tišiš? in to maš čas delat ko ga na polno tišiš? Tudi meni nikakor ne uspe tega naredit Ajde, na kakšnih hitrih on odprtih ovinkih že, ma na Racelandu in Marofu kjer pa stalno premetavaš mi pa nikakor ne rata imet obremenjene zunanje noge. Se bom naslednjič prav posebej posvetil temu, mogoče pa ukapiram Če obremenjuješ motor na notranji strani, ga dejansko spodrivaš izpod sebe. Tole mi ni čist jasno kako naj bi delovalo. Vsekakor drži, da je občutek boljši če ne visiš cel na notranji stopalki. Poleg tega pri visenju na notranji stopalki verjetno deloma visiš tudi na krmilu, kar tudi ni dobro, saj se gibi telesa preko krmila prenašajo na motor in zmanjšujejo stabilnost. Da ne omenjam kakšnih takih spodrsljajev, kot je bil viden tisti na posnetku. Verjamem, da pravilna razporeditev teže zmanjša te težave. Ampak ni mi pa jasno kako bi lahko spodrival motor izpod sebe.. Ogrodje motorja je vpeto na nihajko. Pomoje je čisto neodvisno na katerem delu ogrodja ti motor pritiskaš k tlem, vse to se potem prenese na nihajko in to je to. Lahko se seveda motim, ampak pomoje se obremenitev ene ali druge stopalke pozna predvsem v filingu, ki ga ima pilot, oziroma kako čuti motor in z njim upravlja. Ne znam pa si predstavljat kako bi lahko izpodrival motor. Pomoje na mestu kjer je nihajka vpeta nanjo deluje enaka sila neglede na to al pride z leve al pa desne strani okvirja. Ali pač ne? domina 1
MihaJ Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 Tudi meni nikakor ne uspe tega naredit Ajde, na kakšnih hitrih on odprtih ovinkih že, ma na Racelandu in Marofu kjer pa stalno premetavaš mi pa nikakor ne rata imet obremenjene zunanje noge. Se bom naslednjič prav posebej posvetil temu, mogoče pa ukapiram Tole mi ni čist jasno kako naj bi delovalo. Vsekakor drži, da je občutek boljši če ne visiš cel na notranji stopalki. Poleg tega pri visenju na notranji stopalki verjetno deloma visiš tudi na krmilu, kar tudi ni dobro, saj se gibi telesa preko krmila prenašajo na motor in zmanjšujejo stabilnost. Da ne omenjam kakšnih takih spodrsljajev, kot je bil viden tisti na posnetku. Verjamem, da pravilna razporeditev teže zmanjša te težave. Ampak ni mi pa jasno kako bi lahko spodrival motor izpod sebe.. Ogrodje motorja je vpeto na nihajko. Pomoje je čisto neodvisno na katerem delu ogrodja ti motor pritiskaš k tlem, vse to se potem prenese na nihajko in to je to. Lahko se seveda motim, ampak pomoje se obremenitev ene ali druge stopalke pozna predvsem v filingu, ki ga ima pilot, oziroma kako čuti motor in z njim upravlja. Ne znam pa si predstavljat kako bi lahko izpodrival motor. Pomoje na mestu kjer je nihajka vpeta nanjo deluje enaka sila neglede na to al pride z leve al pa desne strani okvirja. Ali pač ne? Težko razložit. Jaz recimo čutim, da hoče motor spod mene it, če imam obremenjeno notranjo nogo. Na ravnem res ni dosti razlike, v nagibu pa. Bom probal povedat; ko ti visiš z motorja na desno stran v desni ovinek in obremenjuješ notranjo taco, je center teže( pravilneje rečeno prijemališče sile teže) res enak, ni pa enak moment na motor. Tako ustvarjaš moment, ki hoče motor ''vrteti'' v desno okoli vzdolžne osi, ki poteka skozi center teže motorja, če gledamo od zadaj. Če pa ti obremeniš zunanjo taco, motor s svojo težo/obremenitvijo ''vrtiš'' v levo, rob gume pa ni toliko obremenjen. Dinamika motorja je hudo komplicirana reč. No, to vem sedaj, ko sem odprl kako knjio. Prej bi rekel, da je enaka kot pri biciklu. Jah, ni ne. Upam, da sem malo pomagal. domina 1
biker77 Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 rečmo da je razloženo.. ampak kolika pa je ta obremenitev notranje tace ko začneš "izpodrivat" motor izpod sebe? po mojih skromnih izkušnjah mora bit kar velika, ker men glih ne opleta motor v vsakem drugem zavoju pa se nč ne trudim z zunanjo taco in njeno obremenitvijo.. se pravi da bi moral skor vso težo met na notranji taci.. sej ja sediš na motorju, zato je sedež narjen al ne? AJ in BIZIXXX 1 1
