Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

No takole, da bo prostor za predloge, izkušnje in nasvete v zvezi s prihajajočimi električnimi motocikli.

Za prevažanje na šiht v mestna središča bodo žal postali ena redkih alternativ. Žal zato ker od mestnih oblasti (Ljubljanskih) očitno ni pričakovati olajšav v zvezi z enoslednimi bencinskimi vozili kar se tiče prometa in parkiranja.

Ali je že kje zaslediti realne možnosti nakupov kolikor toliko uporabnih motociklov in za kakšne denarje?

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Tukaj imaš nekaj informacij o tem + firme, ki jih proizvajajo (eni so menda že serijski, večinoma gre za prototipe): http://electricmotorcycles.net/wordpress/

Nekateri entuziasti pa kar predelajo stare motorje (npr. razne suzukije gs 500 ali kawe en 500) v električna vozila (vpiši v google "diy electric motorcycle").

Jaz osebno pozdravljam prihod električnih motociklov (in avtomobilov). Že res, da bodo po zmogljivostih sprva zaostajali za bencinskimi brati, pa tudi čar hrupa in vonja bencina se bo izgubil (da ne govorim o šraufanju po mašini, kar žal prakticiramo čedalje bolj redki posamezniki). Ampak mimo teh slabosti ima električni moped kar nekaj prednosti. Cenejše gorivo (vsaj zanekrat, ko je elektrika še poceni), tiho delovanje (hehe, za vse ljubitelje terenske vožnje, ki vedo/vemo kako zoprno je, če te preganjajo kmeti z vilami), enak navor v celotnem območju delovanja motorja. Ampak v bližnji prihodnosti bo električni moped uporaben predvsem za vožnjo po mestu in po terenu, pač nekaj, kar ne zahteva velike moči in dolgega obsega vožnje. Najbrž bodo cene precej visoke, tako da električni dvokolesniki za večino motoristov še nekaj časa ne bodo predstavljali (cenovno) razumne opcije.

Objavljeno (popravljeno)

Največji čar da zvok motorja,ko enkrat tega ne bo več................bo brezveze.................. Posledično bo več nesreč............zdaj te saj slišjo ko prideš izza ovinka pol bo pa kr naenkrat brez glasu................................

Verjetno si poš zvok lahko kupo kar na dvd mediju,,,,,,,,,,,,,,,,,

http://www.treehugger.com/files/2007/11/electric_bike_ev-x7.php#d

Popravljeno . Popravil SHREDDER
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Največji čar da zvok motorja,ko enkrat tega ne bo več................bo brezveze.................. Posledično bo več nesreč............zdaj te saj slišjo ko prideš izza ovinka pol bo pa kr naenkrat brez glasu................................

Res je, da ima rohnenje motorja velik čar. A je največji ali ne, je najbrž stvar posameznikovega okusa. Jaz recimo bolj uživam v vožnji (pospeševanju, zaviranju, polaganju ovinkov) kot v poslušanju. Hm, da bi bilo zaradi odsotnosti zvoka motorja več nesreč? Potem so sodobni (še posebej luksuzni) avti manj varni, saj predejo izredno tiho:)

Anyway, še vedno ostaja "ropotajoča alternativa prihodnosti" - vodik. Ampak vozila "na vodik" (ki mora, če želimo ropot, poganjati motor z notranjim izgorevanjem, ne pa elektromotor) so zaenkrat veliko predraga.

Objavljeno (popravljeno)

Res je, da ima rohnenje motorja velik čar. A je največji ali ne, je najbrž stvar posameznikovega okusa. Jaz recimo bolj uživam v vožnji (pospeševanju, zaviranju, polaganju ovinkov) kot v poslušanju. Hm, da bi bilo zaradi odsotnosti zvoka motorja več nesreč? Potem so sodobni (še posebej luksuzni) avti manj varni, saj predejo izredno tiho:)

Anyway, še vedno ostaja "ropotajoča alternativa prihodnosti" - vodik. Ampak vozila "na vodik" (ki mora, če želimo ropot, poganjati motor z notranjim izgorevanjem, ne pa elektromotor) so zaenkrat veliko predraga.

