Skoči na vsebino

Novi Marof 2010


suzuki

Priporočene objave

Se strinjam.

Samo na cesti se ne segrejejo tako gume, ker je cesta bistveno bolj tekoča, tam ni gas-bremza(kuča-posooo :whistle: ) in je zato "bolje" imeti vsaj ss gume, med tem ko bi na cesti za podobno prelaganje bile st čisto dovolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bog ne daj, da bi sredi poletja kdo šel po jadranski magistrali z ST gumami. Obvezno D211 GP gor. :slap:

D.

Eh, še posebej Marof je proga, kamor lahko greš tudi ne tiščat, ampak samo natrenirat tehniko.

Saj vem da tole temo prebirajo samo ultra dirkači, ki grejo gor postalvjat kroge, ampak na Marofu se da odlično natrenirat vožnjo skozi zaprte ovinke pa vožnjo skozi zapirajoči se dvojni ovinek in podobne reči.

In to tudi s turing motorji na touring gumah v vsakem vremenu (vroče, dež, sonce).

Prav tako je čisto cool, če se gre na Marof sprobat kako se obnaša na primer novi motor ali motor, ki ga prvič vozim, preden grem na kako potovanje na primer.

In moje mnenje je, da je take stvari ne glede na vremenske pogoje boljše natrenirat na zaprtem poligonu kot na primer na Stelviu, Stari pošti, Vršiču ali drugi javni cesti.

Lahko se "slepita" kolikor hočeta, ampak na Novi Marof se folk, tudi tisti, ki so prvič tam, z nešportnimi gumami in nešportnimi motocikli, ne pridejo vozit tako kot se vozijo po navadni cesti, ampak se peljejo hitreje, bližje meji, čeprav še ne tiščijo v nulo. Je tudi kakšen tak kot v Godyevem opisu, ne bom rekel da ne, ampak število padcev voznikov na ST gumah je neizpodbitno dejstvo, ki govori drugače. Podobno sem videval na Racelandu, vroče kot v peklu, folk z raznimi Z6 in D220 gor, potem pa čudenje zakaj je spustilo, češ saj sem itak peljal isto kot prejšnji krog.

In tako kot je omenil Dolenc, primerjati Marof, kjer si zavoji, pospeševanja in zaviranja resnično sledijo brez najmanjšega prestanka toliko km in toliko minut (če je nekdo pač več krogov hkrati gor), ni primerljivo z vožnjo po razgreti magistrali. Vsaj ne z normalno vožnjo. Sem pa prepričan, da kakšen "Rossi" uspe tudi tam pregret ST gumo v takih razmerah.

Če je mraz in nočeš da te zebe se oblečeš bundo, ne kratke majice, če je mokro in hočeš ostati suh, obuješ goretex čevlje, če pa hočeš varno "dirkat" v taki vročini, pa uporabiš primerno gumo. Da se tudi s čem drugim, ampak je tveganje, da bo cilj nedosežen (v tem primeru varnost sebe in ostalih), toliko večje.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo moje nove pridobitve za na Marof, Ravnokar obul nove Bridgestone BT-003 hard in medium, Aprilija prodana, mi je lepo služila, novi lastnik navdušen nad njo, tako sedaj smo vsi happy, komaj čakam na dan ko se bom podil z njo, ter lovil svoj najboljši čas 1.15.20 :whistle:

post-13787-093535200 1278613057_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil SANJIN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako pa je M3 guma ?

se dobro obnese

na Marofu v vročini za par lagano sportskih krogov.. jaz ji ne zaupam!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo moje nove pridobitve za na Marof, Ravnokar obul nove Bridgestone BT-003 hard in medium, Aprilija prodana, mi je lepo služila, novi lastnik navdušen nad njo, tako sedaj smo vsi happy, komaj čakam na dan ko se bom podil z njo, ter lovil svoj najboljši čas 1.15.20 :whistle:

Sanjo čestitke! Italjana prodat je pa hudič, a? Sam da je r1, pa je svet hitrejši :P.

Sjeos!

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sanjo čestitke! Italjana prodat je pa hudič, a? Sam da je r1, pa je svet hitrejši :P.

Sjeos!

Hvala lepa, Vendar mi je služila, res pa je da ga prodati je pa težko :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej kaj pa jaz? imam bridgestone bt45 H. Kaj je to dobra guma? Stala je 90EUr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se je pa zadnja guma precej obrabljala ( GP racer, medium, 1.3bar)... Poizkusala z tlakom, spreminjala rebound, ni nic pomagalo. Ideja, anyone?

post-17251-024325500 1278847331_thumb.jpg post-17251-077765500 1278847349_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se je pa zadnja guma precej obrabljala ( GP racer, medium, 1.3bar)... Poizkusala z tlakom, spreminjala rebound, ni nic pomagalo. Ideja, anyone?

Sam sem imel podobne probleme, s tem da jo je meni trgalo...kolko km pa ima prevoženih?(na pisti)

Tule so mele gume priblizno 300-350 kilometrov se mi zdi... S tem, da je bilo kakih 60-70 kmjckov vozeno v obratni smeri, torej sva malo sparala levo stran gume.... so ble vozene izkljucno na pisti in so bile nove. Sva malo popustila rebound, pa pol se malo, pa malo nasponala nazaj... Sva tud malo dopumpala tlak... pa ni blo nic boljs. no ko je stranski profil cisto izginil, jo je pa nehalo takole svaljkat.. :)

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En onboard sprehod z Marofa:

muska super sam za moj okus se premal motor sliš. :OK:

Popravljeno . Popravil gsx750f
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

muska super sam za moj okus se premal motor sliš. :OK:

Kdo bo pa poslušal to nežno mijavkanje. ;)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo bo pa poslušal to nežno mijavkanje. ;)

Botreba zunanji mikrofon aktivirat, pa ga u mašino obrnt, da ne bo mijavkanje:naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz bi šel vsaki teden, samo nimam opreme :( ma kdo kaj za posoditi ( plačam )? Samo hlače, pa škornje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!