gsx750f Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 (popravljeno) tole me še zmer zanima kako se to naredi pa noben ne zna razložit da bi jest razumu.. se pravi se presedeš na sedežu, zunanjo taco pa k tlom tišiš? in to maš čas delat ko ga na polno tišiš? Vaja dela mojstra. To zadevo, potiskanje zunanje noge na zunanjo stopalko, uporablja/izvaja Švedski voznik iz ekipe MSC Ipone (Janez Prosenik je tud član te ekipe). V 24 ur Le Mana je bil Šved najhitrejši znotraj te ekipe.:naughty: Sigurno je zadeva povezana z rotacijo motorja okoli vzdolžne osi. Nekajkrat sem se spomnil na to, šele sredi zavoja, in motor mi je lahkotnejši na rokah. Vso težo gornjega dela telesa mi ne uspe samo v križu gorr držat. Že pozabil na to pa ste me spomnili. Hvala. Bo treba vadit, se spomnit na to že pred ovinkom in najt pravi timing. Marof in Raceland predstavljata problem s svojo zaprtostjo in veliko "premetavanja". Popravljeno Avgust 25, 2010. Popravil gsx750f
biker77 Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 Vaja dela mojstra. To zadevo, potiskanje zunanje noge na zunanjo stopalko, uporablja/izvaja Švedski voznik iz ekipe MSC Ipone (Janez Prosenik je tud član te ekipe). V 24 ur Le Mana je bil Šved najhitrejši znotraj te ekipe.:naughty: Sigurno je zadeva povezana z rotacijo motorja okoli vzdolžne osi. Nekajkrat sem se spomnil na to, šele sredi zavoja, in motor mi je lahkotnejši na rokah. Vso težo gornjega dela telesa mi ne uspe samo v križu gorr držat. Že pozabil na to pa ste me spomnili. Hvala. Bo treba vadit, se spomnit na to že pred ovinkom in najt pravi timing. Marof in Raceland predstavljata problem s svojo zaprtostjo in veliko "premetavanja". če je rossi ne uporablja se je ne splača učit kolk ste pridobil na času s tem početjem? da vidim če se splača matrat..
Jure Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 Težko razložit. Jaz recimo čutim, da hoče motor spod mene it, če imam obremenjeno notranjo nogo. Na ravnem res ni dosti razlike, v nagibu pa. Bom probal povedat; ko ti visiš z motorja na desno stran v desni ovinek in obremenjuješ notranjo taco, je center teže( pravilneje rečeno prijemališče sile teže) res enak, ni pa enak moment na motor. Tako ustvarjaš moment, ki hoče motor ''vrteti'' v desno okoli vzdolžne osi, ki poteka skozi center teže motorja, če gledamo od zadaj. Če pa ti obremeniš zunanjo taco, motor s svojo težo/obremenitvijo ''vrtiš'' v levo, rob gume pa ni toliko obremenjen. Dinamika motorja je hudo komplicirana reč. No, to vem sedaj, ko sem odprl kako knjio. Prej bi rekel, da je enaka kot pri biciklu. Jah, ni ne. Upam, da sem malo pomagal. Tnx za razlago. Saj pravim, jaz se v te zadeve nisem nič poglabljal, tako da razmišljam zgolj po kmečki logiki To je res kar praviš glede osi in tega da ti hoče motor "vrteti" če obremeniš notranjo stran. To je tudi čutit, oziroma je nekako logično, da če pritisneš na notranji strani, se hoče motor še bolj podret v zavoj in če pritisneš zunaj, se hoče motor bolj "pobrat" oziroma počasi dvigat iz zavoja. Ampak nisem ciljal na to. Jaz sem razmišljal v tej smeri, da omrebenitev ene ali druge strani sicer vpliva na to koliko se hoče motor nagnit, oziroma na to ali sili v zavoj ali iz njega, ni mi pa logično, da bi recimo pri danem kotu, npr. 45 stopinj, guma lahko "vedela" iz katere strani prihaja obremenitev in na ta način bolj ali manj držala. Če me razumeš kaj mislim. Pomoje občutek izpodrivanja motorja pride zaradi tega, ker motor s pritiskom na notranjo stran siliš v globlji nagib, oziroma ga na zunanjo stran dvigaš, ne pa iz tega da bi dejansko bil vpliv na oprijem gume pri nekem določenem kotu. domina 1