Se strinjam stabo.............glede ostalih pospešek itd...............Edino rešitev za hrup bo dovolj glasen zvočnik in ojačevalec.....pol pa avsenike gor pa bo.................Po okusu..............

Avti so že danes dokaj tihi,,,razlika je samo v tem,da 4 kolesa dajo precejšen zvok,tudi če mašina čisto tiho....Avtoceste od daleč se čuje zvok on kolesov ne od mašin...........................

Zanimivo,me zanima kaj bo Akrapovič pol pogrunto.....profesionalne zvočnike?????????????

Popravljeno . Popravil SHREDDER
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Če kdaj bodo in izgleda da, se mi zdi kar kul ideja. Po mojem bodo prvi menjali Italijani pa narodi skuterašev, v glavnem tisti ki se vozijo tistih par km v službo. Za pospeške se ne bojim, saj ima elektromotor takojšen navor. Bi pa pogrešal zvok, tisti čisti zvok, ko se mašina zavrti recimo temu v neskončnost. Sicer pa so prve rešitve že na dlani, dvd z raličnimi zvoki, pač glede na razopoloženje voznika. Zvok za vsak dan...Druga stvar, ki me potem mal skrbi pa je, koliko se bo v resnici elektrika podražila, denimo v gospodinjstvo. No ja, mogoče pa bo kdo izzumil kakšno škatlo prekrito s fotovoltaičnimi celicami, pa bo. Torej mislim, da so tudi električna prevozna sredstva prihodnost.

Pa še tole: stroški vzdrževanja, bi znali biti celo manjši.

Popravljeno . Popravil DAMI33
Objavljeno

ker je v naslednjrm desetletju realno samo to, da bodo električna vozila počasi zamenjala skuterje in mestne male avtomobile se za zvok ne bojim. nič nebi pogrešal zvoka skuterjev, po možnosti z raznimi "resonancami".

preden pa bo elektrika zamenjala motorje in večje avtomobile pa bo še kar nekaj časa - če sploh.

Zakaj po kar konkretnem študiranju električne motorizacije in razvoja tako razmišljam - povem drugič :evilgrin:

Objavljeno

A je že kdo od vas vozil kakšen električen motor? Me zanimajo, kakšne so izkušnje ...

Objavljeno

Zanimivo,me zanima kaj bo Akrapovič pol pogrunto.....profesionalne zvočnike?????????????

Sej je električar po papirju. Rotorje, statorje, krtačke, itd.. :whistle:

Za dirke in piste pa bo bencina zmanjkalo nazadnje..

Objavljeno

A je že kdo od vas vozil kakšen električen motor? Me zanimajo, kakšne so izkušnje ...

skuter ja - motor dvomim da kdo, ker pravi električni "motorji" so sami svinjsko dragi prototipi.

Objavljeno

skuter ja - motor dvomim da kdo, ker pravi električni "motorji" so sami svinjsko dragi prototipi.

In, kako kaj to zgleda?

Objavljeno

Težava z zvokom bi bila še najmanjša. Bi imeli pač kakšen piskač, kot recimo alarmne naprave oz javljalniki požarov, ki delujejo na 12V in znajo bit hudičevo glasni, samo zvok bi bil spremenjen, glasnost Db pa bi se spreminjala z hitrostjo...

Objavljeno

In, kako kaj to zgleda?

zelo fajn. potegne ko šus ker je skoz dosti navora, drugače ga voziš kot navaden skuter brez nadležnega prdenja. meni se dopade, edino kar se moreš navadit je da motor ne zavira, se pravi moreš več bremzat in močneje.

ko si bom kupoval zamenjavo za avtomatika bom kupil električni skuter. ampak ne nekaj kot skiro ampak pravi skuter. cenovno so že okoli 1500€ tako da bo to čisto OK.

polniš doma zvečer, narediš 20-30 km kar je več kot dovolj (za več km v enem dnevu imam motor :evilgrin: ).

vglavnem jaz tu vidim perspektivo, pri motorjih pa še dolgo ne.