biker77 Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 Tnx za razlago. Saj pravim, jaz se v te zadeve nisem nič poglabljal, tako da razmišljam zgolj po kmečki logiki To je res kar praviš glede osi in tega da ti hoče motor "vrteti" če obremeniš notranjo stran. To je tudi čutit, oziroma je nekako logično, da če pritisneš na notranji strani, se hoče motor še bolj podret v zavoj in če pritisneš zunaj, se hoče motor bolj "pobrat" oziroma počasi dvigat iz zavoja. Ampak nisem ciljal na to. Jaz sem razmišljal v tej smeri, da omrebenitev ene ali druge strani sicer vpliva na to koliko se hoče motor nagnit, oziroma na to ali sili v zavoj ali iz njega, ni mi pa logično, da bi recimo pri danem kotu, npr. 45 stopinj, guma lahko "vedela" iz katere strani prihaja obremenitev in na ta način bolj ali manj držala. Če me razumeš kaj mislim. Pomoje občutek izpodrivanja motorja pride zaradi tega, ker motor s pritiskom na notranjo stran siliš v globlji nagib, oziroma ga na zunanjo stran dvigaš, ne pa iz tega da bi dejansko bil vpliv na oprijem gume pri nekem določenem kotu. u bistvu s pretiranim prtiskanjem na notranjo taco odrivaš zadnjo gumo iz ovinka.. ma ne vem..se mi zdi da je vse skupaj neko iskanje igle v senu..
Jure Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 No sej to mi ni logično.. Kako guma ve, da ti pritiskaš na notranjo in ne zunanjo? Če ti pritiskaš na notranjo, sili motor v večji nagib in ga v bistvu s tem ti odrivaš. Ampak če pa ti pritiskaš na notranjo in siliš v večji nagib, hkrati pa z nekim drugim delom telesa motor držiš kontra (ponavadi so to roke) in ga ohraniš pri nekem nagibu, potem je pa pomoje vseeno. Oziroma drugače povedano. Nagib 45 stopinj pri pravilni razporeditvi teže, oziroma teži na zunanji strani daje vozniku boljši občutek, ker motor ne sili še bolj noter. Vendar če voznik na kakršen koli način uspe obdržat motor na 45 stopinjah tudi če ima vso težo na notranji taci, so pomoje sile, ki pridejo direkt do gume pri tem nagibu (in posledično oprijem) čist iste, le da ima voznik na motorju čuden položaj, slab občutek in predvsem verjetno vsako neravnino precej bolj čuti in preko telesa prenese na motor, kot bi sicer (kar pa posledično lahko vpliva na oprijem). domina 1
biker77 Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 No sej to mi ni logično.. Kako guma ve, da ti pritiskaš na notranjo in ne zunanjo? Če ti pritiskaš na notranjo, sili motor v večji nagib in ga v bistvu s tem ti odrivaš. Ampak če pa ti pritiskaš na notranjo in siliš v večji nagib, hkrati pa z nekim drugim delom telesa motor držiš kontra (ponavadi so to roke) in ga ohraniš pri nekem nagibu, potem je pa pomoje vseeno. Oziroma drugače povedano. Nagib 45 stopinj pri pravilni razporeditvi teže, oziroma teži na zunanji strani daje vozniku boljši občutek, ker motor ne sili še bolj noter. Vendar če voznik na kakršen koli način uspe obdržat motor na 45 stopinjah tudi če ima vso težo na notranji taci, so pomoje sile, ki pridejo direkt do gume pri tem nagibu (in posledično oprijem) čist iste, le da ima voznik na motorju čuden položaj, slab občutek in predvsem verjetno vsako neravnino precej bolj čuti in preko telesa prenese na motor, kot bi sicer (kar pa posledično lahko vpliva na oprijem). motor ma že tko več teže na pednjem kolesu..k prletiš v ovink pa še več..in pol se še obešaš na notranjo taco in ga s tem vrtiš okol prve gume.. tuki je pa pol fora..k pospešuješ pa je več teže na zadnji gumi..in ga z obremenitvijo notranje tace ne moreš okol prve gume vrtet.. tuki pa men zmanka pameti mogoče bo kdo to objasnu..jest nimam nobene knjige pri sebi.. sem pa slišal, da se enduro vozi tko da res probaš na zunanjo taco dat težo.. mogoče bo zjutri kdo bl pametno razložu..