Objavljeno

Računaj, da mediteranske dežele kot je Italija, Španija...imajo že sedaj neverjetno število skuterjev, za prevoz v službo in to ne poceni mašin ampak med 250-500ccm, ki so cenovno dražji od 600ccm motorjev. Tam bo ta razvoj takojšen, čim bodo prve serijske proizvodnje skuterjev konkurenčne in na razpolago. že samo Trst če pogledamo. 50% prebivalcev se vozi v službo s skuterji. Se pravi, če bo domet 30-40 km, bo čisto dovolj. In to se bo zgodilo v par letih.

  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Sprobal sem električni bicikel in bil je fantastičen. Pospeški in doseg cca25 kilometrov so me navdušili. Edina velika zamera je bila ko sem zračunal koliko se prevozim po Ljubljani; približno 15 kilometrov na dan torej bom moral akumulator menjati vsako leto!!! Akumulator stane 85 eur in to bom ga moral menjati vsako leto!!! Če primerjam stroške Električnega kitajskega kolesa in Tomosa Fleksorja je Tomos na letni ravni cenejši.

Kako je to urejeno pri večjih električnih motorjih ali skuterjih. Koliko kilometrov imajo življensko dobo in koliko stanejo??? Predvidevam da je vožnja z električnim vozilom dražja kot z vozilom na bencin. Ali ima kdo kakšne realne podatke.

Objavljeno (popravljeno)

...

Kako je to urejeno pri večjih električnih motorjih ali skuterjih. Koliko kilometrov imajo življenjsko dobo in koliko stanejo??? Predvidevam da je vožnja z električnim vozilom dražja kot z vozilom na bencin. Ali ima kdo kakšne realne podatke.

Pri preračunavanju je vsekakor nujno upoštevati tudi življenjsko dobo, upadanje kapacitete in ceno akumulatorjev.

Vozila s svinčevim akumulatorjem ni za kupovati.

Mislim, da se bom do naslednje generacije akumulatorjev, če ne bodo predragi kar še s Tomosovim Youngsterjem vozil po mestu.

Da bi poleg majhne avtonomije zadevo še plačeval dražje od bencinskega mopeda mi ne pade na kraj pameti. Država "Banane ob Jadranu" pa tudi ne razmišlja kaj dosti o olajšavah za te nakupe. Sploh če se primerjamo z ZDA. Švarci je npr. omogočil dokaj ugoden nakup Zero e-ciklov.

Popravljeno . Popravil Kramp
Objavljeno

Sprobal sem električni bicikel in bil je fantastičen. Pospeški in doseg cca25 kilometrov so me navdušili. Edina velika zamera je bila ko sem zračunal koliko se prevozim po Ljubljani; približno 15 kilometrov na dan torej bom moral akumulator menjati vsako leto!!! Akumulator stane 85 eur in to bom ga moral menjati vsako leto!!! Če primerjam stroške Električnega kitajskega kolesa in Tomosa Fleksorja je Tomos na letni ravni cenejši.

Kakšno povprečno porabo pa si računal za Tomosa?

Po podatkih naj bi imel 2,5 l/100km. Ob 15 km/dan to pomeni 5475 km/leto in 137 litrov bencina, kar pa pri trenutnih cenah bencina znese 164 EUR samo za bencin.

D.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdrav,

sem na youtube-u naletel na kar precej posnetkov enduro motorja Quantya in američani zelo hvalijo svoj model ZERO. Najprej sem si mislil pa že, potem pa sem videl video od KTM-a in njihovega električnega endurca, potem pa se mi je zazdelo, da če se v to podajajo tudi najboljše firme, pa mogoče le je kaj na tem.

Kdo že v živo videl katero izmed teh igrač? Mogoče celo kje kakšen izmed forumašev, ki je vozil katerega izmed teh (Quanty-j naj bi bilo v Evropi že baje kar precej...).

Čisto iz firbca me zanima kaj o tem, pa mogoče enkrat ko bom imel dovolj hrupa, nabavim to in se podim malo naokrog (podatki da kljub 90kg razvije sicer 17 konjev a ob tem NEVERJETNIH 45 Nm NAVORA v celotni krivulji, je pa že kar precej)

lp Simon

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kako je to urejeno pri večjih električnih motorjih ali skuterjih. Koliko kilometrov imajo življensko dobo in koliko stanejo??? Predvidevam da je vožnja z električnim vozilom dražja kot z vozilom na bencin. Ali ima kdo kakšne realne podatke.

Pozdravljeni, sam vozim električni skuter SAMOS od smartelektro.si, stroški na letni ravni so nižji kot pri bencinarju: Poraba cca. 40 centov na 100km, precej manj servisov, svinčeni akumulator zdrži nekje do 15.000 kilometrov (litijski celo nekajkrat več), domet 60-65 kilometrov...

Za moje pojme je elektro že boljši nakup kot bencinar - konkurenčne zmogljivosti, ne smrdi, tih, ekološki itd.

LP

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Glede na to da sedaj od litra bencina pade v drzavno blagajno Vec kot 0,70€, bodo v prihodnosti to morali nadomestiti s trošarinami pri elektriki.

Bo pač položnica ze elektriko vsak mesec 150€ * višja samo zaradi trošarine. + seveda dodatna poraba.

*(v primeru 3000km/mesec s povprecno porabo 7l/100km)

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno (popravljeno)

+Na videz je všečen

+More met kr hude štarte glede na 80Nm navora praktično pri nič vrtljajih pa vse do maksimuma...

+Poceni filanje

+Teža za 6.0 model 163kg,

+Coolness efekt

-Cena je totalno previsoka ... v USA stane 6.0 model 10k $ , 8.0, 12k $ in 10.0 (model ki ima domet 100 milj) 14k$, kar je točno toliko kot Ninja ZX-10 ...

-Slab domet

-Dolgo polnjenje

Če bi živel v Kaliforniji (ali kje drugje kjer imajo lepo vreme) bi si ga kupil za v šiht.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

kako je s ceno baterij? ko gre k hudiču, se splača menjat baterijo al kar cel moped?

po mojem je baterija potrošni material in je njeno ceno potrebno prišteti k nekaj centom/100km ali pač ne?

namreč, za hibridna vozila sem nekje prebral, da je vrednost baterije nekje v rangu osebnega vozila nižje klase in

po življenski dobi 6-8 let so pod vprašajem vsi prihranki takih vozil dokler baterij proizvajalci ne bodo rentali....

(ok, o vplivu na okolje kot ozaveščen državljan tle ne bi....)

Objavljeno

Za baterijo bi tud mene zanimal. Pa kako je z servisi, verjetno kej dosti ne moreš sam naredit :)

Cena se mi zdi pa kar vredu, primerjava z zx10 je mal zgrešena, je le čudo tehnologije, ki pa bo čez par generacij samo še bolše (če se bo prijelo).

Če gledaš cenovno, da z bencinskim motorjem narediš cca 10k km na leto prišparaš nekje 700-1000eur letno na gorivu. Res pa da vprašanje če to kilometrino dosežeš, ker si omejen z dosegom.

Ko se rešimo naftnih lobijev bomo dobili pa električne :D

Objavljeno

AFAIK se da litij in ostale materiale v veliki meri predelati in ponovno uporabiti.

Sicer pa še vedno ostaja baterija kot največji problem, takoj za njo pa porast porabe elektricne energije, ki nam je za tako manjka.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!