Cartman Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 Ampak ni mi pa jasno kako bi lahko spodrival motor izpod sebe.. Ogrodje motorja je vpeto na nihajko. Pomoje je čisto neodvisno na katerem delu ogrodja ti motor pritiskaš k tlem, vse to se potem prenese na nihajko in to je to. Lahko se seveda motim, ampak pomoje se obremenitev ene ali druge stopalke pozna predvsem v filingu, ki ga ima pilot, oziroma kako čuti motor in z njim upravlja. Ne znam pa si predstavljat kako bi lahko izpodrival motor. Pomoje na mestu kjer je nihajka vpeta nanjo deluje enaka sila neglede na to al pride z leve al pa desne strani okvirja. Ali pač ne? Poudarjam da je to TEORETIČNA razlaga. za grafično ponazoritev nam zelo prav pridejo vektorji. ko si narišemo centrifugalno silo , jo izenačimo z centripetalno silo ki jo morajo zagotavljati grip gume in pravilna razporeditev teže, v enačbo dodamo silo gravitacije in še širino motorja vidimo kako zelo dolga je ročica ki prenaša obremenitev s tačke na središčnico motorja. če ima pilot cca 70 kil, z navorom 25cm ročice. . . to niso majhne sile. kako se to čuti, nebi vedel. sm prepočasen za take analize. se mi pa zdi, da je motor v ovinku mirnejši, če zunanje noge ne tiščim na taco.
Jure Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 motor ma že tko več teže na pednjem kolesu..k prletiš v ovink pa še več..in pol se še obešaš na notranjo taco in ga s tem vrtiš okol prve gume.. tuki je pa pol fora..k pospešuješ pa je več teže na zadnji gumi..in ga z obremenitvijo notranje tace ne moreš okol prve gume vrtet.. tuki pa men zmanka pameti Tudi meni S tem se drugač strinjam. Sam sej pravm, moje pisanje se ni nanašalo na obnašanje motorja, to vem da z obešanjem na zunanjo ali notranjo taco pač vplivaš na "vrtenje" oziroma zavijanje motorja. Predvsem pri motokrosu je menda tako prenašanje teže ključnega pomena. Jaz ne razmišljam o tem kakšen vpliv ima položaj teže na stopalkah na zavijanje, ampak ali je pri določenem zavijanju in nagibu X, kej razlike pri oprijemu zadnje pnevmatike glede na težo na zunanji ali notranji taci Ker sila, ki pride do zadnje pnevmatike preko zgloba kjer je nihajka vpeta v okvir je pomoje enako velika neglede na to al pride z leve al desne strani. Skratka hočem reč, da je občutek odrivanja zadnje gume iz ovinka, oziroma spodnašanja motorja pomoje povezan s tem koliko siliš motor v zavoj (to je odvisno od teže zunaj ali not) ne pa neposredno od slabšega oprijema pri X nagibu. No ampak sej pravim, to je sam kmečka logika, lahko čist zgrešena domina 1
simonsi Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 sem pa slišal, da se enduro vozi tko da res probaš na zunanjo taco dat težo.. enduro pa tut kak drug motor lahko zavijaš s prenašanjem teže s tace na taco, ko stojiš. Za sede pa ne vem, ampak mislim da ni nekega učinka.
RVT Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 Tehniko obremenjevanja zunanje tačke z nogo se bolj prakticira na "pravih" dirkališčih in zavojih z večjo brzino in ta tehnika ( da ne bom dolgovezu) pride do izraza predvsem pri pospeševanju iz zavoja in pritisk na zunanjo tačko naj bi biu nekje premosorazmeren glede na brzino in po moje je ta tehnika za Novi Marof dokaj neuporabna. Na določenih odsekih zna kaj dat sam pa na določenih tut kej uzet če preveč eksperimentiraš in zarad pozornost tej tehniki drugje izgubljaš. hilton 1
gsx750f Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 Kevin Schwantz Suzuki School: Motorcycle Race Track Tips, Texas-Style 30-plus KSSS-approved things to do at your next track day From the February, 2009 issue of Motorcyclist By Mitch Boehm 12. Weight the inside peg entering corners. 13. Weight the outside peg at the apex and exiting corners. najdeno: http://www.motorcyclistonline.com/howto/122_0608_kevin_schwantz_school_track_tips/index.html
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se